Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen betalen voor een boek, waarin je wordt voorgeschreven wat je moet eten.
Het is leuk om in een paar weken wat af te vallen, maar kap je met het "dieet" dan verval je vaak weer in hetzelfde patroon, en sluipen de kilo's er (in veel, niet alle) gevallen weer aan. Ik ben zelf dietist van beroep, en ik heb een erg kritische kijk op dit soort zaken.
Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand kan zeggen dat frituren ongezond is, of dat olijfolie beter zou zijn dan vloeibare boter, of dat cup a soup slecht voor je is.
Frituren is niet perse ongezond, olie in plaats van hard vet zorgt voor een prima bereidingswijze. Op een juiste temperatuur frituren gaat de vorming van acrylamide tegen.
Olie is niet gezonder dan vloeibareboter, er is geen enkel onderzoek welke dit aantoont.
Cup a soup is niet ongezond, het bloeddrukverhogend effect van NACL is maar waarneembaar op een klein gedeelte van de bevolking, daarnaast vind ik het not done een product zomaar ongezond te noemen zonder ook maar een reden te noemen?
Sonja onzin, typisch weer zo'n achterlijke hype

En nee ik ben niet jalours, ik zou mijn geld zo never willen verdienen. Ik ben tegen het verkopen van gebakken lucht.
When I win, I win. When i loose? I still win..