abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55019999
Mensen zeggen dat we terroristen aan moeten pakken, moslimfundamentalisten en rechtse radicalen. Maar waarom? Wat doen zij om onze samenleving aan het wankelen te brengen?

ZIJ MOGEN DE VETERS VAN SONJA BAKKER NIET EENS STRIKKEN of plakken als ze klitteband heeft

''Nee daar zit zout in, dat mag je niet''

Zegt ze over Cup a Soup ''veel mensen denken dat dat gezond is maar dat is niet zo''

Flikker toch op man garnalenhoer

Ze ondermijnt onze Bourgondische levensstijl met haar low light percentage fat gezwets

Ze zegt dat bier niet goed voor je is, ze probeert de gezonde bedrijven kapot te maken

Je hebt geen lekkere wijven meer, ze zijn allemaal meergranenbrood(niet meer dan 1 bammetje per dag!!) mager

Kees zou zeggen: ''Ze hét wel nie veul tiet, en ók nie veul vet''

Ze wilt onrust stoken in de samenleving, je mag niks meer eten! Ruzies tussen de mannen en de vrouwen want mannen willen hun lekkere sappige snack niet kwijt

Bij deze spreek ik een fatwah uit over Sonja Bakker!

Dat zal haar leren zich te bemoeien met onze levensstijl
pi_55020067
j-a-l-o-e-r-s
pi_55020076
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:34 schreef hardromacore het volgende:
j-a-l-o-e-r-s
Jaloers op dat ik geen zout mag eten? !!!!!
  maandag 3 december 2007 @ 20:35:16 #4
27699 Ravage
thinking about you
pi_55020081
Eh je hoeft natuurlijk niet naar haar te luisteren.. of blokkeert ze de deur bij je lokale snackbar?
i'm not living, i'm just killing time
pi_55020128
Ik werd werkelijk waar moe van dat interview in DWDD Irritant, blij en kinderachtig wijf
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_55020147
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jaloers op dat ik geen zout mag eten? !!!!!
,op haar succes..
Of ben je bang dat je snel wordt opgegeten, ananas is best gezond
  maandag 3 december 2007 @ 20:38:35 #7
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_55020156
ja ok, ga maar weer slapen
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_55020159
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef Ravage het volgende:
Eh je hoeft natuurlijk niet naar haar te luisteren.. of blokkeert ze de deur bij je lokale snackbar?
Als je de OP had gelezen had je geweten dat zij de Nederlandse samenleving ondermijnt
pi_55020175
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef hardromacore het volgende:

[..]

,op haar succes.. oO<
Of ben je bang dat je snel wordt opgegeten, ananas is best gezond
Succes met mensen gezond eten aanpraten

Ik zou nog niet dood willen worden gevonden met een light product
  maandag 3 december 2007 @ 20:40:40 #10
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_55020211
Ik vind haar best een milf!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 3 december 2007 @ 20:41:28 #11
197853 Frituurkoning
Mênnus Frituren
pi_55020228
Smerig kut wijf, beetje zeggen dat frituren niet gezond is
Doe mennene mexicano en een friet saté
een lihamboutje en een kaassouflé
Vijf kroketten en drie korteletten,
en gift ook mar unne smulrol meej.
  maandag 3 december 2007 @ 20:42:29 #12
27699 Ravage
thinking about you
pi_55020245
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als je de OP had gelezen had je geweten dat zij de Nederlandse samenleving ondermijnt
Zolang de snackbars en mcdonalds gewoon open zijn, en er nog geen vettax ingevoerd is, valt haar invloed denk ik nog wel mee.. En daarbij zijn de mensen die ik ken die aan de Sonja zijn gegaan allemaal weer teruggejojo'd ..
pi_55020251
D00d, dat onderste plaatje
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 3 december 2007 @ 20:44:34 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_55020302
Je kiest er zelf voor om zo kansloos te zijn om je iets van haar aan te trekken.
pi_55020313
Ze praat echt als een lompe boerin .
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 20:46:24 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_55020352
Ik zag haar net. Mijn god wat is ze dom. Wie schrijft haar boeken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55020356
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
Je kiest er zelf voor om zo kansloos te zijn om je iets van haar aan te trekken.
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk door de supermarkt lopen zonder dat gezeik te horen of tv kijken zonder haar magere kutkop te zien
pi_55020367
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:

Er zitten meer hersencellen in een ananas dan in haar lelijke kop
  maandag 3 december 2007 @ 20:47:30 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_55020381
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik kan niet eens meer fatsoenlijk door de supermarkt lopen zonder dat gezeik te horen of tv kijken zonder haar magere kutkop te zien
Ik heb er eigenlijk nooit last van.
pi_55020702
Er zijn zelfs al Sonja Bakker kerstpakketten.

Hier een eerste reactie daarop:

Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55020847
haha

mooie pic
Nothing to see here, carry on
  maandag 3 december 2007 @ 21:14:58 #22
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55020938
Maak eens een fatsoenlijke paint
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  maandag 3 december 2007 @ 21:15:39 #23
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_55020952
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef Troubles. het volgende:
Er zijn zelfs al Sonja Bakker kerstpakketten.

Hier een eerste reactie daarop:

[ afbeelding ]
HERE COMES THE MOTHERLOAD!!!

Steeds als ik die Sonja zie lachen zie ik dollar tekens in haar ogen.
Daarbij word ik als zeldzame dunne mens keihard gediscriminatzineerd.
0 topics op naam. 14.gif
pi_55021078
En toch... is zij wel het levende bewijs dat achterlijke mensen het nog best ver kunnen schoppen...
Gelukkig zonder haar
pi_55021882
goed topique
pi_55022455
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

HERE COMES THE MOTHERLOAD!!!

Steeds als ik die Sonja zie lachen zie ik dollar tekens in haar ogen.
Daarbij word ik als zeldzame dunne mens keihard gediscriminatzineerd.
Jah! Ik ook door die verrekte bolle Ananas.

Maar ik wil met Kerst zo'n heerlijk lekker vreetpakket. Gewoon zo'n grote doos met onderin wat stro en verder helemaal vol met vreten en wijn.

En niet dit:

maandag 3 december 2007 @ 22:28:04 #27
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55022509
Een beetje man is een man met overwicht in de relatie. Als je al niet eens een geslaagde feeder kan zijn ben je haar gewoon niet waard. Dik of dun.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  maandag 3 december 2007 @ 22:34:14 #28
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_55022678
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Jah! Ik ook door die verrekte bolle Ananas.

Maar ik wil met Kerst zo'n heerlijk lekker vreetpakket. Gewoon zo'n grote doos met onderin wat stro en verder helemaal vol met vreten en wijn.

En niet dit:

[ afbeelding ]

Verrek, een mede dunne mensch.
Ik brul, viva la revolution!
0 topics op naam. 14.gif
pi_55022929
"vul hier product in"-Light
  maandag 3 december 2007 @ 23:12:43 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55023657
enge stinkhoer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55023866
Topic van het jaar
pi_55024144
Sowieso mensen die niet genoeg zijn ontwikkeld om te weten dat het een trut is.

Een echt mens kiest zelf en volgt niet als een schaap.

En een een of andere Soja Bakker je laten lezen wat je wel of niet mag eten is bullshit.
Als je dik word beweeg je niet genoeg.

Nja, ik stop maar, onthoud gewoon dat het een domme hoer is.
Kijk dan, ze is afgevallen en nog is ze lelijk als de pest, kijk die bolle kop dan!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 3 december 2007 @ 23:34:55 #33
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_55024147
Ik heb helegaar NIKS met Sonja Bakker, maar ik vond haar vanavond bij DWDD juist wel positief overkomen. Een nuchtere Westfriese pelster die zich door Mathijs en die zuurpruim van een Giel niet liet overlopen.
Dat verandert alles
pi_55024942
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:20 schreef De_Ananas het volgende:
Topic van het jaar
Maak je borst maar nat voor het Sonja-Bakker-jaar.

In Januari breekt de hel pas echt los.
pi_55024965
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:34 schreef Kiegie het volgende:
Ik heb helegaar NIKS met Sonja Bakker, maar ik vond haar vanavond bij DWDD juist wel positief overkomen. Een nuchtere Westfriese pelster die zich door Mathijs en die zuurpruim van een Giel niet liet overlopen.
Dit is serieus en geen biertopic, ja!
  dinsdag 4 december 2007 @ 07:03:28 #36
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_55026839
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:28 schreef Guncta het volgende:
Een beetje man is een man met overwicht in de relatie. Als je al niet eens een geslaagde feeder kan zijn ben je haar gewoon niet waard. Dik of dun.
Maar voor overwicht is niet noodzakelijkerwijs ook overgewicht nodig.
pi_55026856
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef crossover het volgende:
Ik werd werkelijk waar moe van dat interview in DWDD Irritant, blij en kinderachtig wijf
Ik werd moe van de omgang met Sonja Bakker. Iedereen behandelt haar als een low-fat-slet. Ze heeft dit hele gebeuren prima aangepakt, chapeau voor dat.
I feel kinda Locrian today
pi_55028859
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 07:12 schreef starla het volgende:

[..]

Ik werd moe van de omgang met Sonja Bakker. Iedereen behandelt haar als een low-fat-slet. Ze heeft dit hele gebeuren prima aangepakt, chapeau voor dat.
Is ze al aangereden door een McDonalds vrachtwagen?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:42:09 #39
3185 Adelante
To let it go now
pi_55028995
die stem van d'r
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55029010
Veel mensen hebben gewoon geen flauw benut wat in de producten zit wat ze eten.
Ben ik nou een van de weinige die van elk product ongeveer de samenstelling wel weet? Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik eet sowieso wel gezond, daar heb ik Sonja Bakker niet voor nodig. Ik heb het idee dat het 'dieet' bedoelt is voor de debielen onder ons, mensen die zelf hersencellen tekort schieten wat betreft normaal eten.

Als je niet kan afvallen ben je zwak, mis je de discipline. Ik kan, als ik wil, zo 10kg afvallen in 2 maandjes, ook kan ik zo 10kg aankomen in 2 maanden. Het is allemaal zo makkelijk maar veel mensen snappen het gewoon niet. Sonja Bakker heeft zo'n succes omdat het meerendeel van de bevolking eigenlijk een dikke josti is. Als de gemiddelde mens een beetje slim was had zij nooit zo'n succes gehad.

Ik zag gisteren bij 'DWDD' Sonja Bakker, ze vertelde dat een supermarkt op 'eigen merk' kokosmacronen had gezet "Sonja Bakker's keuze' met als gevolg dat die dingen niet aan te slepen waren. Alle mensen die die dingen hadden gekocht met als gedachte 'gezonde snack' moeten ze eigen afschieten, debielen zijn het!

Net als bijvoorbeeld voedingssupplementen zoals vitaminen. De vitaminen die je bijvoorbeeld bij de kruidvat kan kopen dragen niks tot nauwelijks bij aan je gezondheid. Mensen kunnen toch wel bedenken dat een potje met 120 capsules voor 2,99 euro eigenlijk gewoon verrot is, kan je net zo goed je geld aan een zwerver geven, dat is nog nuttiger.

Ik bepaal zelf wel wat ik eet, als je dat al volgens een boekje moet doen is het wel heel erg met je gesteld. Straks heb je ook nog een boekje nodig die je verteld dat je moet gaan schijten. Mensen kopen klakkeloos een product waar Sonja Bakker opstaat, eten simpelweg gewoon wat hun word opgedragen terwijl ze geen flauw benut hebben wat de voedingswaarde is. Laat mensen zelf met voedsel aan de gang gaan in plaats van mensen op te dragen wat te doen.

Al met al, mijn mening over Sonja Bakker is wel duidelijk....
pi_55029286
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef McGilles het volgende:

Net als bijvoorbeeld voedingssupplementen zoals vitaminen. De vitaminen die je bijvoorbeeld bij de kruidvat kan kopen dragen niks tot nauwelijks bij aan je gezondheid. Mensen kunnen toch wel bedenken dat een potje met 120 capsules voor 2,99 euro eigenlijk gewoon verrot is, kan je net zo goed je geld aan een zwerver geven, dat is nog nuttiger.
Waarom/Bron? 20 mG Vitamine C uit een pil of uit een sinasappel is toch gewoon nog steeds 20 mG Vitamine C? Of neemt je lichaam dat anders op?
pi_55029404
Sonja bakker is het levende bewijs van het feit dat je met een beperkte intelligentie en visie je nog best kutzooi kunt uitgeven. Daar komt helemaal niet zoveel bij kijken.
pi_55029868
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef crossover het volgende:
Ik dacht alleen maar 'wat een zeurmens'. Wat kan dat mens ratelen, zeg. Sowieso: Mensen die teveel volgens regeltjes leven, iew. Je krijgt gelijk opstandig de neiging een hele hotelcake naar binnen te werken als je haar hoort. Met een zak Dorito's Nacho Cheese toe.

Maar misschien had ik als ik flink aan de maat geweest was (mijn gewicht ligt juist ver ónder de standaardnorm) wel anders gepraat, had ik in die situatie wel boodschap gehad aan haar gezever.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 11:26:03 ]
pi_55029968
Dankzij Sonja Bakker en haar debiele volgelingen is er geen fatsoenlijk stuk vlees of echte boter (help! vet!) meer te vinden straks. Light chips, light melk, light FUCKING dropveters, nokken nou. Ik wil echte smaak, volle smaak, geen producten waarbij het gebrek aan smaak wordt opgevuld met aspartaam. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_55030293
Garnalenhoer.

En verder wat J. zegt.

Wat een irritant kutwijf, dat dieet is gewoon oude wijn in nieuwe zakken, er is 0% origineel aan, en als makke schapen rennen mensen achter haar aan.
Alleen al om die hysterische hoeiboeistem zou ze met cement aan d'r poten het Ijsselmeer in geflikkerd moeten worden.

Zo, da's lucht best lekker op.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_55030314
Ze had ook een rechtszaak 'aangespant'. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_55030410
Ach,wat zoet.

Ze zal wel niet slikken ook, teveel calorieën.
pi_55030590
Was het echt nodig om een plaatje van 1600×1197 pixels te plaatsen?

Het ergste aan Sonja Bakker vind ik eigenlijk de intens niet-grappige kantoorhumorfiguren die om het hardst roepen dat ze een SAS-dag hebben als ze een biscuitje bij de thee krijgen. Natuurlijk bijgestaan door het keiharde "SCHIJT AAN SONJA BAKKER"-geschreeuw, omdat de rest van de wereld die opmerking nog geen 235 keer gehoord heeft en misschien niet begrijpt wat er met een SAS-dag bedoeld wordt. Waarna hun bierbuiken, zwembandjes en onderkinnen minutenlang op en neer deinen tijdens het gehinnik dat er op volgt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_55030679
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef shmoopy het volgende:

Wat een irritant kutwijf, dat dieet is gewoon oude wijn in nieuwe zakken, er is 0% origineel aan, en als makke schapen rennen mensen achter haar aan.
Ho ho, ook nieuwe wijn die totaal niet waar is, heur! .
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
Ze had ook een rechtszaak 'aangespant'. .
Bij Ivo Niehe: de bier.
Ivo: "Oh, je verzint er een nieuw lidwoord voor?"
Sonja; "Ja."

. Ze begreep niet eens wat hij bedoelde.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55030686
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef McGilles het volgende:
Veel mensen hebben gewoon geen flauw benut wat in de producten zit wat ze eten.
Ben ik nou een van de weinige die van elk product ongeveer de samenstelling wel weet? Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik eet sowieso wel gezond, daar heb ik Sonja Bakker niet voor nodig. Ik heb het idee dat het 'dieet' bedoelt is voor de debielen onder ons, mensen die zelf hersencellen tekort schieten wat betreft normaal eten.

Als je niet kan afvallen ben je zwak, mis je de discipline. Ik kan, als ik wil, zo 10kg afvallen in 2 maandjes, ook kan ik zo 10kg aankomen in 2 maanden. Het is allemaal zo makkelijk maar veel mensen snappen het gewoon niet. Sonja Bakker heeft zo'n succes omdat het meerendeel van de bevolking eigenlijk een dikke josti is. Als de gemiddelde mens een beetje slim was had zij nooit zo'n succes gehad.

Ik zag gisteren bij 'DWDD' Sonja Bakker, ze vertelde dat een supermarkt op 'eigen merk' kokosmacronen had gezet "Sonja Bakker's keuze' met als gevolg dat die dingen niet aan te slepen waren. Alle mensen die die dingen hadden gekocht met als gedachte 'gezonde snack' moeten ze eigen afschieten, debielen zijn het!

Ik bepaal zelf wel wat ik eet, als je dat al volgens een boekje moet doen is het wel heel erg met je gesteld. Straks heb je ook nog een boekje nodig die je verteld dat je moet gaan schijten. Mensen kopen klakkeloos een product waar Sonja Bakker opstaat, eten simpelweg gewoon wat hun word opgedragen terwijl ze geen flauw benut hebben wat de voedingswaarde is. Laat mensen zelf met voedsel aan de gang gaan in plaats van mensen op te dragen wat te doen.

Al met al, mijn mening over Sonja Bakker is wel duidelijk....
Dat veel mensen Sonja Bakker nodig hebben, komt omdat ze liever wat anders doen dan de samenstelling van eten uit hun hoofd leren, wat jij blijkbaar wel superinteressant vindt.

Sommige mensen schilderen zelf, sommige mensen laten een schilder inhuren. Sommige mensen repareren hun fiets zelf, sommige mensen laten een fietsenmaker het doen. Mensen zijn anders, leer er mee leven.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:56:15 #51
165512 MASD
Music is dead.
pi_55031918
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Xith het volgende:

[..]

Waarom/Bron? 20 mG Vitamine C uit een pil of uit een sinasappel is toch gewoon nog steeds 20 mG Vitamine C? Of neemt je lichaam dat anders op?
Ascorbinezuur blijft inderdaad gewoon hetzelfde in pil danwel fruitvorm, misschien dat mensen denken dat het één of ander enzym is en het daardoor als "chemische" vorm niet doet.
Long live music.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:38:42 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_55033150
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef shmoopy het volgende:
Ach,wat zoet.

Ze zal wel niet slikken ook, teveel calorieën.
arme Koen

kijkt ter vermaak de sonja bakker real life soap gedurende een fatsoenlijke avondmaaltijd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:29:02 #53
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_55034491
Wat nou zout is ongezond? Wie eet er nu friet zonder zout?
Don't let my username fool you...
pi_55034843
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:56 schreef MASD het volgende:

[..]

Ascorbinezuur blijft inderdaad gewoon hetzelfde in pil danwel fruitvorm, misschien dat mensen denken dat het één of ander enzym is en het daardoor als "chemische" vorm niet doet.
De opname is echter vaak slechter door het gebrek aan vezels in een pil. 1 van de redenen waarom het gebruik van vitamine geen enkel positief effect heeft op de gezondheid. het zorgt voor schijnveiligheid en mensen eten minder groenten en fruit want ze slikken toch pilletjes. terwijl ze er niet bij stilstaan dat de opname slechter kan zijn.

Buiten het feit dat voor een aantal vitamines het nemen van een pil met ADH 500% natuurlijk gewoon slecht voor je is. In sommige gevallen nog wel slechter als een gebrek aan.

Overigens is het in de westerse wereld met een beetje normaal eetpatroon zeer moeilijk om een gebreksziekte te ontwikkelen en zijn supplementen helemaal niet nodig. (zieken e.d. daargelaten).

OT:
Je kan zeggen van Sonja Bakker wat je wil maar ze heeft de marketing blijkbaar slim aangepakt aangezien ze succes heeft met iets wat elke boerenlul zelf nog wel zou moeten kunnen bedenken.
pi_55034845
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:56 schreef MASD het volgende:

[..]

Misschien omdat het niet lekker smaakt, en dingen die niet vers en sappig zijn moeten wel slecht zijn

dinsdag 4 december 2007 @ 14:47:38 #56
165512 MASD
Music is dead.
pi_55035011
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef -0- het volgende:

[..]

De opname is echter vaak slechter door het gebrek aan vezels in een pil. 1 van de redenen waarom het gebruik van vitamine geen enkel positief effect heeft op de gezondheid. het zorgt voor schijnveiligheid en mensen eten minder groenten en fruit want ze slikken toch pilletjes. terwijl ze er niet bij stilstaan dat de opname slechter kan zijn.

Buiten het feit dat voor een aantal vitamines het nemen van een pil met ADH 500% natuurlijk gewoon slecht voor je is. In sommige gevallen nog wel slechter als een gebrek aan.

Overigens is het in de westerse wereld met een beetje normaal eetpatroon zeer moeilijk om een gebreksziekte te ontwikkelen en zijn supplementen helemaal niet nodig. (zieken e.d. daargelaten).

OT:
Je kan zeggen van Sonja Bakker wat je wil maar ze heeft de marketing blijkbaar slim aangepakt aangezien ze succes heeft met iets wat elke boerenlul zelf nog wel zou moeten kunnen bedenken.
* MASD er geen fuck om geeft en er een streng frituurdieet nuttigt.
Long live music.
pi_55035014
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef -0- het volgende:

OT:
Ja, en aan de nazi's hebben we ons toffe wegennet te danken, maar dat maakt ze nog geen kewle gasten.
pi_55035023
Helemaal met de TS eens, ze infiltreert vrijwel elk huishouden met haar paardensmoel.
pi_55035138
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, en aan de nazi's hebben we ons toffe wegennet te danken, maar dat maakt ze nog geen kewle gasten.
Ik zeg ook niet dat ze tof is, maar ze heeft wel mooi gebruik gemaakt van de blijkbaar grenzeloze domheid van veel mensen.

Verder mag ze wel de carriere voort gaan zetten in Duitsland, als dat ervoor zorgt dat ze hierniet meer op tv te zien is met die stem.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:53:12 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55035170
lightproducten zijn slecht en niet lekker. sonja ook.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 14:56:04 #61
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55035252
Je moet eierkoeken eten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55035260
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Je moet eierkoeken eten
!
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:56:49 #63
165512 MASD
Music is dead.
pi_55035279
iemand een video van haar? heb die stem nooit gehoord.
Long live music.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:57:02 #64
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55035286
Het allerergste van deze nieuwe trend is wijven die kenkerbroodmager zijn en die dan eens een frikandel naar binnen stouwen je aankijken en dan zeggen:

"JA IK HEB EEN SASDAG!!11@@ROFLCOPTEREINZWEIRAIUNO!!11"

live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 14:57:15 #65
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55035291
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

!
Hallo dat moet hoor van haar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:58:23 #66
165512 MASD
Music is dead.
pi_55035327
sasdag?
Long live music.
pi_55035334
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Het allerergste van deze nieuwe trend is wijven die kenkerbroodmager zijn en die dan eens een frikandel naar binnen stouwen je aankijken en dan zeggen:

"JA IK HEB EEN SASDAG!!11@@ROFLCOPTEREINZWEIRAIUNO!!11"

We zullen ze eens volstouwen met frikandellen !!!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:59:11 #68
27699 Ravage
thinking about you
pi_55035347
sas.. .schijt aan sonja
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:00:27 #69
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55035381
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

We zullen ze eens volstouwen met frikandellen !!!!
Aan 't frikandelinfuus met ze! Volprammen met eiwitten en koolhydraten. Vatsbinden op de bank en bier voeren, al kijkend naar films met louter tieten, explosies en grof taalgebruik! We zullen ze leren leven!!
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:09:51 #70
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55035668
Sonja Bakker: Stom, Oninteressant, Naar, Jofel, Akelig en Beroerd, Asociaal, Kakafonisch, Kneuterig, Etterig, Roemloos.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:16:22 #71
198550 Cokate
C17 H21 NO4
pi_55035856
Overigens is hier niks mis mee:

Maar Sonja Bakker is gewoon een irritant figuur .
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:17:24 #72
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55035891
Topic wint aan kwaliteit.
- james 'jimmy' dean
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 15:24:11 #73
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55036081
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Aan 't frikandelinfuus met ze! Volprammen met eiwitten en koolhydraten. Vatsbinden op de bank en bier voeren, al kijkend naar films met louter tieten, explosies en grof taalgebruik! We zullen ze leren leven!!
Tijd voor de frituurrevolutie Sex Drugs & Cholestorol
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 15:25:12 #74
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55036103
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:24 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Tijd voor de Remia-Revolte, de frituurrevolutie, het Moraïsme Sex Drugs & Cholestorol
Ik maak me ongewild schuldig aan schaamteloze zelfquotelarij
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:27:36 #75
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55036121
Vind het een grof schandaal dat jullie geen bier betrekken bij het Moraïsme.
- james 'jimmy' dean
pi_55036140
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:

een hele dikke, maar intelligente man, die precies weet waar te dikke vrouwen gevoelig voor zijn en waar ze intrappen, een crash dieet

hulde wel voor de marketing, had ik moeten verzinnen, een kuldieet met mijn fantastisch slanke lijfje als bewijs
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 15:32:20 #77
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55036190
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:27 schreef Lyzio het volgende:
Vind het een grof schandaal dat jullie geen bier betrekken bij het Moraïsme.
Optioneel, maar dan wel bier met smaeck
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:33:55 #78
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_55036227
magere vrouwen zijn een no go
(dikke vrouwen ook btw )
happen naar de baas
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:35:16 #79
198550 Cokate
C17 H21 NO4
pi_55036253
Magere vrouwen zijn fakking sexy .
pi_55036441
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Cokate het volgende:

[ afbeelding ]

Maar Sonja Bakker is gewoon een irritant figuur .
Mijn god, je kunt xylofoon spelen op haar ribben. .
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 15:59:15 #81
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55036817
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:35 schreef Cokate het volgende:
Magere vrouwen zijn fakking sexy .
Rammelbatsen is zooooo 1972
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:11:14 #82
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55037104
Rammelbatsen
2x woordwaarde.
- james 'jimmy' dean
pi_55037427

Aretha was vroeger een Sonja Bakker volgelinge avant-la-kutboekjes, sinds ze gestopt is, denkt Aretha's lichaam "pik in, voor het weer winter wordt" en slaat iedere pondje door het mondje op, to be sure to be sure..

Sonja Bakker adepten, uw voorland, of u moet bakkeren for life, hetgeen zo goed als onmogelijk is, tenzij je SB bént en een dik verleden veinst
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2007 @ 16:28:16 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_55037469
R*E*S*P*E*C*T*

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:31:50 #85
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55037560
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
Sonja Bakker adepten, uw voorland, of u moet bakkeren for life, hetgeen zo goed als onmogelijk is, tenzij je SB bént en een dik verleden veinst
En als je dan big blind bent?
- james 'jimmy' dean
pi_55038532
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Cokate het volgende:

[ afbeelding ]
Jazeker wel, dat lichaam schreeuwt om voeding.
Da's geen vrouw, da's een argument om te gaan frituren.
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2007 @ 17:17:25 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_55038571
Boerenkool zou ik zeggen

dinsdag 4 december 2007 @ 17:19:07 #88
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55038617
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Vanavond bij mij? Zetten we samen de pan aan? Hmm?
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:36:07 #89
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55038954
Vind die ene vrouw trouwens niet eens zo overdreven dun. Bij de meeste vrouwen zul je ribben zien als ze hun handen omhoog doen (tenminste, dat hoop ik dan).

De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_55039169
je ribben zien is idd normaal als je je handen boven je hoofd houdt, je uitrekt... niets te maken met te dun zijn...

en sommigen zijn van nature zo tenger, daar heeft volproppen met frikandelletjes geen zin bij, gaan ze enkel maar meer van schijten
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:48:14 #91
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55039208
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:46 schreef milagro het volgende:
je ribben zien is idd normaal als je je handen boven je hoofd houdt, je uitrekt... niets te maken met te dun zijn...

en sommigen zijn van nature zo tenger, daar heeft volproppen met frikandelletjes geen zin bij, gaan ze enkel maar meer van schijten
Het gaat niet alleen om frikandellen. Het betreft hier ook bier, saus, pizza's, bier, explosies, tieten en bier. Snap je wel?
- james 'jimmy' dean
pi_55039252
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:46 schreef milagro het volgende:

Ja precies. Net zoals dat er mensen zijn die van nature mollig zijn. Alleen het valt me op dat die mollige mensen wel meer begrip krijgen dan de mensen die slank zijn, daarbij is het altijd direct: "omfg gratenpakhuis " omdat iedereen standaard denkt dat ze een eetstoornis hebben ofzo .
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 17:50:34 #93
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55039269
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Boerenkool zou ik zeggen

Ve-Zuls

Frituur, daarknappievanop luister nou gewoon naar schmoopy
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:51:49 #94
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55039291
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:50 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
luister nou gewoon naar schmoopy
Die overigens botweg over mijn genereuze aanbood leest.
- james 'jimmy' dean
pi_55039306
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Volgens mij is die foto gewoon uitgerekt, ze ziet er namelijk niet mager uit; alleen heel dun.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:54:36 #96
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55039350
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:52 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Volgens mij is die foto gewoon uitgerekt, ze ziet er namelijk niet mager uit; alleen heel dun.
Interesseert toch geen hol. Frituren moeten we, ongeacht wat er voor foto's gepost worden.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:56:51 #97
198550 Cokate
C17 H21 NO4
pi_55039396
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:52 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Ze is ook best lang, 1 meter 80.
pi_55039644
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:54 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Interesseert toch geen hol. Frituren moeten we, ongeacht wat er voor foto's gepost worden.
Een man naar mijn hart
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 december 2007 @ 18:11:58 #99
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_55039763
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:54 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Kijk dat eens hoopgevend zijn . Kwestie van tijd voor de ware Frituurgoeroe opstaat en ons met het welgemikte vette en zoute smaakoffensief verlost van die duivelse stoephoer die tout Nederland aan de anorexia wil hebben. De tevee is al breed, nou de kijker nog.
pi_55040454
zre vebiedt frituren
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')