Hoe krijgen ze het toch verzonnen....quote:Op woensdag 12 december 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Hoe verdraai je woorden? Op dezelfde manier als het knippen en plakken van de reguliere dus.
19:53 - Versierpoging Huub mislukt...
Huub en Amanda zitten gezellig met zijn tweeën aan tafel. “Hoe krijgen we Brian en Lieke de Villa uit?”, oppert de Oldenzaler. “Nou, Brian gaat nergens heen”, schiet de 19-jarige meteen in de verdediging. “Boyfriend, where are you?”, schreeuwt Amanda. “Waarom moet Brian altijd in ons gesprek voorkomen als ik met jou aan het praten ben?”, reageert Huub jaloers. “Omdat Brian mijn vriend is”, aldus een lachende Amanda. Maar Huub geeft niet zomaar op en probeert het nog maar eens. “Ik vind je nog steeds leuk”, laat hij Amanda met een zwoele stem weten. Maar Amanda gaat er niet op in!
Bron: VV.
Kom op Leandra , ik schat je toch hoger in dan een Nowliver met een wat domme of ongelukkige uitspraak.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor... dat kan ik wel even quoten:
[..]
Lopend hadden ze al 10x heen en weer geweest...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Mijn god alles voor de shot zeg! die auto kan niet vooruit in!
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:20 schreef Ziet het volgende:
oh gatver, die man heeft een 'oortje' in!
dat vind ik toch zo ranzig he
Boeit toch niet waar die dubele lul is?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:19 schreef Ziet het volgende:
waar is luc eigenlijk? is ie weg?
Een suikerspin is er niets bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef kit2u het volgende:
lieke is weer aardig toegetakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |