Dan ben je vast helemaal in de stemming!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de meeste nu wel gezien heb![]()
Allebei, maar het slaat ook gewoon regelmatig vast. En dat is niet per se als ik ook de streams heb lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vastof bedoel je bufferen cq traag?
Ianquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus jullie denken dat ik Disana ben?
Geen last van, wel dat ie af en toe geen filmpje laadt of haperd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei, maar het slaat ook gewoon regelmatig vast. En dat is niet per se als ik ook de streams heb lopen.
Kun je er ook mee opnemen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:39 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mCxTL_XpNzI
mijn peuterzoon heeft een meezingcdspeler (3xwoordwaarde) gekregen van de sint. Heeft nu de hand gelegd op de kerstcd's![]()
![]()
zit dus in het koeterwaals mee te brullen met dit nummer...![]()
![]()
Nee, ik snap er niks van.quote:
ik zal eens kijken of ik de video in stelling kan brengen... dit is echt zzzzoooooooooo schattig...quote:
ach joh, trek het je niet aan...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niks van.
Jemig, eerst ben ik een kloon, en nu weer? Van Disana? Nou ja, ik neem aan dat mijn IP bekend is, dus dat is zo uitgezocht dan. Vind het heel vervelend en begrijp niet waar dit ineens vandaan komt.
hey Gert! Calimero!quote:
what's for dinner?quote:
kipshoarma was in de reklamequote:
Muhhehehequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* zit in de bediening vandaag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |