hey Gert! Calimero!quote:
what's for dinner?quote:
kipshoarma was in de reklamequote:
Muhhehehequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* zit in de bediening vandaag
[ afbeelding ]
gebakken japannertjesquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Wie tegen wie Wat staat er vanavond op het programma ?
Mag niet meer van Gert.........quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muhhehehe![]()
![]()
![]()
Oi NMNS, nog met wijven gevochten?
Nou Jappie, als je het eten hebt laten opscheppen, naar de afwas gekeken hebt....dan denk ik dat jij maar weer eens de ring in moet. Het is alweer een dag of vijf geleden dat je er stond....quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Wie tegen wie Wat staat er vanavond op het programma ?
No can doquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou Jappie, als je het eten hebt laten opscheppen, naar de afwas gekeken hebt....dan denk ik dat jij maar weer eens de ring in moet. Het is alweer een dag of vijf geleden dat je er stond....![]()
verder voetbalt PSV volgens mij
Eeej loverboy, doe maar mediumquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slinger je wlm maar even aan dan.![]()
well done , medium, medium rare; or RAW
Inpakken of zo uit het handje ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:32 schreef Veulen het volgende:
Zeg heeft u ook iets vegetarisch te serveren?
Wrom ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:35 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Eeej loverboy, doe maar medium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |