ff kastje check moment..quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zin in bami.
Maar ik heb altijd zin in bami.
of beter, dat wij de switch kunnen doen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:11 schreef Gert het volgende:
Kun je , net als die kerstboom, ook ergens op een website switchen tussen Blurk en Disana?
Nee, sorry, ik vergiste me: zijn avatar is mooier.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je zo de ontmaskering proberen in het lollige te trekken?![]()
IP checks zijn een bitch.
Loop je nou serieus NZ te beledigen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik vergiste me: zijn avatar is mooier.
Ik las 'loopt je neus', alweer sorry.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Loop je nou serieus NZ te beledigen?
uhm, Ian, het wordt Chili con Carne... voor een wat luchtiger insteekquote:
Je begint gewoon oud te worden, kan jij ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'loopt je neus', alweer sorry.
Er ontgaat me geloof ik iets, wordt ik geruild zonder dat ik inspraak heb?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of beter, dat wij de switch kunnen doen...
Vreemd, ergens wist ik dat al...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm, Ian, het wordt Chili con Carne... voor een wat luchtiger insteek
eerlijk...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vreemd, ergens wist ik dat al...![]()
![]()
nee, dat we jou of je alterego naar believen aan of uit zetten...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er ontgaat me geloof ik iets, wordt ik geruild zonder dat ik inspraak heb?
Dus jullie denken dat ik Disana ben?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat we jou of je alterego naar believen aan of uit zetten...![]()
![]()
Ik denk dat ik de meeste nu wel gezien hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij die tweede had ik toch eigenlijk wel een ontploffing verwacht aan het eind![]()
Jouw schuld, nou zit ik al die dingen ook te bekijken. Kwam er zelfs 3 met Star Trek tegen, maar die waren veel te rommelig.
Vastquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
Toen YouTube nog niet bij Google zat, liep het zelden vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |