deze had ik nog voor jou, een "ik ben opgefokt"-avaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*schaar pak*
*tegen Mazaru roep: "KIJK !! DAAR !! Een dood vogeltje !!!"
*KNIP !*
Ik geloof ook dat amanda en brian de meeste uitjes hebben gehad? maar toch is de rest gierigquote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik ook, zij heeft haast nooit iets leuks gekregen, alleen jammer dat ze met Brian er naartoe moest, snap de achterliggende gedachte niet zo goed.
Wat mij betreft een perfecte omschrijving en hij had best expres kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onze Francaise mag wat mij betreft deze taalfoutjes maken.
Of oprokenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, met zo'n boom krijg je ook geen ruzie wie dat klote ding gaat leeg/opruimen!
Kan, of een groter vloerkleed, altijd handig.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
Wat zouden ze bij 'het hokje' hebben gevraagd voor kerst? Een nieuwe doofpot?
Ach man, een hele vulkaan is nog niet groot genoeg om alle dubieuziteiten in te verstoppen.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
Ja, en een extra groot vloerkleed, om veel onder te kunnen vegenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
Nee, het was niet Roeki. Zij was er iets langer geleden in, maar ik was niet in de gelegenheid om haar beelden te laten zien. Had ik graag willen doen hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Roeki soms?
Wat zullen mensen schrikken als ze dan ineens met een twitchende para Brian of scheldend tegen Amanda geconfronteerd worden, moet je eigenlijk gewoon eens laten zien.
Ja, dat denk ik ook wel, alleen de beelden kunnen imho meer zeggen dan 1000 woorden, hoe bestaat het dat iemand 2 zulke verschillende gezichten kan laten zien.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee, het was niet Roeki. Zij was er iets langer geleden in, maar ik was niet in de gelegenheid om haar beelden te laten zien. Had ik graag willen doen hoor.
Ik heb haar met woorden wel even op de hoogte gebracht van Brain's praktijken. Is denk ik ook wel genoeg.
Ach, dat doet Huub toch ook??quote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel, alleen de beelden kunnen imho meer zeggen dan 1000 woorden, hoe bestaat het dat iemand 2 zulke verschillende gezichten kan laten zien.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een cannabis sativa met een identiteitscrisis?
Ik draai er wel een voor ons allemaal. Kunnen we nog harder lachen om die tiaraquote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*schaar pak*
*tegen Mazaru roep: "KIJK !! DAAR !! Een dood vogeltje !!!"
*KNIP !*
Mét Luckies!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik draai er wel een voor ons allemaal. Kunnen we nog harder lachen om die tiara![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat mij betreft een perfecte omschrijving en hij had best expres kunnen zijn.![]()
Het was mij niet opgevallen dat het Nederlands niet haar moedertaal was, alle lof daarvoor!
Het verschil is idd dat Huub af en toe een botte hork kan zijn, ik weet ook niet hoe ik me zou gedragen als ik in zijn schoenen zou staan, hij is soms echt onuitstaanbaar, dat ben ik met je eens, Brian daarintegen is eng, ik zit elke keer af te wachten totdat hij weer uit zijn Heilige rol valt en omslaat als een blad aan een boom.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach, dat doet Huub toch ook??
Die kan allercharmantst zijn, maar ook een ongelofelijke brute klootzak zijn.
Mensen die niet naar het programma kijken, maar daar beroepsmatig moeten zijn, zien blijkbaar andere dingen, dan wij zien. Daarbij kan Brain soms ook charmant zijn, al is het bij hem absoluut niet echt.
Dit heeft hij zich aangeleerd. Dit zit niet in zijn aard. Alles wat Brain doet is met een reden.
Mixie dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mét Luckies!
Ik draai zelf wel een polmpje. Kan niet tegen weed.
Doe je best, ik draai mijn eigen peuken wel.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef mazaru het volgende:
Ik draai er wel een voor ons allemaal. Kunnen we nog harder lachen om die tiara![]()
Geen vlees alleen kip en alle vleessoorten die met een S beginnen volgens Cc.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:11 schreef BuffyJan het volgende:
Selene is toch vegetarier? Alleen eet ze wel spek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |