Ik luister niet meer naar dat sneue volk.........quote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
Even tussen het koken door.
Amanda zou het heel normaal vinden dat zij en Brian die hut winnen. Drie hebben een dokter nodig, lees H,L,J.
Huub is zellfs in staat om na zijn 8 uur niet meer terug te keren.
En we konden er op wachten: Amanda gebruikt nu ook het woord egocentrisch.
Er was een beetje ruzie in de keet vanochtend, Brian had eigenlijk geen zin om met Lieke in de Limo te zitten, Amanda vroeg toen aan Lieke of zij niet mee mocht ipv Lieke, dat heeft Lieke natuurlijk geweigerd, St.Brian was ook niet genegen om zijn uitje af te staan natuurlijk, dus ze zijn gewoon gegaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef Taurus het volgende:
Heeft Amanda daar wel leuk om gereageerd, op het feit dat DOB Lieke en Brian hebben meegenomen?Of is als haar vriendje er maar bij is alles geoorloofd
Ja dat merkte ik ook. Jammer dat Selène soms het woord egocentrisch met egoïstich verwaartquote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
En we konden er op wachten: Amanda gebruikt nu ook het woord egocentrisch.
Verbaast me niets, moeilijke woorden gebruiken is al problematisch genoeg voor sommige mensen, als ze dan ook nog de fijnere nuances in de gaten moeten houden......quote:Op woensdag 12 december 2007 18:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik ook. Jammer dat Selène soms het woord egocentrisch met egoïstich verwaart
...of begrijpen wat het woord betekent..quote:Op woensdag 12 december 2007 18:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Verbaast me niets, moeilijke woorden gebruiken is al problematisch genoeg voor sommige mensen, als ze dan ook nog de fijnere nuances in de gaten moeten houden......
Die zijn een dagje naar DOB. Vraag me niet precies wat ze er doen want dat is mij ook ontgaanquote:Op woensdag 12 december 2007 18:39 schreef Donnie29 het volgende:
wat voor uitje hebben Brian en Lieke dan?
Een kuur/verwendag, vraag mij ook niet waarom.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:41 schreef Montolivio het volgende:
[..]
Die zijn een dagje naar DOB. Vraag me niet precies wat ze er doen want dat is mij ook ontgaan
Die had brian gevraagd voor Amanda's verjaardag?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
De band Caché DeLuxe wil niet komen , ze willen doekoes zien.
Huub lacht in zijn vuistje.
Nu de blauwe nog DB, die met nepsneeuw.quote:
Gun lieke het wel eerlijk gezegtquote:Op woensdag 12 december 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een kuur/verwendag, vraag mij ook niet waarom.
Ik denk dat geen van beide het verschil weten maar dat het gewoon interessant klinkt dus gebruiken ze beide termen vrolijk door elkaar heen!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...of begrijpen wat het woord betekent..
Brian is niet zo gierig zolang een ander maar betaald.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Die had brian gevraagd voor Amanda's verjaardag?
Komop, Brian, betalen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |