quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:37 schreef Calimero_31 het volgende:
Oh..........Dr.Oetker komt net klaar in mijn oven.............sorry
Vandaag functioneringsgesprek gehad......quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:36 schreef Jappie het volgende:
Inpakken of zo uit het handje ?
![]()
[ afbeelding ]
Een titelquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft die oetlul wat ik niet heb ?
Hmm ff kijken hoe het zou staan...quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef -Blurk- het volgende:
Voor Ian
http://www.youtube.com/watch?v=XD4K1MwkXqI
Ha muis.......ik moest een uur geleden aan je denken!quote:
Die zag het blijkbaar niet meer zitten.. Had ie rooie haartjesquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha muis.......ik moest een uur geleden aan je denken!
Stond in de file op de A28, liep een veldmuis vanuit de middenberm naar het linkerachterwiel van de auto voor mij en probeerde daar in de velg te klimmen.......mooi beestje![]()
heb hem vermoedelijk uit z'n lijden verlost met m'n linker voorwiel....
Nee, was echt een mooi beestje....vraag mij af hoe in die middenberm is gekomen zonder schadequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zag het blijkbaar niet meer zitten.. Had ie rooie haartjes
Als ik nog knapper word dan word iedereen spontaan blind als ze naar me kijken.quote:
Een prins aangeboden en knetter stoned kunnen worden. En jij heb liever een bak slaquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:00 schreef Veulen het volgende:
Slechte bediening hierzo
Heb je de paarden al op stal of staan ze daar altijd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik nog knapper word dan word iedereen spontaan blind als ze naar me kijken.
Oe, dikke vlokken mozarellla.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:37 schreef Calimero_31 het volgende:
Oh..........Dr.Oetker komt net klaar in mijn oven.............sorry
Ja best wel zielig maar ze zijn snel en slim hoor !!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, was echt een mooi beestje....vraag mij af hoe in die middenberm is gekomen zonder schade
Vond het wel sneu eigenlijk....
Je was me voor!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier straks verder [DGK SC # 513]De kou is uit de lucht en....het gaat vriezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prinsen en stoned zijn vullen de maag zo slechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
Een prins aangeboden en knetter stoned kunnen worden. En jij heb liever een bak sla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |