Een LAPO is een soort geconstipeerde vinvis.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Is een lapo ook een lelijke auto..![]()
Ga ff googelen
quote:
DEALLLLLLLLLLquote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Is een lapo ook een lelijke auto..![]()
Ga ff googelen
Ik mis nog die van 22.25quote:Op woensdag 12 december 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik help wel even.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou ja zeg....wat denk je wel niet van mij.......quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat een volle blouse meer helpt Soury
Of gewoon een soepele pelvis.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de maten van Blurksel nodig
Dat is nog nieteensch zo'n gek idee.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan gaan wij maar aan het bier en laten de negerts de kutklus opknappen......
Je weet het nooit, er wordt vaker met twee maten gemeten.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik drink meestal met twee maten.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het nooit, er wordt vaker met twee maten gemeten.....
Een zeiljacht cadeau.....wow.....nu hebben we zeker een deal....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Zou best een LAPO kunnen zijn
Je weet toch wie het zegt?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, een minimum penislengte van 20 CM!?
Treur niet mijn 21jarige vriend...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat me, ik betreur mijn penis afmetingen
Blurk is wel lief vind ik...das ook wat waard. Een soort van naïef lief, maar daar kan een mens zich lelijk in vergissen....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is nog nieteensch zo'n gek idee.
Moet Blurk maar niet van die hoge eisen stellen
Deze gaat in het "wijze uitspraken uit het fucking niets" archiefquote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Treur niet mijn 21jarige vriend...
Een pielemoos van 20+ is een waar drama vanaf de prostaatvernauwende leeftijd.
En het is gewoon een lekker wijfquote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurk is wel lief vind ik...das ook wat waard. Een soort van naïef lief, maar daar kan een mens zich lelijk in vergissen....
Tegen die leeftijd, heb je dan ook 40+ kaas?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Treur niet mijn 21jarige vriend...
Een pielemoos van 20+ is een waar drama vanaf de prostaatvernauwende leeftijd.
Okéquote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar precies?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het is gewoon een lekker wijf
Oh pardon.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het is gewoon een lekker wijf
Jij hebt dus wél vrienden....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik drink meestal met twee maten.
Ja, maar alleen ik kan ze zienquote:Op woensdag 12 december 2007 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt dus wél vrienden....
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze gaat in het "wijze uitspraken uit het fucking niets" archief
Ik heb d'r benen, die mag je wel hebben (flikker ik toch altijd opzij)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb enkel een headshot![]()
Heb jij meer?
En zo ja; ruilen?
Ben een vrouw maar hoe werkt dat ..quote:
Ik zie een gele kikkertquote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kee..hoogste tijd voor de 2e baco [ afbeelding ]
Heeft ze mooie benen?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb d'r benen, die mag je wel hebben (flikker ik toch altijd opzij)
borstomvang - taille - heupen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben een vrouw maar hoe werkt dat ..
Ze werkt niet...... zit de hele dag op Fok...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis wel een hotlinkquote:
En: "Hey jij daar, wat zie jij er sexy uit, vosje! Zeker weer op kippetjes jacht hé, Stoute, stoute jongen!"quote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
borstomvang - taille - heupen.
Zeg ik altijd tegen mezelf.
Dat meet je zo:quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wuheheh, ik had gelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat meet je zo:
meetlint over je borsten
meetlint om je taille
meetlint om je heupen
Oh, wacht...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wuheheh, ik had gelijk.
Wat ben ik toch ook een latente homo.
En iets dat niet mag (hotlinken) is altijd lekkerderquote:
Jij krijgt straks klapjes NMNSquote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze werkt niet...... zit de hele dag op Fok...
*doet broek weer dichtquote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je wat fantasie?
Nee, Blurketje lijkt mij wel ok.....
Ik zie nu Soury met een rood hoofd en een meetlint in de kamer staan...buik ingehouden.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat meet je zo:
meetlint over je borsten
meetlint om je taille
meetlint om je heupen
Ohh.. heb geen meetlint...Zelfs geen weegschaalquote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat meet je zo:
meetlint over je borsten
meetlint om je taille
meetlint om je heupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |