Matige kopie en slap aftreksel van deze clip.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:24 schreef Borkydude het volgende:
Ecoutez, we komen hard, zo hard...
Sorry, maar zij waren echt niet de eerste. Weet je hoeveel clips hier gebruik van maken. Zijn echt honderden clips. Ik kan niet zeggen welke de eerste was maar zij zijn echt niet de eerste en enige hierin!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Matige kopie en slap aftreksel van deze clip.
Sorry, maar er kan er maar 1 de eerste zijn: Bob Dylan. En dan nog, wat zou dat uitmaken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Die zocht ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sorry, maar er kan er maar 1 de eerste zijn: Bob Dylan. En dan nog, wat zou dat uitmaken?
dat dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:14 schreef Borkydude het volgende:
Heeft iemand een torrent of andere downloadlink?
Itunes storequote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:22 schreef AFCA_DANNY het volgende:
tvp. Ik ben op zoek naar deze cd maar ik kan hem nergens vinden.
als je daar een album koopt krijg je gewoon een mapje met mp3tjes net zoals wanneer je het gewoon download?quote:
Tegen een lagere prijs inderdaad. En je steunt Le le.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
als je daar een album koopt krijg je gewoon een mapje met mp3tjes net zoals wanneer je het gewoon download?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Veel plezier ermee, die komt van mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:40 schreef seto het volgende:
Voor de mensen die een Waffles account hebben of eraan kunnen komen (zelf geen invites meer):
LeLe - La Bouche [2007/MP3/256]
LeLe - Skinny Jeans [2007/MP3/192]
LeLe - Flage [2008/MP3/192(VBR)]
Flage had ik nog niet, download hem nu
Tevens tvp.
Jup, ga ik ook zeker doen. Maar dan mag ik 'm toch wel alvast even luisteren?quote:Op woensdag 5 maart 2008 05:07 schreef Le_Douwe het volgende:
Jezus gisteren bestelt en nu vandaag in paris al in huis. Koop het gewoon armoedzaaiers.
Vraag jij je dat bij alles wat je luistert af?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:41 schreef got.rice het volgende:
Nummers zijn wel leuk gevonden maar kom op zeg, is dit t muziek waar we later naar moeten terugkijken
Jammer ja...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:21 schreef chansadres het volgende:
Ik mis toch wel Skinny Jeans
Oe dankje. Faceculture interviews zijn altijd interessant.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef Panthera1984 het volgende:
een interessant linkje: http://www.faceculture.nl/artist.php?id=453
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef MarkM het volgende:
Kuttopic, gaat nergens over..
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dit nummer werd ook als laatste gedaan op Lowlands en Faberge zei dat dit het nieuwe nummer zou worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:24 schreef booo het volgende:
[..]
Geziengezien, zou het echt zo zijn?
Dan is dit een beetje jammer, in vergelijking met Flage..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dit nummer werd ook als laatste gedaan op Lowlands en Faberge zei dat dit het nieuwe nummer zou worden.
Het is wel een heel ander nummer, maar ik vind hem best tof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:29 schreef booo het volgende:
[..]
Dan is dit een beetje jammer, in vergelijking met Flage..Of ligt dat nou aan mij?
Dan zal ik er wel aan moeten wennen of zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is wel een heel ander nummer, maar ik vind hem best tof.
Ah! Die hoorde ik op Lowlands al in dat Converseding, vroeg me al af waar 't vandaan kwam. Hoorde ook nog een ander nummer, iets met 100% oid?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron een single ontvangen van het nieuwe nummer van Le Le (Kni-Kna-Knallen ofzoiets).
Ik ben nu bezig om het liedje op Youtube te zetten, ik zal de link zo plaatsen.
ik heb er net doorheen geskipt, maar kan het zo snel niet vinden, welke scene dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:27 schreef booo het volgende:
Sachen zit in de laatste aflevering van Flikken Maastricht, hahaHoe vet
Als ze in het Duitse internetcafé zijn..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:30 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
ik heb er net doorheen geskipt, maar kan het zo snel niet vinden, welke scene dan?
Kan dat uberhaupt met platen van nog geen jaar oud?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:36 schreef S-Two het volgende:
Goeie kick! Heb het album net weer herontdekt, onwijs lekkere plaat.
Hehehe, geen idee. Bedoelde in ieder geval dat ik hem de laatste tijd weer vaak draaiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Kan dat uberhaupt met platen van nog geen jaar oud?
Nee, niet nieuw.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hé, een nieuwe Le Le?
Disco Vraiment
Ken hem nog niet, maar hij is weer tof.
Komt van de Breakfast EP.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hé, een nieuwe Le Le?
Disco Vraiment
Ken hem nog niet, maar hij is weer tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |