Wij moeten jullie naaien??quote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter gaan jullie allemaal zitten naaien![]()
En dan vooral ik en NMNS, want wij zijn toch beter
Weet je dat ik die vraag afgelopen zondag van mijn buurvrouw kreeg? Iets minder direct, maar duidelijk genoeg. Mijn antwoord was "Wat schuift het?". Daarna stond ze verbaasd te kijken en liep wat onverstaanbaars te mompelenquote:
Nog lang nietquote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
LAPO!?!?!?!???!!!??
Ja lapo, goed nu?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
LAPO!?!?!?!???!!!??
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je dat ik die vraag afgelopen zondag van mijn buurvrouw kreeg? Iets minder direct, maar duidelijk genoeg. Mijn antwoord was "Wat schuift het?". Daarna stond ze verbaasd te kijken en liep wat onverstaanbaars te mompelen![]()
Dus ehm, "Wat schuift het......?"
niet neuken dus......quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Incl. krat bier . (wel leeg btw)
Jij niet, anderen vielleicht wél.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet neuken dus......
Verdomme mannen zijn ook nooit tevreden. Helpt een volle kratquote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet neuken dus......
Ja...Tipsch wil vast wel......quote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij niet, anderen vielleicht wél.....
Ik denk dat een volle blouse meer helpt Souryquote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdomme mannen zijn ook nooit tevreden. Helpt een volle krat
Wacht, wat!?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet neuken dus......
Yup, wij zijn als een open boek.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg het maar....wat wil je weten... en van wie
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg het maar....wat wil je weten... en van wie
Das van nature geen probleemquote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat een volle blouse meer helpt Soury
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdomme mannen zijn ook nooit tevreden. Helpt een volle krat
Blurk, die wil alles boven de 20 centimeter, maar wel in een vierwieler op een opzichtige plek.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, wat!?
Wie wil er neuken!?!?
LAPO!!111!1!!1quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is alvast een goeie start....nu komen we ergens.....
![]()
ik vermoed dat we bij de LAPO van Ian wel een deal hebben
Aangezien we kennelijk toch een ander hoofdstuk zijn begonnen doe dan maar chapter 3 page 214quote:Op woensdag 12 december 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, wij zijn als een open boek.
Wtf, een minimum penislengte van 20 CM!?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurk, die wil alles boven de 20 centimeter, maar wel in een vierwieler op een opzichtige plek.....
Wat is het punt, dan blijf je het toch gewoon herhalenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen..."post-interpretatie!!"
Het hoofdstuk waar Tipsch laat weten stiekem een zeer onzekere vrouw te zijn!?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aangezien we kennelijk toch een ander hoofdstuk zijn begonnen doe dan maar chapter 3 page 214
Het mag bij uitzondering ook de omtrek zijn..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, een minimum penislengte van 20 CM!?
Is een lapo ook een lelijke auto..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is alvast een goeie start....nu komen we ergens.....
![]()
ik vermoed dat we bij de LAPO van Ian wel een deal hebben
En het geschiedde in die dagen dat er een bericht uitging.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aangezien we kennelijk toch een ander hoofdstuk zijn begonnen doe dan maar chapter 3 page 214
Dat red ik toch nooit!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het mag bij uitzondering ook de omtrek zijn..
Okay..nog 1 keertje dan..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is het punt, dan blijf je het toch gewoon herhalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |