abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55019999
Mensen zeggen dat we terroristen aan moeten pakken, moslimfundamentalisten en rechtse radicalen. Maar waarom? Wat doen zij om onze samenleving aan het wankelen te brengen?

ZIJ MOGEN DE VETERS VAN SONJA BAKKER NIET EENS STRIKKEN of plakken als ze klitteband heeft

''Nee daar zit zout in, dat mag je niet''

Zegt ze over Cup a Soup ''veel mensen denken dat dat gezond is maar dat is niet zo''

Flikker toch op man garnalenhoer

Ze ondermijnt onze Bourgondische levensstijl met haar low light percentage fat gezwets

Ze zegt dat bier niet goed voor je is, ze probeert de gezonde bedrijven kapot te maken

Je hebt geen lekkere wijven meer, ze zijn allemaal meergranenbrood(niet meer dan 1 bammetje per dag!!) mager

Kees zou zeggen: ''Ze hét wel nie veul tiet, en ók nie veul vet''

Ze wilt onrust stoken in de samenleving, je mag niks meer eten! Ruzies tussen de mannen en de vrouwen want mannen willen hun lekkere sappige snack niet kwijt

Bij deze spreek ik een fatwah uit over Sonja Bakker!

Dat zal haar leren zich te bemoeien met onze levensstijl
pi_55020067
j-a-l-o-e-r-s
pi_55020076
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:34 schreef hardromacore het volgende:
j-a-l-o-e-r-s
Jaloers op dat ik geen zout mag eten? !!!!!
  maandag 3 december 2007 @ 20:35:16 #4
27699 Ravage
thinking about you
pi_55020081
Eh je hoeft natuurlijk niet naar haar te luisteren.. of blokkeert ze de deur bij je lokale snackbar?
i'm not living, i'm just killing time
pi_55020128
Ik werd werkelijk waar moe van dat interview in DWDD Irritant, blij en kinderachtig wijf
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_55020147
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jaloers op dat ik geen zout mag eten? !!!!!
,op haar succes..
Of ben je bang dat je snel wordt opgegeten, ananas is best gezond
  maandag 3 december 2007 @ 20:38:35 #7
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_55020156
ja ok, ga maar weer slapen
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_55020159
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef Ravage het volgende:
Eh je hoeft natuurlijk niet naar haar te luisteren.. of blokkeert ze de deur bij je lokale snackbar?
Als je de OP had gelezen had je geweten dat zij de Nederlandse samenleving ondermijnt
pi_55020175
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef hardromacore het volgende:

[..]

,op haar succes.. oO<
Of ben je bang dat je snel wordt opgegeten, ananas is best gezond
Succes met mensen gezond eten aanpraten

Ik zou nog niet dood willen worden gevonden met een light product
  maandag 3 december 2007 @ 20:40:40 #10
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_55020211
Ik vind haar best een milf!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 3 december 2007 @ 20:41:28 #11
197853 Frituurkoning
Mênnus Frituren
pi_55020228
Smerig kut wijf, beetje zeggen dat frituren niet gezond is
Doe mennene mexicano en een friet saté
een lihamboutje en een kaassouflé
Vijf kroketten en drie korteletten,
en gift ook mar unne smulrol meej.
  maandag 3 december 2007 @ 20:42:29 #12
27699 Ravage
thinking about you
pi_55020245
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als je de OP had gelezen had je geweten dat zij de Nederlandse samenleving ondermijnt
Zolang de snackbars en mcdonalds gewoon open zijn, en er nog geen vettax ingevoerd is, valt haar invloed denk ik nog wel mee.. En daarbij zijn de mensen die ik ken die aan de Sonja zijn gegaan allemaal weer teruggejojo'd ..
pi_55020251
D00d, dat onderste plaatje
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 3 december 2007 @ 20:44:34 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_55020302
Je kiest er zelf voor om zo kansloos te zijn om je iets van haar aan te trekken.
pi_55020313
Ze praat echt als een lompe boerin .
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 20:46:24 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_55020352
Ik zag haar net. Mijn god wat is ze dom. Wie schrijft haar boeken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55020356
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
Je kiest er zelf voor om zo kansloos te zijn om je iets van haar aan te trekken.
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk door de supermarkt lopen zonder dat gezeik te horen of tv kijken zonder haar magere kutkop te zien
pi_55020367
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:

Er zitten meer hersencellen in een ananas dan in haar lelijke kop
  maandag 3 december 2007 @ 20:47:30 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_55020381
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik kan niet eens meer fatsoenlijk door de supermarkt lopen zonder dat gezeik te horen of tv kijken zonder haar magere kutkop te zien
Ik heb er eigenlijk nooit last van.
pi_55020702
Er zijn zelfs al Sonja Bakker kerstpakketten.

Hier een eerste reactie daarop:

Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55020847
haha

mooie pic
Nothing to see here, carry on
  maandag 3 december 2007 @ 21:14:58 #22
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55020938
Maak eens een fatsoenlijke paint
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  maandag 3 december 2007 @ 21:15:39 #23
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_55020952
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef Troubles. het volgende:
Er zijn zelfs al Sonja Bakker kerstpakketten.

Hier een eerste reactie daarop:

[ afbeelding ]
HERE COMES THE MOTHERLOAD!!!

Steeds als ik die Sonja zie lachen zie ik dollar tekens in haar ogen.
Daarbij word ik als zeldzame dunne mens keihard gediscriminatzineerd.
0 topics op naam. 14.gif
pi_55021078
En toch... is zij wel het levende bewijs dat achterlijke mensen het nog best ver kunnen schoppen...
Gelukkig zonder haar
pi_55021882
goed topique
pi_55022455
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

HERE COMES THE MOTHERLOAD!!!

Steeds als ik die Sonja zie lachen zie ik dollar tekens in haar ogen.
Daarbij word ik als zeldzame dunne mens keihard gediscriminatzineerd.
Jah! Ik ook door die verrekte bolle Ananas.

Maar ik wil met Kerst zo'n heerlijk lekker vreetpakket. Gewoon zo'n grote doos met onderin wat stro en verder helemaal vol met vreten en wijn.

En niet dit:

maandag 3 december 2007 @ 22:28:04 #27
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55022509
Een beetje man is een man met overwicht in de relatie. Als je al niet eens een geslaagde feeder kan zijn ben je haar gewoon niet waard. Dik of dun.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  maandag 3 december 2007 @ 22:34:14 #28
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_55022678
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Jah! Ik ook door die verrekte bolle Ananas.

Maar ik wil met Kerst zo'n heerlijk lekker vreetpakket. Gewoon zo'n grote doos met onderin wat stro en verder helemaal vol met vreten en wijn.

En niet dit:

[ afbeelding ]

Verrek, een mede dunne mensch.
Ik brul, viva la revolution!
0 topics op naam. 14.gif
pi_55022929
"vul hier product in"-Light
  maandag 3 december 2007 @ 23:12:43 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55023657
enge stinkhoer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55023866
Topic van het jaar
pi_55024144
Sowieso mensen die niet genoeg zijn ontwikkeld om te weten dat het een trut is.

Een echt mens kiest zelf en volgt niet als een schaap.

En een een of andere Soja Bakker je laten lezen wat je wel of niet mag eten is bullshit.
Als je dik word beweeg je niet genoeg.

Nja, ik stop maar, onthoud gewoon dat het een domme hoer is.
Kijk dan, ze is afgevallen en nog is ze lelijk als de pest, kijk die bolle kop dan!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 3 december 2007 @ 23:34:55 #33
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_55024147
Ik heb helegaar NIKS met Sonja Bakker, maar ik vond haar vanavond bij DWDD juist wel positief overkomen. Een nuchtere Westfriese pelster die zich door Mathijs en die zuurpruim van een Giel niet liet overlopen.
Dat verandert alles
pi_55024942
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:20 schreef De_Ananas het volgende:
Topic van het jaar
Maak je borst maar nat voor het Sonja-Bakker-jaar.

In Januari breekt de hel pas echt los.
pi_55024965
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:34 schreef Kiegie het volgende:
Ik heb helegaar NIKS met Sonja Bakker, maar ik vond haar vanavond bij DWDD juist wel positief overkomen. Een nuchtere Westfriese pelster die zich door Mathijs en die zuurpruim van een Giel niet liet overlopen.
Dit is serieus en geen biertopic, ja!
  dinsdag 4 december 2007 @ 07:03:28 #36
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_55026839
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:28 schreef Guncta het volgende:
Een beetje man is een man met overwicht in de relatie. Als je al niet eens een geslaagde feeder kan zijn ben je haar gewoon niet waard. Dik of dun.
Maar voor overwicht is niet noodzakelijkerwijs ook overgewicht nodig.
pi_55026856
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef crossover het volgende:
Ik werd werkelijk waar moe van dat interview in DWDD Irritant, blij en kinderachtig wijf
Ik werd moe van de omgang met Sonja Bakker. Iedereen behandelt haar als een low-fat-slet. Ze heeft dit hele gebeuren prima aangepakt, chapeau voor dat.
I feel kinda Locrian today
pi_55028859
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 07:12 schreef starla het volgende:

[..]

Ik werd moe van de omgang met Sonja Bakker. Iedereen behandelt haar als een low-fat-slet. Ze heeft dit hele gebeuren prima aangepakt, chapeau voor dat.
Is ze al aangereden door een McDonalds vrachtwagen?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:42:09 #39
3185 Adelante
To let it go now
pi_55028995
die stem van d'r
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55029010
Veel mensen hebben gewoon geen flauw benut wat in de producten zit wat ze eten.
Ben ik nou een van de weinige die van elk product ongeveer de samenstelling wel weet? Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik eet sowieso wel gezond, daar heb ik Sonja Bakker niet voor nodig. Ik heb het idee dat het 'dieet' bedoelt is voor de debielen onder ons, mensen die zelf hersencellen tekort schieten wat betreft normaal eten.

Als je niet kan afvallen ben je zwak, mis je de discipline. Ik kan, als ik wil, zo 10kg afvallen in 2 maandjes, ook kan ik zo 10kg aankomen in 2 maanden. Het is allemaal zo makkelijk maar veel mensen snappen het gewoon niet. Sonja Bakker heeft zo'n succes omdat het meerendeel van de bevolking eigenlijk een dikke josti is. Als de gemiddelde mens een beetje slim was had zij nooit zo'n succes gehad.

Ik zag gisteren bij 'DWDD' Sonja Bakker, ze vertelde dat een supermarkt op 'eigen merk' kokosmacronen had gezet "Sonja Bakker's keuze' met als gevolg dat die dingen niet aan te slepen waren. Alle mensen die die dingen hadden gekocht met als gedachte 'gezonde snack' moeten ze eigen afschieten, debielen zijn het!

Net als bijvoorbeeld voedingssupplementen zoals vitaminen. De vitaminen die je bijvoorbeeld bij de kruidvat kan kopen dragen niks tot nauwelijks bij aan je gezondheid. Mensen kunnen toch wel bedenken dat een potje met 120 capsules voor 2,99 euro eigenlijk gewoon verrot is, kan je net zo goed je geld aan een zwerver geven, dat is nog nuttiger.

Ik bepaal zelf wel wat ik eet, als je dat al volgens een boekje moet doen is het wel heel erg met je gesteld. Straks heb je ook nog een boekje nodig die je verteld dat je moet gaan schijten. Mensen kopen klakkeloos een product waar Sonja Bakker opstaat, eten simpelweg gewoon wat hun word opgedragen terwijl ze geen flauw benut hebben wat de voedingswaarde is. Laat mensen zelf met voedsel aan de gang gaan in plaats van mensen op te dragen wat te doen.

Al met al, mijn mening over Sonja Bakker is wel duidelijk....
pi_55029286
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef McGilles het volgende:

Net als bijvoorbeeld voedingssupplementen zoals vitaminen. De vitaminen die je bijvoorbeeld bij de kruidvat kan kopen dragen niks tot nauwelijks bij aan je gezondheid. Mensen kunnen toch wel bedenken dat een potje met 120 capsules voor 2,99 euro eigenlijk gewoon verrot is, kan je net zo goed je geld aan een zwerver geven, dat is nog nuttiger.
Waarom/Bron? 20 mG Vitamine C uit een pil of uit een sinasappel is toch gewoon nog steeds 20 mG Vitamine C? Of neemt je lichaam dat anders op?
pi_55029404
Sonja bakker is het levende bewijs van het feit dat je met een beperkte intelligentie en visie je nog best kutzooi kunt uitgeven. Daar komt helemaal niet zoveel bij kijken.
pi_55029868
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef crossover het volgende:
Ik dacht alleen maar 'wat een zeurmens'. Wat kan dat mens ratelen, zeg. Sowieso: Mensen die teveel volgens regeltjes leven, iew. Je krijgt gelijk opstandig de neiging een hele hotelcake naar binnen te werken als je haar hoort. Met een zak Dorito's Nacho Cheese toe.

Maar misschien had ik als ik flink aan de maat geweest was (mijn gewicht ligt juist ver ónder de standaardnorm) wel anders gepraat, had ik in die situatie wel boodschap gehad aan haar gezever.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 11:26:03 ]
pi_55029968
Dankzij Sonja Bakker en haar debiele volgelingen is er geen fatsoenlijk stuk vlees of echte boter (help! vet!) meer te vinden straks. Light chips, light melk, light FUCKING dropveters, nokken nou. Ik wil echte smaak, volle smaak, geen producten waarbij het gebrek aan smaak wordt opgevuld met aspartaam. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_55030293
Garnalenhoer.

En verder wat J. zegt.

Wat een irritant kutwijf, dat dieet is gewoon oude wijn in nieuwe zakken, er is 0% origineel aan, en als makke schapen rennen mensen achter haar aan.
Alleen al om die hysterische hoeiboeistem zou ze met cement aan d'r poten het Ijsselmeer in geflikkerd moeten worden.

Zo, da's lucht best lekker op.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_55030314
Ze had ook een rechtszaak 'aangespant'. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_55030410
Ach,wat zoet.

Ze zal wel niet slikken ook, teveel calorieën.
pi_55030590
Was het echt nodig om een plaatje van 1600×1197 pixels te plaatsen?

Het ergste aan Sonja Bakker vind ik eigenlijk de intens niet-grappige kantoorhumorfiguren die om het hardst roepen dat ze een SAS-dag hebben als ze een biscuitje bij de thee krijgen. Natuurlijk bijgestaan door het keiharde "SCHIJT AAN SONJA BAKKER"-geschreeuw, omdat de rest van de wereld die opmerking nog geen 235 keer gehoord heeft en misschien niet begrijpt wat er met een SAS-dag bedoeld wordt. Waarna hun bierbuiken, zwembandjes en onderkinnen minutenlang op en neer deinen tijdens het gehinnik dat er op volgt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_55030679
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef shmoopy het volgende:

Wat een irritant kutwijf, dat dieet is gewoon oude wijn in nieuwe zakken, er is 0% origineel aan, en als makke schapen rennen mensen achter haar aan.
Ho ho, ook nieuwe wijn die totaal niet waar is, heur! .
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
Ze had ook een rechtszaak 'aangespant'. .
Bij Ivo Niehe: de bier.
Ivo: "Oh, je verzint er een nieuw lidwoord voor?"
Sonja; "Ja."

. Ze begreep niet eens wat hij bedoelde.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55030686
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef McGilles het volgende:
Veel mensen hebben gewoon geen flauw benut wat in de producten zit wat ze eten.
Ben ik nou een van de weinige die van elk product ongeveer de samenstelling wel weet? Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik eet sowieso wel gezond, daar heb ik Sonja Bakker niet voor nodig. Ik heb het idee dat het 'dieet' bedoelt is voor de debielen onder ons, mensen die zelf hersencellen tekort schieten wat betreft normaal eten.

Als je niet kan afvallen ben je zwak, mis je de discipline. Ik kan, als ik wil, zo 10kg afvallen in 2 maandjes, ook kan ik zo 10kg aankomen in 2 maanden. Het is allemaal zo makkelijk maar veel mensen snappen het gewoon niet. Sonja Bakker heeft zo'n succes omdat het meerendeel van de bevolking eigenlijk een dikke josti is. Als de gemiddelde mens een beetje slim was had zij nooit zo'n succes gehad.

Ik zag gisteren bij 'DWDD' Sonja Bakker, ze vertelde dat een supermarkt op 'eigen merk' kokosmacronen had gezet "Sonja Bakker's keuze' met als gevolg dat die dingen niet aan te slepen waren. Alle mensen die die dingen hadden gekocht met als gedachte 'gezonde snack' moeten ze eigen afschieten, debielen zijn het!

Ik bepaal zelf wel wat ik eet, als je dat al volgens een boekje moet doen is het wel heel erg met je gesteld. Straks heb je ook nog een boekje nodig die je verteld dat je moet gaan schijten. Mensen kopen klakkeloos een product waar Sonja Bakker opstaat, eten simpelweg gewoon wat hun word opgedragen terwijl ze geen flauw benut hebben wat de voedingswaarde is. Laat mensen zelf met voedsel aan de gang gaan in plaats van mensen op te dragen wat te doen.

Al met al, mijn mening over Sonja Bakker is wel duidelijk....
Dat veel mensen Sonja Bakker nodig hebben, komt omdat ze liever wat anders doen dan de samenstelling van eten uit hun hoofd leren, wat jij blijkbaar wel superinteressant vindt.

Sommige mensen schilderen zelf, sommige mensen laten een schilder inhuren. Sommige mensen repareren hun fiets zelf, sommige mensen laten een fietsenmaker het doen. Mensen zijn anders, leer er mee leven.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:56:15 #51
165512 MASD
Music is dead.
pi_55031918
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Xith het volgende:

[..]

Waarom/Bron? 20 mG Vitamine C uit een pil of uit een sinasappel is toch gewoon nog steeds 20 mG Vitamine C? Of neemt je lichaam dat anders op?
Ascorbinezuur blijft inderdaad gewoon hetzelfde in pil danwel fruitvorm, misschien dat mensen denken dat het één of ander enzym is en het daardoor als "chemische" vorm niet doet.
Long live music.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:38:42 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_55033150
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef shmoopy het volgende:
Ach,wat zoet.

Ze zal wel niet slikken ook, teveel calorieën.
arme Koen

kijkt ter vermaak de sonja bakker real life soap gedurende een fatsoenlijke avondmaaltijd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:29:02 #53
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_55034491
Wat nou zout is ongezond? Wie eet er nu friet zonder zout?
Don't let my username fool you...
pi_55034843
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:56 schreef MASD het volgende:

[..]

Ascorbinezuur blijft inderdaad gewoon hetzelfde in pil danwel fruitvorm, misschien dat mensen denken dat het één of ander enzym is en het daardoor als "chemische" vorm niet doet.
De opname is echter vaak slechter door het gebrek aan vezels in een pil. 1 van de redenen waarom het gebruik van vitamine geen enkel positief effect heeft op de gezondheid. het zorgt voor schijnveiligheid en mensen eten minder groenten en fruit want ze slikken toch pilletjes. terwijl ze er niet bij stilstaan dat de opname slechter kan zijn.

Buiten het feit dat voor een aantal vitamines het nemen van een pil met ADH 500% natuurlijk gewoon slecht voor je is. In sommige gevallen nog wel slechter als een gebrek aan.

Overigens is het in de westerse wereld met een beetje normaal eetpatroon zeer moeilijk om een gebreksziekte te ontwikkelen en zijn supplementen helemaal niet nodig. (zieken e.d. daargelaten).

OT:
Je kan zeggen van Sonja Bakker wat je wil maar ze heeft de marketing blijkbaar slim aangepakt aangezien ze succes heeft met iets wat elke boerenlul zelf nog wel zou moeten kunnen bedenken.
pi_55034845
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:56 schreef MASD het volgende:

[..]

Misschien omdat het niet lekker smaakt, en dingen die niet vers en sappig zijn moeten wel slecht zijn

dinsdag 4 december 2007 @ 14:47:38 #56
165512 MASD
Music is dead.
pi_55035011
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef -0- het volgende:

[..]

De opname is echter vaak slechter door het gebrek aan vezels in een pil. 1 van de redenen waarom het gebruik van vitamine geen enkel positief effect heeft op de gezondheid. het zorgt voor schijnveiligheid en mensen eten minder groenten en fruit want ze slikken toch pilletjes. terwijl ze er niet bij stilstaan dat de opname slechter kan zijn.

Buiten het feit dat voor een aantal vitamines het nemen van een pil met ADH 500% natuurlijk gewoon slecht voor je is. In sommige gevallen nog wel slechter als een gebrek aan.

Overigens is het in de westerse wereld met een beetje normaal eetpatroon zeer moeilijk om een gebreksziekte te ontwikkelen en zijn supplementen helemaal niet nodig. (zieken e.d. daargelaten).

OT:
Je kan zeggen van Sonja Bakker wat je wil maar ze heeft de marketing blijkbaar slim aangepakt aangezien ze succes heeft met iets wat elke boerenlul zelf nog wel zou moeten kunnen bedenken.
* MASD er geen fuck om geeft en er een streng frituurdieet nuttigt.
Long live music.
pi_55035014
quote:

OT:
Ja, en aan de nazi's hebben we ons toffe wegennet te danken, maar dat maakt ze nog geen kewle gasten.
pi_55035023
Helemaal met de TS eens, ze infiltreert vrijwel elk huishouden met haar paardensmoel.
pi_55035138
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, en aan de nazi's hebben we ons toffe wegennet te danken, maar dat maakt ze nog geen kewle gasten.
Ik zeg ook niet dat ze tof is, maar ze heeft wel mooi gebruik gemaakt van de blijkbaar grenzeloze domheid van veel mensen.

Verder mag ze wel de carriere voort gaan zetten in Duitsland, als dat ervoor zorgt dat ze hierniet meer op tv te zien is met die stem.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:53:12 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55035170
lightproducten zijn slecht en niet lekker. sonja ook.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 14:56:04 #61
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55035252
Je moet eierkoeken eten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55035260
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Je moet eierkoeken eten
!
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:56:49 #63
165512 MASD
Music is dead.
pi_55035279
iemand een video van haar? heb die stem nooit gehoord.
Long live music.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:57:02 #64
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55035286
Het allerergste van deze nieuwe trend is wijven die kenkerbroodmager zijn en die dan eens een frikandel naar binnen stouwen je aankijken en dan zeggen:

"JA IK HEB EEN SASDAG!!11@@ROFLCOPTEREINZWEIRAIUNO!!11"

live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 14:57:15 #65
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55035291
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

!
Hallo dat moet hoor van haar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:58:23 #66
165512 MASD
Music is dead.
pi_55035327
sasdag?
Long live music.
pi_55035334
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Het allerergste van deze nieuwe trend is wijven die kenkerbroodmager zijn en die dan eens een frikandel naar binnen stouwen je aankijken en dan zeggen:

"JA IK HEB EEN SASDAG!!11@@ROFLCOPTEREINZWEIRAIUNO!!11"

We zullen ze eens volstouwen met frikandellen !!!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:59:11 #68
27699 Ravage
thinking about you
pi_55035347
sas.. .schijt aan sonja
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:00:27 #69
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55035381
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

We zullen ze eens volstouwen met frikandellen !!!!
Aan 't frikandelinfuus met ze! Volprammen met eiwitten en koolhydraten. Vatsbinden op de bank en bier voeren, al kijkend naar films met louter tieten, explosies en grof taalgebruik! We zullen ze leren leven!!
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:09:51 #70
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55035668
Sonja Bakker: Stom, Oninteressant, Naar, Jofel, Akelig en Beroerd, Asociaal, Kakafonisch, Kneuterig, Etterig, Roemloos.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:16:22 #71
198550 Cokate
C17 H21 NO4
pi_55035856
Overigens is hier niks mis mee:

Maar Sonja Bakker is gewoon een irritant figuur .
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:17:24 #72
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55035891
Topic wint aan kwaliteit.
- james 'jimmy' dean
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 15:24:11 #73
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55036081
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Aan 't frikandelinfuus met ze! Volprammen met eiwitten en koolhydraten. Vatsbinden op de bank en bier voeren, al kijkend naar films met louter tieten, explosies en grof taalgebruik! We zullen ze leren leven!!
Tijd voor de frituurrevolutie Sex Drugs & Cholestorol
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 15:25:12 #74
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55036103
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:24 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Tijd voor de Remia-Revolte, de frituurrevolutie, het Moraïsme Sex Drugs & Cholestorol
Ik maak me ongewild schuldig aan schaamteloze zelfquotelarij
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:27:36 #75
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55036121
Vind het een grof schandaal dat jullie geen bier betrekken bij het Moraïsme.
- james 'jimmy' dean
pi_55036140
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:

een hele dikke, maar intelligente man, die precies weet waar te dikke vrouwen gevoelig voor zijn en waar ze intrappen, een crash dieet

hulde wel voor de marketing, had ik moeten verzinnen, een kuldieet met mijn fantastisch slanke lijfje als bewijs
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 15:32:20 #77
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55036190
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:27 schreef Lyzio het volgende:
Vind het een grof schandaal dat jullie geen bier betrekken bij het Moraïsme.
Optioneel, maar dan wel bier met smaeck
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:33:55 #78
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_55036227
magere vrouwen zijn een no go
(dikke vrouwen ook btw )
happen naar de baas
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:35:16 #79
198550 Cokate
C17 H21 NO4
pi_55036253
Magere vrouwen zijn fakking sexy .
pi_55036441
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Cokate het volgende:

[ afbeelding ]

Maar Sonja Bakker is gewoon een irritant figuur .
Mijn god, je kunt xylofoon spelen op haar ribben. .
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 15:59:15 #81
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55036817
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:35 schreef Cokate het volgende:
Magere vrouwen zijn fakking sexy .
Rammelbatsen is zooooo 1972
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:11:14 #82
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55037104
Rammelbatsen
2x woordwaarde.
- james 'jimmy' dean
pi_55037427

Aretha was vroeger een Sonja Bakker volgelinge avant-la-kutboekjes, sinds ze gestopt is, denkt Aretha's lichaam "pik in, voor het weer winter wordt" en slaat iedere pondje door het mondje op, to be sure to be sure..

Sonja Bakker adepten, uw voorland, of u moet bakkeren for life, hetgeen zo goed als onmogelijk is, tenzij je SB bént en een dik verleden veinst
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2007 @ 16:28:16 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_55037469
R*E*S*P*E*C*T*

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:31:50 #85
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55037560
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
Sonja Bakker adepten, uw voorland, of u moet bakkeren for life, hetgeen zo goed als onmogelijk is, tenzij je SB bént en een dik verleden veinst
En als je dan big blind bent?
- james 'jimmy' dean
pi_55038532
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Cokate het volgende:

[ afbeelding ]
Jazeker wel, dat lichaam schreeuwt om voeding.
Da's geen vrouw, da's een argument om te gaan frituren.
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2007 @ 17:17:25 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_55038571
Boerenkool zou ik zeggen

dinsdag 4 december 2007 @ 17:19:07 #88
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55038617
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Vanavond bij mij? Zetten we samen de pan aan? Hmm?
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:36:07 #89
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55038954
Vind die ene vrouw trouwens niet eens zo overdreven dun. Bij de meeste vrouwen zul je ribben zien als ze hun handen omhoog doen (tenminste, dat hoop ik dan).

De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_55039169
je ribben zien is idd normaal als je je handen boven je hoofd houdt, je uitrekt... niets te maken met te dun zijn...

en sommigen zijn van nature zo tenger, daar heeft volproppen met frikandelletjes geen zin bij, gaan ze enkel maar meer van schijten
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:48:14 #91
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55039208
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:46 schreef milagro het volgende:
je ribben zien is idd normaal als je je handen boven je hoofd houdt, je uitrekt... niets te maken met te dun zijn...

en sommigen zijn van nature zo tenger, daar heeft volproppen met frikandelletjes geen zin bij, gaan ze enkel maar meer van schijten
Het gaat niet alleen om frikandellen. Het betreft hier ook bier, saus, pizza's, bier, explosies, tieten en bier. Snap je wel?
- james 'jimmy' dean
pi_55039252
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:46 schreef milagro het volgende:

Ja precies. Net zoals dat er mensen zijn die van nature mollig zijn. Alleen het valt me op dat die mollige mensen wel meer begrip krijgen dan de mensen die slank zijn, daarbij is het altijd direct: "omfg gratenpakhuis " omdat iedereen standaard denkt dat ze een eetstoornis hebben ofzo .
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 17:50:34 #93
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55039269
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Boerenkool zou ik zeggen

Ve-Zuls

Frituur, daarknappievanop luister nou gewoon naar schmoopy
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:51:49 #94
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55039291
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:50 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
luister nou gewoon naar schmoopy
Die overigens botweg over mijn genereuze aanbood leest.
- james 'jimmy' dean
pi_55039306
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Volgens mij is die foto gewoon uitgerekt, ze ziet er namelijk niet mager uit; alleen heel dun.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:54:36 #96
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55039350
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:52 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Volgens mij is die foto gewoon uitgerekt, ze ziet er namelijk niet mager uit; alleen heel dun.
Interesseert toch geen hol. Frituren moeten we, ongeacht wat er voor foto's gepost worden.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:56:51 #97
198550 Cokate
C17 H21 NO4
pi_55039396
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:52 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Ze is ook best lang, 1 meter 80.
pi_55039644
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:54 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Interesseert toch geen hol. Frituren moeten we, ongeacht wat er voor foto's gepost worden.
Een man naar mijn hart
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 18:11:58 #99
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55039763
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:54 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Kijk dat eens hoopgevend zijn . Kwestie van tijd voor de ware Frituurgoeroe opstaat en ons met het welgemikte vette en zoute smaakoffensief verlost van die duivelse stoephoer die tout Nederland aan de anorexia wil hebben. De tevee is al breed, nou de kijker nog.
pi_55040454
zre vebiedt frituren
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:44:48 #101
197853 Frituurkoning
Mênnus Frituren
pi_55040516
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:11 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Kijk dat eens hoopgevend zijn . Kwestie van tijd voor de ware Frituurgoeroe opstaat en ons met het welgemikte vette en zoute smaakoffensief verlost van die duivelse stoephoer die tout Nederland aan de anorexia wil hebben. De tevee is al breed, nou de kijker nog.
Hier ben ik
pi_55040590
Ze praat alsof ze het tegen een kind van <3 of een hondje heeft.
pi_55040605
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze praat alsof ze het tegen een kind van &lt;3 of een hondje heeft.
waarschijnlijk is dat het iq van die mede-dieet terroristen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:13:35 #104
198550 Cokate
C17 H21 NO4
pi_55041227
Ik heb niet eens een frituurpan
pi_55042169
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Vanavond bij mij? Zetten we samen de pan aan? Hmm?
Mits bier.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:51:33 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55042178
ik zeg zure zult.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:53:41 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_55042197
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:51 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Mits bier.
denk je om je wespentaille?
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:08:21 #108
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55042553
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:51 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Mits bier.
Agreed.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:16:11 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55042747
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:53 schreef Adelante het volgende:

[..]

denk je om je wespentaille?
grinnek. like if...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 december 2007 @ 23:07:32 #110
862 Arcee
Look closer
pi_55047027
Sonja Bakker... ik vind haar zo... dommig.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:08:40 #111
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_55047059
goeie oude tijd dat je 1x groentje at doordeweeks omdat dat ze lekker brekt in de week ipv frituur
happen naar de baas
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:18:08 #112
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55047251
Op het werk is het al zo erg gesteld, of ze zijn ongesteld of ze zijn aan 't Sonja Bakkeren. Vrolijk word je niet van dat wijf in ieder geval.....en die kutkop bij DWDD gister helpt niet echt, die doos doet alles om haar boek te promoten..............en van dat accent kreeg ik spontaan verschijnselen van boulimia
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:33:05 #113
3542 Gia
User under construction
pi_55047518
tvp
  woensdag 5 december 2007 @ 00:05:18 #114
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55048091
Neuken?
- james 'jimmy' dean
pi_55048117
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen betalen voor een boek, waarin je wordt voorgeschreven wat je moet eten.

Het is leuk om in een paar weken wat af te vallen, maar kap je met het "dieet" dan verval je vaak weer in hetzelfde patroon, en sluipen de kilo's er (in veel, niet alle) gevallen weer aan. Ik ben zelf dietist van beroep, en ik heb een erg kritische kijk op dit soort zaken.

Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand kan zeggen dat frituren ongezond is, of dat olijfolie beter zou zijn dan vloeibare boter, of dat cup a soup slecht voor je is.

Frituren is niet perse ongezond, olie in plaats van hard vet zorgt voor een prima bereidingswijze. Op een juiste temperatuur frituren gaat de vorming van acrylamide tegen.
Olie is niet gezonder dan vloeibareboter, er is geen enkel onderzoek welke dit aantoont.
Cup a soup is niet ongezond, het bloeddrukverhogend effect van NACL is maar waarneembaar op een klein gedeelte van de bevolking, daarnaast vind ik het not done een product zomaar ongezond te noemen zonder ook maar een reden te noemen?

Sonja onzin, typisch weer zo'n achterlijke hype En nee ik ben niet jalours, ik zou mijn geld zo never willen verdienen. Ik ben tegen het verkopen van gebakken lucht.
When I win, I win. When i loose? I still win..
pi_55048724
Frituren met olijfolie is anders ook heiligschennis !
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 5 december 2007 @ 02:13:11 #117
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55049345
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:44 schreef Frituurkoning het volgende:

[..]

Hier ben ik
Ah, daar ben je al

Het wordt dus tijd voor een soort tegenbeweging of liever een voorbeweging om de verbakkering van Nederland een halt toe te roepen.... waarom heb ik toch het idee dat dit een volslagen verkeerd begin is ? Straks krijg ik nog de schuld als Sonja overkomt wat Montignac overkwam
  woensdag 5 december 2007 @ 07:35:23 #118
3542 Gia
User under construction
pi_55049836
quote:
Op woensdag 5 december 2007 00:06 schreef paradoXical het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen betalen voor een boek, waarin je wordt voorgeschreven wat je moet eten.

Het is leuk om in een paar weken wat af te vallen, maar kap je met het "dieet" dan verval je vaak weer in hetzelfde patroon, en sluipen de kilo's er (in veel, niet alle) gevallen weer aan. Ik ben zelf dietist van beroep, en ik heb een erg kritische kijk op dit soort zaken.

Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand kan zeggen dat frituren ongezond is, of dat olijfolie beter zou zijn dan vloeibare boter, of dat cup a soup slecht voor je is.

Frituren is niet perse ongezond, olie in plaats van hard vet zorgt voor een prima bereidingswijze. Op een juiste temperatuur frituren gaat de vorming van acrylamide tegen.
Olie is niet gezonder dan vloeibareboter, er is geen enkel onderzoek welke dit aantoont.
Cup a soup is niet ongezond, het bloeddrukverhogend effect van NACL is maar waarneembaar op een klein gedeelte van de bevolking, daarnaast vind ik het not done een product zomaar ongezond te noemen zonder ook maar een reden te noemen?

Sonja onzin, typisch weer zo'n achterlijke hype En nee ik ben niet jalours, ik zou mijn geld zo never willen verdienen. Ik ben tegen het verkopen van gebakken lucht.
Helemaal met je eens.

Ik ben nu bezig met dezelfde opleiding als Sonja heeft gedaan en haar methode komt niet overeen met die cursus. Een crash-dieet is nooit goed. Al die mensen komen straks gewoon nog meer aan, dan ze nu afvallen!

Oh, van die Cup-a-soup zei ze dat het zo slecht is, omdat mensen er soms wel 4 of 5 nemen!!
Hallo, wie drinkt er nu 5 koppen soep per dag?

Nee, op die manier wil ik ook mijn geld niet verdienen. Ik vind dat het welzijn van mensen voorop moet staan en dat is bij haar niet het geval.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:19:03 #119
3542 Gia
User under construction
pi_55054713
Even een vergelijkinkje:
100 gram eierkoek en 100 gram cup a soup:

Eierkoek:
Energie: 300 kcal
Eiwit: 7 gram
Vet: 4 gram
Verzadigd vet: 1 gram
Koolhydraten: 103 Mg
Cholesterol: 130 Mg
Natrium: 490 Mg

Cup a soup:
Energie: 65 kcal
Eiwit: 2
Vet: 1
Verzadigd vet: 0
Koolhydragen: 12
Cholesterol: 0
Natrium: 390 Mg

Nou, als ik dan moet kiezen, doe dan maar cup a soup!!

Nu is één eierkoek natuurlijk veel lichter dan 1 kop cup a soup, maar dan nog.
Als zij beweert dat cup a soup slecht is, omdat mensen er soms wel 4 of 5 nemen, dan kan hetzelfde gezegd worden van eierkoeken.
  donderdag 6 december 2007 @ 10:17:15 #120
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_55073239
quote:
Op woensdag 5 december 2007 07:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, van die Cup-a-soup zei ze dat het zo slecht is, omdat mensen er soms wel 4 of 5 nemen!!
Hallo, wie drinkt er nu 5 koppen soep per dag?
Niemand die ik ken in elk geval...
pi_55073825
quote:
Op woensdag 5 december 2007 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
Frituren met olijfolie is anders ook heiligschennis !
Buiten dat het niet te vreten is, is het ook complete onzin.
Ieder vet, dus ook olijfolie, verandert van samenstelling op het moment dat het zo heet moet zijn dat je er in kunt frituren.
De meeste goede eigenscahppen die olijfolie bevat worden teniet gedaan op hoge temperatuur.

Maar ja, mensen denken: Oh, olijfolie, da's gezond, dus hoppa, een nieuwe hype is geboren.
  donderdag 6 december 2007 @ 10:53:04 #122
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_55073858
Ik ben 25 kilo afgevallen dankzij Sonja Bakker Bij mij kan ze niet meer stuk (mits geluid TV uit).
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_55075994
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:41 schreef Frituurkoning het volgende:
Smerig kut wijf, beetje zeggen dat frituren niet gezond is
Mensen die in hun eigen topic posten met hun kloon HOAX!!
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
  donderdag 6 december 2007 @ 14:43:16 #124
3542 Gia
User under construction
pi_55078638
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:50 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Buiten dat het niet te vreten is, is het ook complete onzin.
Ieder vet, dus ook olijfolie, verandert van samenstelling op het moment dat het zo heet moet zijn dat je er in kunt frituren.
De meeste goede eigenscahppen die olijfolie bevat worden teniet gedaan op hoge temperatuur.

Maar ja, mensen denken: Oh, olijfolie, da's gezond, dus hoppa, een nieuwe hype is geboren.
Ik gebruik al jaren olijfolie, vooral onder salades.
Maar ik doe ook altijd een scheutje bij de boter voor het bakken van vlees. Niet zozeer omdat het gezond zou zijn, maar omdat je dan de boter iets heter kunt verhitten voordat hij aanbrandt, waardoor het vlees sneller dichtschroeit en dus veel sappiger blijft.

Maar verder heb je gelijk hoor. Frituren blijft frituren of dat nou in zonnebloemolie of olijfolie is.
  donderdag 6 december 2007 @ 14:44:31 #125
3542 Gia
User under construction
pi_55078666
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:53 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ben 25 kilo afgevallen dankzij Sonja Bakker Bij mij kan ze niet meer stuk (mits geluid TV uit).
En nu? De rest van je leven Sonja Bakkeren? Of kun je nu weer gewoon eten wat je wilt, zonder aan te komen? Hoeveel caloriën eet je bijvoorbeeld nu, gemiddeld per dag?
pi_55079110
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar ik doe ook altijd een scheutje bij de boter voor het bakken van vlees. Niet zozeer omdat het gezond zou zijn, maar omdat je dan de boter iets heter kunt verhitten voordat hij aanbrandt, waardoor het vlees sneller dichtschroeit en dus veel sappiger blijft.
Echt zo..?
pi_55079150
Ik gebruik alleen olijfolie, smaakt ook een stuk beter dan van die vette boter.
pi_55079198
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik gebruik alleen olijfolie, smaakt ook een stuk beter dan van die vette boter.
Ook om vlees in te bakken? Yeck...
pi_55079310
Gewoon olijfolie in een wok en dan kipfilet braden. Verder maak ik geen vlees.
pi_55079355
Ah, kip is geen vlees.
pi_55079378
Nee gevogelte. Maar het valt nog steeds onder de verzamelnaam vlees bij mij.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:23:04 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55079518
gebruik gewoon het juiste vet voor het juiste gerecht.

rijstolie vlees aanschroeien voor oven of stoofschotel . nauwelijks smaak en kan zeer heet worden. ook voor wokken.

arachide(pinda)olie is heel fijn om mee te frituren

ganzenvet om de gebakken aardappels, aardappelkroketjes, rösti of de vele andere aardappelbereidingen mooi glimmend en knapperig te bakken.

olijfolie voor warm gebruik om een biefstukje heel zacht mee te smoren alvorens het in de oven te zetten. net als zachte groente. denk hierbij bijvoorbeeld aan courgette, komkommer, tomaten of aubergine.

olijfolie voor koud gebruik voor vinaigrette

roomboter, zeer veelzijdig en zowel voor warm als kouder gebruik.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:31:11 #133
3542 Gia
User under construction
pi_55079714
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef Xith het volgende:

[..]

Echt zo..?
Ja, olie kan tot een hogere temperatuur verhit worden dan boter, ook een mengsel daarvan.
Alleen in olie braden, kan, in een wok bijvoorbeeld. Maar als je ook jus wilt, dan is olie niet geschikt, dus vandaar de boter.
En uiteraard kun je dan dus weer kiezen voor gezondere boter. Vloeibaar of met toegevoegde essentiele vetzuren, bijvoorbeeld.
  donderdag 6 december 2007 @ 16:03:58 #134
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_55080414
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ook om vlees in te bakken? Yeck...
Om gewoon in te braden vind ik olijfolie ook vele malen lekkerder. Frituren moet je echter in gewoon Remia frituurvet doen
pi_55080955
STELLETJE N00BS

IN EEN FRIETPAN HOORT VET, GEEN OLIE!!!!!!!
  donderdag 6 december 2007 @ 16:30:25 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55080994
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:29 schreef De_Ananas het volgende:
STELLETJE N00BS

IN EEN FRIETPAN HOORT VET, GEEN OLIE!!!!!!!
arachideolie noob!!!
pi_55081091
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

arachideolie noob!!!
[Homo] #2001 - De af(trek)terparty

Ga daar maar heen
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 december 2007 @ 17:43:00 #138
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_55082356
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind haar best een milf!
Zeer zeker neukbaar ja
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_55290654
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:32 schreef een stoer persoon het volgende:

[..]

Mensen die in hun eigen topic posten met hun kloon HOAX!!
Terechte opmerking!
* Schopt
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:45:53 #140
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55291219
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

arachideolie noob!!!
ARACHNIDEN!?>!?

pi_55291228
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

ARACHNIDEN!?>!?

[ afbeelding ]
Gefrituurde arachniden
pi_55672800
Lekker.

Ik was erg aangekomen, begon m'n collega gelijk met "Waarom ga je niet sonja bakker doen? Heeft mij heel erg geholpen". Ja, ik weet al wat ik wel en niet mag en als ik een dieet wil volgen kan ik het zelf ook wel schrijven, beter dan Sonja Bakker.

Ik erger me idd ook rot aan die stem en de domme adviezen. Ze deed toen zo'n SBS programma, ging ze mensen advies geven. Geeft ze als lunch aan een vrachtwagenchauffeur EEN HELE KRENTENBOL. Nou nou, stevige lunch. Daar kun je wel een vrachtje op inladen!
Sanity is (not) statistical
  maandag 31 december 2007 @ 04:03:16 #143
169378 Arnoutvanh
de essentie is zoek
pi_55672909
Die sonja bakker en dat soort ongein heeft ook mijn mams beinvloed, ze haalt alleen dingen die sonja bakker approved zijn, en geeft vaak commentaar op eetgewoonten, met niet zelden een ruzie als gevolg.
  maandag 31 december 2007 @ 04:22:27 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55672949
Ik moest even opzoeken wie Sonja Bakker is.

Een voedselterrorist dus. Da's slecht volk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 31 december 2007 @ 06:57:36 #145
111382 Ofyles2
pi_55673139
Sonja Bakker is zo 2006.

Laat ik dat nu zeggen.
  maandag 31 december 2007 @ 07:24:42 #146
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55673202
quote:

[..]

OT:
De ADH is een Afrikaans getalletje hoor.. daar krijg je net geen gebreksziekten van.
pi_55678510
Uit eigen ervaring kan ik wel bevestigen dat goedkope vitaminetabletten niet goed werken. Van magnesium van het kruidvat merk ik geen verschil (inderdaad een paar euro voor honderd stuks), met die van PharmaNord wel (60 voor 18 euro). Maar goed, ooit werkte ik bij Bas vd Heijden en kwam er zo'n team van Sunwell (geloof ik) vitamine C tabletten promoten aan de kassa. Ik ergerde me dood. En die gasten maar vertellen dat het heel goed voor je was en niet duur. Dus ik zei tegen die klanten "weet u wat ook heel gezond is en niet duur? een appel!". Ik houd echt niet van die 'regeltjes' van wat gezond is. Iedereen met een paar hersencellen kan wel bedenken wat wel en niet gezond is; het zit 'm vaak meer in de uitvoering dan in het niet weten. Maar goed, daar speelt SB dus weer op in. Nou ja, ik vind het niet erg dat sommige mensen zich als kuddedieren op SB storten, maar laat ze mij lekker met rust laten. SB-dieters zijn vaak net zendelingen, moe word je ervan.
pi_55679001
SB is zelf toch ook nooit echt dik geweest?
Ik zag ooit eens foto's van haar uit haar "dikke periode" , nou kom op hey
Met dat startgewicht zit je idd met een klein beetje inzet al snel op 'slank', zij heeft ws lang niet zo moeten afzien als veel van haar adepten dat wel doen en gaan moeten.
pi_55695667
Ik weet niet hoe dik ze was, maar ik kan me niet voorstellen dat ze echt tonnetje rond geweest is. Waarschijnlijk heeft ze ooit 65 kilo gewogen of zo en vindt zij dat enorm veel.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 01:13:07 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55695704
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef Maeghan het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik wel bevestigen dat goedkope vitaminetabletten niet goed werken. Van magnesium van het kruidvat merk ik geen verschil (inderdaad een paar euro voor honderd stuks), met die van PharmaNord wel (60 voor 18 euro). Maar goed, ooit werkte ik bij Bas vd Heijden en kwam er zo'n team van Sunwell (geloof ik) vitamine C tabletten promoten aan de kassa. Ik ergerde me dood. En die gasten maar vertellen dat het heel goed voor je was en niet duur. Dus ik zei tegen die klanten "weet u wat ook heel gezond is en niet duur? een appel!". Ik houd echt niet van die 'regeltjes' van wat gezond is. Iedereen met een paar hersencellen kan wel bedenken wat wel en niet gezond is; het zit 'm vaak meer in de uitvoering dan in het niet weten. Maar goed, daar speelt SB dus weer op in. Nou ja, ik vind het niet erg dat sommige mensen zich als kuddedieren op SB storten, maar laat ze mij lekker met rust laten. SB-dieters zijn vaak net zendelingen, moe word je ervan.
Er zijn maar heel weinig dingen slecht. Eet met mate. Al die mensen die zeggen dat een soort voedsel , wat het eigenlijk ook is, slecht is .... wat een wankers.

Zelfs een lekkere speklap met vetrandjes is niet ongezond.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:32:17 #151
3542 Gia
User under construction
pi_55700690
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 01:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Er zijn maar heel weinig dingen slecht. Eet met mate. Al die mensen die zeggen dat een soort voedsel , wat het eigenlijk ook is, slecht is .... wat een wankers.

Zelfs een lekkere speklap met vetrandjes is niet ongezond.
Inderdaad.

Daarbij blijft je stofwisseling op een goed niveau wanneer je gewoon voldoende eet.
Eet je onvoldoende, dan daalt je stofwisseling, waardoor je bwvs van water nog aankomt.

Ik vraag me af wat er gebeurt met SB-afvallers, wanneer ze weer normaal eten. En normaal is voor een gezond volwassen persoon toch al gauw minimaal 2000 calorieën, met een verhouding van 55 En% koolhydraten, 15 En% Eiwit en 30 En% Vet. (liefst tweederde onverzadigd vet)
pi_55700804
mensen "moeten" gewoon eens wat minder met eten bezig zijn.
of dat nu is door zich konstant vol te proppen, te bedenken 'wat je nu eens zal gaan eten weer' , of kort na een maaltijd je alweer bezig gaan houden, al dan niet slechts in gedachten met de volgende maaltijd... of door heel erg niet of te weinig te eten, bij alles de Kalorietjes tellen, je bij iedere hap je schuldig voelen, je bij alles afvragen of "het wel kan of mag"...

ook mensen die relatief weinig eten, lijnen dus, zijn de hele fucking dag met eten bezig, om per saldo 7 van de 10 keer te weinig of geen donder af te vallen (ja, of wel, om het dan zo weer eraan te eten, zoals Gia hierboven terecht voorziet).

zo zinloos en zo zonde van je tijd en zoveel frustaties, teleurstelingen en onterecht schuldgevoelens..
volgens mij val je af (of blijf je stabiel) , als je het gewoon allemaal eens loslaat... (ja en normaal eet, natuurlijk, niet lijnen, maar je ook niet volstouwen met zoetigheid en chips en cola etc etc) .

en uiteraard een gelukkig 2008, voor iedereen, dik of dun, slank of mollig.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:40:54 #153
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_55706244
Sonja Bakker

Zo'n dom geval hebben we in België ook zitten. "Toevallig" ook een Sonja. Een zekere Sonja Kimpen. Een oud vel van tegen de 50 met een hese stem. indoctroneert iedereen met 'r "gezonder" eten.

Dood aan dit soort uitschot. Ik beslis zelf wel wanneer ik gezond ben. Ik voel me prettig met 90 kilo lichaamsgewicht. Wat mij betreft mag er nog wel een kilo of 5 bij.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:41:08 #154
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_55707628
Ik doe ook aan Sonja Bakkeren. Ik heb iedere dag een SAS-dag. En zie het werkt!
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:49:50 #155
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_55707835
Ik vind Sonja Bakker vreselijk, maar wat te denken van die ontzettend betuttelende radiospotjes van het (zogenaamd onafhankelijke) Voedingscentrum over slecht en goed vet en suiker enzo. Daat erger ik me ontzettend aan. Ik zeg: alles met mate. Maar volgens het Voedingscentrum mag je helemaal geen chipje meer aanraken en moet je je frietpan ook maar meteen de deur uitdoen, want verzadigde vetten zijn expliciet verkeerd.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:53:27 #156
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_55707920
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:49 schreef Petra76 het volgende:
Ik vind Sonja Bakker vreselijk, maar wat te denken van die ontzettend betuttelende radiospotjes van het (zogenaamd onafhankelijke) Voedingscentrum over slecht en goed vet en suiker enzo. Daat erger ik me ontzettend aan. Ik zeg: alles met mate. Maar volgens het Voedingscentrum mag je helemaal geen chipje meer aanraken en moet je je frietpan ook maar meteen de deur uitdoen, want verzadigde vetten zijn expliciet verkeerd.
En over zuurstof hoor je het Voedingscentrum nooit. Je moest eens weten wat voor een ravage het iedere dag in ons lichaam aanricht. Op een gegeven moment valt er niet meer tegenop te repareren.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_56243260
Terechte klacht

Sonja
crashdieeten
mensen die over een tijdje weer álles wat ze afgevallen zijn + dat beetje meer weer aankomen en dan gaan zeuren

bleh!
Ja doei.
pi_56243942
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Terechte klacht

Sonja
crashdieeten
mensen die over een tijdje weer álles wat ze afgevallen zijn + dat beetje meer weer aankomen en dan gaan zeuren

bleh!
Eens
pi_56610606
terechte klacht
* Schopt
pi_56610696
Enorme kutkick.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 02:43:42 #161
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56617258
Lulletjes rozenwater die zich in de ballen genepen voelen door een dietiste . Is er een triester soort op aard? Stel je toch niet zo vreselijk aan, huilie. Jij was zeker zo'n kind vroeger dat altijd gelijk bij mammie ging jengelen als een ander kind je speelbal had afgepakt?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 9 februari 2008 @ 03:59:57 #162
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_56617873
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:38 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Enorme kutkick.
Te laat, dikke!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_56622420
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 02:43 schreef Marble het volgende:
Lulletjes rozenwater die zich in de ballen genepen voelen door een dietiste . Is er een triester soort op aard? Stel je toch niet zo vreselijk aan, huilie. Jij was zeker zo'n kind vroeger dat altijd gelijk bij mammie ging jengelen als een ander kind je speelbal had afgepakt?
Ga oud wezen.
pi_56762326
*proest koffie over de toetsenbord
* Schopt
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:42:57 #165
197853 Frituurkoning
Mênnus Frituren
pi_56923705
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef Branieschopper het volgende:
*proest koffie over de toetsenbord
Beter dan frituurvet
pi_57359374
* Proest sperma over het toetsenbord
* Schopt
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2008 @ 21:39:41 #167
862 Arcee
Look closer
pi_57361246
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:07 schreef Arcee het volgende:
Sonja Bakker... ik vind haar zo... dommig.
Ja... dat hele mens, echt... who cares?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_57367407
ze komt idd intens dom over, de stem alleen al, maar jaaaaaaa, Arceeeeeee, ze is wel rijk geworden met die domheid dus da's dan weer slim
pi_57367441
en Tosti's
Ja doei.
pi_57367499
tosti's? hoebedoeloe?
pi_57367564
Domme mensen lezen Sonja Bakker en kijken commerciële TV.

Sonja Bakker wordt gesponsord door UNILEVER.

UNILEVER sponsort commerciële TV.

Geld verdienen is erg makkelijk tegenwoordig.
pi_57367591
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:48 schreef milagro het volgende:
ze komt idd intens dom over, de stem alleen al, maar jaaaaaaa, Arceeeeeee, ze is wel rijk geworden met die domheid dus da's dan weer slim

Unilever en RTL Media Group zijn slim.

RTL is een Duits bedrijf, dus verwacht ook dat ze succesvol zal zijn in Duitsland.

Unilever is ook marktleider in Duitsland, dus dat komt mooi uit voor ze.
pi_57367636
Decennia lang heeft Unilever de Nederlandse bevolking vetgemest met hun hoeveelheid suikers en dierlijke- en transvetten in hun producten. Nu gaan ze vervolgens geld verdienen aan het weer kwijt laten raken van al dat vet.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:10:45 #174
3542 Gia
User under construction
pi_57368239
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:48 schreef milagro het volgende:
ze komt idd intens dom over, de stem alleen al,
Ze kijkt zo blij en onbevangen uit haar ogen. Net een kind! Ook dat komt zo dom over. En owee als iemand een te moeilijke vraag stelt tijdens een interview, dan zie je haar paniekerig naar hulp zoeken. Ze is echt retedom. Als je eierkoeken aanprijst boven een kopje cup-a-soup, dan zegt dat al genoeg. Moet je eens kijken hoeveel cholesterol er zit in eierkoek. Da's echt niet gezond!!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:10:02 #175
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_57379754
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Moet je eens kijken hoeveel cholesterol er zit in eierkoek. Da's echt niet gezond!!
Echt wel! Mijn motto is reeds jaren: "Meer lol met cholesterol". En het werkt prima want ik ben al flink aangekomen ten opzichte van de nauwelijks 60 kilo die ik vroeger woog.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_57492569
couldnt agreee more witta TS
* Schopt
pi_57492696
wie?
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:28:38 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57492710
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:10 schreef Gia het volgende:

Moet je eens kijken hoeveel cholesterol er zit in eierkoek. Da's echt niet gezond!!
Bull.

Er is geen ongezond voedsel. Het is de hoeveelheid je van een bepaald product neemt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 mei 2008 @ 23:39:08 #179
862 Arcee
Look closer
pi_58462929
Ze maakt ook reclame voor een wasmiddel.

Ze had toch iets van 7 miljoen euro al?
  zondag 4 mei 2008 @ 00:26:47 #180
128174 tralalala
Koekoek!
pi_58463740
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:39 schreef Arcee het volgende:

Ze doet het niet voor het geld ja maar om mensen te helpen gvd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 mei 2008 @ 11:59:30 #181
109236 Moragh_DaughterofSune
Are you Shpongled?
pi_58468726
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:39 schreef Arcee het volgende:

Ja dat maakt haar nog ongeloofwaardiger, vervelender en dommer in mijn ogen

Dieetrages
''Light''
Anorexia
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  zondag 4 mei 2008 @ 20:19:02 #182
111382 Ofyles2
pi_58477858
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 08:11 schreef Gnozt het volgende:

[..]

Unilever en RTL Media Group zijn slim.

RTL is een Duits bedrijf, dus verwacht ook dat ze succesvol zal zijn in Duitsland.

Unilever is ook marktleider in Duitsland, dus dat komt mooi uit voor ze.
Luxemburgs bedrijf, idioot!
  zondag 4 mei 2008 @ 20:21:19 #183
111382 Ofyles2
pi_58477927
Iemand moet Sonja Bakker op een intensief crashdieet zetten.

In mijn woorden: geen groenten en fruit, alleen voedsel met een overmatig percentage aan transvetten. Ze mag er net zolang van genieten totdat ze er letterlijk bij neervalt.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 20:05:09 #184
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_58518241
viespeuk

DIT KRIJG JE DR VAN MET JE GESONJA-BAKKER !!! VUIGE GROENTE FEEKS

[ Bericht 34% gewijzigd door tonks op 06-05-2008 20:10:45 ]
je oogst wat je zaait
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: