abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55291228
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

ARACHNIDEN!?>!?

[ afbeelding ]
Gefrituurde arachniden
pi_55672800
Lekker.

Ik was erg aangekomen, begon m'n collega gelijk met "Waarom ga je niet sonja bakker doen? Heeft mij heel erg geholpen". Ja, ik weet al wat ik wel en niet mag en als ik een dieet wil volgen kan ik het zelf ook wel schrijven, beter dan Sonja Bakker.

Ik erger me idd ook rot aan die stem en de domme adviezen. Ze deed toen zo'n SBS programma, ging ze mensen advies geven. Geeft ze als lunch aan een vrachtwagenchauffeur EEN HELE KRENTENBOL. Nou nou, stevige lunch. Daar kun je wel een vrachtje op inladen!
Sanity is (not) statistical
  maandag 31 december 2007 @ 04:03:16 #143
169378 Arnoutvanh
de essentie is zoek
pi_55672909
Die sonja bakker en dat soort ongein heeft ook mijn mams beinvloed, ze haalt alleen dingen die sonja bakker approved zijn, en geeft vaak commentaar op eetgewoonten, met niet zelden een ruzie als gevolg.
  maandag 31 december 2007 @ 04:22:27 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55672949
Ik moest even opzoeken wie Sonja Bakker is.

Een voedselterrorist dus. Da's slecht volk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 31 december 2007 @ 06:57:36 #145
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55673139
Sonja Bakker is zo 2006.

Laat ik dat nu zeggen.
  maandag 31 december 2007 @ 07:24:42 #146
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55673202
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef -0- het volgende:

[..]

De opname is echter vaak slechter door het gebrek aan vezels in een pil. 1 van de redenen waarom het gebruik van vitamine geen enkel positief effect heeft op de gezondheid. het zorgt voor schijnveiligheid en mensen eten minder groenten en fruit want ze slikken toch pilletjes. terwijl ze er niet bij stilstaan dat de opname slechter kan zijn.

Buiten het feit dat voor een aantal vitamines het nemen van een pil met ADH 500% natuurlijk gewoon slecht voor je is. In sommige gevallen nog wel slechter als een gebrek aan.

Overigens is het in de westerse wereld met een beetje normaal eetpatroon zeer moeilijk om een gebreksziekte te ontwikkelen en zijn supplementen helemaal niet nodig. (zieken e.d. daargelaten).

OT:
Je kan zeggen van Sonja Bakker wat je wil maar ze heeft de marketing blijkbaar slim aangepakt aangezien ze succes heeft met iets wat elke boerenlul zelf nog wel zou moeten kunnen bedenken.
De ADH is een Afrikaans getalletje hoor.. daar krijg je net geen gebreksziekten van.
pi_55678510
Uit eigen ervaring kan ik wel bevestigen dat goedkope vitaminetabletten niet goed werken. Van magnesium van het kruidvat merk ik geen verschil (inderdaad een paar euro voor honderd stuks), met die van PharmaNord wel (60 voor 18 euro). Maar goed, ooit werkte ik bij Bas vd Heijden en kwam er zo'n team van Sunwell (geloof ik) vitamine C tabletten promoten aan de kassa. Ik ergerde me dood. En die gasten maar vertellen dat het heel goed voor je was en niet duur. Dus ik zei tegen die klanten "weet u wat ook heel gezond is en niet duur? een appel!". Ik houd echt niet van die 'regeltjes' van wat gezond is. Iedereen met een paar hersencellen kan wel bedenken wat wel en niet gezond is; het zit 'm vaak meer in de uitvoering dan in het niet weten. Maar goed, daar speelt SB dus weer op in. Nou ja, ik vind het niet erg dat sommige mensen zich als kuddedieren op SB storten, maar laat ze mij lekker met rust laten. SB-dieters zijn vaak net zendelingen, moe word je ervan.
pi_55679001
SB is zelf toch ook nooit echt dik geweest?
Ik zag ooit eens foto's van haar uit haar "dikke periode" , nou kom op hey
Met dat startgewicht zit je idd met een klein beetje inzet al snel op 'slank', zij heeft ws lang niet zo moeten afzien als veel van haar adepten dat wel doen en gaan moeten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55695667
Ik weet niet hoe dik ze was, maar ik kan me niet voorstellen dat ze echt tonnetje rond geweest is. Waarschijnlijk heeft ze ooit 65 kilo gewogen of zo en vindt zij dat enorm veel.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 01:13:07 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55695704
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef Maeghan het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik wel bevestigen dat goedkope vitaminetabletten niet goed werken. Van magnesium van het kruidvat merk ik geen verschil (inderdaad een paar euro voor honderd stuks), met die van PharmaNord wel (60 voor 18 euro). Maar goed, ooit werkte ik bij Bas vd Heijden en kwam er zo'n team van Sunwell (geloof ik) vitamine C tabletten promoten aan de kassa. Ik ergerde me dood. En die gasten maar vertellen dat het heel goed voor je was en niet duur. Dus ik zei tegen die klanten "weet u wat ook heel gezond is en niet duur? een appel!". Ik houd echt niet van die 'regeltjes' van wat gezond is. Iedereen met een paar hersencellen kan wel bedenken wat wel en niet gezond is; het zit 'm vaak meer in de uitvoering dan in het niet weten. Maar goed, daar speelt SB dus weer op in. Nou ja, ik vind het niet erg dat sommige mensen zich als kuddedieren op SB storten, maar laat ze mij lekker met rust laten. SB-dieters zijn vaak net zendelingen, moe word je ervan.
Er zijn maar heel weinig dingen slecht. Eet met mate. Al die mensen die zeggen dat een soort voedsel , wat het eigenlijk ook is, slecht is .... wat een wankers.

Zelfs een lekkere speklap met vetrandjes is niet ongezond.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:32:17 #151
3542 Gia
User under construction
pi_55700690
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 01:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Er zijn maar heel weinig dingen slecht. Eet met mate. Al die mensen die zeggen dat een soort voedsel , wat het eigenlijk ook is, slecht is .... wat een wankers.

Zelfs een lekkere speklap met vetrandjes is niet ongezond.
Inderdaad.

Daarbij blijft je stofwisseling op een goed niveau wanneer je gewoon voldoende eet.
Eet je onvoldoende, dan daalt je stofwisseling, waardoor je bwvs van water nog aankomt.

Ik vraag me af wat er gebeurt met SB-afvallers, wanneer ze weer normaal eten. En normaal is voor een gezond volwassen persoon toch al gauw minimaal 2000 calorieën, met een verhouding van 55 En% koolhydraten, 15 En% Eiwit en 30 En% Vet. (liefst tweederde onverzadigd vet)
pi_55700804
mensen "moeten" gewoon eens wat minder met eten bezig zijn.
of dat nu is door zich konstant vol te proppen, te bedenken 'wat je nu eens zal gaan eten weer' , of kort na een maaltijd je alweer bezig gaan houden, al dan niet slechts in gedachten met de volgende maaltijd... of door heel erg niet of te weinig te eten, bij alles de Kalorietjes tellen, je bij iedere hap je schuldig voelen, je bij alles afvragen of "het wel kan of mag"...

ook mensen die relatief weinig eten, lijnen dus, zijn de hele fucking dag met eten bezig, om per saldo 7 van de 10 keer te weinig of geen donder af te vallen (ja, of wel, om het dan zo weer eraan te eten, zoals Gia hierboven terecht voorziet).

zo zinloos en zo zonde van je tijd en zoveel frustaties, teleurstelingen en onterecht schuldgevoelens..
volgens mij val je af (of blijf je stabiel) , als je het gewoon allemaal eens loslaat... (ja en normaal eet, natuurlijk, niet lijnen, maar je ook niet volstouwen met zoetigheid en chips en cola etc etc) .

en uiteraard een gelukkig 2008, voor iedereen, dik of dun, slank of mollig.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:40:54 #153
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_55706244
Sonja Bakker

Zo'n dom geval hebben we in België ook zitten. "Toevallig" ook een Sonja. Een zekere Sonja Kimpen. Een oud vel van tegen de 50 met een hese stem. indoctroneert iedereen met 'r "gezonder" eten.

Dood aan dit soort uitschot. Ik beslis zelf wel wanneer ik gezond ben. Ik voel me prettig met 90 kilo lichaamsgewicht. Wat mij betreft mag er nog wel een kilo of 5 bij.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:41:08 #154
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_55707628
Ik doe ook aan Sonja Bakkeren. Ik heb iedere dag een SAS-dag. En zie het werkt!
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:49:50 #155
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_55707835
Ik vind Sonja Bakker vreselijk, maar wat te denken van die ontzettend betuttelende radiospotjes van het (zogenaamd onafhankelijke) Voedingscentrum over slecht en goed vet en suiker enzo. Daat erger ik me ontzettend aan. Ik zeg: alles met mate. Maar volgens het Voedingscentrum mag je helemaal geen chipje meer aanraken en moet je je frietpan ook maar meteen de deur uitdoen, want verzadigde vetten zijn expliciet verkeerd.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:53:27 #156
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_55707920
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:49 schreef Petra76 het volgende:
Ik vind Sonja Bakker vreselijk, maar wat te denken van die ontzettend betuttelende radiospotjes van het (zogenaamd onafhankelijke) Voedingscentrum over slecht en goed vet en suiker enzo. Daat erger ik me ontzettend aan. Ik zeg: alles met mate. Maar volgens het Voedingscentrum mag je helemaal geen chipje meer aanraken en moet je je frietpan ook maar meteen de deur uitdoen, want verzadigde vetten zijn expliciet verkeerd.
En over zuurstof hoor je het Voedingscentrum nooit. Je moest eens weten wat voor een ravage het iedere dag in ons lichaam aanricht. Op een gegeven moment valt er niet meer tegenop te repareren.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_56243260
Terechte klacht

Sonja
crashdieeten
mensen die over een tijdje weer álles wat ze afgevallen zijn + dat beetje meer weer aankomen en dan gaan zeuren

bleh!
Ja doei.
pi_56243942
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Terechte klacht

Sonja
crashdieeten
mensen die over een tijdje weer álles wat ze afgevallen zijn + dat beetje meer weer aankomen en dan gaan zeuren

bleh!
Eens
pi_56610606
terechte klacht
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_56610696
Enorme kutkick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: