Jaloers op dat ik geen zout mag eten?quote:Op maandag 3 december 2007 20:34 schreef hardromacore het volgende:
j-a-l-o-e-r-s
,op haar succes..quote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaloers op dat ik geen zout mag eten?!!!!!
Als je de OP had gelezen had je geweten dat zij de Nederlandse samenleving ondermijntquote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef Ravage het volgende:
Eh je hoeft natuurlijk niet naar haar te luisteren.. of blokkeert ze de deur bij je lokale snackbar?
Succes met mensen gezond eten aanpratenquote:Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef hardromacore het volgende:
[..]
,op haar succes.. oO<
Of ben je bang dat je snel wordt opgegeten, ananas is best gezond
Zolang de snackbars en mcdonalds gewoon open zijn, en er nog geen vettax ingevoerd is, valt haar invloed denk ik nog wel mee.. En daarbij zijn de mensen die ik ken die aan de Sonja zijn gegaan allemaal weer teruggejojo'd ..quote:Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen had je geweten dat zij de Nederlandse samenleving ondermijnt
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk door de supermarkt lopen zonder dat gezeik te horen of tv kijken zonder haar magere kutkop te zienquote:Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
Je kiest er zelf voor om zo kansloos te zijn om je iets van haar aan te trekken.
Er zitten meer hersencellen in een ananas dan in haar lelijke kopquote:Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
Ik zag haar net. Mijn god wat is ze dom. Wie schrijft haar boeken
Ik heb er eigenlijk nooit last van.quote:Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk door de supermarkt lopen zonder dat gezeik te horen of tv kijken zonder haar magere kutkop te zien
HERE COMES THE MOTHERLOAD!!!quote:Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef Troubles. het volgende:
Er zijn zelfs al Sonja Bakker kerstpakketten.
Hier een eerste reactie daarop:
[ afbeelding ]
Jah! Ik ook door die verrekte bolle Ananas.quote:Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HERE COMES THE MOTHERLOAD!!!
Steeds als ik die Sonja zie lachen zie ik dollar tekens in haar ogen.![]()
Daarbij word ik als zeldzame dunne mens keihard gediscriminatzineerd.
Verrek, een mede dunne mensch.quote:Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Jah! Ik ook door die verrekte bolle Ananas.![]()
Maar ik wil met Kerst zo'n heerlijk lekker vreetpakket. Gewoon zo'n grote doos met onderin wat stro en verder helemaal vol met vreten en wijn.![]()
En niet dit:
[ afbeelding ]
Maak je borst maar nat voor het Sonja-Bakker-jaar.quote:Op maandag 3 december 2007 23:20 schreef De_Ananas het volgende:
Topic van het jaar
Dit is serieus en geen biertopic, ja!quote:Op maandag 3 december 2007 23:34 schreef Kiegie het volgende:
Ik heb helegaar NIKS met Sonja Bakker, maar ik vond haar vanavond bij DWDD juist wel positief overkomen. Een nuchtere Westfriese pelster die zich door Mathijs en die zuurpruim van een Giel niet liet overlopen.
Maar voor overwicht is niet noodzakelijkerwijs ook overgewicht nodig.quote:Op maandag 3 december 2007 22:28 schreef Guncta het volgende:
Een beetje man is een man met overwicht in de relatie. Als je al niet eens een geslaagde feeder kan zijn ben je haar gewoon niet waard. Dik of dun.
Ik werd moe van de omgang met Sonja Bakker. Iedereen behandelt haar als een low-fat-slet. Ze heeft dit hele gebeuren prima aangepakt, chapeau voor dat.quote:Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef crossover het volgende:
Ik werd werkelijk waar moe van dat interview in DWDDIrritant, blij en kinderachtig wijf
Is ze al aangereden door een McDonalds vrachtwagen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ik werd moe van de omgang met Sonja Bakker. Iedereen behandelt haar als een low-fat-slet. Ze heeft dit hele gebeuren prima aangepakt, chapeau voor dat.
Waarom/Bron? 20 mG Vitamine C uit een pil of uit een sinasappel is toch gewoon nog steeds 20 mG Vitamine C? Of neemt je lichaam dat anders op?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef McGilles het volgende:
Net als bijvoorbeeld voedingssupplementen zoals vitaminen. De vitaminen die je bijvoorbeeld bij de kruidvat kan kopen dragen niks tot nauwelijks bij aan je gezondheid. Mensen kunnen toch wel bedenken dat een potje met 120 capsules voor 2,99 euro eigenlijk gewoon verrot is, kan je net zo goed je geld aan een zwerver geven, dat is nog nuttiger.
Ik dacht alleen maar 'wat een zeurmens'. Wat kan dat mens ratelen, zeg. Sowieso: Mensen die teveel volgens regeltjes leven, iew. Je krijgt gelijk opstandig de neiging een hele hotelcake naar binnen te werken als je haar hoort. Met een zak Dorito's Nacho Cheese toe.quote:Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef crossover het volgende:
Ik werd werkelijk waar moe van dat interview in DWDDIrritant, blij en kinderachtig wijf
Ho ho, ook nieuwe wijn die totaal niet waar is, heur!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef shmoopy het volgende:
Wat een irritant kutwijf, dat dieet is gewoon oude wijn in nieuwe zakken, er is 0% origineel aan, en als makke schapen rennen mensen achter haar aan.
Bij Ivo Niehe: de bier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
Ze had ook een rechtszaak 'aangespant'..
Dat veel mensen Sonja Bakker nodig hebben, komt omdat ze liever wat anders doen dan de samenstelling van eten uit hun hoofd leren, wat jij blijkbaar wel superinteressant vindt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef McGilles het volgende:
Veel mensen hebben gewoon geen flauw benut wat in de producten zit wat ze eten.
Ben ik nou een van de weinige die van elk product ongeveer de samenstelling wel weet? Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik eet sowieso wel gezond, daar heb ik Sonja Bakker niet voor nodig. Ik heb het idee dat het 'dieet' bedoelt is voor de debielen onder ons, mensen die zelf hersencellen tekort schieten wat betreft normaal eten.
Als je niet kan afvallen ben je zwak, mis je de discipline. Ik kan, als ik wil, zo 10kg afvallen in 2 maandjes, ook kan ik zo 10kg aankomen in 2 maanden. Het is allemaal zo makkelijk maar veel mensen snappen het gewoon niet. Sonja Bakker heeft zo'n succes omdat het meerendeel van de bevolking eigenlijk een dikke josti is. Als de gemiddelde mens een beetje slim was had zij nooit zo'n succes gehad.
Ik zag gisteren bij 'DWDD' Sonja Bakker, ze vertelde dat een supermarkt op 'eigen merk' kokosmacronen had gezet "Sonja Bakker's keuze' met als gevolg dat die dingen niet aan te slepen waren. Alle mensen die die dingen hadden gekocht met als gedachte 'gezonde snack' moeten ze eigen afschieten, debielen zijn het!
Net als bijvoorbeeld voedingssupplementen zoals vitaminen. De vitaminen die je bijvoorbeeld bij de kruidvat kan kopen dragen niks tot nauwelijks bij aan je gezondheid. Mensen kunnen toch wel bedenken dat een potje met 120 capsules voor 2,99 euro eigenlijk gewoon verrot is, kan je net zo goed je geld aan een zwerver geven, dat is nog nuttiger.
Ik bepaal zelf wel wat ik eet, als je dat al volgens een boekje moet doen is het wel heel erg met je gesteld. Straks heb je ook nog een boekje nodig die je verteld dat je moet gaan schijten. Mensen kopen klakkeloos een product waar Sonja Bakker opstaat, eten simpelweg gewoon wat hun word opgedragen terwijl ze geen flauw benut hebben wat de voedingswaarde is. Laat mensen zelf met voedsel aan de gang gaan in plaats van mensen op te dragen wat te doen.
Al met al, mijn mening over Sonja Bakker is wel duidelijk....
Ascorbinezuur blijft inderdaad gewoon hetzelfde in pil danwel fruitvorm, misschien dat mensen denken dat het één of ander enzym is en het daardoor als "chemische" vorm niet doet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Xith het volgende:
[..]
Waarom/Bron? 20 mG Vitamine C uit een pil of uit een sinasappel is toch gewoon nog steeds 20 mG Vitamine C? Of neemt je lichaam dat anders op?
arme Koenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef shmoopy het volgende:
Ach,wat zoet.
Ze zal wel niet slikken ook, teveel calorieën.
De opname is echter vaak slechter door het gebrek aan vezels in een pil. 1 van de redenen waarom het gebruik van vitamine geen enkel positief effect heeft op de gezondheid. het zorgt voor schijnveiligheid en mensen eten minder groenten en fruit want ze slikken toch pilletjes. terwijl ze er niet bij stilstaan dat de opname slechter kan zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Ascorbinezuur blijft inderdaad gewoon hetzelfde in pil danwel fruitvorm, misschien dat mensen denken dat het één of ander enzym is en het daardoor als "chemische" vorm niet doet.
Misschien omdat het niet lekker smaakt, en dingen die niet vers en sappig zijn moeten wel slecht zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Ascorbinezuur blijft inderdaad gewoon hetzelfde in pil danwel fruitvorm, misschien dat mensen denken dat het één of ander enzym is en het daardoor als "chemische" vorm niet doet.
* MASD er geen fuck om geeft en er een streng frituurdieet nuttigt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef -0- het volgende:
[..]
De opname is echter vaak slechter door het gebrek aan vezels in een pil. 1 van de redenen waarom het gebruik van vitamine geen enkel positief effect heeft op de gezondheid. het zorgt voor schijnveiligheid en mensen eten minder groenten en fruit want ze slikken toch pilletjes. terwijl ze er niet bij stilstaan dat de opname slechter kan zijn.
Buiten het feit dat voor een aantal vitamines het nemen van een pil met ADH 500% natuurlijk gewoon slecht voor je is. In sommige gevallen nog wel slechter als een gebrek aan.
Overigens is het in de westerse wereld met een beetje normaal eetpatroon zeer moeilijk om een gebreksziekte te ontwikkelen en zijn supplementen helemaal niet nodig. (zieken e.d. daargelaten).
OT:
Je kan zeggen van Sonja Bakker wat je wil maar ze heeft de marketing blijkbaar slim aangepakt aangezien ze succes heeft met iets wat elke boerenlul zelf nog wel zou moeten kunnen bedenken.
Ja, en aan de nazi's hebben we ons toffe wegennet te danken, maar dat maakt ze nog geen kewle gasten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef -0- het volgende:
OT:
Je kan zeggen van Sonja Bakker wat je wil maar ze heeft de marketing blijkbaar slim aangepakt aangezien ze succes heeft met iets wat elke boerenlul zelf nog wel zou moeten kunnen bedenken.
Ik zeg ook niet dat ze tof is, maar ze heeft wel mooi gebruik gemaakt van de blijkbaar grenzeloze domheid van veel mensen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en aan de nazi's hebben we ons toffe wegennet te danken, maar dat maakt ze nog geen kewle gasten.
We zullen ze eens volstouwen met frikandellenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Het allerergste van deze nieuwe trend is wijven die kenkerbroodmager zijn en die dan eens een frikandel naar binnen stouwen je aankijken en dan zeggen:
"JA IK HEB EEN SASDAG!!11@@ROFLCOPTEREINZWEIRAIUNO!!11"
Aan 't frikandelinfuus met ze! Volprammen met eiwitten en koolhydraten. Vatsbinden op de bank en bier voeren, al kijkend naar films met louter tieten, explosies en grof taalgebruik! We zullen ze leren leven!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We zullen ze eens volstouwen met frikandellen!!!!
Tijd voor de frituurrevolutiequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Aan 't frikandelinfuus met ze! Volprammen met eiwitten en koolhydraten. Vatsbinden op de bank en bier voeren, al kijkend naar films met louter tieten, explosies en grof taalgebruik! We zullen ze leren leven!!
Ik maak me ongewild schuldig aan schaamteloze zelfquotelarijquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Tijd voor de Remia-Revolte, de frituurrevolutie, het MoraïsmeSex Drugs & Cholestorol
een hele dikke, maar intelligente man, die precies weet waar te dikke vrouwen gevoelig voor zijn en waar ze intrappen, een crash dieetquote:Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
Ik zag haar net. Mijn god wat is ze dom. Wie schrijft haar boeken
Optioneel, maar dan wel bier met smaeckquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:27 schreef Lyzio het volgende:
Vind het een grof schandaal dat jullie geen bier betrekken bij het Moraïsme.
Mijn god, je kunt xylofoon spelen op haar ribben.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Cokate het volgende:
Overigens is hier niks mis mee:
[ afbeelding ]
Maar Sonja Bakker is gewoon een irritant figuur.
Rammelbatsen is zooooo 1972quote:
En als je dan big blind bent?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
Sonja Bakker adepten, uw voorland, of u moet bakkeren for life, hetgeen zo goed als onmogelijk is, tenzij je SB bént en een dik verleden veinst
Jazeker wel, dat lichaam schreeuwt om voeding.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Cokate het volgende:
Overigens is hier niks mis mee:
[ afbeelding ]
Vanavond bij mij? Zetten we samen de pan aan? Hmm?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jazeker wel, dat lichaam schreeuwt om voeding.![]()
Da's geen vrouw, da's een argument om te gaan frituren.
Het gaat niet alleen om frikandellen. Het betreft hier ook bier, saus, pizza's, bier, explosies, tieten en bier. Snap je wel?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:46 schreef milagro het volgende:
je ribben zien is idd normaal als je je handen boven je hoofd houdt, je uitrekt... niets te maken met te dun zijn...
en sommigen zijn van nature zo tenger, daar heeft volproppen met frikandelletjes geen zin bij, gaan ze enkel maar meer van schijten
Ja precies. Net zoals dat er mensen zijn die van nature mollig zijn. Alleen het valt me op dat die mollige mensen wel meer begrip krijgen dan de mensen die slank zijn, daarbij is het altijd direct: "omfg gratenpakhuisquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:46 schreef milagro het volgende:
je ribben zien is idd normaal als je je handen boven je hoofd houdt, je uitrekt... niets te maken met te dun zijn...
en sommigen zijn van nature zo tenger, daar heeft volproppen met frikandelletjes geen zin bij, gaan ze enkel maar meer van schijten
Ve-Zulsquote:
Die overigens botweg over mijn genereuze aanbood leest.quote:
Volgens mij is die foto gewoon uitgerekt, ze ziet er namelijk niet mager uit; alleen heel dun.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jazeker wel, dat lichaam schreeuwt om voeding.![]()
Da's geen vrouw, da's een argument om te gaan frituren.
Interesseert toch geen hol. Frituren moeten we, ongeacht wat er voor foto's gepost worden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:52 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Volgens mij is die foto gewoon uitgerekt, ze ziet er namelijk niet mager uit; alleen heel dun.
Ze is ook best lang, 1 meter 80.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:52 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Volgens mij is die foto gewoon uitgerekt, ze ziet er namelijk niet mager uit; alleen heel dun.
Een man naar mijn hartquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Interesseert toch geen hol. Frituren moeten we, ongeacht wat er voor foto's gepost worden.
Kijk dat eens hoopgevend zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Interesseert toch geen hol. Frituren moeten we, ongeacht wat er voor foto's gepost worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |