Ik een paar keer. De eerste was een studente op de kunstacademie, in het weekend thuis en ik kwam altijd op bezoek op donderdagavond, "vaste prik". Totdat ik mij op een woensdagavond verveelde en besloot bij haar langs te gaan....onaangekondigd. Deed de deur open en zag dat aardig wat omhanden hadquote:
Of zijn 4 jaar jongere zusje die gezellig bij jullie in bed kruipt terwijl je dijen nog aan elkaar plakken.quote:Op maandag 10 december 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bij een vriendje.. Ik bleef slapen zijn ouders wisten ervan. Ik had mijn eigen bed in een andere kamer. Maar ja ik was dus te belazerd om het een verdieping hoger op te zoeken, dus vriendje droop af naar boven uiteindelijk en de volgende morgen stond zijn moeder voor het voeteneind .. Hee ga je vandaag nog de band plakken van opa. Kom ik met mijn kop te voorschijn
Nah was wat erger.. Na een lange relatie voelen dat er wat aan de hand is, en na ontkenning kwam het hoge woord eruit. We woonden al jaren samen. Optiefen dus !! Deed wel zeer maar ja bleek een soort van Nadia te zijn (gniffel) dat was dan wel weer leuk .God wat een zeiktrut was dat. Heeft ook niet lang geduurd, maar ik was wel klaar met hem.quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik een paar keer. De eerste was een studente op de kunstacademie, in het weekend thuis en ik kwam altijd op bezoek op donderdagavond, "vaste prik". Totdat ik mij op een woensdagavond verveelde en besloot bij haar langs te gaan....onaangekondigd. Deed de deur open en zag dat aardig wat omhanden hadLater bleek dat ze iedere avond van de week "bezet" was.... Moet eerlijk toegeven dat die eerste keer er bij mij aardig inhakte....onschuldig/onweten/naïef als ik toen was....
quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zijn 4 jaar jongere zusje die gezellig bij jullie in bed kruipt terwijl je dijen nog aan elkaar plakken.
Ja, dat zijn ervaringen die je nooit meer vergeet!quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zijn 4 jaar jongere zusje die gezellig bij jullie in bed kruipt terwijl je dijen nog aan elkaar plakken.
Hoe druf je wat ergquote:Op maandag 10 december 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Cv25mgrwMRY
Slaap ze !!! Gut ik moet ook eigenlijkquote:Op maandag 10 december 2007 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, en tot morgen!
quote:
Iets minder erg.. Truste ookquote:Op maandag 10 december 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dan eindigen we maar met deze..... http://nl.youtube.com/watch?v=b0OX49tdZt4
Ik ga ook slapen.....![]()
![]()
lekker plastisch omschreven.quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooii doe es ff mee.. Kom op je heb ook vast wel een verhaaltje voor het slapen gaanquote:
Nee sorryquote:Op maandag 10 december 2007 23:53 schreef Soury het volgende:
Oooii doe es ff mee.. Kom op je heb ook vast wel een verhaaltje voor het slapen gaan
Dat deden wij toch ook.. Autodeuren enzquote:Op maandag 10 december 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee sorry![]()
Ik ben een degelijk hollands meisje. Dat soort dingen doe je netjes achter gesloten deuren bij je vriendje thuis (of op de camping)
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 10 december 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
Dat deden wij toch ook.. Autodeuren enz
Ik ook niet meerquote:
Zo kan ze meteen de versnellingspook in d'r anus proppenquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
Anyway, er is ook een handboek voor wie nog eens een poging wil wagen.
[ afbeelding ]
Das wel een gruwlijk lelijke maar ruime autoquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
Anyway, er is ook een handboek voor wie nog eens een poging wil wagen.
[ afbeelding ]
Niet? DAT had ik niet achter je gezochtquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
Ik ook niet meerBen niet zo lenig meer
Ohhh heb ik nu al een reputatie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet? DAT had ik niet achter je gezocht
Kan mijn benen nog wel in me nek leggen maar krijg ze er niet meer uitquote:
Dat is al heel watquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
Kan mijn benen nog wel in me nek leggen maar krijg ze er niet meer uit
nee, ik schrijf dit met mijn benen in mijn nek..quote:
Nope, dan vliegt me rug uit balansquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Kan jij dat ook?
Hee, die staat er niet in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo kan ze meteen de versnellingspook in d'r anus proppen
En APK op je pckast?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
nee, ik schrijf dit met mijn benen in mijn nek..![]()
Slaap lekker muizemeis![]()
Hij zit op je laptopquote:
Het was een vrouw zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang aan de telefoon gezeten![]()
Mijn oor doet pijn
Arme stakkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nope.
Hoi HiDiHoquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:52 schreef HiDiHo het volgende:
Rustig hier vannacht![]()
Morge![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=9yfu9egNOdA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |