quote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
[..]Gewoon zo'n telefoon-oortje? Wat is daar nou ranzig aan?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda spoort echt niet...
of is het de drank?
Hoezo?? Had ik nu moeten begrijpen dat het sarcastisch bedoeld is??quote:Op woensdag 12 december 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra , ik schat je toch hoger in dan een Nowliver met een wat domme of ongelukkige uitspraak.
Nouja, je zou kunnen beginnen met je niet zo druk te maken. Of je althans anders te uitenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Had ik nu moeten begrijpen dat het sarcastisch bedoeld is??
Waarom zou ik dan nog moeten begrijpen als ik tussen de idioten zit die niet meer begrijpen dat ze naar een TV-programma zitten te kijken...... die niet willen accepteren dat alles wat ze zien geregisseerd is, mensen die lopen te emmeren over de normen en waarden van degenen waar ze tig uur per dag naar zitten te kijken maar ondertussen wel te pas en te onpas roepen dat de producente een "manipulatief kutwijf" is.
Wat moet ik dan nog serieus nemen en niet serieus nemen?? Moet ik dan nog uit een pauperige brief van een verslaafde nowliver kunnen concluderen dat het sarcasme is?? Mensen die zo de weg kwijt zijn verdenk ik niet meer van sarcasme, die roepen de hele dag dingen die nergens op slaan (en helaas roepen ze zo vaak en zo hard dat je er niet omheen kunt)
en toch vind ik die flens een manipulatief kutwijfquote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan nog moeten begrijpen als ik tussen de idioten zit die niet meer begrijpen dat ze naar een TV-programma zitten te kijken...... die niet willen accepteren dat alles wat ze zien geregisseerd is, mensen die lopen te emmeren over de normen en waarden van degenen waar ze tig uur per dag naar zitten te kijken maar ondertussen wel te pas en te onpas roepen dat de producente een "manipulatief kutwijf" is.
Wat moet ik dan nog serieus nemen en niet serieus nemen?? Moet ik dan nog uit een pauperige brief van een verslaafde nowliver kunnen concluderen dat het sarcasme is?? Mensen die zo de weg kwijt zijn verdenk ik niet meer van sarcasme, die roepen de hele dag dingen die nergens op slaan (en helaas roepen ze zo vaak en zo hard dat je er niet omheen kunt)
Neuh, ik kots het gewoon een beetje uit dat mensen net doen alsof er daar hele drama's plaatsvinden terwijl ze naar een fucking TV-programma zitten te kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, je zou kunnen beginnen met je niet zo druk te maken. Of je althans anders te uitenJe hebt druktemakers om de streams, dat is best sneu, maar druktemakers die zich druk maken om die druktemakers komt ook al aardig in de buurt niet waar?
Nou, nou, wat een felle reactie zeg. Het enige dat ik zeg is dat ik het eens ben met een user van Nowlive, niks meer niks minder. Dat jij daar een drama van maakt is jouw probleem.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
Goh, je wordt wel heel erg emotioneel nu van DGKquote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |