Wij moeten jullie naaien??quote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter gaan jullie allemaal zitten naaien![]()
En dan vooral ik en NMNS, want wij zijn toch beter
Weet je dat ik die vraag afgelopen zondag van mijn buurvrouw kreeg? Iets minder direct, maar duidelijk genoeg. Mijn antwoord was "Wat schuift het?". Daarna stond ze verbaasd te kijken en liep wat onverstaanbaars te mompelenquote:
Nog lang nietquote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
LAPO!?!?!?!???!!!??
Ja lapo, goed nu?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
LAPO!?!?!?!???!!!??
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je dat ik die vraag afgelopen zondag van mijn buurvrouw kreeg? Iets minder direct, maar duidelijk genoeg. Mijn antwoord was "Wat schuift het?". Daarna stond ze verbaasd te kijken en liep wat onverstaanbaars te mompelen![]()
Dus ehm, "Wat schuift het......?"
niet neuken dus......quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Incl. krat bier . (wel leeg btw)
Jij niet, anderen vielleicht wél.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet neuken dus......
Verdomme mannen zijn ook nooit tevreden. Helpt een volle kratquote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet neuken dus......
Ja...Tipsch wil vast wel......quote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij niet, anderen vielleicht wél.....
Ik denk dat een volle blouse meer helpt Souryquote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdomme mannen zijn ook nooit tevreden. Helpt een volle krat
Wacht, wat!?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet neuken dus......
Yup, wij zijn als een open boek.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg het maar....wat wil je weten... en van wie
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg het maar....wat wil je weten... en van wie
Das van nature geen probleemquote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat een volle blouse meer helpt Soury
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdomme mannen zijn ook nooit tevreden. Helpt een volle krat
Blurk, die wil alles boven de 20 centimeter, maar wel in een vierwieler op een opzichtige plek.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, wat!?
Wie wil er neuken!?!?
LAPO!!111!1!!1quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is alvast een goeie start....nu komen we ergens.....
![]()
ik vermoed dat we bij de LAPO van Ian wel een deal hebben
Aangezien we kennelijk toch een ander hoofdstuk zijn begonnen doe dan maar chapter 3 page 214quote:Op woensdag 12 december 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, wij zijn als een open boek.
Wtf, een minimum penislengte van 20 CM!?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurk, die wil alles boven de 20 centimeter, maar wel in een vierwieler op een opzichtige plek.....
Wat is het punt, dan blijf je het toch gewoon herhalenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen..."post-interpretatie!!"
Het hoofdstuk waar Tipsch laat weten stiekem een zeer onzekere vrouw te zijn!?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aangezien we kennelijk toch een ander hoofdstuk zijn begonnen doe dan maar chapter 3 page 214
Het mag bij uitzondering ook de omtrek zijn..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, een minimum penislengte van 20 CM!?
Is een lapo ook een lelijke auto..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is alvast een goeie start....nu komen we ergens.....
![]()
ik vermoed dat we bij de LAPO van Ian wel een deal hebben
En het geschiedde in die dagen dat er een bericht uitging.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aangezien we kennelijk toch een ander hoofdstuk zijn begonnen doe dan maar chapter 3 page 214
Dat red ik toch nooit!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het mag bij uitzondering ook de omtrek zijn..
Okay..nog 1 keertje dan..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is het punt, dan blijf je het toch gewoon herhalen![]()
Een LAPO is een soort geconstipeerde vinvis.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Is een lapo ook een lelijke auto..![]()
Ga ff googelen
quote:
DEALLLLLLLLLLquote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Is een lapo ook een lelijke auto..![]()
Ga ff googelen
Ik mis nog die van 22.25quote:Op woensdag 12 december 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik help wel even.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou ja zeg....wat denk je wel niet van mij.......quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat een volle blouse meer helpt Soury
Of gewoon een soepele pelvis.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de maten van Blurksel nodig
Dat is nog nieteensch zo'n gek idee.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan gaan wij maar aan het bier en laten de negerts de kutklus opknappen......
Je weet het nooit, er wordt vaker met twee maten gemeten.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik drink meestal met twee maten.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het nooit, er wordt vaker met twee maten gemeten.....
Een zeiljacht cadeau.....wow.....nu hebben we zeker een deal....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Zou best een LAPO kunnen zijn
Je weet toch wie het zegt?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, een minimum penislengte van 20 CM!?
Treur niet mijn 21jarige vriend...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat me, ik betreur mijn penis afmetingen
Blurk is wel lief vind ik...das ook wat waard. Een soort van naïef lief, maar daar kan een mens zich lelijk in vergissen....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is nog nieteensch zo'n gek idee.
Moet Blurk maar niet van die hoge eisen stellen
Deze gaat in het "wijze uitspraken uit het fucking niets" archiefquote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Treur niet mijn 21jarige vriend...
Een pielemoos van 20+ is een waar drama vanaf de prostaatvernauwende leeftijd.
En het is gewoon een lekker wijfquote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurk is wel lief vind ik...das ook wat waard. Een soort van naïef lief, maar daar kan een mens zich lelijk in vergissen....
Tegen die leeftijd, heb je dan ook 40+ kaas?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Treur niet mijn 21jarige vriend...
Een pielemoos van 20+ is een waar drama vanaf de prostaatvernauwende leeftijd.
Okéquote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar precies?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het is gewoon een lekker wijf
Oh pardon.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het is gewoon een lekker wijf
Jij hebt dus wél vrienden....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik drink meestal met twee maten.
Ja, maar alleen ik kan ze zienquote:Op woensdag 12 december 2007 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt dus wél vrienden....
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze gaat in het "wijze uitspraken uit het fucking niets" archief
Ik heb d'r benen, die mag je wel hebben (flikker ik toch altijd opzij)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb enkel een headshot![]()
Heb jij meer?
En zo ja; ruilen?
Ben een vrouw maar hoe werkt dat ..quote:
Ik zie een gele kikkertquote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kee..hoogste tijd voor de 2e baco [ afbeelding ]
Heeft ze mooie benen?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb d'r benen, die mag je wel hebben (flikker ik toch altijd opzij)
borstomvang - taille - heupen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben een vrouw maar hoe werkt dat ..
Ze werkt niet...... zit de hele dag op Fok...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis wel een hotlinkquote:
En: "Hey jij daar, wat zie jij er sexy uit, vosje! Zeker weer op kippetjes jacht hé, Stoute, stoute jongen!"quote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
borstomvang - taille - heupen.
Zeg ik altijd tegen mezelf.
Dat meet je zo:quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wuheheh, ik had gelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat meet je zo:
meetlint over je borsten
meetlint om je taille
meetlint om je heupen
Oh, wacht...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wuheheh, ik had gelijk.
Wat ben ik toch ook een latente homo.
En iets dat niet mag (hotlinken) is altijd lekkerderquote:
Jij krijgt straks klapjes NMNSquote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze werkt niet...... zit de hele dag op Fok...
*doet broek weer dichtquote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je wat fantasie?
Nee, Blurketje lijkt mij wel ok.....
Ik zie nu Soury met een rood hoofd en een meetlint in de kamer staan...buik ingehouden.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat meet je zo:
meetlint over je borsten
meetlint om je taille
meetlint om je heupen
Ohh.. heb geen meetlint...Zelfs geen weegschaalquote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat meet je zo:
meetlint over je borsten
meetlint om je taille
meetlint om je heupen
PICS OR IT DIDNT HAPPEN!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie nu Soury met een rood hoofd en een meetlint in de kamer staan...buik ingehouden.....
Maar wél een ovenwantquote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. heb geen meetlint...Zelfs geen weegschaal
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze gaat in het "wijze uitspraken uit het fucking niets" archief
Drink 's doorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Niet dusquote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie nu Soury met een rood hoofd en een meetlint in de kamer staan...buik ingehouden.....
Hee das lollig...als je maar lang genoeg wacht kun je wel 2 keer dezelfde post neerplempen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb beiden......langskomen?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. heb geen meetlint...Zelfs geen weegschaal
Ga je wat moois voor me naaienquote:Op woensdag 12 december 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb beiden......langskomen?
Smoooothquote:Op woensdag 12 december 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb beiden......langskomen?
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerder met legerkisten op zijn kop aan het stampenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Leandra zo plots gebleven? Met d'r fors uitegevallen middenklasser rondjes aan het rijden om de woning van Tipsch?
Condooms gebruikenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar je houdt niet van kinderen......
Doe es eentje waarvan je denkt dat ik um wel kan hebben "alsjeblieft" altijd denken aan de gebiedende wijs..je bent per slot van rekening geen Nigeriaan op schipholquote:
Ik werk altijd iedere dag, maar heb (door omstandigheden) een paar vrije dagen nu. Maar ik kan op mquote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg nog wel dat je ok bent hé
Je mag, als vent, nog blij zijn als ze de hele dag op Fok zitten, i.p.v. in de Ikea....
Deze kan iedereen hebbenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe es eentje waarvan je denkt dat ik um wel kan hebben "alsjeblieft" altijd denken aan de gebiedende wijs..je bent per slot van rekening geen Nigeriaan op schiphol
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik werk altijd iedere dag, maar heb (door omstandigheden) een paar vrije dagen nu. Maar ik kan op m
ijn werk wel af en toe hier reageren, zit alleen op een kantoortje en werk ook weleens thuis, dus.....
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar je houdt niet van kinderen......
Goeie tekstquote:
Ohquote:
Dan hou je op zeker van lekker eten.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En niet van meetlatten en weegschalen
Yep ik doe niet aan Sonja Bakker gedoe.. Ik eet wat ik wilquote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan hou je op zeker van lekker eten.....
Sonja Bakker.....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep ik doe niet aan Sonja Bakker gedoe.. Ik eet wat ik wil
Meisjes plagen, zoentjes vragen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem mij vandaag met een korrel zout joh...ik zit je te plagen...
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep ik doe niet aan Sonja Bakker gedoe.. Ik eet wat ik wil
Jij bent stom!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Meisjes plagen, zoentjes vragen.
Welke was het gay nummer ?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Post ik een keer een gay nummer gaat niemand er op in om me af te zeiken.![]()
Op zulke momenten mis ik Veulerst
HOMOquote:Op woensdag 12 december 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HiDi![]()
Don't fuck with Deep Purple
Neuh... die is me nog geen druppel benzine waardquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Leandra zo plots gebleven? Met d'r fors uitegevallen middenklasser rondjes aan het rijden om de woning van Tipsch?
Veulen zal zo wel komen, die hoort jouw lokroep van verrequote:Op woensdag 12 december 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Leandra is verliefd .. daarom zien we haar niet zoooooo vaak meerquote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... die is me nog geen druppel benzine waard
Maarre, ik ben ff druk in MSN
Ik weet op wie!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra is vervliefd .. daarom zien we haar niet zoooooo vaak meer![]()
Kut die tikfout staat er nog.. Gedver wat ben je snelquote:
Holy cowquote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze past niet echt in mijn normale playlist![]()
Maar ik vind 'm wel wat hebben![]()
![]()
Sorry Souryquote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut die tikfout staat er nog.. Gedver wat ben je snel
Ik vind voornamelijk de clip überquote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Holy cow...daar zit een verhaal aan vast
come up with the goods
Bummer..ik kijk hier en luister daarquote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk de clip über
Voorbeelden?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* houdt van homo plaatjes...
Die stiekemerd....wie is het?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra is verliefd .. daarom zien we haar niet zoooooo vaak meer![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die stiekemerd....wie is het?
Geloof er nix van.......zal het haar heel binnekort op de man af vragen.....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee.. riep ook maar wat .. Maar wel verdacht
Het ultieme kijkplezier voor de homo plaatjes lover.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* houdt van homo plaatjes...
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het ultieme kijkplezier voor de homo plaatjes lover.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=FKeQpeDkoGc
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het ultieme kijkplezier voor de homo plaatjes lover.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=FKeQpeDkoGc
Lekker is dat... voor straf geen chocolade pindakoek dan zeker??quote:Op woensdag 12 december 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geloof er nix van.......zal het haar heel binnekort op de man af vragen.....
Kruisverhoortje....
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
* maakt flesje openquote:Op woensdag 12 december 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker is dat... voor straf geen chocolade pindakoek dan zeker??
Kan dat kruisverhoor hier en nu plaatsvinden?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 12 december 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan dat kruisverhoor hier en nu plaatsvinden?
Ik heb nog M&M's namelijk.
Soury.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wie krijgt er een kruisverhoor(tje)?
Hangt af van de antwoorden.....mijn leugendetector zal in stelling gworden gebracht....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jajaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had hem zelf niet eens door.....
Weltrustequote:
Neuh hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je onttrekt je aan het groepsproces
Drinkt ze altijd in bedquote:Op woensdag 12 december 2007 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je onttrekt je aan het groepsproces
Snapte het wel...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
Sjesus niemand snapt me.. Ik ga heul niet slapen..
Heb je dat vaker ?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
WTF?? Sinds wanneer moet je voor wat koffie en een chocolade pindakoek al verantwoording over je zieleroerselen afleggen?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hangt af van de antwoorden.....mijn leugendetector zal in stelling gworden gebracht....
Lolquote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
Je slaapt er wel lekker vanquote:
smoke on the waterbed?quote:
Begin jij nou ook al.. Ik ga helemaal niet naar bed .. Jullie hebben nog ff langer last van mequote:
hoihoiquote:
Ja hahaha ik heb wel es gedacht dat ik een verdrinkingsdood zou sterven omdat ik in bed rookquote:
Lekker hé,,,,, Deed ik ook altijd in mijn oude huis. Hier zijn de muurtjes zo wit dat ik de verslaving tot nu toe nog kan weerstaan.......quote:
Volgens mij heb je d'r niet genoeg aangespoordquote:Op woensdag 12 december 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Ik riep je ruim een half uur geleden.
Dus eerst val je al rokend in slaap maar kom je niet om door brand omdat de brand direct gedoofd wordt door het water in het waterbed en dan verdrink je vervolgens in het water dat door dat ene kleine gaatje van die sigaret naar buiten komt?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hahaha ik heb wel es gedacht dat ik een verdrinkingsdood zou sterven omdat ik in bed rook
Sinds nu Leandraquote:Op woensdag 12 december 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Sinds wanneer moet je voor wat koffie en een chocolade pindakoek al verantwoording over je zieleroerselen afleggen?
Ze heeft sterke drank in dat bed gepompt.....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eerst val je al rokend in slaap maar kom je niet om door brand omdat de brand direct gedoofd wordt door het water in het waterbed en dan verdrink je vervolgens in het water dat door dat ene kleine gaatje van die sigaret naar buiten komt?
quote:
Welke mongool valt er nou rokend in slaap!?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eerst val je al rokend in slaap maar kom je niet om door brand omdat de brand direct gedoofd wordt door het water in het waterbed en dan verdrink je vervolgens in het water dat door dat ene kleine gaatje van die sigaret naar buiten komt?
Ja, verzuipen in drank is wel een relaxte doodquote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft sterke drank in dat bed gepompt.....
Ja zoiets.. Mij kennende zou dat zomaar kunnen gebeurenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... op die manier verdrinken...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft sterke drank in dat bed gepompt.....
Met andere woorden: Je hebt geen kruisverhoor nodigquote:Op woensdag 12 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoef je niet, maar je praat graag......en veel.....
Het kan beroerder idd.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, verzuipen in drank is wel een relaxte dood
Wat heb ik gemistquote:Op woensdag 12 december 2007 23:34 schreef Jappie het volgende:
Hmm..reactietijd ca 3 kwartier...dat kan beter.
Nee, denk ut niet....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je hebt geen kruisverhoor nodig
Ligt eraan hoeveel % vetquote:Op woensdag 12 december 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... op die manier verdrinken...![]()
![]()
Zou het soortelijk gewicht van sterke drank ook anders zijn dan van gewoon water??
Dan blijf je er misschien wel op drijven
Hoezo?? Je denkt dat het veiliger is om met een brandende peuk in een gewoon bed in slaap te vallen?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets.. Mij kennende zou dat zomaar kunnen gebeuren![]()
P.s. Ik ga een ander bed kopen
Niet hard genoegquote:Op woensdag 12 december 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu pas?![]()
Ik riep je ruim een half uur geleden.
Mwah... ik weet niet of dat essentieel is... ik kan ook gewoon in het zwembad gaan liggen en drijven (en blijven drijven zonder iets te bewegen) en dat kan ik ongeacht m'n gewichtquote:
Nee het neukt beterquote:Op woensdag 12 december 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Je denkt dat het veiliger is om met een brandende peuk in een gewoon bed in slaap te vallen?
Ik zie het al helemaal voor me, Soury met zwembandjes in bedquote:Op woensdag 12 december 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik weet niet of dat essentieel is... ik kan ook gewoon in het zwembad gaan liggen en drijven (en blijven drijven zonder iets te bewegen) en dat kan ik ongeacht m'n gewicht
Die had ze al, zei ze ooit.....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, Soury met zwembandjes in bed
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen om deze avond te beschrijven Veulen, teruglezen een optie?quote:
Dat is waar, een waterbed is heerlijk om (alleen) in te slapen, maar sex in een waterbed is waardeloosquote:
En zo kwamen wij aan het woord "drijfnat"quote:Op woensdag 12 december 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik weet niet of dat essentieel is... ik kan ook gewoon in het zwembad gaan liggen en drijven (en blijven drijven zonder iets te bewegen) en dat kan ik ongeacht m'n gewicht
Truste Jappiequote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lokroep van de bruingeaderde Nicky Nicky.![]()
Anyways..ik bent slapen..tjuss all.
Slaap lekker Jappiequote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slaap lekker Jappie, morgen gezond weer op....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die had ze al, zei ze ooit.....
Dat woord gebruik ik eigenlijk nooit, behalve in bedquote:Op woensdag 12 december 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zo kwamen wij aan het woord "drijfnat"
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat woord gebruik ik eigenlijk nooit, behalve in bed
Dat was toch "zeiknat"quote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent saaiquote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat het dan niet zeiknat is en ik geen verwarring wil scheppenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was toch "zeiknat"
Te lui voor (of the chago).quote:Op woensdag 12 december 2007 23:50 schreef -Blurk- het volgende:
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen om deze avond te beschrijven Veulen, teruglezen een optie?
Euh...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat het dan niet zeiknat is en ik geen verwarring wil scheppen
Meer dan 1quote:Op woensdag 12 december 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
JE HEBT EEN ANDER!?
Ok, nou ja, alles is beter dan Sahara droog......quote:Op woensdag 12 december 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat het dan niet zeiknat is en ik geen verwarring wil scheppen
Het lijkt me sterk dat ik dat ga meemaken... tenzij iemand echt geen flauw idee heeft waar hij mee bezig isquote:Op woensdag 12 december 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, nou ja, alles is beter dan Sahara droog......
Trek het je niet aan Hidiho.....zit je te plagen.....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier de lolbroek.....![]()
Truste Blurkquote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Nog even een lekkere afsluiter ( morgen weer werken) ga nu naar bed. Allemaal een goede nacht gewenst en tot morgen!
http://www.youtube.com/watch?v=GxwV1fLjy3I
Ik ga wel in mijn eentje uithuilenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Nog even een lekkere afsluiter ( morgen weer werken) ga nu naar bed. Allemaal een goede nacht gewenst en tot morgen!
Ik meestal met roken....net zoals Souryquote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ik dat ga meemaken... tenzij iemand echt geen flauw idee heeft waar hij mee bezig is
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek het je niet aan Hidiho.....zit je te plagen.....
droogkloot dat je bent
Slaap lekker blurkertje......quote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Weltrustequote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Als je bezig bent met roken dan droogt dat de boel aardig uit jaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik meestal met roken....net zoals Soury
Sorry, wat zei je?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met Duitse vrienden hé......
quote:
Niet doen hoor, kom dan maar..quote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wel in mijn eentje uithuilen![]()
Daarna schatquote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je bezig bent met roken dan droogt dat de boel aardig uit ja
Maar daar ging het niet overquote:Op donderdag 13 december 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarna schatals je weer 'opdroogt'
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:04 schreef -Blurk- het volgende:
wow!!!
Het is maar net waar je de prioriteit legt hequote:
een plaksetje? O bij een waterbed zeker.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
Truste Blurky..
Maar wat echt eng is dat je een plaksetje krijgt bij je bed !!! AHHHAaahahahaaa
"Roken" was zijn reactie op mijn "weten waarmee ze bezig zijn"...quote:Op donderdag 13 december 2007 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar net waar je de prioriteit legt he
Ach... in ieder bed wordt het wel eens een beetje plakkerigquote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
Truste Blurky..
Maar wat echt eng is dat je een plaksetje krijgt bij je bed !!! AHHHAaahahahaaa
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 december 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Roken" was zijn reactie op mijn "weten waarmee ze bezig zijn"...
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef -Blurk- het volgende:
Nou...
Het lijkt me zo moeilijk, wat moet ik doen en met wie...![]()
Ik zou er ook nooit aan beginnen als ik jou wasquote:Op donderdag 13 december 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Heb het ook nog nooit gedaan
Maar het was een erg goed ideequote:Op donderdag 13 december 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Heb het ook nog nooit gedaan
Ik heb wel een paar opties voor jequote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou...
Het lijkt me zo moeilijk, wat moet ik doen en met wie...![]()
Wil het graag allemaal horen tztquote:Op donderdag 13 december 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar opties voor je
Trusten Blurkquote:Op donderdag 13 december 2007 00:15 schreef -Blurk- het volgende:
Ga nu écht slapen, tot morgen allemaal, nachtknuffel voor wie hem hebben wil
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:15 schreef -Blurk- het volgende:
Ga nu écht slapen, tot morgen allemaal, nachtknuffel voor wie hem hebben wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |