Ik heb d'r benen, die mag je wel hebben (flikker ik toch altijd opzij)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb enkel een headshot![]()
Heb jij meer?
En zo ja; ruilen?
Ben een vrouw maar hoe werkt dat ..quote:
Ik zie een gele kikkertquote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kee..hoogste tijd voor de 2e baco [ afbeelding ]
Heeft ze mooie benen?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb d'r benen, die mag je wel hebben (flikker ik toch altijd opzij)
borstomvang - taille - heupen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben een vrouw maar hoe werkt dat ..
Ze werkt niet...... zit de hele dag op Fok...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis wel een hotlinkquote:
En: "Hey jij daar, wat zie jij er sexy uit, vosje! Zeker weer op kippetjes jacht hé, Stoute, stoute jongen!"quote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
borstomvang - taille - heupen.
Zeg ik altijd tegen mezelf.
Dat meet je zo:quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wuheheh, ik had gelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat meet je zo:
meetlint over je borsten
meetlint om je taille
meetlint om je heupen
Oh, wacht...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wuheheh, ik had gelijk.
Wat ben ik toch ook een latente homo.
En iets dat niet mag (hotlinken) is altijd lekkerderquote:
Jij krijgt straks klapjes NMNSquote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze werkt niet...... zit de hele dag op Fok...
*doet broek weer dichtquote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je wat fantasie?
Nee, Blurketje lijkt mij wel ok.....
Ik zie nu Soury met een rood hoofd en een meetlint in de kamer staan...buik ingehouden.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat meet je zo:
meetlint over je borsten
meetlint om je taille
meetlint om je heupen
Ohh.. heb geen meetlint...Zelfs geen weegschaalquote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat meet je zo:
meetlint over je borsten
meetlint om je taille
meetlint om je heupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |