O, gelukkig maar, kan me zo voorstellen dat je dan in 1 keer maatje pink hebt...quote:Op maandag 10 december 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze vonden het wel grappig, gelukkig.![]()
We waren "het" niet net aan het doen hoor.
Truste Buuv .. Ik moet nog ff zeggen dat ik die muziek die je vanmiddag poste zeer te pruimen vond..quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga me te bedde begeven. Twee nachten na elkaar laat opblijven is te veel van het goede
Slaap lekker....quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga me te bedde begeven. Twee nachten na elkaar laat opblijven is te veel van het goede
BTW..ik check het net even na en het is idd niet helemaal zoals ik me kan herinneren..tis wel van origine een rap song maar niet van R.J's latest arrival. De originele artiest luisterd naar een nog veel kleurrijkere naamquote:Op maandag 10 december 2007 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee als in wat een boutzooi of nee als in je hebt een ouder origineel ?
Ja, en gisteren natuurlijk dat concert, ik wens je een goed nacht en lekker uitrusten Buuf. Tot morgen!quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Trust buuv Janquote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, er zullen er weinig zijn die dan gewoon door blijven pompen.quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, gelukkig maar, kan me zo voorstellen dat je dan in 1 keer maatje pink hebt...
Ik bij een vriendje.. Ik bleef slapen zijn ouders wisten ervan. Ik had mijn eigen bed in een andere kamer. Maar ja ik was dus te belazerd om het een verdieping hoger op te zoeken, dus vriendje droop af naar boven uiteindelijk en de volgende morgen stond zijn moeder voor het voeteneind .. Hee ga je vandaag nog de band plakken van opa. Kom ik met mijn kop te voorschijnquote:Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de tijd dat ik mocht blijven slapen bij het vriendinnetje. Haar ouders gingen slapen en we kregen op een keer klachten van haar moeder dat we zolang opbleven. Doorvragen leerde dat ze erg nodig naar het toilet moest en ze niet durfde omdat ze niet wist wat wij beneden uitspookten...
Dat bedoel ikquote:Op maandag 10 december 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, er zullen er weinig zijn die dan gewoon door blijven pompen.
Ik heb het gelezen hoorquote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Tik ik weer es meer dan één regel gaat iedereen pleite
En wat was de reactie?quote:Op maandag 10 december 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bij een vriendje.. Ik bleef slapen zijn ouders wisten ervan. Ik had mijn eigen bed in een andere kamer. Maar ja ik was dus te belazerd om het een verdieping hoger op te zoeken, dus vriendje droop af naar boven uiteindelijk en de volgende morgen stond zijn moeder voor het voeteneind .. Hee ga je vandaag nog de band plakken van opa. Kom ik met mijn kop te voorschijn
quote:Op maandag 10 december 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bij een vriendje.. Ik bleef slapen zijn ouders wisten ervan. Ik had mijn eigen bed in een andere kamer. Maar ja ik was dus te belazerd om het een verdieping hoger op te zoeken, dus vriendje droop af naar boven uiteindelijk en de volgende morgen stond zijn moeder voor het voeteneind .. Hee ga je vandaag nog de band plakken van opa. Kom ik met mijn kop te voorschijn
Hey, Jantje ongeduld.....quote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Tik ik weer es meer dan één regel gaat iedereen pleite
Nou ja gek was ze niet hoor.. maar het was een snelle aftochtquote:
Nee, natuurlijk niet!quote:Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja gek was ze niet hoor.. maar het was een snelle aftochtEn ik heb die band niet geplakt btw
Dag Jappie, en bedankt voor je muziek vanavond!quote:Op maandag 10 december 2007 23:09 schreef Jappie het volgende:
Tis weer laat genoeg voor een hardwerkende sloeber...trust voor later folks.![]()
Slaap lekker.....quote:Op maandag 10 december 2007 23:09 schreef Jappie het volgende:
Tis weer laat genoeg voor een hardwerkende sloeber...trust voor later folks.![]()
Latersquote:Op maandag 10 december 2007 23:09 schreef Jappie het volgende:
Ben je wel eens bedrogen?quote:Op maandag 10 december 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
O.k. wie komt er over de brug met een verhaal
Jaquote:Op maandag 10 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je wel eens bedrogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |