Dat woord gebruik ik eigenlijk nooit, behalve in bedquote:Op woensdag 12 december 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zo kwamen wij aan het woord "drijfnat"
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat woord gebruik ik eigenlijk nooit, behalve in bed
Dat was toch "zeiknat"quote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent saaiquote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat het dan niet zeiknat is en ik geen verwarring wil scheppenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was toch "zeiknat"
Te lui voor (of the chago).quote:Op woensdag 12 december 2007 23:50 schreef -Blurk- het volgende:
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen om deze avond te beschrijven Veulen, teruglezen een optie?
Euh...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat het dan niet zeiknat is en ik geen verwarring wil scheppen
Meer dan 1quote:Op woensdag 12 december 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
JE HEBT EEN ANDER!?
Ok, nou ja, alles is beter dan Sahara droog......quote:Op woensdag 12 december 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat het dan niet zeiknat is en ik geen verwarring wil scheppen
Het lijkt me sterk dat ik dat ga meemaken... tenzij iemand echt geen flauw idee heeft waar hij mee bezig isquote:Op woensdag 12 december 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, nou ja, alles is beter dan Sahara droog......
Trek het je niet aan Hidiho.....zit je te plagen.....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier de lolbroek.....![]()
Truste Blurkquote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Nog even een lekkere afsluiter ( morgen weer werken) ga nu naar bed. Allemaal een goede nacht gewenst en tot morgen!
http://www.youtube.com/watch?v=GxwV1fLjy3I
Ik ga wel in mijn eentje uithuilenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Nog even een lekkere afsluiter ( morgen weer werken) ga nu naar bed. Allemaal een goede nacht gewenst en tot morgen!
Ik meestal met roken....net zoals Souryquote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ik dat ga meemaken... tenzij iemand echt geen flauw idee heeft waar hij mee bezig is
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek het je niet aan Hidiho.....zit je te plagen.....
droogkloot dat je bent
Slaap lekker blurkertje......quote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Weltrustequote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Als je bezig bent met roken dan droogt dat de boel aardig uit jaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik meestal met roken....net zoals Soury
Sorry, wat zei je?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met Duitse vrienden hé......
quote:
Niet doen hoor, kom dan maar..quote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wel in mijn eentje uithuilen![]()
Daarna schatquote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je bezig bent met roken dan droogt dat de boel aardig uit ja
Maar daar ging het niet overquote:Op donderdag 13 december 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarna schatals je weer 'opdroogt'
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:04 schreef -Blurk- het volgende:
wow!!!
Het is maar net waar je de prioriteit legt hequote:
een plaksetje? O bij een waterbed zeker.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
Truste Blurky..
Maar wat echt eng is dat je een plaksetje krijgt bij je bed !!! AHHHAaahahahaaa
"Roken" was zijn reactie op mijn "weten waarmee ze bezig zijn"...quote:Op donderdag 13 december 2007 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar net waar je de prioriteit legt he
Ach... in ieder bed wordt het wel eens een beetje plakkerigquote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
Truste Blurky..
Maar wat echt eng is dat je een plaksetje krijgt bij je bed !!! AHHHAaahahahaaa
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 december 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Roken" was zijn reactie op mijn "weten waarmee ze bezig zijn"...
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef -Blurk- het volgende:
Nou...
Het lijkt me zo moeilijk, wat moet ik doen en met wie...![]()
Ik zou er ook nooit aan beginnen als ik jou wasquote:Op donderdag 13 december 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Heb het ook nog nooit gedaan
Maar het was een erg goed ideequote:Op donderdag 13 december 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Heb het ook nog nooit gedaan
Ik heb wel een paar opties voor jequote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou...
Het lijkt me zo moeilijk, wat moet ik doen en met wie...![]()
Wil het graag allemaal horen tztquote:Op donderdag 13 december 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar opties voor je
Trusten Blurkquote:Op donderdag 13 december 2007 00:15 schreef -Blurk- het volgende:
Ga nu écht slapen, tot morgen allemaal, nachtknuffel voor wie hem hebben wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |