die hek ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Om deze dingen gaat het dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ze worden altijd aan de lont opgehangen, volgens de ene is het 'het kenmerk' van de supervlinder en volgens een ander is het weer om het beton tegen te houden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef MOD het volgende:
Zeg, wat ik me nou eigenlijk al tijden afvraag...
Waarvoor dient die staart aan t uiteinde?
Is dat om ze op te hangen enzo? (zie je alleen maar bij mascleta's)
De staart kan echt geen beton tegen houden van een supervlinder. Het papier wordt compleet "verdampt" door de luchtdruk. Meestal blijf er alleen het uiteinde van de staart intact.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, ze worden altijd aan de lont opgehangen, volgens de ene is het 'het kenmerk' van de supervlinder en volgens een ander is het weer om het beton tegen te houden.
oh yeah, die heb ik hoogstwaarschijnlijk tegen mijn hoofd gekregen vorig jaar. Heb er niks meer van kunnen vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef Coiler het volgende:
Echt overdreven groot, die Big Spanish Crackers. Driekwart is karton en beton.
Trouwens oppassen met die dingen, want die betonnen dopjes willen nog wel eens heel hard wegvliegen bij het ontploffen. Kan voor veel schade zorgen in woonwijken.
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Wessiej het volgende:
Maar vriendjes en vriendinnetjes, is 26 pijlen van 60 gram leuk spul ( uit belgië) ?
Moet nog even duidelijkheid vragen, moest snel weg maar zal zo kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef Coiler het volgende:
[..]
Ja, mooie set voor die prijs.
Is het Weco?
Dat is leuk spul. Vorig jaar nog een kassa mee opgeblazen. Van die kassa is echt niets overgebleven. Blaas er ook geregeld hardeschijven en andere troep mee op, hardeschijven gaan zo mooi krom staan en je ziet dan de vorm van de schijf die er in zit in de bovenplaat als een soort van afdruk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Om deze dingen gaat het dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:03 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb zelf 7 stuks 75 grams pijlen voor 50 euro uit Belgie van het merk original
[ afbeelding ]
pijl 1 http://video.google.nl/videoplay?docid=-1391249472775155415&hl=nl
pijl 2 http://video.google.nl/videoplay?docid=6224497283518253812&hl=nl
pijl 3 http://video.google.nl/videoplay?docid=-3773300185748966892&hl=nl
pijl 4 http://video.google.nl/videoplay?docid=3092743493783451984&hl=nl
wel slechte kwaliteit camera denk ik
Volgens mij zijn die zwarte lawinepijlen het beste, en thumping thunders ZIJN nitratenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef opinionr het volgende:
Ik kan aan lawinepijlen komen.. echter deze zijn pikzwart en de stok zit er los bij.
Zijn dit goede pijlen? Vorig jaar had ik zulke:
[ afbeelding ]
Zit er nog veel verschil in?
De supervlinders zien er wel normaal uit.. het zijn niet van die overdreven dikke spanish crackers, maar knallen doen ze wel goed. ipv het bestelde nitraat zijn er thumping tunders uit belgië meegekomen.. prima spul volgens mij.
Deze zwarte heb ik ook. Ze zijn zwart omdat er een zwarte koker overheen zit. Als je die koker eraf haalt zie je Signalrakette 901. Ik vind de knal redelijk goed / goed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef opinionr het volgende:
Ik kan aan lawinepijlen komen.. echter deze zijn pikzwart en de stok zit er los bij.
Zijn dit goede pijlen? Vorig jaar had ik zulke:
[ afbeelding ]
Zit er nog veel verschil in?
De supervlinders zien er wel normaal uit.. het zijn niet van die overdreven dikke spanish crackers, maar knallen doen ze wel goed. ipv het bestelde nitraat zijn er thumping tunders uit belgië meegekomen.. prima spul volgens mij.
Niet dat ik er verstand van heb, maar waarom zou je dat doen? die koker? Een 901 verkopen voor wat anders?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Deze zwarte heb ik ook. Ze zijn zwart omdat er een zwarte koker overheen zit. Als je die koker eraf haalt zie je Signalrakette 901. Ik vind de knal redelijk goed / goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |