Daar ging de domme schrijver dan ook al vanuit, moet ik dat even quoten?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik kots het gewoon een beetje uit dat mensen net doen alsof er daar hele drama's plaatsvinden terwijl ze naar een fucking TV-programma zitten te kijken.
Als het je niet bevalt dan kijk je toch gvd lekker niet... dat zal ze pas leren, dat soort pauperige briefjes liggen ze helemaal dubbel om.
hij is vanmorgen dan ook goed te grazen genomen door jaap huub en liekequote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Wat heeft Brian een rare blik in zijn ogen....ziet er anders uit dan anders....erg onzeker
Haha, nou ik kan niet anders dan 't met je eens zijn. Die telefoontjes of protesten of politie of iets dergelijks gaan inderdaad ook veel te ver, maar boos daar om worden is min of meer onterecht. Er zijn zelfs gekken die GTST-acteurs op hun spel aankijken, daarbij vergeleken valt dit toch weer (enigszins, het is een soap/reality) mee. Simpelheid is niet per definitie slecht.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik kots het gewoon een beetje uit dat mensen net doen alsof er daar hele drama's plaatsvinden terwijl ze naar een fucking TV-programma zitten te kijken.
Als het je niet bevalt dan kijk je toch gvd lekker niet... dat zal ze pas leren, dat soort pauperige briefjes liggen ze helemaal dubbel om.
Zeker z'n nieuwe medicijnen?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Wat heeft Brian een rare blik in zijn ogen....ziet er anders uit dan anders....erg onzeker
Het enige wat ik zei is dat ze gelukkig zelf al in die brief zei dat ze dom was... vervolgens vraag jij om een quote en gaat er op door.. wie maakt er nou een drama van?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een felle reactie zeg. Het enige dat ik zeg is dat ik het eens ben met een user van Nowlive, niks meer niks minder. Dat jij daar een drama van maakt is jouw probleem.
En Flens blijft een manipulatief kutwijf.
Over naar de kerstkadootjes van DOB.
Drank?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Ene Joan, zegt dat je iets?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
Amanda kent de kerstvrouw dus? Wat een verrassing!
Het hele huis kent haar toch?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
Amanda kent de kerstvrouw dus? Wat een verrassing!
Ja, vind ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Waarom geeft zij dingen weg? Het zou toch aardiger zijn als de miljonairs juist wat voor Bianca hadden geregeld. DOB was wel kind aan huis, wel een lelijk stierlijk vervelend kind maar ze hebben genoeg gedaan voor de bewoners.
Neuh niet zozeer van DGK, het irriteert me dat het niveau hier kennelijk nog lager ligt dan bij de bewoners, want die begrijpen tenminste nog dat ze in een TV-programma zitten.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Goh, je wordt wel heel erg emotioneel nu van DGK
in de fitnessquote:Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef Verida het volgende:
Waar is Selene eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Waarom geeft zij dingen weg? Het zou toch aardiger zijn als de miljonairs juist wat voor Bianca hadden geregeld. DOB was wel kind aan huis, wel een lelijk stierlijk vervelend kind maar ze hebben genoeg gedaan voor de bewoners.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Had ik nu moeten begrijpen dat het sarcastisch bedoeld is??
Waarom zou ik dan nog moeten begrijpen als ik tussen de idioten zit die niet meer begrijpen dat ze naar een TV-programma zitten te kijken...... die niet willen accepteren dat alles wat ze zien geregisseerd is, mensen die lopen te emmeren over de normen en waarden van degenen waar ze tig uur per dag naar zitten te kijken maar ondertussen wel te pas en te onpas roepen dat de producente een "manipulatief kutwijf" is.
Wat moet ik dan nog serieus nemen en niet serieus nemen?? Moet ik dan nog uit een pauperige brief van een verslaafde nowliver kunnen concluderen dat het sarcasme is?? Mensen die zo de weg kwijt zijn verdenk ik niet meer van sarcasme, die roepen de hele dag dingen die nergens op slaan (en helaas roepen ze zo vaak en zo hard dat je er niet omheen kunt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |