Buiten dat het niet te vreten is, is het ook complete onzin.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
Frituren met olijfolie is anders ook heiligschennis!
Mensen die in hun eigen topic posten met hun kloonquote:Op maandag 3 december 2007 20:41 schreef Frituurkoning het volgende:
Smerig kut wijf, beetje zeggen dat frituren niet gezond is
Ik gebruik al jaren olijfolie, vooral onder salades.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Buiten dat het niet te vreten is, is het ook complete onzin.
Ieder vet, dus ook olijfolie, verandert van samenstelling op het moment dat het zo heet moet zijn dat je er in kunt frituren.
De meeste goede eigenscahppen die olijfolie bevat worden teniet gedaan op hoge temperatuur.
Maar ja, mensen denken: Oh, olijfolie, da's gezond, dus hoppa, een nieuwe hype is geboren.
En nu? De rest van je leven Sonja Bakkeren? Of kun je nu weer gewoon eten wat je wilt, zonder aan te komen? Hoeveel caloriën eet je bijvoorbeeld nu, gemiddeld per dag?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:53 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ben 25 kilo afgevallen dankzij Sonja BakkerBij mij kan ze niet meer stuk (mits geluid TV uit).
Echt zo..?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ik doe ook altijd een scheutje bij de boter voor het bakken van vlees. Niet zozeer omdat het gezond zou zijn, maar omdat je dan de boter iets heter kunt verhitten voordat hij aanbrandt, waardoor het vlees sneller dichtschroeit en dus veel sappiger blijft.
Ook om vlees in te bakken? Yeck...quote:Op donderdag 6 december 2007 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik gebruik alleen olijfolie, smaakt ook een stuk beter dan van die vette boter.
Ja, olie kan tot een hogere temperatuur verhit worden dan boter, ook een mengsel daarvan.quote:
Om gewoon in te braden vind ik olijfolie ook vele malen lekkerder. Frituren moet je echter in gewoon Remia frituurvet doenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook om vlees in te bakken? Yeck...
arachideolie noob!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:29 schreef De_Ananas het volgende:
STELLETJE N00BS
IN EEN FRIETPAN HOORT VET, GEEN OLIE!!!!!!!
Zeer zeker neukbaar jaquote:
Terechte opmerking!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:32 schreef een stoer persoon het volgende:
[..]
Mensen die in hun eigen topic posten met hun kloonHOAX!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |