Matige kopie en slap aftreksel van deze clip.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Borkydude het volgende:
Ecoutez, we komen hard, zo hard...
Sorry, maar zij waren echt niet de eerste. Weet je hoeveel clips hier gebruik van maken. Zijn echt honderden clips. Ik kan niet zeggen welke de eerste was maar zij zijn echt niet de eerste en enige hierin!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Matige kopie en slap aftreksel van deze clip.
Sorry, maar er kan er maar 1 de eerste zijn: Bob Dylan. En dan nog, wat zou dat uitmaken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Die zocht ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sorry, maar er kan er maar 1 de eerste zijn: Bob Dylan. En dan nog, wat zou dat uitmaken?
dat dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:14 schreef Borkydude het volgende:
Heeft iemand een torrent of andere downloadlink?
Itunes storequote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:22 schreef AFCA_DANNY het volgende:
tvp. Ik ben op zoek naar deze cd maar ik kan hem nergens vinden.
als je daar een album koopt krijg je gewoon een mapje met mp3tjes net zoals wanneer je het gewoon download?quote:
Tegen een lagere prijs inderdaad. En je steunt Le le.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
als je daar een album koopt krijg je gewoon een mapje met mp3tjes net zoals wanneer je het gewoon download?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Veel plezier ermee, die komt van mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:40 schreef seto het volgende:
Voor de mensen die een Waffles account hebben of eraan kunnen komen (zelf geen invites meer):
LeLe - La Bouche [2007/MP3/256]
LeLe - Skinny Jeans [2007/MP3/192]
LeLe - Flage [2008/MP3/192(VBR)]
Flage had ik nog niet, download hem nu
Tevens tvp.
Jup, ga ik ook zeker doen. Maar dan mag ik 'm toch wel alvast even luisteren?quote:Op woensdag 5 maart 2008 05:07 schreef Le_Douwe het volgende:
Jezus gisteren bestelt en nu vandaag in paris al in huis. Koop het gewoon armoedzaaiers.
Vraag jij je dat bij alles wat je luistert af?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:41 schreef got.rice het volgende:
Nummers zijn wel leuk gevonden maar kom op zeg, is dit t muziek waar we later naar moeten terugkijken
Jammer ja...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:21 schreef chansadres het volgende:
Ik mis toch wel Skinny Jeans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |