Vond het wel reuze stoer destijds....ik was 15 en werd door haar opgehaald en weer thuis gebracht.....relaxed...quote:Op maandag 10 december 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihihihihi heb ik es gehad toen ik werd thuisgebracht .. En juist toen liep mijn vader langs met de hond ... Oeps. Gelukkig was ie net zo kippig als ik en zag de beslagen ramen niet
Ja, hij heet Albert.quote:Op maandag 10 december 2007 21:51 schreef Jappie het volgende:
Oe..heb jij een goeie afhaal Indier ontdekt ?
Ik vind dat je alsnog moet proberen en misschien kun je hier verslag uitbrengen.....quote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Ik heb het volgens mij nog nooit in een auto gedaan.....moet ik nu doot ?
De Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen adviseert Mercedes... voor al uw rommeltjes in de autoquote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Pics or it didn't happen?quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je alsnog moet proberen en misschien kun je hier verslag uitbrengen.....
Turkenauto?quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen adviseert Mercedes... voor al uw rommeltjes in de auto
quote:Op maandag 10 december 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... ik snap ook niet waar ik de inspiratie vandaan haal![]()
Die smerige bende vreet je zelf maar op.quote:
Wel graag de goede "ster" pakken.....quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen adviseert Mercedes... voor al uw rommeltjes in de auto
't Blijt een echte metropool hè.quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die smerige bende vreet je zelf maar op.![]()
Volgens mij bestaan ze ook niet he ? De enige die ik ken met Indisch voer zijn van die combi afhalers..heb je shoarma/pizza/spareribs etcetera onder 1 dak.
Let me sleep on it.quote:Op maandag 10 december 2007 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
Stop right there, I wanna know right now..do you love me, do you love me forever do you need me, will you never leave me, will you take me forever for the rest of my life, will you make me so happy will you make me your wife , I wanna no right now, will you love me forever....
Klassieker
Daar heb ik een kloon voor.quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun jij er geen hendig sjieke paint van maken?
Dat verslag kan ik je nu reeds geven...ik heh het meermaals geprobeerd en het antwoord was steevast NEE!!quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je alsnog moet proberen en misschien kun je hier verslag uitbrengen.....
quote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kut... je delegeert ook alles tegenwoordig
Dan lappen we toch met elkaar en huren er eentje in voor je......quote:Op maandag 10 december 2007 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat verslag kan ik je nu reeds geven...ik heh het meermaals geprobeerd en het antwoord was steevast NEE!!![]()
Me meissie is nogal verlegen in dat soort zaken
quote:Op maandag 10 december 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan lappen we toch met elkaar en huren er eentje in voor je......
Tis niet aan te radenquote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Gelijk overvragen......quote:Op maandag 10 december 2007 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
O mag dat ook ?![]()
Doe dan maar een nieuwe A8![]()
Ik hoef toch niet terug te verwijzen naar de vorige SC waarin je stelde en ik quote: "kan het nu afgelopen zijn met dat gezuig" end quote.quote:
Gadverdamme wie heb jij ontleedquote:
Misschien kan ik er na vanavond zelf wel een kopen...ff me lootjes checkenquote:Op maandag 10 december 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk overvragen......
Baby baby let me sleep on it, let me sleep on it, I give you an answer in the morningquote:
Ja dat hoef jij nooit te vragen, in de auto.quote:Op maandag 10 december 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet terug te verwijzen naar de vorige SC waarin je stelde en ik quote: "kan het nu afgelopen zijn met dat gezuig" end quote.
C'est la cuisine Americain.quote:
Ben je het nu ook zachtjes aan het meezingen ?quote:Op maandag 10 december 2007 22:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Baby baby let me sleep on it, let me sleep on it, I give you an answer in the morning
I wanna know right now!
I couldn't take it any longer Lord I was ..... and when the feeling came upon me like a tidal wave, I sware upon my mothers and my father's grave that I will love you till the end of time, I swore I love you till the end of time
And now I'm praying for the end of time, to hurry up and arrive, cause if I'm gonna spare an other minute with you, I don't thinkI'm gonna really survive I never break my promise or forget my vow, but God only knows what I will do right now I'm praying for the end of time so I can end my time with you
Jaquote:Op maandag 10 december 2007 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben je het nu ook zachtjes aan het meezingen ?
Aangezien mijn hersenen zich opmerkelijk genoeg nog steeds in een embryonale fase bevinden doe ik het toch iedere keer weer. Het resultaat daarvan is inmiddels publiekelijk bezit.quote:Op maandag 10 december 2007 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat hoef jij nooit te vragen, in de auto.
Helpt een koude douche ook bij vrouwen.....?quote:Op maandag 10 december 2007 22:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Baby baby let me sleep on it, let me sleep on it, I give you an answer in the morning
I wanna know right now!
I couldn't take it any longer Lord I was ..... and when the feeling came upon me like a tidal wave, I sware upon my mothers and my father's grave that I will love you till the end of time, I swore I love you till the end of time
And now I'm praying for the end of time, to hurry up and arrive, cause if I'm gonna spare an other minute with you, I don't thinkI'm gonna really survive I never break my promise or forget my vow, but God only knows what I will do right now I'm praying for the end of time so I can end my time with you
Ik heb Ian al een verdacht lange tijd niet meer gezien.quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun jij er geen hendig sjieke paint van maken?
Dat moet je aan Amanda vragen, niet aan mij..quote:Op maandag 10 december 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helpt een koude douche ook bij vrouwen.....?
Burn mother fucker burn... Whahaha das een tijd geleden dat ik dat heb gehoordquote:Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even iets anders dan liefde, al is het nog steeds "hot".... http://nl.youtube.com/watch?v=SwCpq6gDxys
Het plaatje heet 'meatloaf' (hoe toepasselijk), dus het is een ordinaire bal gehaktquote:Op maandag 10 december 2007 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een dikke vette hamburger dus, jammie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |