abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55226662
is die kerstman de nieuwe speler misschien.....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55226664
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:

[..]

Gewoon zo'n telefoon-oortje? Wat is daar nou ranzig aan?

ze hadden laatst een onderzoek naar bacterieën op mobieltjes... dat daar nog meer bacterieën in zitten dan op een toilet...
ik krijg hele gore beelden bij zo'n oortje, vandaar
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55226711
Wat een opgedirkt afscheid van DOB.
pi_55226724
Amanda spoort echt niet...
of is het de drank?
pi_55226737
Lieke doet weer aardig akelig tegen Huub.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55226746
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda spoort echt niet...
of is het de drank?

nee ze spoort gewoon niet
met of zonder drank
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2007 @ 20:28:34 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_55226748
De Kerstman is Joan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 12 december 2007 @ 20:28:41 #208
521 ruby
Hell yeah!
pi_55226751
Oh jee, Bianca gaat snotteren.

Snotteren jullie mee?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_55226753
dobdame boehoehoe
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  woensdag 12 december 2007 @ 20:29:00 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55226760
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra , ik schat je toch hoger in dan een Nowliver met een wat domme of ongelukkige uitspraak.
Hoezo?? Had ik nu moeten begrijpen dat het sarcastisch bedoeld is??

Waarom zou ik dan nog moeten begrijpen als ik tussen de idioten zit die niet meer begrijpen dat ze naar een TV-programma zitten te kijken...... die niet willen accepteren dat alles wat ze zien geregisseerd is, mensen die lopen te emmeren over de normen en waarden van degenen waar ze tig uur per dag naar zitten te kijken maar ondertussen wel te pas en te onpas roepen dat de producente een "manipulatief kutwijf" is.

Wat moet ik dan nog serieus nemen en niet serieus nemen?? Moet ik dan nog uit een pauperige brief van een verslaafde nowliver kunnen concluderen dat het sarcasme is?? Mensen die zo de weg kwijt zijn verdenk ik niet meer van sarcasme, die roepen de hele dag dingen die nergens op slaan (en helaas roepen ze zo vaak en zo hard dat je er niet omheen kunt)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55226761
bianca moet huilen?
nahja!
weet ze niet wat er allemaal over ze is gezegd?
pi_55226785
pi_55226809
Luuk heeft een interview volgens Amanda
pi_55226814
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom zou ik dan nog moeten begrijpen als ik tussen de idioten zit die niet meer begrijpen dat ze naar een TV-programma zitten te kijken...... die niet willen accepteren dat alles wat ze zien geregisseerd is, mensen die lopen te emmeren over de normen en waarden van degenen waar ze tig uur per dag naar zitten te kijken maar ondertussen wel te pas en te onpas roepen dat de producente een "manipulatief kutwijf" is.

Wat moet ik dan nog serieus nemen en niet serieus nemen?? Moet ik dan nog uit een pauperige brief van een verslaafde nowliver kunnen concluderen dat het sarcasme is?? Mensen die zo de weg kwijt zijn verdenk ik niet meer van sarcasme, die roepen de hele dag dingen die nergens op slaan (en helaas roepen ze zo vaak en zo hard dat je er niet omheen kunt)
Nouja, je zou kunnen beginnen met je niet zo druk te maken. Of je althans anders te uiten Je hebt druktemakers om de streams, dat is best sneu, maar druktemakers die zich druk maken om die druktemakers komt ook al aardig in de buurt niet waar?
pi_55226850
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
De Kerstman is Joan?
Wie is dat ook alweer...had zij niet ruzie met Amanda destijds?
pi_55226861
Zou DoB de nepharen van Lieke verpest hebben als straf omdat de kooi voor een ander heeft gekozen
Goedemorgen :W
pi_55226862
Er had iemand een 'date' met dennix? Ja hoe was de date met dennix! Maar ze mogen er niets over zeggen (Wie is ze in dit verhaal?)

Jaap: En als het niet van de Regie mag...... <Raar gezicht>
pi_55226879
quote:

[..]

en toch vind ik die flens een manipulatief kutwijf
pi_55226881
  woensdag 12 december 2007 @ 20:33:40 #220
521 ruby
Hell yeah!
pi_55226890
Brian heeft het over rattengif. Ik dacht het, hij zei het.
  woensdag 12 december 2007 @ 20:34:05 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55226902
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, je zou kunnen beginnen met je niet zo druk te maken. Of je althans anders te uiten Je hebt druktemakers om de streams, dat is best sneu, maar druktemakers die zich druk maken om die druktemakers komt ook al aardig in de buurt niet waar?
Neuh, ik kots het gewoon een beetje uit dat mensen net doen alsof er daar hele drama's plaatsvinden terwijl ze naar een fucking TV-programma zitten te kijken.

Als het je niet bevalt dan kijk je toch gvd lekker niet... dat zal ze pas leren, dat soort pauperige briefjes liggen ze helemaal dubbel om.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2007 @ 20:34:30 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_55226918
quote:

Nou, nou, wat een felle reactie zeg. Het enige dat ik zeg is dat ik het eens ben met een user van Nowlive, niks meer niks minder. Dat jij daar een drama van maakt is jouw probleem.
En Flens blijft een manipulatief kutwijf.

Over naar de kerstkadootjes van DOB.
― Mark Twain
pi_55226925
  woensdag 12 december 2007 @ 20:34:42 #224
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55226928
quote:

[..]

Goh, je wordt wel heel erg emotioneel nu van DGK
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55226938
Wat heeft Brian een rare blik in zijn ogen....ziet er anders uit dan anders....erg onzeker
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55226987
vreemd al die cadeaus, Dob heeft zeker goed verdiend aan Dgk
het water roept
  woensdag 12 december 2007 @ 20:36:59 #227
521 ruby
Hell yeah!
pi_55226994
Selene zal straks wel gaan janken dat ze er niet bij was (ook al heeft ze geen hol met DOB te maken gehad).
pi_55226998
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neuh, ik kots het gewoon een beetje uit dat mensen net doen alsof er daar hele drama's plaatsvinden terwijl ze naar een fucking TV-programma zitten te kijken.

Als het je niet bevalt dan kijk je toch gvd lekker niet... dat zal ze pas leren, dat soort pauperige briefjes liggen ze helemaal dubbel om.
Daar ging de domme schrijver dan ook al vanuit, moet ik dat even quoten?
pi_55226999
pi_55227011
Krijgen ze nou dezelfde horloges
pi_55227016
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Wat heeft Brian een rare blik in zijn ogen....ziet er anders uit dan anders....erg onzeker
hij is vanmorgen dan ook goed te grazen genomen door jaap huub en lieke
pi_55227018
Amanda kent de kerstvrouw dus? Wat een verrassing!
pi_55227043
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haha, nou ik kan niet anders dan 't met je eens zijn. Die telefoontjes of protesten of politie of iets dergelijks gaan inderdaad ook veel te ver, maar boos daar om worden is min of meer onterecht. Er zijn zelfs gekken die GTST-acteurs op hun spel aankijken, daarbij vergeleken valt dit toch weer (enigszins, het is een soap/reality) mee. Simpelheid is niet per definitie slecht.
  woensdag 12 december 2007 @ 20:38:29 #234
521 ruby
Hell yeah!
pi_55227051
quote:
Zeker z'n nieuwe medicijnen?
pi_55227054
Waarom geeft zij dingen weg? Het zou toch aardiger zijn als de miljonairs juist wat voor Bianca hadden geregeld. DOB was wel kind aan huis, wel een lelijk stierlijk vervelend kind maar ze hebben genoeg gedaan voor de bewoners.
Go hard or go home
  woensdag 12 december 2007 @ 20:39:16 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55227074
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een felle reactie zeg. Het enige dat ik zeg is dat ik het eens ben met een user van Nowlive, niks meer niks minder. Dat jij daar een drama van maakt is jouw probleem.
En Flens blijft een manipulatief kutwijf.

Over naar de kerstkadootjes van DOB.
Het enige wat ik zei is dat ze gelukkig zelf al in die brief zei dat ze dom was... vervolgens vraag jij om een quote en gaat er op door.. wie maakt er nou een drama van?

Tsja..... wat doet Flens?? Oh shit, die is producente... WTF zou nou haar baan zijn??
BQ tevreden stellen?? Nee.... BQ betaalt haar salaris niet.... haar baas tevreden stellen?? Ja... die betaalt haar salaris wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55227076
quote:
Drank?
Pillen?
pi_55227092
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2007 @ 20:40:15 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_55227093
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
Ene Joan, zegt dat je iets?

nieuws?
― Mark Twain
pi_55227111
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
Het hele huis kent haar toch? Ik neem aan dat 't niet een of andere vriendin van Amanda is, zou ik raar vinden.
pi_55227121
pi_55227124
Waar is Selene eigenlijk?
pi_55227125
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Waarom geeft zij dingen weg? Het zou toch aardiger zijn als de miljonairs juist wat voor Bianca hadden geregeld. DOB was wel kind aan huis, wel een lelijk stierlijk vervelend kind maar ze hebben genoeg gedaan voor de bewoners.
Ja, vind ik ook
het water roept
  woensdag 12 december 2007 @ 20:41:27 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55227127
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Goh, je wordt wel heel erg emotioneel nu van DGK
Neuh niet zozeer van DGK, het irriteert me dat het niveau hier kennelijk nog lager ligt dan bij de bewoners, want die begrijpen tenminste nog dat ze in een TV-programma zitten.
Maar als Huub de streamers vraagt in het vervolg even hun rechterarm schuin omhoog te doen als Brian in beeld is dan zijn er nog bij die het doen ook... En dat is triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55227136
Wat een afschuwelijke cadeaus zeg.
pi_55227138
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:40 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, dat ziet er feestelijk uit
pi_55227144
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef Verida het volgende:
Waar is Selene eigenlijk?
in de fitness
het water roept
pi_55227151
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef noekje het volgende:

Omdat de gouden kooi zo veel voor dob gedaan heeft???
Wat anders dan bad publicity.
pi_55227160
pi_55227164
quote:

[..]

Daar gaan we weer helemaal mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')