Vond het wel reuze stoer destijds....ik was 15 en werd door haar opgehaald en weer thuis gebracht.....relaxed...quote:Op maandag 10 december 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihihihihi heb ik es gehad toen ik werd thuisgebracht .. En juist toen liep mijn vader langs met de hond ... Oeps. Gelukkig was ie net zo kippig als ik en zag de beslagen ramen niet
Ja, hij heet Albert.quote:Op maandag 10 december 2007 21:51 schreef Jappie het volgende:
Oe..heb jij een goeie afhaal Indier ontdekt ?
Ik vind dat je alsnog moet proberen en misschien kun je hier verslag uitbrengen.....quote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Ik heb het volgens mij nog nooit in een auto gedaan.....moet ik nu doot ?
De Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen adviseert Mercedes... voor al uw rommeltjes in de autoquote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Pics or it didn't happen?quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je alsnog moet proberen en misschien kun je hier verslag uitbrengen.....
Turkenauto?quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen adviseert Mercedes... voor al uw rommeltjes in de auto
quote:Op maandag 10 december 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... ik snap ook niet waar ik de inspiratie vandaan haal![]()
Die smerige bende vreet je zelf maar op.quote:
Wel graag de goede "ster" pakken.....quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen adviseert Mercedes... voor al uw rommeltjes in de auto
't Blijt een echte metropool hè.quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die smerige bende vreet je zelf maar op.![]()
Volgens mij bestaan ze ook niet he ? De enige die ik ken met Indisch voer zijn van die combi afhalers..heb je shoarma/pizza/spareribs etcetera onder 1 dak.
Let me sleep on it.quote:Op maandag 10 december 2007 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
Stop right there, I wanna know right now..do you love me, do you love me forever do you need me, will you never leave me, will you take me forever for the rest of my life, will you make me so happy will you make me your wife , I wanna no right now, will you love me forever....
Klassieker
Daar heb ik een kloon voor.quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun jij er geen hendig sjieke paint van maken?
Dat verslag kan ik je nu reeds geven...ik heh het meermaals geprobeerd en het antwoord was steevast NEE!!quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je alsnog moet proberen en misschien kun je hier verslag uitbrengen.....
quote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kut... je delegeert ook alles tegenwoordig
Dan lappen we toch met elkaar en huren er eentje in voor je......quote:Op maandag 10 december 2007 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat verslag kan ik je nu reeds geven...ik heh het meermaals geprobeerd en het antwoord was steevast NEE!!![]()
Me meissie is nogal verlegen in dat soort zaken
quote:Op maandag 10 december 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan lappen we toch met elkaar en huren er eentje in voor je......
Tis niet aan te radenquote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Gelijk overvragen......quote:Op maandag 10 december 2007 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
O mag dat ook ?![]()
Doe dan maar een nieuwe A8![]()
Ik hoef toch niet terug te verwijzen naar de vorige SC waarin je stelde en ik quote: "kan het nu afgelopen zijn met dat gezuig" end quote.quote:
Gadverdamme wie heb jij ontleedquote:
Misschien kan ik er na vanavond zelf wel een kopen...ff me lootjes checkenquote:Op maandag 10 december 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk overvragen......
Baby baby let me sleep on it, let me sleep on it, I give you an answer in the morningquote:
Ja dat hoef jij nooit te vragen, in de auto.quote:Op maandag 10 december 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet terug te verwijzen naar de vorige SC waarin je stelde en ik quote: "kan het nu afgelopen zijn met dat gezuig" end quote.
C'est la cuisine Americain.quote:
Ben je het nu ook zachtjes aan het meezingen ?quote:Op maandag 10 december 2007 22:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Baby baby let me sleep on it, let me sleep on it, I give you an answer in the morning
I wanna know right now!
I couldn't take it any longer Lord I was ..... and when the feeling came upon me like a tidal wave, I sware upon my mothers and my father's grave that I will love you till the end of time, I swore I love you till the end of time
And now I'm praying for the end of time, to hurry up and arrive, cause if I'm gonna spare an other minute with you, I don't thinkI'm gonna really survive I never break my promise or forget my vow, but God only knows what I will do right now I'm praying for the end of time so I can end my time with you
Jaquote:Op maandag 10 december 2007 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben je het nu ook zachtjes aan het meezingen ?
Aangezien mijn hersenen zich opmerkelijk genoeg nog steeds in een embryonale fase bevinden doe ik het toch iedere keer weer. Het resultaat daarvan is inmiddels publiekelijk bezit.quote:Op maandag 10 december 2007 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat hoef jij nooit te vragen, in de auto.
Helpt een koude douche ook bij vrouwen.....?quote:Op maandag 10 december 2007 22:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Baby baby let me sleep on it, let me sleep on it, I give you an answer in the morning
I wanna know right now!
I couldn't take it any longer Lord I was ..... and when the feeling came upon me like a tidal wave, I sware upon my mothers and my father's grave that I will love you till the end of time, I swore I love you till the end of time
And now I'm praying for the end of time, to hurry up and arrive, cause if I'm gonna spare an other minute with you, I don't thinkI'm gonna really survive I never break my promise or forget my vow, but God only knows what I will do right now I'm praying for the end of time so I can end my time with you
Ik heb Ian al een verdacht lange tijd niet meer gezien.quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun jij er geen hendig sjieke paint van maken?
Dat moet je aan Amanda vragen, niet aan mij..quote:Op maandag 10 december 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helpt een koude douche ook bij vrouwen.....?
Burn mother fucker burn... Whahaha das een tijd geleden dat ik dat heb gehoordquote:Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even iets anders dan liefde, al is het nog steeds "hot".... http://nl.youtube.com/watch?v=SwCpq6gDxys
Het plaatje heet 'meatloaf' (hoe toepasselijk), dus het is een ordinaire bal gehaktquote:Op maandag 10 december 2007 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een dikke vette hamburger dus, jammie!
30 minutenquote:Op maandag 10 december 2007 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb Ian al een verdacht lange tijd niet meer gezien.
Maar zo lekker! Tenminste ik vind het heerlijk.quote:Op maandag 10 december 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het plaatje heet 'meatloaf' (hoe toepasselijk), dus het is een ordinaire bal gehakt
Ik ook niet, wat is er mis met een lekker zacht bedjequote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Hmm... ik ben altijd zo gauw flauw van gehakt... een paar happen en ik weet het wel weer.quote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar zo lekker! Tenminste ik vind het heerlijk.
Niets, maar in een auto is best spannend, altijd bang om betrapt te worden, ja, het heeft wel wat.quote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat is er mis met een lekker zacht bedje
Plus dat het zachte bedje in het huis van pappa en mamma stondquote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niets, maar in een auto is best spannend, altijd bang om betrapt te worden, ja, het heeft wel wat.
Wist je dat het origineel een rap plaat was ?quote:Op maandag 10 december 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Burn mother fucker burn... Whahaha das een tijd geleden dat ik dat heb gehoord
Probeer es een auto met open dak.....quote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niets, maar in een auto is best spannend, altijd bang om betrapt te worden, ja, het heeft wel wat.
Is daar een youtuber van?quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wist je dat het origineel een rap plaat was ?
http://nl.youtube.com/watch?v=P7F1KiB2nWAquote:Op maandag 10 december 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is daar een youtuber van?
Zó, jij was brutaal, ben je ooit betrapt?quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus dat het zachte bedje in het huis van pappa en mamma stond
Nope..niet kunnen vinden...wel een ander nummer van dezelfde artiest.quote:Op maandag 10 december 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is daar een youtuber van?
Ik een keertje in het bed van m'n ouders. Die een dag eerder thuis kwamen dan gepland.quote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zó, jij was brutaal, ben je ooit betrapt?
quote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=P7F1KiB2nWA
Nee bedoel dat dat geen optie wasquote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zó, jij was brutaal, ben je ooit betrapt?
Oeps, en wat was de reactie?quote:Op maandag 10 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik een keertje in het bed van m'n ouders. Die een dag eerder thuis kwamen dan gepland.
quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..niet kunnen vinden...wel een ander nummer van dezelfde artiest.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=R1m8hzRzZCk![]()
![]()
Let niet op het op internet gegeven jaartal ik weet dat het nr cry like a wolf een nr 1 (or 2) dance hit in '81 is geweest.
Ik kocht toendertijd nog al mijn maxi single's van het ramshorn label bij Marja Dermijn.
Ze vonden het wel grappig, gelukkig.quote:
Doet mij denken aan de tijd dat ik mocht blijven slapen bij het vriendinnetje. Haar ouders gingen slapen en we kregen op een keer klachten van haar moeder dat we zolang opbleven. Doorvragen leerde dat ze erg nodig naar het toilet moest en ze niet durfde omdat ze niet wist wat wij beneden uitspookten...quote:
O, gelukkig maar, kan me zo voorstellen dat je dan in 1 keer maatje pink hebt...quote:Op maandag 10 december 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze vonden het wel grappig, gelukkig.![]()
We waren "het" niet net aan het doen hoor.
Truste Buuv .. Ik moet nog ff zeggen dat ik die muziek die je vanmiddag poste zeer te pruimen vond..quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga me te bedde begeven. Twee nachten na elkaar laat opblijven is te veel van het goede
Slaap lekker....quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga me te bedde begeven. Twee nachten na elkaar laat opblijven is te veel van het goede
BTW..ik check het net even na en het is idd niet helemaal zoals ik me kan herinneren..tis wel van origine een rap song maar niet van R.J's latest arrival. De originele artiest luisterd naar een nog veel kleurrijkere naamquote:Op maandag 10 december 2007 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee als in wat een boutzooi of nee als in je hebt een ouder origineel ?
Ja, en gisteren natuurlijk dat concert, ik wens je een goed nacht en lekker uitrusten Buuf. Tot morgen!quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Trust buuv Janquote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, er zullen er weinig zijn die dan gewoon door blijven pompen.quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, gelukkig maar, kan me zo voorstellen dat je dan in 1 keer maatje pink hebt...
Ik bij een vriendje.. Ik bleef slapen zijn ouders wisten ervan. Ik had mijn eigen bed in een andere kamer. Maar ja ik was dus te belazerd om het een verdieping hoger op te zoeken, dus vriendje droop af naar boven uiteindelijk en de volgende morgen stond zijn moeder voor het voeteneind .. Hee ga je vandaag nog de band plakken van opa. Kom ik met mijn kop te voorschijnquote:Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de tijd dat ik mocht blijven slapen bij het vriendinnetje. Haar ouders gingen slapen en we kregen op een keer klachten van haar moeder dat we zolang opbleven. Doorvragen leerde dat ze erg nodig naar het toilet moest en ze niet durfde omdat ze niet wist wat wij beneden uitspookten...
Dat bedoel ikquote:Op maandag 10 december 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, er zullen er weinig zijn die dan gewoon door blijven pompen.
Ik heb het gelezen hoorquote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Tik ik weer es meer dan één regel gaat iedereen pleite
En wat was de reactie?quote:Op maandag 10 december 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bij een vriendje.. Ik bleef slapen zijn ouders wisten ervan. Ik had mijn eigen bed in een andere kamer. Maar ja ik was dus te belazerd om het een verdieping hoger op te zoeken, dus vriendje droop af naar boven uiteindelijk en de volgende morgen stond zijn moeder voor het voeteneind .. Hee ga je vandaag nog de band plakken van opa. Kom ik met mijn kop te voorschijn
quote:Op maandag 10 december 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bij een vriendje.. Ik bleef slapen zijn ouders wisten ervan. Ik had mijn eigen bed in een andere kamer. Maar ja ik was dus te belazerd om het een verdieping hoger op te zoeken, dus vriendje droop af naar boven uiteindelijk en de volgende morgen stond zijn moeder voor het voeteneind .. Hee ga je vandaag nog de band plakken van opa. Kom ik met mijn kop te voorschijn
Hey, Jantje ongeduld.....quote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Tik ik weer es meer dan één regel gaat iedereen pleite
Nou ja gek was ze niet hoor.. maar het was een snelle aftochtquote:
Nee, natuurlijk niet!quote:Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja gek was ze niet hoor.. maar het was een snelle aftochtEn ik heb die band niet geplakt btw
Dag Jappie, en bedankt voor je muziek vanavond!quote:Op maandag 10 december 2007 23:09 schreef Jappie het volgende:
Tis weer laat genoeg voor een hardwerkende sloeber...trust voor later folks.![]()
Slaap lekker.....quote:Op maandag 10 december 2007 23:09 schreef Jappie het volgende:
Tis weer laat genoeg voor een hardwerkende sloeber...trust voor later folks.![]()
Latersquote:Op maandag 10 december 2007 23:09 schreef Jappie het volgende:
Ben je wel eens bedrogen?quote:Op maandag 10 december 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
O.k. wie komt er over de brug met een verhaal
Jaquote:Op maandag 10 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je wel eens bedrogen?
Ik een paar keer. De eerste was een studente op de kunstacademie, in het weekend thuis en ik kwam altijd op bezoek op donderdagavond, "vaste prik". Totdat ik mij op een woensdagavond verveelde en besloot bij haar langs te gaan....onaangekondigd. Deed de deur open en zag dat aardig wat omhanden hadquote:
Of zijn 4 jaar jongere zusje die gezellig bij jullie in bed kruipt terwijl je dijen nog aan elkaar plakken.quote:Op maandag 10 december 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah was wat erger.. Na een lange relatie voelen dat er wat aan de hand is, en na ontkenning kwam het hoge woord eruit. We woonden al jaren samen. Optiefen dus !! Deed wel zeer maar ja bleek een soort van Nadia te zijn (gniffel) dat was dan wel weer leuk .God wat een zeiktrut was dat. Heeft ook niet lang geduurd, maar ik was wel klaar met hem.quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik een paar keer. De eerste was een studente op de kunstacademie, in het weekend thuis en ik kwam altijd op bezoek op donderdagavond, "vaste prik". Totdat ik mij op een woensdagavond verveelde en besloot bij haar langs te gaan....onaangekondigd. Deed de deur open en zag dat aardig wat omhanden hadLater bleek dat ze iedere avond van de week "bezet" was.... Moet eerlijk toegeven dat die eerste keer er bij mij aardig inhakte....onschuldig/onweten/naïef als ik toen was....
quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zijn 4 jaar jongere zusje die gezellig bij jullie in bed kruipt terwijl je dijen nog aan elkaar plakken.
Ja, dat zijn ervaringen die je nooit meer vergeet!quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zijn 4 jaar jongere zusje die gezellig bij jullie in bed kruipt terwijl je dijen nog aan elkaar plakken.
Hoe druf je wat ergquote:Op maandag 10 december 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Cv25mgrwMRY
Slaap ze !!! Gut ik moet ook eigenlijkquote:Op maandag 10 december 2007 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, en tot morgen!
quote:
Iets minder erg.. Truste ookquote:Op maandag 10 december 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dan eindigen we maar met deze..... http://nl.youtube.com/watch?v=b0OX49tdZt4
Ik ga ook slapen.....![]()
![]()
lekker plastisch omschreven.quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooii doe es ff mee.. Kom op je heb ook vast wel een verhaaltje voor het slapen gaanquote:
Nee sorryquote:Op maandag 10 december 2007 23:53 schreef Soury het volgende:
Oooii doe es ff mee.. Kom op je heb ook vast wel een verhaaltje voor het slapen gaan
Dat deden wij toch ook.. Autodeuren enzquote:Op maandag 10 december 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee sorry![]()
Ik ben een degelijk hollands meisje. Dat soort dingen doe je netjes achter gesloten deuren bij je vriendje thuis (of op de camping)
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 10 december 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
Dat deden wij toch ook.. Autodeuren enz
Ik ook niet meerquote:
Zo kan ze meteen de versnellingspook in d'r anus proppenquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
Anyway, er is ook een handboek voor wie nog eens een poging wil wagen.
[ afbeelding ]
Das wel een gruwlijk lelijke maar ruime autoquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
Anyway, er is ook een handboek voor wie nog eens een poging wil wagen.
[ afbeelding ]
Niet? DAT had ik niet achter je gezochtquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
Ik ook niet meerBen niet zo lenig meer
Ohhh heb ik nu al een reputatie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet? DAT had ik niet achter je gezocht
Kan mijn benen nog wel in me nek leggen maar krijg ze er niet meer uitquote:
Dat is al heel watquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
Kan mijn benen nog wel in me nek leggen maar krijg ze er niet meer uit
nee, ik schrijf dit met mijn benen in mijn nek..quote:
Nope, dan vliegt me rug uit balansquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Kan jij dat ook?
Hee, die staat er niet in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo kan ze meteen de versnellingspook in d'r anus proppen
En APK op je pckast?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
nee, ik schrijf dit met mijn benen in mijn nek..![]()
Slaap lekker muizemeis![]()
Hij zit op je laptopquote:
Het was een vrouw zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang aan de telefoon gezeten![]()
Mijn oor doet pijn
Arme stakkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nope.
Hoi HiDiHoquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:52 schreef HiDiHo het volgende:
Rustig hier vannacht![]()
Morge![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=9yfu9egNOdA
Zat er gisteravond al een beetje aan te komen hè.quote:
Nah, da's meer met een kéélontsteking.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:51 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rpSuOlfGeVE
ja ik ga denk ik toch maar even naar de dokter. De derde kuur dit jaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat er gisteravond al een beetje aan te komen hè.
Gelukkig zijn we van alle markten thuis hier.
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, maar vind de clip erg leuk, volgens mij zag ik Edgar Davids of ben ik aan een bril toe?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's meer met een kéélontsteking.
Heb je dat vaker dan Buuf?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar vind de clip erg leuk, volgens mij zag ik Edgar Davids of ben ik aan een bril toe?
been there, done that...quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb je dat vaker dan Buuf?
Het is een simpel middeltje, maar zout water opsnuiven helpt ook wel een beetje. Ja en die amoxiciline natuurlijk.
Actie in de zin van kaakspoelen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
been there, done that...
sinds mijn nieuwe status als allergielijder om de haverklap. ik ben altijd snotterig, maar als ik écht verkouden word is het gelijk een bij en voorhoofdsholteontsteking...![]()
maar nu gaan ze waarschijnlijk wel meer actie ondernemen.
Heb dat een paar jaar gedaan, lekker even naar de zomer als het hier winter is. Heerlijk. Niks geen bijholtye-ontstekingen, hooguit een malaria of gele koorts.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet gewoon ook naar een tropisch eiland
cinuforce van dr. Vogel en stomen.....helpt bij velenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
been there, done that...
sinds mijn nieuwe status als allergielijder om de haverklap. ik ben altijd snotterig, maar als ik écht verkouden word is het gelijk een bij en voorhoofdsholteontsteking...![]()
maar nu gaan ze waarschijnlijk wel meer actie ondernemen.
Ach, wat stelt dat nu voor, malaria of gele koortsquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb dat een paar jaar gedaan, lekker even naar de zomer als het hier winter is. Heerlijk. Niks geen bijholtye-ontstekingen, hooguit een malaria of gele koorts.![]()
ik stoom twee keer per dag, gebruik neusspray, en gebruik usnea complex. en nóg.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
cinuforce van dr. Vogel en stomen.....helpt bij velen
ach, kwestie van uitzieken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb dat een paar jaar gedaan, lekker even naar de zomer als het hier winter is. Heerlijk. Niks geen bijholtye-ontstekingen, hooguit een malaria of gele koorts.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zSGuX8ZPyvAquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:01 schreef -Blurk- het volgende:
zout water opsnuiven helpt ook wel een beetje.
the Ramonesquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=zSGuX8ZPyvA
Hoi Lobasca, vandaag is het visualiseren geblazen, maar dat lukt me niet hoor, denk dat je daar zweverig voor moet zijn ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Blurk!![]()
Ik luister even naar de Fam. Piraat
wat moeten we visualiseren??quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, vandaag is het visualiseren geblazen, maar dat lukt me niet hoor, denk dat je daar zweverig voor moet zijn ofzo
Ik heb afgehaakt, kan niet tegen dat gelul, dus ik weet het niet precies, zal wel een boom zijn of een pannenkoek.quote:
Iedereen visualiseert, ook jijquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, vandaag is het visualiseren geblazen, maar dat lukt me niet hoor, denk dat je daar zweverig voor moet zijn ofzo
Ik word heel dwars van dit soort bull, krijg jeuk van die man en zijn zijige stemquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen visualiseert, ook jijAls je je sleutels weer eens kwijt bent, ga je toch beelden voor je zien, waar je voor het laatst die sleutels nog bij je had.
zolang je het na de visualisatie niet hoeft uit te beelden valt het mee toch?!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb afgehaakt, kan niet tegen dat gelul, dus ik weet het niet precies, zal wel een boom zijn of een pannenkoek.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zolang je het na de visualisatie niet hoeft uit te beelden valt het mee toch?!
Ik vind het ook een hele enge man, maar zelf visualiseren vind ik wel leuk..quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik word heel dwars van dit soort bull, krijg jeuk van die man en zijn zijige stem
Geen idee, krijg ze van julliequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe kóm je toch aan die liedjes HiDiHo
...geeft een echt kerstgevoel hè Buuf?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Pb5hauj-U-A
hier kan ik nu zo blij van worden....![]()
liever de cd versie...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:59 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NrAwK9juhhY
Dit is mijn lievelingskerstliedje.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mTdG46yE9IY
Nou zeg, wat een gebit!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
liever de cd versie...![]()
die tanden van die kerel leiden zo enorm af...
Hee ja, die heb ik wel eens eerder gezien. Wat een werk om dat te maken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
ik wil dat ook![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=rmgf60CI_ks
Leuk!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
ik wil dat ook![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=rmgf60CI_ks
http://nl.youtube.com/watch?v=4qaIjJ44tcgquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ja, die heb ik wel eens eerder gezien. Wat een werk om dat te maken.
Geweldig! En die muziek ook!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=4qaIjJ44tcg
Dit was vorig jaar. Ik ben benieuwd wat ie dit jaar heeft
Het is wel leuk ja, maar hoe gek ben je danquote:
Prachtig, wat mensen al niet bedenken. Deze kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi Veulenquote:
ik hoop een in ieder geval een ander muziekjequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop een in ieder geval een ander muziekje![]()
en dan even voor mij hè, ik weet dat het niet echt zo is, maar de gedachte is zo leuk. Dat er iemand binnen de lampjes aan en uit zit te doen...![]()
)
Een FOK!-user is wel een beetje die kant op gegaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
en dan even voor mij hè, ik weet dat het niet echt zo is, maar de gedachte is zo leuk. Dat er iemand binnen de lampjes aan en uit zit te doen...![]()
)
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Een FOK!-user is wel een beetje die kant op gegaan.
Bedien mijn kerstboom vanaf internet
wat een leuk ideequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Een FOK!-user is wel een beetje die kant op gegaan.
Bedien mijn kerstboom vanaf internet
Ja he, kitsch kan best lekker zijn. Ik was wel verbaasd te lezen dat het geen stop-action was (beeld, stop, verander, beeld). Die lichten reageren echt op de muziek. Wie erlangs rijdt, moet de muziek op een radiostation opzoeken, anders hebben de buren er last vanquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:43 schreef noekje het volgende:
Dat is mooi, die huizen in Amerika. Die kitsch doet het ook alleen goed met kerst maar geweldig om te zien!
hoihoiquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi.
Hoi Buuvje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
oi Ian
kweenogniequote:Op dinsdag 11 december 2007 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoi Buuvje.![]()
Wat eten we vanavond?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:11 schreef Gert het volgende:
Kun je , net als die kerstboom, ook ergens op een website switchen tussen Blurk en Disana?
Bij die tweede had ik toch eigenlijk wel een ontploffing verwacht aan het eindquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
2007![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=fWy_u-jAfcY
http://nl.youtube.com/watch?v=RjwSCv3xbYs
ff kastje check moment..quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zin in bami.
Maar ik heb altijd zin in bami.
of beter, dat wij de switch kunnen doen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:11 schreef Gert het volgende:
Kun je , net als die kerstboom, ook ergens op een website switchen tussen Blurk en Disana?
Nee, sorry, ik vergiste me: zijn avatar is mooier.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je zo de ontmaskering proberen in het lollige te trekken?![]()
IP checks zijn een bitch.
Loop je nou serieus NZ te beledigen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik vergiste me: zijn avatar is mooier.
Ik las 'loopt je neus', alweer sorry.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Loop je nou serieus NZ te beledigen?
uhm, Ian, het wordt Chili con Carne... voor een wat luchtiger insteekquote:
Je begint gewoon oud te worden, kan jij ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'loopt je neus', alweer sorry.
Er ontgaat me geloof ik iets, wordt ik geruild zonder dat ik inspraak heb?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of beter, dat wij de switch kunnen doen...
Vreemd, ergens wist ik dat al...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm, Ian, het wordt Chili con Carne... voor een wat luchtiger insteek
eerlijk...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vreemd, ergens wist ik dat al...![]()
![]()
nee, dat we jou of je alterego naar believen aan of uit zetten...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er ontgaat me geloof ik iets, wordt ik geruild zonder dat ik inspraak heb?
Dus jullie denken dat ik Disana ben?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat we jou of je alterego naar believen aan of uit zetten...![]()
![]()
Ik denk dat ik de meeste nu wel gezien hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij die tweede had ik toch eigenlijk wel een ontploffing verwacht aan het eind![]()
Jouw schuld, nou zit ik al die dingen ook te bekijken. Kwam er zelfs 3 met Star Trek tegen, maar die waren veel te rommelig.
Vastquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
Toen YouTube nog niet bij Google zat, liep het zelden vast.
Dan ben je vast helemaal in de stemming!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de meeste nu wel gezien heb![]()
Allebei, maar het slaat ook gewoon regelmatig vast. En dat is niet per se als ik ook de streams heb lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vastof bedoel je bufferen cq traag?
Ianquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus jullie denken dat ik Disana ben?
Geen last van, wel dat ie af en toe geen filmpje laadt of haperd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei, maar het slaat ook gewoon regelmatig vast. En dat is niet per se als ik ook de streams heb lopen.
Kun je er ook mee opnemen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:39 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mCxTL_XpNzI
mijn peuterzoon heeft een meezingcdspeler (3xwoordwaarde) gekregen van de sint. Heeft nu de hand gelegd op de kerstcd's![]()
![]()
zit dus in het koeterwaals mee te brullen met dit nummer...![]()
![]()
Nee, ik snap er niks van.quote:
ik zal eens kijken of ik de video in stelling kan brengen... dit is echt zzzzoooooooooo schattig...quote:
ach joh, trek het je niet aan...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niks van.
Jemig, eerst ben ik een kloon, en nu weer? Van Disana? Nou ja, ik neem aan dat mijn IP bekend is, dus dat is zo uitgezocht dan. Vind het heel vervelend en begrijp niet waar dit ineens vandaan komt.
hey Gert! Calimero!quote:
what's for dinner?quote:
kipshoarma was in de reklamequote:
Muhhehehequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* zit in de bediening vandaag
[ afbeelding ]
gebakken japannertjesquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Wie tegen wie Wat staat er vanavond op het programma ?
Mag niet meer van Gert.........quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muhhehehe![]()
![]()
![]()
Oi NMNS, nog met wijven gevochten?
Nou Jappie, als je het eten hebt laten opscheppen, naar de afwas gekeken hebt....dan denk ik dat jij maar weer eens de ring in moet. Het is alweer een dag of vijf geleden dat je er stond....quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Wie tegen wie Wat staat er vanavond op het programma ?
No can doquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou Jappie, als je het eten hebt laten opscheppen, naar de afwas gekeken hebt....dan denk ik dat jij maar weer eens de ring in moet. Het is alweer een dag of vijf geleden dat je er stond....![]()
verder voetbalt PSV volgens mij
Eeej loverboy, doe maar mediumquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slinger je wlm maar even aan dan.![]()
well done , medium, medium rare; or RAW
Inpakken of zo uit het handje ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:32 schreef Veulen het volgende:
Zeg heeft u ook iets vegetarisch te serveren?
Wrom ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:35 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Eeej loverboy, doe maar medium
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:37 schreef Calimero_31 het volgende:
Oh..........Dr.Oetker komt net klaar in mijn oven.............sorry
Vandaag functioneringsgesprek gehad......quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:36 schreef Jappie het volgende:
Inpakken of zo uit het handje ?
![]()
[ afbeelding ]
Een titelquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft die oetlul wat ik niet heb ?
Hmm ff kijken hoe het zou staan...quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef -Blurk- het volgende:
Voor Ian
http://www.youtube.com/watch?v=XD4K1MwkXqI
Ha muis.......ik moest een uur geleden aan je denken!quote:
Die zag het blijkbaar niet meer zitten.. Had ie rooie haartjesquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha muis.......ik moest een uur geleden aan je denken!
Stond in de file op de A28, liep een veldmuis vanuit de middenberm naar het linkerachterwiel van de auto voor mij en probeerde daar in de velg te klimmen.......mooi beestje![]()
heb hem vermoedelijk uit z'n lijden verlost met m'n linker voorwiel....
Nee, was echt een mooi beestje....vraag mij af hoe in die middenberm is gekomen zonder schadequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zag het blijkbaar niet meer zitten.. Had ie rooie haartjes
Als ik nog knapper word dan word iedereen spontaan blind als ze naar me kijken.quote:
Een prins aangeboden en knetter stoned kunnen worden. En jij heb liever een bak slaquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:00 schreef Veulen het volgende:
Slechte bediening hierzo
Heb je de paarden al op stal of staan ze daar altijd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik nog knapper word dan word iedereen spontaan blind als ze naar me kijken.
Oe, dikke vlokken mozarellla.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:37 schreef Calimero_31 het volgende:
Oh..........Dr.Oetker komt net klaar in mijn oven.............sorry
Ja best wel zielig maar ze zijn snel en slim hoor !!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, was echt een mooi beestje....vraag mij af hoe in die middenberm is gekomen zonder schade
Vond het wel sneu eigenlijk....
Je was me voor!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier straks verder [DGK SC # 513]De kou is uit de lucht en....het gaat vriezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prinsen en stoned zijn vullen de maag zo slechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
Een prins aangeboden en knetter stoned kunnen worden. En jij heb liever een bak sla
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je de paarden al op stal of staan ze daar altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |