Te laat, dikke!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:38 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Enorme kutkick.
Ga oud wezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:43 schreef Marble het volgende:
Lulletjes rozenwater die zich in de ballen genepen voelen door een dietiste. Is er een triester soort op aard? Stel je toch niet zo vreselijk aan, huilie. Jij was zeker zo'n kind vroeger dat altijd gelijk bij mammie ging jengelen als een ander kind je speelbal had afgepakt?
Beter dan frituurvetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef Branieschopper het volgende:
*proest koffie over de toetsenbord
Ja... dat hele mens, echt... who cares?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:07 schreef Arcee het volgende:
Sonja Bakker... ik vind haar zo... dommig.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:48 schreef milagro het volgende:
ze komt idd intens dom over, de stem alleen al, maar jaaaaaaa, Arceeeeeee, ze is wel rijk geworden met die domheid dus da's dan weer slim
Ze kijkt zo blij en onbevangen uit haar ogen. Net een kind! Ook dat komt zo dom over. En owee als iemand een te moeilijke vraag stelt tijdens een interview, dan zie je haar paniekerig naar hulp zoeken. Ze is echt retedom. Als je eierkoeken aanprijst boven een kopje cup-a-soup, dan zegt dat al genoeg. Moet je eens kijken hoeveel cholesterol er zit in eierkoek. Da's echt niet gezond!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:48 schreef milagro het volgende:
ze komt idd intens dom over, de stem alleen al,
Echt wel! Mijn motto is reeds jaren: "Meer lol met cholesterol". En het werkt prima want ik ben al flink aangekomen ten opzichte van de nauwelijks 60 kilo die ik vroeger woog.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel cholesterol er zit in eierkoek. Da's echt niet gezond!!
Bull.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:10 schreef Gia het volgende:
Moet je eens kijken hoeveel cholesterol er zit in eierkoek. Da's echt niet gezond!!
Ze doet het niet voor het geld jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:39 schreef Arcee het volgende:
Ze maakt ook reclame voor een wasmiddel.
Ze had toch iets van 7 miljoen euro al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |