Deze kan iedereen hebbenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe es eentje waarvan je denkt dat ik um wel kan hebben "alsjeblieft" altijd denken aan de gebiedende wijs..je bent per slot van rekening geen Nigeriaan op schiphol
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik werk altijd iedere dag, maar heb (door omstandigheden) een paar vrije dagen nu. Maar ik kan op m
ijn werk wel af en toe hier reageren, zit alleen op een kantoortje en werk ook weleens thuis, dus.....
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar je houdt niet van kinderen......
Goeie tekstquote:
Ohquote:
Dan hou je op zeker van lekker eten.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En niet van meetlatten en weegschalen
Yep ik doe niet aan Sonja Bakker gedoe.. Ik eet wat ik wilquote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan hou je op zeker van lekker eten.....
Sonja Bakker.....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep ik doe niet aan Sonja Bakker gedoe.. Ik eet wat ik wil
Meisjes plagen, zoentjes vragen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem mij vandaag met een korrel zout joh...ik zit je te plagen...
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep ik doe niet aan Sonja Bakker gedoe.. Ik eet wat ik wil
Jij bent stom!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Meisjes plagen, zoentjes vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |