hoihoiquote:
Ja hahaha ik heb wel es gedacht dat ik een verdrinkingsdood zou sterven omdat ik in bed rookquote:
Lekker hé,,,,, Deed ik ook altijd in mijn oude huis. Hier zijn de muurtjes zo wit dat ik de verslaving tot nu toe nog kan weerstaan.......quote:
Volgens mij heb je d'r niet genoeg aangespoordquote:Op woensdag 12 december 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Ik riep je ruim een half uur geleden.
Dus eerst val je al rokend in slaap maar kom je niet om door brand omdat de brand direct gedoofd wordt door het water in het waterbed en dan verdrink je vervolgens in het water dat door dat ene kleine gaatje van die sigaret naar buiten komt?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hahaha ik heb wel es gedacht dat ik een verdrinkingsdood zou sterven omdat ik in bed rook
Sinds nu Leandraquote:Op woensdag 12 december 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Sinds wanneer moet je voor wat koffie en een chocolade pindakoek al verantwoording over je zieleroerselen afleggen?
Ze heeft sterke drank in dat bed gepompt.....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eerst val je al rokend in slaap maar kom je niet om door brand omdat de brand direct gedoofd wordt door het water in het waterbed en dan verdrink je vervolgens in het water dat door dat ene kleine gaatje van die sigaret naar buiten komt?
quote:
Welke mongool valt er nou rokend in slaap!?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eerst val je al rokend in slaap maar kom je niet om door brand omdat de brand direct gedoofd wordt door het water in het waterbed en dan verdrink je vervolgens in het water dat door dat ene kleine gaatje van die sigaret naar buiten komt?
Ja, verzuipen in drank is wel een relaxte doodquote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft sterke drank in dat bed gepompt.....
Ja zoiets.. Mij kennende zou dat zomaar kunnen gebeurenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |