De 26e volgens Nalden.net.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:35 schreef Slickk het volgende:
Eind mei zou het nieuwe album komen...
Heeft iemand er al wat meer over gehoord? De maand mei is uiteraard nog niet afgelopen, maar toch.
Was de vorige keer ook zo met skinny jeans. Is ook zonde, nummers die iedereen toch al kent op je album gooienquote:Op zondag 24 mei 2009 20:42 schreef frank07 het volgende:
album heet blijkbaar Marble.. en kni kna knallen en golden boy ontbreken
Dr. Awkward klinkt coolquote:Op zondag 24 mei 2009 20:42 schreef frank07 het volgende:
voor de rest klinkt het lekker
http://www.zero-inch.com/productDetails.jsp?productId=94951
Hij komt morgen uit dus?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:42 schreef frank07 het volgende:
voor de rest klinkt het lekker
http://www.zero-inch.com/productDetails.jsp?productId=94951
Precies, waarom betalen voor nummers die je ook gratis van internet kan halen? Goed geredeneerd van Le Le wmb.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Was de vorige keer ook zo met skinny jeans. Is ook zonde, nummers die iedereen toch al kent op je album gooien
Zou ie morgen moeten opstaan. Ik koop vaak mn muziek maar heb er nu wel wat moeite mee als hij toch gratis zou uitkomen en het maar een 'paar' tracks zijnquote:
Och, als ik iemand het geld gun zijn het deze jongens wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Zou ie morgen moeten opstaan. Ik koop vaak mn muziek maar heb er nu wel wat moeite mee als hij toch gratis zou uitkomen en het maar een 'paar' tracks zijn
Nog nooit iets op internet gekocht? Gaat via je internetbankieren. Even inloggen, tan-code invullen ét voilaquote:
Vaak genoeg, maar ik heb Rabobank. Maar bij betaalmethoden van iTunes staat alleen mastercard, visa, cheque en clickandbuy. Geen iDeal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nog nooit iets op internet gekocht? Gaat via je internetbankieren. Even inloggen, tan-code invullen ét voila
Ik had het eerlijk gezegd ook wel tof gevonden als Kni Kna Knallen en Golden Boy er gewoon bij stonden. Maarja, dan gooi ik die zelf wel in dezelfde map.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:50 schreef KdR het volgende:
Ging er ook van uit dat-ie gratis zou zijn maar heb 'm toch maar gekocht, wat is drie euro nou? Klinkt wel erg goed tot nu toe, vooral het eerste nummer (Douchebag status) is wel weer geniaal; wel jammer dat kni kna knallen er niet op staat!
Precies, klinkt wel prima. Douchebag Status en Dr.Awkward klinken zo op het eerste gehoor supervet. Rest ook weerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd ook wel tof gevonden als Kni Kna Knallen en Golden Boy er gewoon bij stonden. Maarja, dan gooi ik die zelf wel in dezelfde map.
eerste 5 hits op google zijn allemaal online-winkels ongeveer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:39 schreef S-Two het volgende:
Ik heb geen iTunes, is ie ergens anders ook te downloaden/kopen?
iTunesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |