30 minutenquote:Op maandag 10 december 2007 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb Ian al een verdacht lange tijd niet meer gezien.
Maar zo lekker! Tenminste ik vind het heerlijk.quote:Op maandag 10 december 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het plaatje heet 'meatloaf' (hoe toepasselijk), dus het is een ordinaire bal gehakt
Ik ook niet, wat is er mis met een lekker zacht bedjequote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef Jappie het volgende:
Ik heb het volgens mij nog nooit in een auto gedaan.....moet ik nu doot ?
Hmm... ik ben altijd zo gauw flauw van gehakt... een paar happen en ik weet het wel weer.quote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar zo lekker! Tenminste ik vind het heerlijk.
Niets, maar in een auto is best spannend, altijd bang om betrapt te worden, ja, het heeft wel wat.quote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat is er mis met een lekker zacht bedje
Plus dat het zachte bedje in het huis van pappa en mamma stondquote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niets, maar in een auto is best spannend, altijd bang om betrapt te worden, ja, het heeft wel wat.
Wist je dat het origineel een rap plaat was ?quote:Op maandag 10 december 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Burn mother fucker burn... Whahaha das een tijd geleden dat ik dat heb gehoord
Probeer es een auto met open dak.....quote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niets, maar in een auto is best spannend, altijd bang om betrapt te worden, ja, het heeft wel wat.
Is daar een youtuber van?quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wist je dat het origineel een rap plaat was ?
http://nl.youtube.com/watch?v=P7F1KiB2nWAquote:Op maandag 10 december 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is daar een youtuber van?
Zó, jij was brutaal, ben je ooit betrapt?quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus dat het zachte bedje in het huis van pappa en mamma stond
Nope..niet kunnen vinden...wel een ander nummer van dezelfde artiest.quote:Op maandag 10 december 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is daar een youtuber van?
Ik een keertje in het bed van m'n ouders. Die een dag eerder thuis kwamen dan gepland.quote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zó, jij was brutaal, ben je ooit betrapt?
quote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=P7F1KiB2nWA
Nee bedoel dat dat geen optie wasquote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zó, jij was brutaal, ben je ooit betrapt?
Oeps, en wat was de reactie?quote:Op maandag 10 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik een keertje in het bed van m'n ouders. Die een dag eerder thuis kwamen dan gepland.
quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..niet kunnen vinden...wel een ander nummer van dezelfde artiest.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=R1m8hzRzZCk![]()
![]()
Let niet op het op internet gegeven jaartal ik weet dat het nr cry like a wolf een nr 1 (or 2) dance hit in '81 is geweest.
Ik kocht toendertijd nog al mijn maxi single's van het ramshorn label bij Marja Dermijn.
Ze vonden het wel grappig, gelukkig.quote:
Doet mij denken aan de tijd dat ik mocht blijven slapen bij het vriendinnetje. Haar ouders gingen slapen en we kregen op een keer klachten van haar moeder dat we zolang opbleven. Doorvragen leerde dat ze erg nodig naar het toilet moest en ze niet durfde omdat ze niet wist wat wij beneden uitspookten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |