Ik luister niet meer naar dat sneue volk.........quote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
Even tussen het koken door.
Amanda zou het heel normaal vinden dat zij en Brian die hut winnen. Drie hebben een dokter nodig, lees H,L,J.
Huub is zellfs in staat om na zijn 8 uur niet meer terug te keren.
En we konden er op wachten: Amanda gebruikt nu ook het woord egocentrisch.
Er was een beetje ruzie in de keet vanochtend, Brian had eigenlijk geen zin om met Lieke in de Limo te zitten, Amanda vroeg toen aan Lieke of zij niet mee mocht ipv Lieke, dat heeft Lieke natuurlijk geweigerd, St.Brian was ook niet genegen om zijn uitje af te staan natuurlijk, dus ze zijn gewoon gegaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef Taurus het volgende:
Heeft Amanda daar wel leuk om gereageerd, op het feit dat DOB Lieke en Brian hebben meegenomen?Of is als haar vriendje er maar bij is alles geoorloofd
Ja dat merkte ik ook. Jammer dat Selène soms het woord egocentrisch met egoïstich verwaartquote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
En we konden er op wachten: Amanda gebruikt nu ook het woord egocentrisch.
Verbaast me niets, moeilijke woorden gebruiken is al problematisch genoeg voor sommige mensen, als ze dan ook nog de fijnere nuances in de gaten moeten houden......quote:Op woensdag 12 december 2007 18:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik ook. Jammer dat Selène soms het woord egocentrisch met egoïstich verwaart
...of begrijpen wat het woord betekent..quote:Op woensdag 12 december 2007 18:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Verbaast me niets, moeilijke woorden gebruiken is al problematisch genoeg voor sommige mensen, als ze dan ook nog de fijnere nuances in de gaten moeten houden......
Die zijn een dagje naar DOB. Vraag me niet precies wat ze er doen want dat is mij ook ontgaanquote:Op woensdag 12 december 2007 18:39 schreef Donnie29 het volgende:
wat voor uitje hebben Brian en Lieke dan?
Een kuur/verwendag, vraag mij ook niet waarom.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:41 schreef Montolivio het volgende:
[..]
Die zijn een dagje naar DOB. Vraag me niet precies wat ze er doen want dat is mij ook ontgaan
Die had brian gevraagd voor Amanda's verjaardag?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
De band Caché DeLuxe wil niet komen , ze willen doekoes zien.
Huub lacht in zijn vuistje.
Nu de blauwe nog DB, die met nepsneeuw.quote:
Gun lieke het wel eerlijk gezegtquote:Op woensdag 12 december 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een kuur/verwendag, vraag mij ook niet waarom.
Ik denk dat geen van beide het verschil weten maar dat het gewoon interessant klinkt dus gebruiken ze beide termen vrolijk door elkaar heen!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...of begrijpen wat het woord betekent..
Brian is niet zo gierig zolang een ander maar betaald.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Die had brian gevraagd voor Amanda's verjaardag?
Komop, Brian, betalen !
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef Myriam1978 het volgende:
En waarom hebben ze dit jaar niet de kerstdecoratie zelf gekozen?
Die is echt een toppunt van waansmaak!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu de blauwe nog DB, die met nepsneeuw.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Die is echt een toppunt van waansmaak!
Ik post net op Vol een leuke boomquote:Op woensdag 12 december 2007 18:49 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik zet net pas de streams aan en het eerste dat ik dacht was: hebben ze het soms zelf uitgekozen?
maar het blijkt dus niet zo te zijn...
die blauwe boom dan!!!
Echt he? Ik zou er helemaal gek van worden als ik er woonde.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Buiten de Kooi is die gozer een grote schijnheiquote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef kahaarin het volgende:
Lekker snel!![]()
Hopelijk komen er bij het eten verhalen los, ik kan me niet voorstellen dat Lieke en Brian het heel gezellig hebben gehad.
Amanda vond alles zo mooi.Huub werd ook al gek van die boomquote:Op woensdag 12 december 2007 18:52 schreef Montolivio het volgende:
[..]
Echt he? Ik zou er helemaal gek van worden als ik er woonde.
Al die bomen zijn verschrikkelijk maar je hebt gelijk, blauwknipperend licht en nepsneeuw.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Een cannabis sativa met een identiteitscrisis?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik post net op Vol een leuke boom
[ afbeelding ]
*schaar pak*quote:Op woensdag 12 december 2007 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik post net op Vol een leuke boom
[ afbeelding ]
Onze Francaise mag wat mij betreft deze taalfoutjes maken.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Hihi, samentrekking van waanbeeld en wansmaak?
Omschrijft het wel precies!
Ja, ik ook, zij heeft haast nooit iets leuks gekregen, alleen jammer dat ze met Brian er naartoe moest, snap de achterliggende gedachte niet zo goed.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:46 schreef Montolivio het volgende:
[..]
Gun lieke het wel eerlijk gezegt
Geen idee waar ze het over had, maar ze probeerde net Chasing Cars van Snow Patrol te spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:55 schreef Montolivio het volgende:
Hoe heette dat laatste piano stuk nou wat amanda zei? ben het vergeten
Roeki soms?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Buiten de Kooi is die gozer een grote schijnheil. Wil hij zieltjes winnen.
Ik hoor zo vaak zeggen door mensen daar in die Kooi, dat Brain zo 'lief' is.
Sprak laatst iemand, die ook in de Kooi geweest was en die zei het ook al.
Zij streamde niet, dus kon alleen oordelen op hoe hij zich tegen haar manifesteerde die dagen.
Idd, met zo'n boom krijg je ook geen ruzie wie dat klote ding gaat leeg/opruimen!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*schaar pak*
*tegen Mazaru roep: "KIJK !! DAAR !! Een dood vogeltje !!!"
*KNIP !*
Ik zie het nu pas.quote:
deze had ik nog voor jou, een "ik ben opgefokt"-avaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*schaar pak*
*KNIP !*
Ik geloof ook dat amanda en brian de meeste uitjes hebben gehad? maar toch is de rest gierigquote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik ook, zij heeft haast nooit iets leuks gekregen, alleen jammer dat ze met Brian er naartoe moest, snap de achterliggende gedachte niet zo goed.
Wat mij betreft een perfecte omschrijving en hij had best expres kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onze Francaise mag wat mij betreft deze taalfoutjes maken.
Of oprokenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, met zo'n boom krijg je ook geen ruzie wie dat klote ding gaat leeg/opruimen!
Kan, of een groter vloerkleed, altijd handig.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
Wat zouden ze bij 'het hokje' hebben gevraagd voor kerst? Een nieuwe doofpot?
Ach man, een hele vulkaan is nog niet groot genoeg om alle dubieuziteiten in te verstoppen.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
Ja, en een extra groot vloerkleed, om veel onder te kunnen vegenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
Nee, het was niet Roeki. Zij was er iets langer geleden in, maar ik was niet in de gelegenheid om haar beelden te laten zien. Had ik graag willen doen hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Roeki soms?
Wat zullen mensen schrikken als ze dan ineens met een twitchende para Brian of scheldend tegen Amanda geconfronteerd worden, moet je eigenlijk gewoon eens laten zien.
Ja, dat denk ik ook wel, alleen de beelden kunnen imho meer zeggen dan 1000 woorden, hoe bestaat het dat iemand 2 zulke verschillende gezichten kan laten zien.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee, het was niet Roeki. Zij was er iets langer geleden in, maar ik was niet in de gelegenheid om haar beelden te laten zien. Had ik graag willen doen hoor.
Ik heb haar met woorden wel even op de hoogte gebracht van Brain's praktijken. Is denk ik ook wel genoeg.
Ach, dat doet Huub toch ook??quote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel, alleen de beelden kunnen imho meer zeggen dan 1000 woorden, hoe bestaat het dat iemand 2 zulke verschillende gezichten kan laten zien.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een cannabis sativa met een identiteitscrisis?
Ik draai er wel een voor ons allemaal. Kunnen we nog harder lachen om die tiaraquote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*schaar pak*
*KNIP !*
Mét Luckies!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik draai er wel een voor ons allemaal. Kunnen we nog harder lachen om die tiara![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat mij betreft een perfecte omschrijving en hij had best expres kunnen zijn.![]()
Het was mij niet opgevallen dat het Nederlands niet haar moedertaal was, alle lof daarvoor!
Het verschil is idd dat Huub af en toe een botte hork kan zijn, ik weet ook niet hoe ik me zou gedragen als ik in zijn schoenen zou staan, hij is soms echt onuitstaanbaar, dat ben ik met je eens, Brian daarintegen is eng, ik zit elke keer af te wachten totdat hij weer uit zijn Heilige rol valt en omslaat als een blad aan een boom.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach, dat doet Huub toch ook??
Die kan allercharmantst zijn, maar ook een ongelofelijke brute klootzak zijn.
Mensen die niet naar het programma kijken, maar daar beroepsmatig moeten zijn, zien blijkbaar andere dingen, dan wij zien. Daarbij kan Brain soms ook charmant zijn, al is het bij hem absoluut niet echt.
Dit heeft hij zich aangeleerd. Dit zit niet in zijn aard. Alles wat Brain doet is met een reden.
Mixie dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mét Luckies!
Ik draai zelf wel een polmpje. Kan niet tegen weed.
Doe je best, ik draai mijn eigen peuken wel.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef mazaru het volgende:
Ik draai er wel een voor ons allemaal. Kunnen we nog harder lachen om die tiara![]()
Geen vlees alleen kip en alle vleessoorten die met een S beginnen volgens Cc.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:11 schreef BuffyJan het volgende:
Selene is toch vegetarier? Alleen eet ze wel spek?
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Da's goed! Jaren terug hebben we met een aantal vrienden een 'Woodstock-night' gehouden. Video op repeat en iemand had ook zo'n mega-kanon gedraaid (iets kleiner formaat). Moest je met drie man vasthoudenquote:
Segetarisch is ze. Maar spek hadden we volgens mij nog niet in dat rijtje opgenomen, wel?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Geen vlees alleen kip en alle vleessoorten die met een S beginnen volgens Cc.
Bizar, en dan gaan janken tegen Jaap dat ie vleesch had besteld...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen vlees alleen kip en alle vleessoorten die met een S beginnen volgens Cc.
Wij doen het ook meestal op oud en nieuw.. Tip met doorsnee van 1cm... 25 euro wiet er in.. Klapt er echt in als een malle, vooral door de dikke tip, maar ook omdat het zo goed als puur isquote:Op woensdag 12 december 2007 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's goed! Jaren terug hebben we met een aantal vrienden een 'Woodstock-night' gehouden. Video op repeat en iemand had ook zo'n mega-kanon gedraaid (iets kleiner formaat). Moest je met drie man vasthouden.
Zijn Brian en Lieke trouwens nog niet terug, probeerde zij de schijn van on topic op te houden?
Daar ging het ook helemaal niet om, zij wilde sushi en dat werd het niet, wat er ook was besteld behalve sushi was natuurlijk verkeerd, hoe halen ze het in hun botte hersens om niet naar haar te luisteren zeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Bizar, en dan gaan janken tegen Jaap dat ie vleesch had besteld...
Selene kent er blijkbaar ook een van, want hij zei iets en toen antwoordde ze 'van gisteravond?'.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Welke posse komt er nu weer binnen? Ken ze wel maar het lijkt allemaal op elkaar. No offence.
Ik heb ze al eerder gezien maar echt, ik kan die medelanders niet meer uit elkaar houden.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Selene kent er blijkbaar ook een van, want hij zei iets en toen antwoordde ze 'van gisteravond?'.
Edit, ik weet het alweer: met z'n drieen geven ze Selene dansles.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat een mal gedoe.Ze moeten om zeven uur klaar staan.Jan Willem komt gewoon koken en Selene heeft dansles.Lekker geregeld zooitje weer.Die Flens kan ook niks,snap nu waarom ze zo gek op Brian is.Die kan ook niks.
Het is toch ongelofelijk, er is al meer voor die doos geregeld dan voor HJL in de hele tijd dat die er al inzitten, dansles, belachelijk ze heeft nog niet eens haar inleg gedokt en er wordt wel geld voor haar uitgegeven, nog even en we horen dat ze daar betaald zit.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat een mal gedoe.Ze moeten om zeven uur klaar staan.Jan Willem komt gewoon koken en Selene heeft dansles.Lekker geregeld zooitje weer.Die Flens kan ook niks,snap nu waarom ze zo gek op Brian is.Die kan ook niks.
Dat is Jan Willem. Die heeft soms precies dezelfde stem en manier van praten als Nix.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:20 schreef Guuskeee het volgende:
lijkt wel of ik nix hoor praten
Dat is wel een leuke Tiaradraagster al heeft Kermit regelmatig mot met dit varkentje.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:21 schreef Borga het volgende:
http://muppet.wikia.com/wiki/Miss_Piggy,_Queen_of_Hearts
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=11080quote:Op woensdag 12 december 2007 19:25 schreef Montolivio het volgende:
Waarom krijgt Selene nou les? Ze is toch gastspeler , ze krijgt in mij ogen wel heel veel
Tot nu toe doet ze alleen waar ze goed in is, zeuren over Lieke.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:25 schreef Montolivio het volgende:
Waarom krijgt Selene nou les? Ze is toch gastspeler , ze krijgt in mij ogen wel heel veel
Jemig, ik ben het zomaar eens met een Nowliver.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:27 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=11080
Ahgossie, daar zit ze dan alleen in haar mooie jurkje, helemaal klaar voor wat er gaat komen, je zou er bijna medelijden mee krijgen.quote:
Wat doet die kut-Selene daar überhaupt nog. En kut-Luc. Rot toch eens op met die cool-kut-YO-types. Kutkliek van die kut-Flensquote:Op woensdag 12 december 2007 19:28 schreef Varen het volgende:
Wat zit die Selene nou tegen die danslesgasten te zeuren
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat doet die kutSelene daar überhaupt nog. En kutLuc. Rot toch eens op met die cool-kut-yo-types. Kutkliek van die kut-Flens![]()
![]()
das leuk, maar wie denkt dat die mail ook maar enige verandering teweeg brengt? ik wed dat ie niet eens uitgelezen word voor de deleteknop aangeklikt word.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, ik ben het zomaar eens met een Nowliver.
Ik ook!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen yota meer van. Zeurlène valt wrs lekker in het pulletje van dat manipulatieve kutwijf Flens.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik snap dit echt niet. Zo te zien is dit ook streetdance. Waarom een aparte dansles voor haar terwijl Amanda ook zulke lessen heeft?
En straks heeft Amanda trouwens haar certificaat streetdance, dus kan ze Selene zelf les geven.
ik denk dat het de enige overgebleven brian-fans zijn die niet (meer) in de bak zitten. niet-brian-fans mogen namelijk niet naar binnenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:37 schreef Frasier het volgende:
Hebben ze daar nou alweer de halve Blijmer uitgenodigd? Begint een beetje op te vallen en vervelend te worden.
Om dat kille is zij juist in de Kooi geplaatst denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:37 schreef riri het volgende:
Selene zou in plaats van zich op jaap te richten beter naar huis kunnen gaan en daar werken aan haar onverwerkte verleden....mijn hemel,ze zit echt raar in elkaar....rare vergeldingsdrang heeft ze....zeer wraakzuchtig en kil.....
Bar weinig, hier wordt ze voorgesteld:quote:Op woensdag 12 december 2007 19:31 schreef noekje het volgende:
Wat doet die Selene eigenlijk voor de kost? In de buitenwereld bedoel ik dan.
quote:Wat wil Selène eigenlijk doen als ze uit De Gouden Kooi komt? “Ik heb in mijn verleden heel veel aan anderen gedacht, maar ik denk nu gewoon veel meer aan mezelf. Niet dat ik egocentrisch ben, maar ik denk gewoon meer uit mezelf. Daarom grijp ik ook alles aan en daarom heb ik dus nu in twee televisieprogramma’s gezeten. Later zou ik dan ook heel graag iets met film of televisie willen doen. Ik heb al het één en ander aan acteerlessen gehad en ik hoor vaak dat talent heb en dat ik heel geloofwaardig overkom.
De enige echte alcoholist daar. Huub heeft al laten zien lang zonder alcohol te kunnen.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:40 schreef kit2u het volgende:
gaat goed met amanda , eerst rose nu martini.
Nog even en de douche saga continues.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:40 schreef kit2u het volgende:
Ik denk dat ze in dat opzicht wel geschikt is voor het spel of mensen haar [nog] sympathiek vinden dat is een tweede. Tot nu heeft ze nog niet bewezen dat ze het spel ook snapt.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Om dat kille is zij juist in de Kooi geplaatst denk ik.
Viel me bij de eerste minuut al op, dat zij bikkelhard is.
Ze vertelde dat ze promotiewerk het leukste vond wat ze tot nu toe gedaan had, vraag me niet wat ze promoottequote:Op woensdag 12 december 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bar weinig, hier wordt ze voorgesteld:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
[..]
Kon niet missen het woord "egocentrisch" en Amanda gebruikt het nu ook al.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Dat kut gegil en "ow mai kot" en dat irritante gelach gaat mij door merg en been...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:40 schreef kit2u het volgende:
Thanks! Ze is dus volle dagen druk met aan zichzelf denken.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Ow ja, ik zie haar zo in een uniformpje op een braderie dartelen met plastic smile en proefmonsters FA deo uitdelen idd.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze promotiewerk het leukste vond wat ze tot nu toe gedaan had, vraag me niet wat ze promootte
Nog zo'n klein kutmokkel voor de TMF-meisjes, "Beauty Selène" - puleasequote:Op woensdag 12 december 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Huub is een fokking slijmbalquote:Op woensdag 12 december 2007 19:44 schreef rooie3 het volgende:
En Huub gaat weer alles uitleggen aan Amanda.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks! Ze is dus volle dagen druk met aan zichzelf denken.
Zo'n baan wil ik ook!
Lijkt mij niet zo moeilijk, voornamelijk zichzelf..quote:Op woensdag 12 december 2007 19:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze promotiewerk het leukste vond wat ze tot nu toe gedaan had, vraag me niet wat ze promootte
Nee het kan alleen in de Private en on speakerquote:Op woensdag 12 december 2007 19:25 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Toch 24 uur aanvragen?
Wat ben jij egocentrisch zeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks! Ze is dus volle dagen druk met aan zichzelf denken.
Zo'n baan wil ik ook!
Was het eerste wat ik hoorde toen ik de streams aandeed....quote:Op woensdag 12 december 2007 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat kut gegil en "ow mai kot" en dat irritante gelach gaat mij door merg en been...
Oh, wist ik niet, dankje.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee het kan alleen in de Private en on speaker
Indrukwekkend cv!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:41 schreef kahaarin het volgende:
Een viswijf met een stem als een kapotte sirene?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik hoorde toen ik de streams aandeed....
Zichzelf?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:43 schreef Lobasca het volgende:
Nee, dat wisten we nog nietquote:Wat wil Selène eigenlijk doen als ze uit De Gouden Kooi komt? “Ik heb in mijn verleden heel veel aan anderen gedacht, maar ik denk nu gewoon veel meer aan mezelf. Niet dat ik egocentrisch ben, maar ik denk gewoon meer uit mezelf.
THANKS !!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:59 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
deze had ik nog voor jou, een "ik ben opgefokt"-ava
[ afbeelding ]
Gelukkig zet de schrijfster zelf al in de brief dat ze dom is....quote:Op woensdag 12 december 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:55 schreef BuffyJan het volgende:
Huub vraagt aan Amanda of ze la fete blanche wilt gaan youtuben als ze dr 8 uur heeft. Brian heeft toen gezoend met n meisje volgens Huub. Ben bang dat als ze t ziet ze t nog niet gelooft
Huub kan ook soms heel down to earth en gelaten doen over het spel, wel goed hoor. De info kan Amanda nooit echt begrijpen sowieso en laat maar om het waarheidsgetrouw overbrengen aan Brian.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:58 schreef kit2u het volgende:
Huub is weer 'ns dom bezig.
geeft amanda alle info over hoe de stemming tot stand kwam, dat zij het aan lieke voorstelde.
dom,dom,dom.
Kun je dat even quoten, kan dat nergens vinden?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig zet de schrijfster zelf al in de brief dat ze dom is....
Bron: VV.quote:Huub en Amanda zitten gezellig met zijn tweeën aan tafel. “Hoe krijgen we Brian en Lieke de Villa uit?”, oppert de Oldenzaler. “Nou, Brian gaat nergens heen”, schiet de 19-jarige meteen in de verdediging. “Boyfriend, where are you?”, schreeuwt Amanda. “Waarom moet Brian altijd in ons gesprek voorkomen als ik met jou aan het praten ben?”, reageert Huub jaloers. “Omdat Brian mijn vriend is”, aldus een lachende Amanda. Maar Huub geeft niet zomaar op en probeert het nog maar eens. “Ik vind je nog steeds leuk”, laat hij Amanda met een zwoele stem weten. Maar Amanda gaat er niet op in!
2. een cadeau van DOBquote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef avonne het volgende:
hoi,
1. d'r zit alweer een dood dier op amanda's hoofd.
2. waar is die verrassing van 19 uur?
Ja hoor... dat kan ik wel even quoten:quote:Op woensdag 12 december 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je dat even quoten, kan dat nergens vinden?
Queen Amanda still going strong.
[ afbeelding ]
quote:Nu Brian en Lieke weg zijn word overduidelijk in jullie opdracht Huub en Jaap bewust weggehouden uit de buurt van Amanda
denken jullie nou echt dat wij dom zijn? ja inderdaad, wij zijn ook dom.
Hoe krijgen ze het toch verzonnen....quote:Op woensdag 12 december 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Hoe verdraai je woorden? Op dezelfde manier als het knippen en plakken van de reguliere dus.
19:53 - Versierpoging Huub mislukt...
Huub en Amanda zitten gezellig met zijn tweeën aan tafel. “Hoe krijgen we Brian en Lieke de Villa uit?”, oppert de Oldenzaler. “Nou, Brian gaat nergens heen”, schiet de 19-jarige meteen in de verdediging. “Boyfriend, where are you?”, schreeuwt Amanda. “Waarom moet Brian altijd in ons gesprek voorkomen als ik met jou aan het praten ben?”, reageert Huub jaloers. “Omdat Brian mijn vriend is”, aldus een lachende Amanda. Maar Huub geeft niet zomaar op en probeert het nog maar eens. “Ik vind je nog steeds leuk”, laat hij Amanda met een zwoele stem weten. Maar Amanda gaat er niet op in!
Bron: VV.
Kom op Leandra , ik schat je toch hoger in dan een Nowliver met een wat domme of ongelukkige uitspraak.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor... dat kan ik wel even quoten:
[..]
Lopend hadden ze al 10x heen en weer geweest...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Mijn god alles voor de shot zeg! die auto kan niet vooruit in!
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:20 schreef Ziet het volgende:
oh gatver, die man heeft een 'oortje' in!
dat vind ik toch zo ranzig he
Boeit toch niet waar die dubele lul is?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:19 schreef Ziet het volgende:
waar is luc eigenlijk? is ie weg?
Een suikerspin is er niets bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef kit2u het volgende:
lieke is weer aardig toegetakeld.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
[..]Gewoon zo'n telefoon-oortje? Wat is daar nou ranzig aan?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda spoort echt niet...
of is het de drank?
Hoezo?? Had ik nu moeten begrijpen dat het sarcastisch bedoeld is??quote:Op woensdag 12 december 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra , ik schat je toch hoger in dan een Nowliver met een wat domme of ongelukkige uitspraak.
Nouja, je zou kunnen beginnen met je niet zo druk te maken. Of je althans anders te uitenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Had ik nu moeten begrijpen dat het sarcastisch bedoeld is??
Waarom zou ik dan nog moeten begrijpen als ik tussen de idioten zit die niet meer begrijpen dat ze naar een TV-programma zitten te kijken...... die niet willen accepteren dat alles wat ze zien geregisseerd is, mensen die lopen te emmeren over de normen en waarden van degenen waar ze tig uur per dag naar zitten te kijken maar ondertussen wel te pas en te onpas roepen dat de producente een "manipulatief kutwijf" is.
Wat moet ik dan nog serieus nemen en niet serieus nemen?? Moet ik dan nog uit een pauperige brief van een verslaafde nowliver kunnen concluderen dat het sarcasme is?? Mensen die zo de weg kwijt zijn verdenk ik niet meer van sarcasme, die roepen de hele dag dingen die nergens op slaan (en helaas roepen ze zo vaak en zo hard dat je er niet omheen kunt)
en toch vind ik die flens een manipulatief kutwijfquote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan nog moeten begrijpen als ik tussen de idioten zit die niet meer begrijpen dat ze naar een TV-programma zitten te kijken...... die niet willen accepteren dat alles wat ze zien geregisseerd is, mensen die lopen te emmeren over de normen en waarden van degenen waar ze tig uur per dag naar zitten te kijken maar ondertussen wel te pas en te onpas roepen dat de producente een "manipulatief kutwijf" is.
Wat moet ik dan nog serieus nemen en niet serieus nemen?? Moet ik dan nog uit een pauperige brief van een verslaafde nowliver kunnen concluderen dat het sarcasme is?? Mensen die zo de weg kwijt zijn verdenk ik niet meer van sarcasme, die roepen de hele dag dingen die nergens op slaan (en helaas roepen ze zo vaak en zo hard dat je er niet omheen kunt)
Neuh, ik kots het gewoon een beetje uit dat mensen net doen alsof er daar hele drama's plaatsvinden terwijl ze naar een fucking TV-programma zitten te kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, je zou kunnen beginnen met je niet zo druk te maken. Of je althans anders te uitenJe hebt druktemakers om de streams, dat is best sneu, maar druktemakers die zich druk maken om die druktemakers komt ook al aardig in de buurt niet waar?
Nou, nou, wat een felle reactie zeg. Het enige dat ik zeg is dat ik het eens ben met een user van Nowlive, niks meer niks minder. Dat jij daar een drama van maakt is jouw probleem.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
Goh, je wordt wel heel erg emotioneel nu van DGKquote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ging de domme schrijver dan ook al vanuit, moet ik dat even quoten?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik kots het gewoon een beetje uit dat mensen net doen alsof er daar hele drama's plaatsvinden terwijl ze naar een fucking TV-programma zitten te kijken.
Als het je niet bevalt dan kijk je toch gvd lekker niet... dat zal ze pas leren, dat soort pauperige briefjes liggen ze helemaal dubbel om.
hij is vanmorgen dan ook goed te grazen genomen door jaap huub en liekequote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Wat heeft Brian een rare blik in zijn ogen....ziet er anders uit dan anders....erg onzeker
Haha, nou ik kan niet anders dan 't met je eens zijn. Die telefoontjes of protesten of politie of iets dergelijks gaan inderdaad ook veel te ver, maar boos daar om worden is min of meer onterecht. Er zijn zelfs gekken die GTST-acteurs op hun spel aankijken, daarbij vergeleken valt dit toch weer (enigszins, het is een soap/reality) mee. Simpelheid is niet per definitie slecht.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik kots het gewoon een beetje uit dat mensen net doen alsof er daar hele drama's plaatsvinden terwijl ze naar een fucking TV-programma zitten te kijken.
Als het je niet bevalt dan kijk je toch gvd lekker niet... dat zal ze pas leren, dat soort pauperige briefjes liggen ze helemaal dubbel om.
Zeker z'n nieuwe medicijnen?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Wat heeft Brian een rare blik in zijn ogen....ziet er anders uit dan anders....erg onzeker
Het enige wat ik zei is dat ze gelukkig zelf al in die brief zei dat ze dom was... vervolgens vraag jij om een quote en gaat er op door.. wie maakt er nou een drama van?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een felle reactie zeg. Het enige dat ik zeg is dat ik het eens ben met een user van Nowlive, niks meer niks minder. Dat jij daar een drama van maakt is jouw probleem.
En Flens blijft een manipulatief kutwijf.
Over naar de kerstkadootjes van DOB.
Drank?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Ene Joan, zegt dat je iets?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
Amanda kent de kerstvrouw dus? Wat een verrassing!
Het hele huis kent haar toch?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
Amanda kent de kerstvrouw dus? Wat een verrassing!
Ja, vind ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Waarom geeft zij dingen weg? Het zou toch aardiger zijn als de miljonairs juist wat voor Bianca hadden geregeld. DOB was wel kind aan huis, wel een lelijk stierlijk vervelend kind maar ze hebben genoeg gedaan voor de bewoners.
Neuh niet zozeer van DGK, het irriteert me dat het niveau hier kennelijk nog lager ligt dan bij de bewoners, want die begrijpen tenminste nog dat ze in een TV-programma zitten.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Goh, je wordt wel heel erg emotioneel nu van DGK
in de fitnessquote:Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef Verida het volgende:
Waar is Selene eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Waarom geeft zij dingen weg? Het zou toch aardiger zijn als de miljonairs juist wat voor Bianca hadden geregeld. DOB was wel kind aan huis, wel een lelijk stierlijk vervelend kind maar ze hebben genoeg gedaan voor de bewoners.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb wel pammetjes, PM me maar als je interesse hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
BQ betaalt haar salaris niet.... haar baas tevreden stellen?? Ja... die betaalt haar salaris wel.
Ik verwacht dat Brian als dank zometeen even op z'n gitaar gaat plingelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Neem er zelf eens een stuk of watquote:Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel pammetjes, PM me maar als je interesse hebt.
Schijnheilig leuk doen!quote:
Gaan we Jensen eindelijk kijken?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
DOB moet weg van de Febo.
Dream on babe. Die tape zit in de zak van Sinterklaas en ligt nu in Spanje. Jij gelooft toch ook nog?quote:
Volgens mij schreef je zoiets aan mij ook gisteren. Kennelijk heb jij niet door, dat er ook mensen zijn die zich daar niet aan ergeren, maar wel graag hun eigen mening willen blijven geven en niet mee willen gaan met de grote meute.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, je zou kunnen beginnen met je niet zo druk te maken. Of je althans anders te uitenJe hebt druktemakers om de streams, dat is best sneu, maar druktemakers die zich druk maken om die druktemakers komt ook al aardig in de buurt niet waar?
rommelige toestandquote:Op woensdag 12 december 2007 20:44 schreef blomst het volgende:
Dob moet vertrekken, en alles is nog niet eens uitgepakt.
Nee zegquote:Op woensdag 12 december 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dream on babe. Die tape zit in de zak van Sinterklaas en ligt nu in Spanje. Jij gelooft toch ook nog?![]()
Ze waren ook erg laat terug, er komt zeker nog iets?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ze zijn er net en worden zo het huis uitgegooid.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb het vanavond al gezien..
Guus Meeuwis
't Was echt niet tv waard, heel mat.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ach, ik vind het gewoon prettig om af en toe lekker te keer te gaan over DGK en z'n bewoners, heb ik lol aanquote:Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh niet zozeer van DGK, het irriteert me dat het niveau hier kennelijk nog lager ligt dan bij de bewoners, want die begrijpen tenminste nog dat ze in een TV-programma zitten.
Maar als Huub de streamers vraagt in het vervolg even hun rechterarm schuin omhoog te doen als Brian in beeld is dan zijn er nog bij die het doen ook... En dat is triest.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het enige wat ik zei is dat ze gelukkig zelf al in die brief zei dat ze dom was... vervolgens vraag jij om een quote en gaat er op door.. wie maakt er nou een drama van?
Tsja..... wat doet Flens?? Oh shit, die is producente... WTF zou nou haar baan zijn??
BQ tevreden stellen?? Nee.... BQ betaalt haar salaris niet.... haar baas tevreden stellen?? Ja... die betaalt haar salaris wel.
Was dat maar net zo gegaan met Selène en Lucquote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Volgens mij komt dit gewoon rechtstreeks uit het scriptquote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef bloodymary het volgende:
Hoe krijgen ze het toch verzonnen....
Nou die mogen wat mij betreft wel door de achterdeur vertrekken!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat maar net zo gegaan met Selène en Luc
Hier net zo.Is toch leuk om lekker zo te kletsen.Mails sturen en bellen doe ik niet aan.En Flens spoort nietquote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon prettig om af en toe lekker te keer te gaan over DGK en z'n bewoners, heb ik lol aanNeem mezelf daarin niet zo serieus en die pannenkoek is gewoon een manipulatief kutwijf!
Daar moest ik dus ook aan denken maar ze was toch Blank?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
PhotoshopQueen, heet de Kerstvrouw Joan?
Ik ken maar 1 Joan en dat is de zus van Natasia.
Weer zo'n gehersenspoelde.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
Bianca zegt tegen Brian en winnen he
Deze Joan kroop Huub ook even aan, dus ..............quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Sodemieter toch op met je "on-topic graag".... ten eerste werd er door je vriendinnetje zelf gereageerd op een nowlive-brief die op VOL gequote is en vervolgens hier weer gelinkt werd, daarop gaat ze zelf door nadat ik er een opmerking over maak en zou ik, na al die off-topic bagger waarmee jullie 14 uur per dag (ieder dag) de COS zo vervuilen dat ie vrijwel onleesbaar is, on-topic moeten blijven??quote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alle streamers en kijkers betalen mee aan salaris van de mensen die voor dit programma werken. Maar dit lijkt mij meer een sc onderwerp, de betere discussie zeg maar............ dussssssss nu maar weer even on topic
![]()
DOB vertrekt![]()
Iets zegt me dat zij dat niet is.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
Bianca zegt tegen Brian en winnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |