Die is leuk!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Borkydude het volgende:
Ecoutez, we komen hard, zo hard...
weinig medestanders.quote:
Dyliaansquote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Borkydude het volgende:
Iemand die dat zegt is een homofoob.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:25 schreef OFfSprngr het volgende:
En frans is een homo-taal.
Gaan we samen op zoek?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Repeat het volgende:
chille muziek, had het toevallig net ontdekt.
Jammer dat het niet als mp3 te vinden is
Inderdaad, Repeatquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:41 schreef Repeat het volgende:
Als betaalde download is het wel te vinden, je zou toch verwachten dat iemand het dan wel uploadt ofzo.
Dat méén je nietquote:Op maandag 7 januari 2008 18:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wist niet dat ie ook al op TMF was...
Nu dus
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef Borkydude het volgende:
Zo typisch weerBorky komt ergens mee, iedereen lacht hem uit, en een maand later vindt iedereen het geweldig
Hierbij verklaar ik mezelf tot trendsetter.
lijkt me wel ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:38 schreef ranja het volgende:
Is dat Roos(beef) op die foto?
Ik heb ze van iTunes.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:14 schreef Borkydude het volgende:
Degene die mij de mp3's van La Bouche, Skinny Jeans en Hard aanlevert krijgt een héle dikke zoen.
Nee, maar vroeg/vraag me wel af wat die hier mee te maken heeftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Yep. Niet echt lastig om die te herkennen, natuurlijk.
En ken uw klassiekersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef MarkM het volgende:
Kuttopic, gaat nergens over..
Die opent nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:55 schreef dikkekaas het volgende:
Haha Fabergé is echt geniaal!
En Borkydude:
Op http://www.ml75.nl/?page=2&id=264382&nt=1200421833&p=last zijn links te vinden naar een aantal nr's (mp3)
hier wel gewoon..daar heb ik ze ook vandaan..ff zoeken naar de zshare files die daar staanquote:
Juist !!! ik keek net naar hard en dacht al van "wat the."quote:
Sinds willy van de crystal af is, is hij toch een stuk minder grappig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:53 schreef SunChaser het volgende:
Leuk nr, beter dan Konintje Wiebele
Roos heeft een wedstrijd gewonnen waarbij P. Fabergé in de jury zat. Ze heeft daarbij (verplicht) een cover van Watskeburt!? gespeeld. Die foto lijkt me het felicitatiemoment na afloop.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef ranja het volgende:
Nee, maar vroeg/vraag me wel af wat die hier mee te maken heeft
Gaat totaal nergens over, aldus een franse vriendin van een vriend van me.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand die het Frans genoeg machtig is voor een analyse van de tekst.
quote:
quote:Le Le
Flage
Label: Magnetron Music/PIAS
Flage
Show Monaco
International Pants
Sachen
Captive De Ton Chiffre
Beautiful People
Breakfast
Kickstart Le Brommer
Jean Pierre Le Douche
Human Garbage
Ich Clack Dich
Hard
Drunk With Power
Le Grand Méchant Look
La Bouche
Anders rip je hem van de luisterpaalquote:
Matige kopie en slap aftreksel van deze clip.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Borkydude het volgende:
Sorry, maar zij waren echt niet de eerste. Weet je hoeveel clips hier gebruik van maken. Zijn echt honderden clips. Ik kan niet zeggen welke de eerste was maar zij zijn echt niet de eerste en enige hierin!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Matige kopie en slap aftreksel van deze clip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |