Kijk wel es in mijn paspoortquote:
Eerst liefdequote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
Mijn eerste vakantieliefde was tevens mijn eerste keer, dus dat maakte het helemaal speciaal. We deden het in zijn auto, wat vrij onhandig was, maar het lukte toch...en hoe. We hebben elkaar eeuwige trouw beloofd ( ik16 jaar en hij 21) en het toch nog 3 maanden volgehouden. Toen kwam ik een andere jongen tegen en was de eeuwige trouw ineens voorbij, maar ik zal hem nooit vergeten, was een schat.
Met mijn koptelefoon klinkt het nu ook nog okay hoorquote:
WAS JIJ DAT!?quote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
Mijn eerste vakantieliefde was tevens mijn eerste keer, dus dat maakte het helemaal speciaal. We deden het in zijn auto, wat vrij onhandig was, maar het lukte toch...en hoe. We hebben elkaar eeuwige trouw beloofd ( ik16 jaar en hij 21) en het toch nog 3 maanden volgehouden. Toen kwam ik een andere jongen tegen en was de eeuwige trouw ineens voorbij, maar ik zal hem nooit vergeten, was een schat.
Dat dialoogje klinkt iets anders bedoel ik.quote:Op maandag 10 december 2007 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met mijn koptelefoon klinkt het nu ook nog okay hoor![]()
Denk echter dat die standaard boxies van een pc het geluid wel zullen vernaggelen jah..
't Was toch toevallig geen kever? Was ooit eens aan het martelen in zo'n gebakkie, knieën stuk van die kokosmatten, volledig in de knoop, toen een agent op het raampje tikte en vertelde dat Kevers voor dat soort doeleinden niet zo geschikt waren......en of ik maar een ander plekje wilde zoeken voor dat soort activiteitenquote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
Slaap lekker Talithaquote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat dialoogje klinkt iets anders bedoel ik.Maar is al een tijdje terug dat ik die gedraaid heb. Zal hem binnenkort nog eens opzetten.
Kee, FOK is errug langzaam en mijn geduld neemt af en ik moet morgen weer vroeg op.
Bedtijd dus.![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst liefdeGeert ut Peerd noemde mijn zus hem
Trustuh Lithquote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat dialoogje klinkt iets anders bedoel ik.Maar is al een tijdje terug dat ik die gedraaid heb. Zal hem binnenkort nog eens opzetten. Best een mooie CD.
Kee, FOK is errug langzaam en mijn geduld neemt af en ik moet morgen weer vroeg op.
Bedtijd dus.![]()
Nighty night, vox populi.quote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat dialoogje klinkt iets anders bedoel ik.Maar is al een tijdje terug dat ik die gedraaid heb. Zal hem binnenkort nog eens opzetten. Best een mooie CD.
Bedtijd dus.![]()
Truste Talithaquote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedtijd dus.![]()
Hihihihihi heb ik es gehad toen ik werd thuisgebracht .. En juist toen liep mijn vader langs met de hond ... Oeps. Gelukkig was ie net zo kippig als ik en zag de beslagen ramen nietquote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was toch toevallig geen kever? Was ooit eens aan het martelen in zo'n gebakkie, knieën stuk van die kokosmatten, volledig in de knoop, toen een agent op het raampje tikte en vertelde dat Kevers voor dat soort doeleinden niet zo geschikt waren......en of ik maar een ander plekje wilde zoeken voor dat soort activiteiten
Trusten.....slaap lekker...quote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedtijd dus.![]()
Nee, was geloof ik een Audi, maar ik weet het niet zeker, ben niet goed in automerken. Wel goed nu in HET doen in een autoquote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was toch toevallig geen kever? Was ooit eens aan het martelen in zo'n gebakkie, knieën stuk van die kokosmatten, volledig in de knoop, toen een agent op het raampje tikte en vertelde dat Kevers voor dat soort doeleinden niet zo geschikt waren......en of ik maar een ander plekje wilde zoeken voor dat soort activiteiten
Heerlijk.quote:
Hij kwam uit de Middenbeemster .. Ja dusquote:
Is toch heerlijk?quote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef APK het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Alleen die kip Tikka massalala daarna.![]()
Waarom koop ik die shit?
Mooie naam Leandra!quote:Op maandag 10 december 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
En we kunnen zo hier verder: [DGK SC # 512] Paradise by dashboardlight
Oequote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef APK het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Waarom koop ik die shit?
Terwijl je nog een maand lang curries moet vreten.quote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef APK het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Waarom koop ik die shit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |