Die is leuk!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Borkydude het volgende:
Ecoutez, we komen hard, zo hard...
weinig medestanders.quote:
Dyliaansquote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Borkydude het volgende:
Iemand die dat zegt is een homofoob.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:25 schreef OFfSprngr het volgende:
En frans is een homo-taal.
Gaan we samen op zoek?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Repeat het volgende:
chille muziek, had het toevallig net ontdekt.
Jammer dat het niet als mp3 te vinden is
Inderdaad, Repeatquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:41 schreef Repeat het volgende:
Als betaalde download is het wel te vinden, je zou toch verwachten dat iemand het dan wel uploadt ofzo.
Dat méén je nietquote:Op maandag 7 januari 2008 18:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wist niet dat ie ook al op TMF was...
Nu dus
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef Borkydude het volgende:
Zo typisch weerBorky komt ergens mee, iedereen lacht hem uit, en een maand later vindt iedereen het geweldig
Hierbij verklaar ik mezelf tot trendsetter.
lijkt me wel ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:38 schreef ranja het volgende:
Is dat Roos(beef) op die foto?
Ik heb ze van iTunes.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:14 schreef Borkydude het volgende:
Degene die mij de mp3's van La Bouche, Skinny Jeans en Hard aanlevert krijgt een héle dikke zoen.
Nee, maar vroeg/vraag me wel af wat die hier mee te maken heeftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Yep. Niet echt lastig om die te herkennen, natuurlijk.
En ken uw klassiekersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef MarkM het volgende:
Kuttopic, gaat nergens over..
Die opent nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:55 schreef dikkekaas het volgende:
Haha Fabergé is echt geniaal!
En Borkydude:
Op http://www.ml75.nl/?page=2&id=264382&nt=1200421833&p=last zijn links te vinden naar een aantal nr's (mp3)
hier wel gewoon..daar heb ik ze ook vandaan..ff zoeken naar de zshare files die daar staanquote:
Juist !!! ik keek net naar hard en dacht al van "wat the."quote:
Sinds willy van de crystal af is, is hij toch een stuk minder grappig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:53 schreef SunChaser het volgende:
Leuk nr, beter dan Konintje Wiebele
Roos heeft een wedstrijd gewonnen waarbij P. Fabergé in de jury zat. Ze heeft daarbij (verplicht) een cover van Watskeburt!? gespeeld. Die foto lijkt me het felicitatiemoment na afloop.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef ranja het volgende:
Nee, maar vroeg/vraag me wel af wat die hier mee te maken heeft
Gaat totaal nergens over, aldus een franse vriendin van een vriend van me.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand die het Frans genoeg machtig is voor een analyse van de tekst.
quote:
quote:Le Le
Flage
Label: Magnetron Music/PIAS
Flage
Show Monaco
International Pants
Sachen
Captive De Ton Chiffre
Beautiful People
Breakfast
Kickstart Le Brommer
Jean Pierre Le Douche
Human Garbage
Ich Clack Dich
Hard
Drunk With Power
Le Grand Méchant Look
La Bouche
Anders rip je hem van de luisterpaalquote:
Matige kopie en slap aftreksel van deze clip.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Borkydude het volgende:
Sorry, maar zij waren echt niet de eerste. Weet je hoeveel clips hier gebruik van maken. Zijn echt honderden clips. Ik kan niet zeggen welke de eerste was maar zij zijn echt niet de eerste en enige hierin!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Matige kopie en slap aftreksel van deze clip.
Sorry, maar er kan er maar 1 de eerste zijn: Bob Dylan. En dan nog, wat zou dat uitmaken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Die zocht ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sorry, maar er kan er maar 1 de eerste zijn: Bob Dylan. En dan nog, wat zou dat uitmaken?
dat dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:14 schreef Borkydude het volgende:
Heeft iemand een torrent of andere downloadlink?
Itunes storequote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:22 schreef AFCA_DANNY het volgende:
tvp. Ik ben op zoek naar deze cd maar ik kan hem nergens vinden.
als je daar een album koopt krijg je gewoon een mapje met mp3tjes net zoals wanneer je het gewoon download?quote:
Tegen een lagere prijs inderdaad. En je steunt Le le.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
als je daar een album koopt krijg je gewoon een mapje met mp3tjes net zoals wanneer je het gewoon download?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Veel plezier ermee, die komt van mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:40 schreef seto het volgende:
Voor de mensen die een Waffles account hebben of eraan kunnen komen (zelf geen invites meer):
LeLe - La Bouche [2007/MP3/256]
LeLe - Skinny Jeans [2007/MP3/192]
LeLe - Flage [2008/MP3/192(VBR)]
Flage had ik nog niet, download hem nu
Tevens tvp.
Jup, ga ik ook zeker doen. Maar dan mag ik 'm toch wel alvast even luisteren?quote:Op woensdag 5 maart 2008 05:07 schreef Le_Douwe het volgende:
Jezus gisteren bestelt en nu vandaag in paris al in huis. Koop het gewoon armoedzaaiers.
Vraag jij je dat bij alles wat je luistert af?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:41 schreef got.rice het volgende:
Nummers zijn wel leuk gevonden maar kom op zeg, is dit t muziek waar we later naar moeten terugkijken
Jammer ja...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:21 schreef chansadres het volgende:
Ik mis toch wel Skinny Jeans
Oe dankje. Faceculture interviews zijn altijd interessant.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef Panthera1984 het volgende:
een interessant linkje: http://www.faceculture.nl/artist.php?id=453
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef MarkM het volgende:
Kuttopic, gaat nergens over..
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dit nummer werd ook als laatste gedaan op Lowlands en Faberge zei dat dit het nieuwe nummer zou worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:24 schreef booo het volgende:
[..]
Geziengezien, zou het echt zo zijn?
Dan is dit een beetje jammer, in vergelijking met Flage..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dit nummer werd ook als laatste gedaan op Lowlands en Faberge zei dat dit het nieuwe nummer zou worden.
Het is wel een heel ander nummer, maar ik vind hem best tof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:29 schreef booo het volgende:
[..]
Dan is dit een beetje jammer, in vergelijking met Flage..Of ligt dat nou aan mij?
Dan zal ik er wel aan moeten wennen of zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is wel een heel ander nummer, maar ik vind hem best tof.
Ah! Die hoorde ik op Lowlands al in dat Converseding, vroeg me al af waar 't vandaan kwam. Hoorde ook nog een ander nummer, iets met 100% oid?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron een single ontvangen van het nieuwe nummer van Le Le (Kni-Kna-Knallen ofzoiets).
Ik ben nu bezig om het liedje op Youtube te zetten, ik zal de link zo plaatsen.
ik heb er net doorheen geskipt, maar kan het zo snel niet vinden, welke scene dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:27 schreef booo het volgende:
Sachen zit in de laatste aflevering van Flikken Maastricht, hahaHoe vet
Als ze in het Duitse internetcafé zijn..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:30 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
ik heb er net doorheen geskipt, maar kan het zo snel niet vinden, welke scene dan?
Kan dat uberhaupt met platen van nog geen jaar oud?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:36 schreef S-Two het volgende:
Goeie kick! Heb het album net weer herontdekt, onwijs lekkere plaat.
Hehehe, geen idee. Bedoelde in ieder geval dat ik hem de laatste tijd weer vaak draaiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Kan dat uberhaupt met platen van nog geen jaar oud?
Nee, niet nieuw.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hé, een nieuwe Le Le?
Disco Vraiment
Ken hem nog niet, maar hij is weer tof.
Komt van de Breakfast EP.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hé, een nieuwe Le Le?
Disco Vraiment
Ken hem nog niet, maar hij is weer tof.
Haha wat vet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef Slickk het volgende:
Kwam er trouwens net achter dat als je de getallen achter elkaar zet die in Le Captive de ton Chiffre zitten (laatste halve minuut), er een 06-nummer komt. En als je die belt krijg je "Dit is de voicemail van Pepijn... in de badkamer." te horen. Hoe geniaal
Ook leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef kikoooooo het volgende:
Haha dat is tof
www.ichclackdich.de
Zal je zien dat het een sneaky betaalnummer isquote:
Goed nieuws! Mooi excuus om deze zomer weer wat festivals aan te doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vage roddel: Volgende maand nieuw album, titel is zoiets als Goedkope wodka.
Bron: Het Parool
Da's mooi op tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Laat het waar zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ben ik benieuwd welk 06-nummer jij eruithaalt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef Slickk het volgende:
Schopje ;D
Le Le is best toffe muziek, dat Franse mag ik wel.
Kwam er trouwens net achter dat als je de getallen achter elkaar zet die in Le Captive de ton Chiffre zitten (laatste halve minuut), er een 06-nummer komt. En als je die belt krijg je "Dit is de voicemail van Pepijn... in de badkamer." te horen. Hoe geniaal
Ja, ik was zo sneu om dat nummer te bellen, puur om te horen of het nummer werkte.![]()
Hier ook niet. Gaat heel lang over, zonder voicemail.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Hier doettie niks
Krijg ruis-beltoon en dan dat tu tu tu (afgesloten nummer) -geluidje
Ik heb het nummer net weer opgezocht uit het liedje, kan zijn dat ik het nu verkeerd versta ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Hier ook niet. Gaat heel lang over, zonder voicemail.
Is al best oud, maar wel een tof nummer jaquote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef kciR het volgende:
http://www.myspace.com/lelemusique
Iemand Kni Kna Knallen al gehoord? Ik hoor hem nu voor het eerst, maar het klinkt weer vertrouwd..
Had em op Youtube gezien - nu de hele versie, erg vet. Bedankt!quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef kciR het volgende:
http://www.myspace.com/lelemusique
Iemand Kni Kna Knallen al gehoord? Ik hoor hem nu voor het eerst, maar het klinkt weer vertrouwd..
quote:Hoi,
Eigenlijk vind ik het niet echt netjes om hier een beetje te gaan leuren voor een vertaling van een nummer waarvan ik de lyrics niet eens heb, maar toch doe ik het.
Al een tijdje zit ik te luisteren naar La Bouche van Le Le (je weet wel, Skinny Jeans enzo) - erg vrolijk nummer, maar mijn frans is blijkbaar zo slecht dat ik er niet eens uit kom wat er gezongen wordt. Lyrics zijn ook niet te vinden, waardoor ik ook niet daarmee aan de slag kan. Enige waar ik achter ben gekomen is dat het vast iets met pijpen te maken heeft.
Heeft iemand de lyrics van dit nummer of heeft iemand zin die te maken of heeft iemand zin om die te maken en te vertalen? Dan ben jij mijn held. Mocht iemand een tip hebben hoe ik via een andere weg aan de lyrics + evt. vertaling kan komen, dan hoor ik dat ook graag.
Nummertje:
Alvast bedankt!
Euhm, het zijn gewoon echte woorden en zinnen. Welliswaar lekker op z'n steenkolen frans/duits, maar zeker wel gewoon zinnetjes. Of er een betekenis aan zit is een tweede, maar dat doet er niet zoveel toequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je weet dat vrijwel alle lele nummers gewoon verzonnen zijn?
quote:Het hiphopste electrotrio van Nederland heeft de lente in de bol! LeLe geeft gratis hun nieuwe single Kni Kna Knallen weg
Het LeLe collectief bestaat ontwerper Parra, Serge Fabergé (rapper Pepijn van de Jeugd van Tegenwoordig) en Rimér London (dat is dan weer Rimer Veenman uit Comtron). Ze kregen met hun spraakmakende album Flage en clubhits als Show Monaco, Skinny Jeans en Breakfast alle Franstalige schoolmeisjes en de rest van de internationale clubscene aan hun voeten. De gloednieuwe single Kni Kna Knallen haal je hier op.
Huhwtf, bel terug?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef RedGuy het volgende:
Dat telefoonnummer, dat was vanmiddag nog een voicemail.
Alleen werd ik net terug gebeld door dat nummer, was alleen te laat om op te nemen..
Hij is dus weer actief.
Meh, misschien had ik het niet moeten zeggen. Beetje irritant voor diegene, doe maar niet meer dus, ik haal hem nu ook weg.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef RedGuy het volgende:
Dat telefoonnummer, dat was vanmiddag nog een voicemail.
Alleen werd ik net terug gebeld door dat nummer, was alleen te laat om op te nemen..
Hij is dus weer actief.
Je bedoelt gewoon helemaal Skinny jeans?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:52 schreef Rahl het volgende:
met je luxe bene, zo benelux!
Klinkt weer helemaal Le Le
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:48 schreef Patsieflats het volgende:
Op koninginnedag werd er een remix gedraaid van Kanye West's "I'm the shit" en iemand vertelde mij dat die remix door deze LeLe is gemaakt. Leugenaars! Naja... LeLe is verder wel de shit, dat is in elk geval wél een waarheid als een koe
Laat maar komen.quote:Sinds een tijdje staat er een nieuwe, gratis te downloaden track van Le Le op hun MySpace: Kni Kna Knallen ('met zijn ie-a-allen, van de schuur naar de stal, knie kna knallen'). Daar blijft het niet bij. Het Amsterdamse geTALENteerde trio Serge Fabergé, Piet Par'a en Rimer London brengt eind deze maand een nieuw album met 'zeven of acht' nummers. De titel: 'Not An Album'. "Noem het geen EP", zegt Serge Faberge in de Dubbel Check uitzending. "Dat klinkt weer zo niks. Van Halen bracht twintig jaar terug ook albums uit met zeven nummers. Hij verschijnt alleen digitaal, vandaar die titel." En ook het hele album zal gratis te downloaden zijn.
De opnames voor het nieuwe album begonnen direct na de release van het debuut Flage begin 2008, vertelt Serge Faberge. "We hadden sowieso nog iets van tien tracks liggen. We zijn er toen voor gaan zitten om een selectie te maken en die verder uit te werken." Tijd en geld heeft het trio doen besluiten dit album alleen digitaal uit te brengen. "Toen we een half jaar na release Flage ook internationaal uitbrachten, merkten we dat dat eigenlijk weinig zin had. Hij was al lang en breed door iedereen gedownload. Een digitale release is meteen wereldwijd. Het kost ook veel tijd, een hoesje maken en dat soort gezeik. We willen nu iets uitbrengen."
Serge Fabergé, in paspoort Pepijn Lanen, maakt ook onderdeel uit van dat andere trio: De Jeugd van Tegenwoordig. "Dat is goed af te wisselen en we hebben een duidelijke verstandhouding. Wanneer er iets interessants voor Le Le langs komt, is dat vaak wel af te stemmen op de agenda van De Jeugd."
Eind mei zal het album verschijnen. Eerst via de iTunes Store, vertelt Pepijn, maar er komt volgens hem ook nog een gratis download. "En verwacht nog andere dingen, maar daar kan ik het fijne nog niet van vertellen. Het is een viral marketing ding. Er komt een non-muziek product waar wel ons logo op zal staan."
Luister hier het hele interview.
LeLe snorren, fietspompen, afzuigkappen, schoenlepels en tongschrapersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
Viral marketing, maar dan Le Le styleBen benieuwd.
Had deze inderdaad ook al gevonden en ik denk dat ik het dan maar gewoon over dat nummer had.. al klonk 'ie op Koninginnedag veel vetter. Misschien een combo van goede mensen en goede sfeer die de muziek een beetje heeft ge-upgrade; misschien waren het de supermegastereoboomblastersquote:Op zondag 3 mei 2009 19:48 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Bedoel je die?
Zo ja, waar werd ie gedraaid dan?
De 26e volgens Nalden.net.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:35 schreef Slickk het volgende:
Eind mei zou het nieuwe album komen...
Heeft iemand er al wat meer over gehoord? De maand mei is uiteraard nog niet afgelopen, maar toch.
Was de vorige keer ook zo met skinny jeans. Is ook zonde, nummers die iedereen toch al kent op je album gooienquote:Op zondag 24 mei 2009 20:42 schreef frank07 het volgende:
album heet blijkbaar Marble.. en kni kna knallen en golden boy ontbreken
Dr. Awkward klinkt coolquote:Op zondag 24 mei 2009 20:42 schreef frank07 het volgende:
voor de rest klinkt het lekker
http://www.zero-inch.com/productDetails.jsp?productId=94951
Hij komt morgen uit dus?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:42 schreef frank07 het volgende:
voor de rest klinkt het lekker
http://www.zero-inch.com/productDetails.jsp?productId=94951
Precies, waarom betalen voor nummers die je ook gratis van internet kan halen? Goed geredeneerd van Le Le wmb.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Was de vorige keer ook zo met skinny jeans. Is ook zonde, nummers die iedereen toch al kent op je album gooien
Zou ie morgen moeten opstaan. Ik koop vaak mn muziek maar heb er nu wel wat moeite mee als hij toch gratis zou uitkomen en het maar een 'paar' tracks zijnquote:
Och, als ik iemand het geld gun zijn het deze jongens wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Zou ie morgen moeten opstaan. Ik koop vaak mn muziek maar heb er nu wel wat moeite mee als hij toch gratis zou uitkomen en het maar een 'paar' tracks zijn
Nog nooit iets op internet gekocht? Gaat via je internetbankieren. Even inloggen, tan-code invullen ét voilaquote:
Vaak genoeg, maar ik heb Rabobank. Maar bij betaalmethoden van iTunes staat alleen mastercard, visa, cheque en clickandbuy. Geen iDeal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nog nooit iets op internet gekocht? Gaat via je internetbankieren. Even inloggen, tan-code invullen ét voila
Ik had het eerlijk gezegd ook wel tof gevonden als Kni Kna Knallen en Golden Boy er gewoon bij stonden. Maarja, dan gooi ik die zelf wel in dezelfde map.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:50 schreef KdR het volgende:
Ging er ook van uit dat-ie gratis zou zijn maar heb 'm toch maar gekocht, wat is drie euro nou? Klinkt wel erg goed tot nu toe, vooral het eerste nummer (Douchebag status) is wel weer geniaal; wel jammer dat kni kna knallen er niet op staat!
Precies, klinkt wel prima. Douchebag Status en Dr.Awkward klinken zo op het eerste gehoor supervet. Rest ook weerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd ook wel tof gevonden als Kni Kna Knallen en Golden Boy er gewoon bij stonden. Maarja, dan gooi ik die zelf wel in dezelfde map.
eerste 5 hits op google zijn allemaal online-winkels ongeveer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:39 schreef S-Two het volgende:
Ik heb geen iTunes, is ie ergens anders ook te downloaden/kopen?
iTunesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |