quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik draai er wel een voor ons allemaal. Kunnen we nog harder lachen om die tiara![]()
[ afbeelding ]
Da's goed! Jaren terug hebben we met een aantal vrienden een 'Woodstock-night' gehouden. Video op repeat en iemand had ook zo'n mega-kanon gedraaid (iets kleiner formaat). Moest je met drie man vasthoudenquote:
Segetarisch is ze. Maar spek hadden we volgens mij nog niet in dat rijtje opgenomen, wel?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Geen vlees alleen kip en alle vleessoorten die met een S beginnen volgens Cc.
Bizar, en dan gaan janken tegen Jaap dat ie vleesch had besteld...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen vlees alleen kip en alle vleessoorten die met een S beginnen volgens Cc.
Wij doen het ook meestal op oud en nieuw.. Tip met doorsnee van 1cm... 25 euro wiet er in.. Klapt er echt in als een malle, vooral door de dikke tip, maar ook omdat het zo goed als puur isquote:Op woensdag 12 december 2007 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's goed! Jaren terug hebben we met een aantal vrienden een 'Woodstock-night' gehouden. Video op repeat en iemand had ook zo'n mega-kanon gedraaid (iets kleiner formaat). Moest je met drie man vasthouden.
Zijn Brian en Lieke trouwens nog niet terug, probeerde zij de schijn van on topic op te houden?
Daar ging het ook helemaal niet om, zij wilde sushi en dat werd het niet, wat er ook was besteld behalve sushi was natuurlijk verkeerd, hoe halen ze het in hun botte hersens om niet naar haar te luisteren zeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Bizar, en dan gaan janken tegen Jaap dat ie vleesch had besteld...
Selene kent er blijkbaar ook een van, want hij zei iets en toen antwoordde ze 'van gisteravond?'.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Welke posse komt er nu weer binnen? Ken ze wel maar het lijkt allemaal op elkaar. No offence.
Ik heb ze al eerder gezien maar echt, ik kan die medelanders niet meer uit elkaar houden.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Selene kent er blijkbaar ook een van, want hij zei iets en toen antwoordde ze 'van gisteravond?'.
Edit, ik weet het alweer: met z'n drieen geven ze Selene dansles.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat een mal gedoe.Ze moeten om zeven uur klaar staan.Jan Willem komt gewoon koken en Selene heeft dansles.Lekker geregeld zooitje weer.Die Flens kan ook niks,snap nu waarom ze zo gek op Brian is.Die kan ook niks.
Het is toch ongelofelijk, er is al meer voor die doos geregeld dan voor HJL in de hele tijd dat die er al inzitten, dansles, belachelijk ze heeft nog niet eens haar inleg gedokt en er wordt wel geld voor haar uitgegeven, nog even en we horen dat ze daar betaald zit.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat een mal gedoe.Ze moeten om zeven uur klaar staan.Jan Willem komt gewoon koken en Selene heeft dansles.Lekker geregeld zooitje weer.Die Flens kan ook niks,snap nu waarom ze zo gek op Brian is.Die kan ook niks.
Dat is Jan Willem. Die heeft soms precies dezelfde stem en manier van praten als Nix.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:20 schreef Guuskeee het volgende:
lijkt wel of ik nix hoor praten
Dat is wel een leuke Tiaradraagster al heeft Kermit regelmatig mot met dit varkentje.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:21 schreef Borga het volgende:
http://muppet.wikia.com/wiki/Miss_Piggy,_Queen_of_Hearts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |