quote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef Meganog het volgende:
Selene voelt zich dik en bleek.
De dames leuteren in de kapsalon, kan nog wel een paar uurtjes duren.
Ik heb een dejavu geloof ik.
Nou, Amanda vindt het maar niks dat Brian de hele dag weg is. Straks in de buitenwereld gaat ze balen als Brian naar zijn werk moet, ze wil hem de hele dag om zich heen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:07 schreef Lobasca het volgende:
Watskebeurt?
Neem een Manipulerend Kutwijf als hoofd-producent, succes verzekerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef Copycat het volgende:
Hoe breng ik een goed concept om zeep, les 1.
Ik ben zo blij dat een vriendin van me voor deze bedenkelijke eer heeft bedankt. Alhoewel, dan was het wellicht wel een goed programma geworden.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Neem een Manipulerend Kutwijf als hoofd-producent, succes verzekerd.
Kan Mannie wel de hele dag bij hem zijn!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Amanda vindt het maar niks dat Brian de hele dag weg is. Straks in de buitenwereld gaat ze balen als Brian naar zijn werk moet, ze wil hem de hele dag om zich heen.
Of iemand die loser ooit een baan aan gaat bieden. Dat wordt gitaarspelen op een straathoek met zijn slagershoedje als centenbakkie.
Ga daar maar van uit!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat een vriendin van me voor deze bedenkelijke eer heeft bedankt. Alhoewel, dan was het wellicht wel een goed programma geworden.
Zeker jammer, ken ik haar van de tv?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat een vriendin van me voor deze bedenkelijke eer heeft bedankt. Alhoewel, dan was het wellicht wel een goed programma geworden.
en der teaserdansje oefenenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan Mannie wel de hele dag bij hem zijn!
Zoals je kunt zien zijn die vervangen door Fries en Tanner.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Doen Jaap en Huub niet meer mee met dit spel?
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef Dreamboy het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk het niet, bevindt zich vooral achter de schermen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Zeker jammer, ken ik haar van de tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |