Heb dat een paar jaar gedaan, lekker even naar de zomer als het hier winter is. Heerlijk. Niks geen bijholtye-ontstekingen, hooguit een malaria of gele koorts.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet gewoon ook naar een tropisch eiland
cinuforce van dr. Vogel en stomen.....helpt bij velenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
been there, done that...
sinds mijn nieuwe status als allergielijder om de haverklap. ik ben altijd snotterig, maar als ik écht verkouden word is het gelijk een bij en voorhoofdsholteontsteking...![]()
maar nu gaan ze waarschijnlijk wel meer actie ondernemen.
Ach, wat stelt dat nu voor, malaria of gele koortsquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb dat een paar jaar gedaan, lekker even naar de zomer als het hier winter is. Heerlijk. Niks geen bijholtye-ontstekingen, hooguit een malaria of gele koorts.![]()
ik stoom twee keer per dag, gebruik neusspray, en gebruik usnea complex. en nóg.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
cinuforce van dr. Vogel en stomen.....helpt bij velen
ach, kwestie van uitzieken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb dat een paar jaar gedaan, lekker even naar de zomer als het hier winter is. Heerlijk. Niks geen bijholtye-ontstekingen, hooguit een malaria of gele koorts.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zSGuX8ZPyvAquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:01 schreef -Blurk- het volgende:
zout water opsnuiven helpt ook wel een beetje.
the Ramonesquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=zSGuX8ZPyvA
Hoi Lobasca, vandaag is het visualiseren geblazen, maar dat lukt me niet hoor, denk dat je daar zweverig voor moet zijn ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Blurk!![]()
Ik luister even naar de Fam. Piraat
wat moeten we visualiseren??quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, vandaag is het visualiseren geblazen, maar dat lukt me niet hoor, denk dat je daar zweverig voor moet zijn ofzo
Ik heb afgehaakt, kan niet tegen dat gelul, dus ik weet het niet precies, zal wel een boom zijn of een pannenkoek.quote:
Iedereen visualiseert, ook jijquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, vandaag is het visualiseren geblazen, maar dat lukt me niet hoor, denk dat je daar zweverig voor moet zijn ofzo
Ik word heel dwars van dit soort bull, krijg jeuk van die man en zijn zijige stemquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen visualiseert, ook jijAls je je sleutels weer eens kwijt bent, ga je toch beelden voor je zien, waar je voor het laatst die sleutels nog bij je had.
zolang je het na de visualisatie niet hoeft uit te beelden valt het mee toch?!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb afgehaakt, kan niet tegen dat gelul, dus ik weet het niet precies, zal wel een boom zijn of een pannenkoek.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zolang je het na de visualisatie niet hoeft uit te beelden valt het mee toch?!
Ik vind het ook een hele enge man, maar zelf visualiseren vind ik wel leuk..quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik word heel dwars van dit soort bull, krijg jeuk van die man en zijn zijige stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |