Hier ben ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kijk dat eens hoopgevend zijn. Kwestie van tijd voor de ware Frituurgoeroe opstaat en ons met het welgemikte vette en zoute smaakoffensief verlost van die duivelse stoephoer die tout Nederland aan de anorexia wil hebben. De tevee is al breed, nou de kijker nog.
waarschijnlijk is dat het iq van die mede-dieet terroristenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze praat alsof ze het tegen een kind van <3 of een hondje heeft.
Mits bier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vanavond bij mij? Zetten we samen de pan aan? Hmm?
denk je om je wespentaille?quote:
grinnek. like if...quote:
Ah, daar ben je alquote:
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:06 schreef paradoXical het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen betalen voor een boek, waarin je wordt voorgeschreven wat je moet eten.
Het is leuk om in een paar weken wat af te vallen, maar kap je met het "dieet" dan verval je vaak weer in hetzelfde patroon, en sluipen de kilo's er (in veel, niet alle) gevallen weer aan. Ik ben zelf dietist van beroep, en ik heb een erg kritische kijk op dit soort zaken.
Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand kan zeggen dat frituren ongezond is, of dat olijfolie beter zou zijn dan vloeibare boter, of dat cup a soup slecht voor je is.
Frituren is niet perse ongezond, olie in plaats van hard vet zorgt voor een prima bereidingswijze. Op een juiste temperatuur frituren gaat de vorming van acrylamide tegen.
Olie is niet gezonder dan vloeibareboter, er is geen enkel onderzoek welke dit aantoont.
Cup a soup is niet ongezond, het bloeddrukverhogend effect van NACL is maar waarneembaar op een klein gedeelte van de bevolking, daarnaast vind ik het not done een product zomaar ongezond te noemen zonder ook maar een reden te noemen?
Sonja onzin, typisch weer zo'n achterlijke hypeEn nee ik ben niet jalours, ik zou mijn geld zo never willen verdienen. Ik ben tegen het verkopen van gebakken lucht.
Niemand die ik ken in elk geval...quote:Op woensdag 5 december 2007 07:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, van die Cup-a-soup zei ze dat het zo slecht is, omdat mensen er soms wel 4 of 5 nemen!!
Hallo, wie drinkt er nu 5 koppen soep per dag?
Buiten dat het niet te vreten is, is het ook complete onzin.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
Frituren met olijfolie is anders ook heiligschennis!
Mensen die in hun eigen topic posten met hun kloonquote:Op maandag 3 december 2007 20:41 schreef Frituurkoning het volgende:
Smerig kut wijf, beetje zeggen dat frituren niet gezond is
Ik gebruik al jaren olijfolie, vooral onder salades.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Buiten dat het niet te vreten is, is het ook complete onzin.
Ieder vet, dus ook olijfolie, verandert van samenstelling op het moment dat het zo heet moet zijn dat je er in kunt frituren.
De meeste goede eigenscahppen die olijfolie bevat worden teniet gedaan op hoge temperatuur.
Maar ja, mensen denken: Oh, olijfolie, da's gezond, dus hoppa, een nieuwe hype is geboren.
En nu? De rest van je leven Sonja Bakkeren? Of kun je nu weer gewoon eten wat je wilt, zonder aan te komen? Hoeveel caloriën eet je bijvoorbeeld nu, gemiddeld per dag?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:53 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ben 25 kilo afgevallen dankzij Sonja BakkerBij mij kan ze niet meer stuk (mits geluid TV uit).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |