PICS OR IT DIDNT HAPPEN!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie nu Soury met een rood hoofd en een meetlint in de kamer staan...buik ingehouden.....
Maar wél een ovenwantquote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. heb geen meetlint...Zelfs geen weegschaal
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze gaat in het "wijze uitspraken uit het fucking niets" archief
Drink 's doorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kee..hoogste tijd voor de 2e baco [ afbeelding ]
quote:
Niet dusquote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie nu Soury met een rood hoofd en een meetlint in de kamer staan...buik ingehouden.....
Hee das lollig...als je maar lang genoeg wacht kun je wel 2 keer dezelfde post neerplempen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kee..hoogste tijd voor de 2e baco [ afbeelding ]
Ik heb beiden......langskomen?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. heb geen meetlint...Zelfs geen weegschaal
Ga je wat moois voor me naaienquote:Op woensdag 12 december 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb beiden......langskomen?
Smoooothquote:Op woensdag 12 december 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb beiden......langskomen?
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerder met legerkisten op zijn kop aan het stampenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Leandra zo plots gebleven? Met d'r fors uitegevallen middenklasser rondjes aan het rijden om de woning van Tipsch?
Condooms gebruikenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar je houdt niet van kinderen......
Doe es eentje waarvan je denkt dat ik um wel kan hebben "alsjeblieft" altijd denken aan de gebiedende wijs..je bent per slot van rekening geen Nigeriaan op schipholquote:
Ik werk altijd iedere dag, maar heb (door omstandigheden) een paar vrije dagen nu. Maar ik kan op mquote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg nog wel dat je ok bent hé
Je mag, als vent, nog blij zijn als ze de hele dag op Fok zitten, i.p.v. in de Ikea....
Deze kan iedereen hebbenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe es eentje waarvan je denkt dat ik um wel kan hebben "alsjeblieft" altijd denken aan de gebiedende wijs..je bent per slot van rekening geen Nigeriaan op schiphol
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik werk altijd iedere dag, maar heb (door omstandigheden) een paar vrije dagen nu. Maar ik kan op m
ijn werk wel af en toe hier reageren, zit alleen op een kantoortje en werk ook weleens thuis, dus.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |