Ik heb wel pammetjes, PM me maar als je interesse hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
BQ betaalt haar salaris niet.... haar baas tevreden stellen?? Ja... die betaalt haar salaris wel.
Ik verwacht dat Brian als dank zometeen even op z'n gitaar gaat plingelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Waarom geeft zij dingen weg? Het zou toch aardiger zijn als de miljonairs juist wat voor Bianca hadden geregeld. DOB was wel kind aan huis, wel een lelijk stierlijk vervelend kind maar ze hebben genoeg gedaan voor de bewoners.
Neem er zelf eens een stuk of watquote:Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel pammetjes, PM me maar als je interesse hebt.
Schijnheilig leuk doen!quote:
Gaan we Jensen eindelijk kijken?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
DOB moet weg van de Febo.
Dream on babe. Die tape zit in de zak van Sinterklaas en ligt nu in Spanje. Jij gelooft toch ook nog?quote:
Volgens mij schreef je zoiets aan mij ook gisteren. Kennelijk heb jij niet door, dat er ook mensen zijn die zich daar niet aan ergeren, maar wel graag hun eigen mening willen blijven geven en niet mee willen gaan met de grote meute.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, je zou kunnen beginnen met je niet zo druk te maken. Of je althans anders te uitenJe hebt druktemakers om de streams, dat is best sneu, maar druktemakers die zich druk maken om die druktemakers komt ook al aardig in de buurt niet waar?
rommelige toestandquote:Op woensdag 12 december 2007 20:44 schreef blomst het volgende:
Dob moet vertrekken, en alles is nog niet eens uitgepakt.
Nee zegquote:Op woensdag 12 december 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dream on babe. Die tape zit in de zak van Sinterklaas en ligt nu in Spanje. Jij gelooft toch ook nog?![]()
Ze waren ook erg laat terug, er komt zeker nog iets?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ze zijn er net en worden zo het huis uitgegooid.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb het vanavond al gezien..
Guus Meeuwis
't Was echt niet tv waard, heel mat.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ach, ik vind het gewoon prettig om af en toe lekker te keer te gaan over DGK en z'n bewoners, heb ik lol aanquote:Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh niet zozeer van DGK, het irriteert me dat het niveau hier kennelijk nog lager ligt dan bij de bewoners, want die begrijpen tenminste nog dat ze in een TV-programma zitten.
Maar als Huub de streamers vraagt in het vervolg even hun rechterarm schuin omhoog te doen als Brian in beeld is dan zijn er nog bij die het doen ook... En dat is triest.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het enige wat ik zei is dat ze gelukkig zelf al in die brief zei dat ze dom was... vervolgens vraag jij om een quote en gaat er op door.. wie maakt er nou een drama van?
Tsja..... wat doet Flens?? Oh shit, die is producente... WTF zou nou haar baan zijn??
BQ tevreden stellen?? Nee.... BQ betaalt haar salaris niet.... haar baas tevreden stellen?? Ja... die betaalt haar salaris wel.
Was dat maar net zo gegaan met Selène en Lucquote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Volgens mij komt dit gewoon rechtstreeks uit het scriptquote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef bloodymary het volgende:
Hoe krijgen ze het toch verzonnen....
Nou die mogen wat mij betreft wel door de achterdeur vertrekken!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat maar net zo gegaan met Selène en Luc
Hier net zo.Is toch leuk om lekker zo te kletsen.Mails sturen en bellen doe ik niet aan.En Flens spoort nietquote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon prettig om af en toe lekker te keer te gaan over DGK en z'n bewoners, heb ik lol aanNeem mezelf daarin niet zo serieus en die pannenkoek is gewoon een manipulatief kutwijf!
Daar moest ik dus ook aan denken maar ze was toch Blank?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
PhotoshopQueen, heet de Kerstvrouw Joan?
Ik ken maar 1 Joan en dat is de zus van Natasia.
Weer zo'n gehersenspoelde.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
Bianca zegt tegen Brian en winnen he
Deze Joan kroop Huub ook even aan, dus ..............quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Sodemieter toch op met je "on-topic graag".... ten eerste werd er door je vriendinnetje zelf gereageerd op een nowlive-brief die op VOL gequote is en vervolgens hier weer gelinkt werd, daarop gaat ze zelf door nadat ik er een opmerking over maak en zou ik, na al die off-topic bagger waarmee jullie 14 uur per dag (ieder dag) de COS zo vervuilen dat ie vrijwel onleesbaar is, on-topic moeten blijven??quote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alle streamers en kijkers betalen mee aan salaris van de mensen die voor dit programma werken. Maar dit lijkt mij meer een sc onderwerp, de betere discussie zeg maar............ dussssssss nu maar weer even on topic
![]()
DOB vertrekt![]()
Iets zegt me dat zij dat niet is.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
Bianca zegt tegen Brian en winnen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |