Dan zal ik er wel aan moeten wennen of zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is wel een heel ander nummer, maar ik vind hem best tof.
Ah! Die hoorde ik op Lowlands al in dat Converseding, vroeg me al af waar 't vandaan kwam. Hoorde ook nog een ander nummer, iets met 100% oid?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron een single ontvangen van het nieuwe nummer van Le Le (Kni-Kna-Knallen ofzoiets).
Ik ben nu bezig om het liedje op Youtube te zetten, ik zal de link zo plaatsen.
ik heb er net doorheen geskipt, maar kan het zo snel niet vinden, welke scene dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:27 schreef booo het volgende:
Sachen zit in de laatste aflevering van Flikken Maastricht, hahaHoe vet
Als ze in het Duitse internetcafé zijn..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:30 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
ik heb er net doorheen geskipt, maar kan het zo snel niet vinden, welke scene dan?
Kan dat uberhaupt met platen van nog geen jaar oud?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:36 schreef S-Two het volgende:
Goeie kick! Heb het album net weer herontdekt, onwijs lekkere plaat.
Hehehe, geen idee. Bedoelde in ieder geval dat ik hem de laatste tijd weer vaak draaiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Kan dat uberhaupt met platen van nog geen jaar oud?
Nee, niet nieuw.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hé, een nieuwe Le Le?
Disco Vraiment
Ken hem nog niet, maar hij is weer tof.
Komt van de Breakfast EP.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hé, een nieuwe Le Le?
Disco Vraiment
Ken hem nog niet, maar hij is weer tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |