Maar daar ging het niet overquote:Op donderdag 13 december 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarna schatals je weer 'opdroogt'
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:04 schreef -Blurk- het volgende:
wow!!!
Het is maar net waar je de prioriteit legt hequote:
een plaksetje? O bij een waterbed zeker.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
Truste Blurky..
Maar wat echt eng is dat je een plaksetje krijgt bij je bed !!! AHHHAaahahahaaa
"Roken" was zijn reactie op mijn "weten waarmee ze bezig zijn"...quote:Op donderdag 13 december 2007 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar net waar je de prioriteit legt he
Ach... in ieder bed wordt het wel eens een beetje plakkerigquote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
Truste Blurky..
Maar wat echt eng is dat je een plaksetje krijgt bij je bed !!! AHHHAaahahahaaa
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 december 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Roken" was zijn reactie op mijn "weten waarmee ze bezig zijn"...
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef -Blurk- het volgende:
Nou...
Het lijkt me zo moeilijk, wat moet ik doen en met wie...![]()
Ik zou er ook nooit aan beginnen als ik jou wasquote:Op donderdag 13 december 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Heb het ook nog nooit gedaan
Maar het was een erg goed ideequote:Op donderdag 13 december 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Heb het ook nog nooit gedaan
Ik heb wel een paar opties voor jequote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou...
Het lijkt me zo moeilijk, wat moet ik doen en met wie...![]()
Wil het graag allemaal horen tztquote:Op donderdag 13 december 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar opties voor je
Trusten Blurkquote:Op donderdag 13 december 2007 00:15 schreef -Blurk- het volgende:
Ga nu écht slapen, tot morgen allemaal, nachtknuffel voor wie hem hebben wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |