quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar je houdt niet van kinderen......
Goeie tekstquote:
Ohquote:
Dan hou je op zeker van lekker eten.....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En niet van meetlatten en weegschalen
Yep ik doe niet aan Sonja Bakker gedoe.. Ik eet wat ik wilquote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan hou je op zeker van lekker eten.....
Sonja Bakker.....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep ik doe niet aan Sonja Bakker gedoe.. Ik eet wat ik wil
Meisjes plagen, zoentjes vragen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem mij vandaag met een korrel zout joh...ik zit je te plagen...
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep ik doe niet aan Sonja Bakker gedoe.. Ik eet wat ik wil
Jij bent stom!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Meisjes plagen, zoentjes vragen.
Welke was het gay nummer ?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Post ik een keer een gay nummer gaat niemand er op in om me af te zeiken.![]()
Op zulke momenten mis ik Veulerst
HOMOquote:Op woensdag 12 december 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HiDi![]()
Don't fuck with Deep Purple
Neuh... die is me nog geen druppel benzine waardquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Leandra zo plots gebleven? Met d'r fors uitegevallen middenklasser rondjes aan het rijden om de woning van Tipsch?
Veulen zal zo wel komen, die hoort jouw lokroep van verrequote:Op woensdag 12 december 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Leandra is verliefd .. daarom zien we haar niet zoooooo vaak meerquote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... die is me nog geen druppel benzine waard
Maarre, ik ben ff druk in MSN
Ik weet op wie!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra is vervliefd .. daarom zien we haar niet zoooooo vaak meer![]()
Kut die tikfout staat er nog.. Gedver wat ben je snelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |