In totaal ... geen idee. Ga ze niet tellen. Vooral erg veel trueno 3/4. 4 was ik nog vergeten op de foto zo te zienquote:Op maandag 24 december 2007 01:09 schreef MOD het volgende:
lol, en in totaal heb je... hoeveel knallers?
Dat wordt een fikse oorlog bij jou in de buurt.
Ik vind die uitjes maar niks. Levens gevaarlijk hard die dingen.
Dan heb ik liever een salute shell.
Mooie collectie trouwens
De Thumping Thunders hebben groene crepe.. wat wil dat zeggen?quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
welke thumping thunders ?? blauwe crepe, roze of groene?
Die helemaal zwarte lawinepijl ken ik niet.
De beste lawinepijlen zijn Horrorknalrakette iig maar erg moeilijk aan te komen.
Zink 901 (Witte dop .. originele) zink 902, signal rakette A van weco, X-trem blitzknal rakette, super blitz knal zijn ook toppers.
Zink 901 heb je veel namaak in .. rode, oranje dop. Rode dop gaat wel redelijk goed.
Groene crepe tt zijn knallen slecht vind ik.quote:Op maandag 24 december 2007 19:43 schreef opinionr het volgende:
[..]
De Thumping Thunders hebben groene crepe.. wat wil dat zeggen?
Dit is een van de lawine pijlen(zonder stok) met op de achtergrond super vlinders
[ afbeelding ]
Bovenin zit een witte dop. Ik verwacht dat het gewoon zink 901 is.
Zal er één testen en er een filmpje van maken.. 1 dezer dagenquote:Op maandag 24 december 2007 20:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Groene crepe tt zijn knallen slecht vind ik.
Vreemde pijl , nog nooit gezien. Wat voor lont zit er aan? wasag of visco of nog iets anders?
Staat verder helemaal niks op ook?
Denk dat het een nieuw chinees imitatie pijl is. Post ff of hij hard knalt nog
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is leuk spul. Vorig jaar nog een kassa mee opgeblazen. Van die kassa is echt niets overgebleven. Blaas er ook geregeld hardeschijven en andere troep mee op, hardeschijven gaan zo mooi krom staan en je ziet dan de vorm van de schijf die er in zit in de bovenplaat als een soort van afdruk.
Als je nou ff die zwarte koker er om weg haalt zoals ik zei, dan zie je dat het een Zink 901 is.quote:Op maandag 24 december 2007 20:10 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zal er één testen en er een filmpje van maken.. 1 dezer dagen
En ik zal zo nog wat foto's van de pijl maken.. lont etc.. wat is wasag / visco?
De lonten zijn wat geel van kleur
Oogt een beetje als deze lonten:
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje bang dat ik dan al in het kruit zit.quote:Op maandag 24 december 2007 20:41 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Als je nou ff die zwarte koker er om weg haalt zoals ik zei, dan zie je dat het een Zink 901 is.
Ik heb precies dezelfde als op die foto en ik gewoon de koker er zo om weg trekken.quote:Op maandag 24 december 2007 22:02 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ik dan al in het kruit zit.
Geprobeerd het papieren velletje los te peuteren, maar daar onder zit gewoon karton.
Wat is dat laatste rechts?quote:Op zondag 23 december 2007 20:26 schreef BlaZ het volgende:
Hier nog overzichtje van verschillende knallers die ik zit jaar heb.
[ afbeelding ]
De camuro king van royal class is een aanrader, hij is wel duur (65 euro dacht ik) maar dan heb je wel 20 seconden plezierquote:Op maandag 24 december 2007 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Veel kenners hier.
Wat is (ja ik weet 't het kan haast niet) mooi gewoon in NL verkrijgbaar vuurwerk. Ik wil met een paar vrienden voor een kleine 80 euro ofzo aan siervuurwerk halen. Dus 3 of 4 potten o.i.d.
Als iemand een suggestie heeft met mischien een filmpje erbij?
Nu ja dat is dikke onzin dus. Ik heb roze, groen en 2 soorten blauwe crepes geprobeerd.quote:Op maandag 24 december 2007 22:09 schreef opinionr het volgende:
Ik heb elders wat boeiende informatie gelezen over de crepe kleuren bij tt's
Het schijnt dat de zena's met donkergroene crepe een nieuwere versie is die duidelijk beter knalt.
Laat ik nou net donkergroen hebben
Italiaanse bom.quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat is dat laatste rechts?
Hier knalt het al lekker in de straat...
Duidelijkquote:Op maandag 24 december 2007 23:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja dat is dikke onzin dus. Ik heb roze, groen en 2 soorten blauwe crepes geprobeerd.
De groene knalt het minste.
Als je tt kan kopen ga dan voor degene met blauwe crepe.
Die is wel mooi.quote:Op maandag 24 december 2007 23:21 schreef WensMeester het volgende:
[..]
De camuro king van royal class is een aanrader, hij is wel duur (65 euro dacht ik) maar dan heb je wel 20 seconden plezier![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jz3I7GSXDSU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |