Thuiswedstrijden van grote clubs zijn commercieel gezien interessanter.quote:Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef WooZ het volgende:
waarom zenden ze altijd een thuiswedstrijd van psv op vrijdag uit![]()
![]()
![]()
dat is wel raar. Juist als je een uitwedstrijd uitzend hebt je meer potentiële kijkers die nu dus in het stadion zittenquote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden van grote clubs zijn commercieel gezien interessanter.
Dan praat je over maximaal 36.000 man. De 'TV kijker' is een veel grotere groep mensen. Het gaat natuurlijk niet alleen om PSV fans die vrijdag voor de buis zullen zitten.quote:Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat is wel raar. Juist als je een uitwedstrijd uitzend hebt je meer potentiële kijkers die nu dus in het stadion zitten
vandaag wordt er weer gepraat over een contract verlenging, hopen dat dat goed komtquote:Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik geloof niet dat Afellay binnenkort al weg gaat, volgens mij is ie wel verstandig genoeg om te weten dat ie er nog te jong voor is.
allang niet meer sinds dat we vorig jaar tijdens de CL van galatasaray wonnen. Dat idee zonder net heeft het enkele wedstrijden volgehoudenquote:Op maandag 3 december 2007 11:41 schreef DarkShine het volgende:
Hangt dat verschrikkelijke net trouwens weer in jullie uitvak?
ik las al iets over witte zakdoekjesquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef appelsientje het volgende:Koeman heeft weer verloren
Ben benieuwd hoe lang hij daar blijft
als het zo doorgaat dient hij z'n contract wéér niet uitquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef appelsientje het volgende:Koeman heeft weer verloren
Ben benieuwd hoe lang hij daar blijft
Hij hangt er dus allang niet meer volgens jou dus?quote:Op maandag 3 december 2007 12:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
allang niet meer sinds dat we vorig jaar tijdens de CL van galatasaray wonnen. Dat idee zonder net heeft het enkele wedstrijden volgehouden
Geweldig!! Ik hoop echt serieus dat hij daar keihard op z'n bek gaat (sorry dat ik het zegquote:Op maandag 3 december 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik las al iets over witte zakdoekjes
Wat kan jou dat nou interesserenquote:Op maandag 3 december 2007 13:56 schreef ErikT het volgende:
Misschien leuk dat Koeman verliest, maar ik vind het hélemaal niet leuk dat Valencia verliest.
Je moet toch wat doenquote:Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef leolinedance het volgende:
John de Jong heeft trouwens een nieuwe hobby, fotograferen:
http://www.omroepbrabant.(...)kstation+op+A58.aspx
Ik heb gewoon wat met de Valencia CF.quote:Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou interesseren
Ik hoop op een oersaaie veegpartij van Eindhovense kant.quote:Op maandag 3 december 2007 15:57 schreef ganzenherder het volgende:
Vrijdagavond wedstrijden zijn vrij link eigenlijk. In 9 van de 10 gevallen zijn ze niet om aan te zien en eindigen ze in 0-0. Maar tegen Roda zal dat wel meevallen omdat dat meestal toch altijd spectaculaire wedstrijden zijn....
Ik hoop op een overwinning. Een degelijke 3-0 zou leuk zijnquote:Op maandag 3 december 2007 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop op een oersaaie veegpartij van Eindhovense kant.
quote:Koeman: "Dit is een dieptepunt"
Ronald Koeman heeft Valencia vooralsnog niet op de rails kunnen krijgen. Uit zijn eerste vijf duels als hoofdcoach haalde hij nog slechts vier punten. Fans riepen afgelopen weekend na het verlies tegen Athletic Bilbao zelfs om zijn vertrek.
Na het laatste fluitsignaal waren er de nodige witte zakdoekjes te zien op de tribune. Ook Koeman zelf was uitermate teleurgesteld over het spel van zijn ploeg weet Sportweek. "Dit is het dieptepunt. We staan dan wel op de zesde plaats, maar als je kijkt naar ons spel en onze mentaliteit, dan kunnen we niet verder afzakken."
De coach ziet dat zijn selectie nog geen hechte ploeg vormt. "Tijdens de vier weken dat ik hier zit, heb ik een team gezien met kwalitatief goede spelers die niet hun normale niveau halen. We kunnen niet omgaan met een achterstand. We komen ook wilskracht te kort, zeker in vergelijking met Bilbao."
Ook het progamma voor de komende weken zit Valencia niet erg mee. Zo staan in de komende weken FC Barcelona en Chelsea op het progamma.
Rock on!quote:Akkoord PSV en Afellay over contractverlenging
04/12/2007 00:15
EXCLUSIEF - PSV is er alsnog in geslaagd Ibrahim Afellay langer aan de club te binden. De Eindhovenaren rondden maandag de laatste besprekingen af met de 21-jarige middenvelder. Hij zal zijn tot 2010 doorlopende verbintenis met meerdere jaren verlengen.
Afellay, bezig aan zijn vijfde seizoen in Eindhovense dienst, kan rekenen op een flinke financiële opwaardering van zijn contract. Tot voor kort verkeerden de besprekingen nog in een impasse.
Afellay zei toen: 'Ik ben wel een beetje teleurgesteld in PSV. Ik heb altijd gezegd dat ik het heel erg naar mijn zin heb bij PSV, ik hier nog elke dag bijleer en graag langer wil blijven, maar dat moet wel van beide kanten komen. Er moet wel iets tegenover staan.'
Directeur Jan Reker liet vervolgens weten dat hij zich persoonlijk meer met de besprekingen zou gaan bemoeien. Dat heeft nu geresulteerd in een nieuw contract.
quote:
Die werd ook al langere tijd gevolgd toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:13 schreef Ruudt het volgende:
'Akkoord PSV over transfer Reimond Manco'
Misschien heeft dit ook nog wel positieve invloed op Issi.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu die andere nog, en snel een beetje... [ afbeelding ]
Farfan heeft hem toch ook een keer een shirt van PSV gegeven?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die werd ook al langere tijd gevolgd toch?
Ben benieuwd!![]()
Afellay!
klopt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Farfan heeft hem toch ook een keer een shirt van PSV gegeven?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef BillyBeflap het volgende:
Hier een foto van die Manco met PSV-shirt. Farfan heeft hem dat opgestuurd. Manco zijn droom schijnt ook PSV te zijn.
http://www.peru.com/futbo(...)alleNoticia87410.asp
Liever 1 jaar langer dan helemaal nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef WooZ het volgende:
een contract met 1 jaar verlengen
dooie mus
terwijl psv er financieel op achteruit gaat omdat hij behoorlijk wat meer gaat verdienenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever 1 jaar langer dan helemaal niet
Als hij ons 1 ronde verder schiet in de UEFA cup hebben we dat verschil ook al terugverdiend.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
terwijl psv er financieel op achteruit gaat omdat hij behoorlijk wat meer gaat verdienen
Zijn transferclausule zal ook behoorlijk gestegen zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
terwijl psv er financieel op achteruit gaat omdat hij behoorlijk wat meer gaat verdienen
Verwacht dat daar nu wel een 15+ bedrag zal staan ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zijn transferclausule zal ook behoorlijk gestegen zijn.
Idd, alleen verliest zo'n clausule zijn waarde als je bijvoorbeeld in het laatste contractjaar zit. Probeer je dan als club het volle pond nog binnen te halen dan kan je je borst nat maken. Zie bijvoorbeeld het gevalletje Ooijer, om er maar eens één te noemen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verwacht dat daar nu wel een 15+ bedrag zal staan ja.
Sneijder vertrok ook nog voor de hoofdprijs met nog maar een relatief korte contractduurquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In de praktijk zal het er op neer komen dat je tot eind volgend seizoen de hoofdprijs kan vragen en dat het daarna wat minder zal worden.
Wat een kutverhaal blijft het toch. Ik ga toch niet 2 keer naar Eindhoven heen en weerquote:Beste Erik,
De trein gaat rechtstreeks van Eindhoven naar Amsterdam. Het is dus niet mogelijk om in Utrecht in en uit te stappen.
Met vriendelijke groet,
Anouk van Eck
------------------------------------
PSV NV
Afdeling Kaartverkoop
Wiehoe!quote:
och heb ik ook ooit gedaan voor Ajax - PSV, was in totaal bijna 12 uur kwijtquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal blijft het toch. Ik ga toch niet 2 keer naar Eindhoven heen en weer
Maar daar zat de koper ook redelijk behoorlijk verlegen om zo'n type speler en was er een nieuwe coach die dolgraag persee spelers wilden hebben, terwijl Sneijder ook nog een volwaardig bewezen international is. Dat kan je van Afellay nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sneijder vertrok ook nog voor de hoofdprijs met nog maar een relatief korte contractduur
Hehe, ja ze zullen die trein even op Utrecht stil zettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal blijft het toch. Ik ga toch niet 2 keer naar Eindhoven heen en weer
Daarom zit ik ook regelmatig in een Ajax-vak als ze tegen PSV moeten. Al heeft dat ook zijn compromissen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Door die combi's ga ik dus ook nooit naar uitwedstrijden. Ben 2x naar 020 geweest, compleet gaar na die wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Klopt, en het maakt natuurlijk ook nogal uit welke club hem wil kopen. Mateja Kezman hebben we ook nog voor schandalig veel geld aan Chelsea verkocht, die had aan het eind van het seizoen voor niks weggekunnen. Real Madrid kijkt ook niet op de centen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar daar zat de koper ook redelijk behoorlijk verlegen om zo'n type speler en was er een nieuwe coach die dolgraag persee spelers wilden hebben, terwijl Sneijder ook nog een volwaardig bewezen international is. Dat kan je van Afellay nog niet zeggen.
Een eventueel EK zou de prijs van Afellay goed doen, een verbeterd contract sowieso.
Ik heb er echt geen problemen mee als ik er bij het Spoorwegmuseum uitgemikt wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och heb ik ook ooit gedaan voor Ajax - PSV, was in totaal bijna 12 uur kwijt
En op Utrecht stoppen ging niet eens want we werden omgeleid via het spoorwegmuseum
Dus het resultaat van het beleid is dat supporters door elkaar zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook regelmatig in een Ajax-vak als ze tegen PSV moeten. Al heeft dat ook zijn compromissen.
Tja tot 2010 of 11 kunnen we hem toch niet houden. Dan maar door dat betere contract er meer aan verdienen na voglend jaar ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:13 schreef Neoktheone het volgende:
De meerdere jaren van Afellay vallen overigens wel mee. Hij tekent een verbeterd contract tot 2011:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22191
Ik heb een Utrecht-PSV meegemaakt met de combitrein terug die op ons verzoek netjes in Den Bosch stopte!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hehe, ja ze zullen die trein even op Utrecht stil zetten.
Wat een goede week is dit danquote:Volgens het Algemeen Dagblad hoopt PSV nog deze week bekend te maken dat ook Carlos Salcido zijn contract in Eindhoven openbreekt en verlengt. Verder wordt er gesproken met de talenten Dirk Marcellis en Otman Bakkal en heeft PSV serieuze hoop dat het doelman Gomes kan verleiden tot een langer verblijf dan 2011.
Jezus, hier schrik ik toch wel een beetje van om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 00:15 schreef WooZ het volgende:
en dit dan: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451789.html
morgen in de winkelquote:Op woensdag 5 december 2007 00:48 schreef Whiteguy het volgende:
is de andere pagina ook al ergens te zien?
Ik hoop voor Reker dat hij dit recht weet te trekken anders doe ik hem wat.quote:hektiano schreef:
Eerste deel:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451789.html
Andere pagina's van het interview. Heb ze even snel op deze manier geupload.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451815.html
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451827.html
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451829.html
omg dat is al voor de 2e keerquote:Op woensdag 5 december 2007 00:15 schreef WooZ het volgende:
en dit dan: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451789.html
3e keer, vergeet Ooijer niet..quote:Op woensdag 5 december 2007 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg dat is al voor de 2e keerkunnen we ons nog herinneren hoe Timmer ook ooit de contract aanbieding voor Gomes blokkeerde en pas toen Hiddink het heel hard speelde kon het alsnog doorgaan.
Waarom ligt ineens de laatste maanden alles bij PSV op straat. Tot voor kort was het juist onze kracht dat we veel intern konden houdennu ligt elke contract onderhandeling op straat
verdomme, hij wilde gewoon nog 6 jaar blijven! Nog 6 jaar een top keeper, dat lukt je nooit meer!quote:Op woensdag 5 december 2007 01:20 schreef noxious het volgende:
Nou, ik had een redelijke pet op van Dhr. Reker, maar dat truucje met Gomes is echt te stupide voor woorden natuurlijk.
Die man is een icoon geworden voor PSV, als hij een contract tekent met volle verstand voor een verlenging van nog 6 (!!) jaar, dan ZORG je daarna maar dat het goedgekeurt wordt.
Ooijer was zelf ook neit bepaald netjes dus ik denk dat dat ook andere oorzaken had............quote:Op woensdag 5 december 2007 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
3e keer, vergeet Ooijer niet..
Helemaal tevreden over Koeman was hij ook niet. Dan met name over de slechte begeleiding van talenten.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verdomme, hij wilde gewoon nog 6 jaar blijven! Nog 6 jaar een top keeper, dat lukt je nooit meer!
Nou tis wachten tot Komean lachend vanuit Valencia toeslaat
de RvC is niet eens aan zet geweest, Gomes zegt letterlijk dat na 2 maanden Reker kwam dat hij nog naar de RvC moest..........quote:Op woensdag 5 december 2007 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ook de RvC speelt hier dus weer een rol in, wanneer treedt er nu eens iemand toe tot die bende met enig voetbal knowhow.
Ik mis Harry van Raaij!
quote:Op woensdag 5 december 2007 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoek iets minder de publiciteit op, dat scheelt 5 uur per week
quote:Voor Jan Reker was de handtekening van Ibrahim Afellay dinsdag pas het begin. Eerder dit seizoen werd al het contract van Timmy Simons verlengd en zo hoopt het ook deze week de langere verstandshouding met Carlos Salcido wereldkundig te maken. Ook hoopt het nog vóór de kerst de contracten van Dirk Marcellis en Otman Bakkal open te breken en verlengen.
Het contract van Heurelho Gomes is een ander verhaal. De regerend landskampioen wil de doelman verleiden tot een langer verblijf, maar de Braziliaanse goalie geeft verrassenderwijs nee op het rekest. Ik vertel nu mijn verhaal, geeft Gomes in de nieuwe editie van Voetbal International aan. Zodat het straks niet te laat is. Vooraf wil ik stellen dat mijn enige belang is.de sportieve toekomst van PSV veilig te stellen. Ik heb tegen niemand iets, maar dit is een waarschuwing.
Het is niet meer hetzelfde als eerst, vervolgt Gomes zijn monoloog. Voor mij is er een verandering, het gaat niet meer zo goed als in de vorige jaren. Dat heeft te maken met de manier waarop de organisatie de laatste tijd te werk gaat. Dat gevoel is de afgelopen maanden ontstaan. Het begon allemaal in de zomer. Aan het eind van augustus heb ik met PSV gesproken. Toen hebben ze aan mij gevraagd of ik me gelukkig voelde bij de club. Zo voelde ik me inderdaad, want ik beschouw PSV als mijn huis.
In interviews heb ik ook vaak aangegeven dat ik best heel mijn carrière hier wil blijven. Dat meende ik echt. Dus toen de club mij vroeg of ik me happy voelde, heb ik ook laten weten dat ik graag door wilde gaan met de samenwerking. Daarop hebben ze voorgesteld mijn contract open te breken en te verlengen. Ze spraken eerst met mijn zaakwaarnemer en na een week hebben ze mij bij de besprekingen betrokken. Daar was ik heel blij mee. Ik heb de aanbieding van de club met mijn familie besproken. We zagen het helemaal zitten. Het toekomstplaatje zat al in ons hoofd. Tot 2013 zou ik bij PSV blijven, daarna zo ik terugkeren naar Brazilië.
Maar toen ging het mis, een lange stilte brak aan. Nadat el presidente Jan Reker ons in September had toegezegd dat het in orde zou komen, passeerde één maand. En nóg een maand. Ze zijn de afspraak niet nagekomen. De president kwam er laatst plotseling bij mij op terug. Hij zei dat hij nog met de raad van commissarissen moest praten, terwijl hij ons al had toegezegd dat het nieuwe contract akkoord was. Je kunt toch niet eerst iets beloven en dat dan niet nakomen? Ze hebben vervolgens weer een vergadering belegd om alsnog het contract te regelen. Maar daar ben ik niet blij mee. Ik teken niet. Dat heeft niks te maken met geld, maar puur om hetgeen de laatste maanden is gebeurd. Ik ben mijn vertrouwen in de clubleiding kwijt geraakt. Het goede gevoel is weg. Een handtekening onder een contract zetten is niet hetzelfde als een handtekening geven aan een klein jongetje langs het trainingsveld. Ik heb altijd mijn volste vertrouwen aan de club gegeven, ik wil op dezelfde manier worden terugbetaald. Dat is niet gebeurd.
Ronald Koeman
Ik ben niet blij met de warrige situatie. Opeens is de trainer weg, dan krijgen we een nieuwe voor slechts een paar weken en dan komt er in januari wéér een nieuwe trainer. Ook die staat maar een paar maanden voor de groep. Dat is geen goede zaak. Toen de club dus na twee maanden stilte alsnog wilde dat ik tekende, was dit voor mij een belangrijke reden dat niet te doen. Ik kreeg door enkele beslissingen van bovenaf zo langzamerhand het idee dat niet alleen met mijn situatie een fout was gemaakt. Ik maak me dan ook niet zozeer zorgen over mezelf, maar over de totale toekomst van PSV. De huidige gang van zaken is niet in ons voordeel. Het werkt eerder tégen ons. De spelersgroep heeft de afgelopen maand in onzekerheid geleefd. Wij wisten niet welke trainer na Koeman zou komen..Intussen stonden we toch aan de vooravond van belangrijke wedstrijden. Iedereen vroeg zich af hoe PSV dat zou opvangen. We hoorden allerlei namen, totdat bleek dat we dit seizoen nog twee trainers zouden krijgen en volgend jaar wéér een nieuwe. Na deze situatie heb ik via mijn zaakwaarnemer de president laten weten dat ik hier niet tot 2013 wil blijven. Ik ben een persoon en heb ook gevoelens. Altijd heb ik het beste voorgehad met deze club. En nu nog. Ik goede tijden praten we daar open over, dat moet in slechte tijden ook gebeuren. Op deze manier gaat het niet goed. Ik ben hier niet alleen om geld te verdienen, maar om prijzen te pakken. Mijn gevoelens zeggen dat daarvoor niet alle voorwaarden worden gesteld.
;Laat de andere clubs maar komen.
Ik begreep via mijn zaakwaarnemer dat de president heeft gezegd: Laat de andere clubs maar komen. Als ze de vaste clausule betalen, kan hij weg. Nu voel ik me in mijn hart geblesseerd. Na alles wat de club en ik hebben meegemaakt, komt dit hard aan. Het waren geen drie dagen, maar drie hele jaren. Drie jaren waarin we vele successen hebben geboekt. Ik heb altijd het beste voor PSV willen doen en ik zou hier voor altijd willen blijven, maar nu weet ik het niet meer. Zolang ik hier ben, probeer ik me optimaal te geven.
Dat kan iedereen ook zien, kijk maar naar mijn laatste wedstrijden. Maar als ik thuiskom, begin ik na te denken over de toekomst. Nogmaals: niet alleen over mijn toekomst, maar over de toekomst van PSV. Mijn besluit staat nog niet vast, maar er moet wel behoorlijk wat veranderen om mij nog op andere gedachten te brengen. Wordt het gevoel toch weer net zo als eerst, dan wil ik voor vijf jaar bijtekenen. Want ik hou niet alleen van de club, maar ook van de mensen en de stad. Alles wat bij Eindhoven hoort zit in mijn hart. Maar ik moet ook eerlijk zijn tegenover mezelf en tegenover de club. Op deze manier wil ik weg bij PSV..Als Reker mij het vertrouwen niet geeft dat ik ben kwijtgeraakt, dan moet ik daarover nadenken. Hij zegt vandaag ja en morgen nee. Daarop kan ik niet bouwen. Daar kan ik nog wel een voorbeeld van geven. Hij riep op een dag vijf spelers bij elkaar. Toen zei hij dat twee dagen later Fred Rutten gecontracteerd zou zijn als trainer. Nu is Rutten er nog niet. Het komt erg hard aan bij mij. Maar als dit zo doorgaat, ben ík straks degene die zegt: Jammer. Dan moet ik een andere weg volgen. Ik ben een geboren winnaar. Ik ben zó began met de club dat ik slechte processen die ik voor mij zie niet kan dulden. Het is voor mij te moeilijk om geld te verdienen terwijl ik voor mijn ogen de club achteruit zie gaan. PSV is een club waamee ik me identificeer. Ik draag het shirt met trots, ik hou van de mensen en de cultuur. Het zou jammer zijn mijn huis PSV te moeten verlaten.
Dit verhaal komt niet uit de lucht vallen besluit de sluitpost. Ik heb eerst binnen de club met mensen gesproken. Maar als het binnen de club niet wordt opgelost, rest mij niets anders dan een via een weg buiten de club de problemen op te lossen. Daarom heb ik nu op deze manier gesproken. Voor de toekomst van de club is dit van belang. PSV moet weer de weg naar success inslaan. Ik voel het als mijn verantwoordelijkheid PSV wakker te schudden. Dat probeer ik nu. Hopelijk helpt het.
Reactie Reker
Ik weet dat de situatie rond zijn contract even heeft geduurd. Voor dit soort grote contracten heb ik toestemming nodig van de raad van commissarissen. De vergadering met de commissarissen was op 23 november, toen stond dit op de agenda. Dat heb ik aan hem ook direct gezegd. Wat betreft zijn ongerustheid over PSV, die begrijp ik wel. Daarover wil ik binnenkort met hem praten.
Ten opzichte van de voorgaande seizoenen missen we twee hele belangrijke namen: Alex en Phillip Cocu. Daar komen jonge talenten voor in de plaats, die moeten zich verder ontwikkelen. We zitten even in een moeilijke periode, maar op termijn komt het goed. We zijn twee kanjers kwijtgeraakt.
Dan loopt ook nog je trainer, Ronald Koeman, de deur uit, dat is ook weer een aderlating. Als club kun je daar niet altijd op voorbereid zijn. Dat is heel lasting, je kunt gewoon niet altijd de trainer krijgen die je wil, aldus het bestuurslid.
Het is inderdaad niet verplicht eerder geposte reacties te lezen vorodat je iets post.quote:
quote:In interviews heb ik ook vaak aangegeven dat ik best heel mijn carrière hier wil blijven. Dat meende ik echt. Dus toen de club mij vroeg of ik me happy voelde, heb ik ook laten weten dat ik graag door wilde gaan met de samenwerking. Daarop hebben ze voorgesteld mijn contract open te breken en te verlengen. Ze spraken eerst met mijn zaakwaarnemer en na een week hebben ze mij bij de besprekingen betrokken. Daar was ik heel blij mee. Ik heb de aanbieding van de club met mijn familie besproken. We zagen het helemaal zitten. Het toekomstplaatje zat al in ons hoofd. Tot 2013 zou ik bij PSV blijven, daarna zo ik terugkeren naar Brazilië.
Maar toen ging het mis, een lange stilte brak aan. Nadat el presidente Jan Reker ons in September had toegezegd dat het in orde zou komen, passeerde één maand. En nóg een maand. Ze zijn de afspraak niet nagekomen. De president kwam er laatst plotseling bij mij op terug. Hij zei dat hij nog met de raad van commissarissen moest praten, terwijl hij ons al had toegezegd dat het nieuwe contract akkoord was. Je kunt toch niet eerst iets beloven en dat dan niet nakomen? Ze hebben vervolgens weer een vergadering belegd om alsnog het contract te regelen. Maar daar ben ik niet blij mee. Ik teken niet. Dat heeft niks te maken met geld, maar puur om hetgeen de laatste maanden is gebeurd. Ik ben mijn vertrouwen in de clubleiding kwijt geraakt. Het goede gevoel is weg. Een handtekening onder een contract zetten is niet hetzelfde als een handtekening geven aan een klein jongetje langs het trainingsveld. Ik heb altijd mijn volste vertrouwen aan de club gegeven, ik wil op dezelfde manier worden terugbetaald. Dat is niet gebeurd.
Ik had idd alleen even gescrolled op zoek naar een lange lap text..quote:Op woensdag 5 december 2007 08:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet verplicht eerder geposte reacties te lezen vorodat je iets post.
Wel een kutsituatie.
Juist om een signaal af te geven.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:30 schreef Suijk het volgende:
Die reactie van Reker zegt ook genoeg, hij ontkent het niet eens maar gaat het standaard riedeltje opdraaien. Echt, als Gomes hier gewoon zegt dat 'ie tot 2013 wilde blijven en dan lekker terug naar Brazilie... ik snap alleen niet waarom Gomes dan opeens naar de VI stapt.
Dat vond ik ook vreemd, die uitspraak van de VI dat Gomes zijn hart wilde luchten ofzo... Ik denk dat je je hart wel op betere plaatsen kan luchten dan bij de VI.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:30 schreef Suijk het volgende:
Die reactie van Reker zegt ook genoeg, hij ontkent het niet eens maar gaat het standaard riedeltje opdraaien. Echt, als Gomes hier gewoon zegt dat 'ie tot 2013 wilde blijven en dan lekker terug naar Brazilie... ik snap alleen niet waarom Gomes dan opeens naar de VI stapt.
Zou het helpen? Naar mijn idee werken dit soort verhalen alleen maar averechts.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Juist om een signaal af te geven.
Ik denk eerder dat ie gewoon weg wil en mensen niet teveel tegen het been wil stoten omdat ie altijd zegt dat ie zo graag wil blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Juist om een signaal af te geven.
Solliciteert Reker naar een baan bij Ajax ofzo?quote:Laat de andere clubs maar komen. Als ze de vaste clausule betalen, kan hij weg
Dat geld zal ook wel nooit meer boven tefel komen.quote:5/12/2007 - Robert terug naar Mexico
(Gepost door RvN)
Het Mexicaanse Monterrey meldt dat het de Braziliaanse aanvaller Robert heeft aangetrokken. Al volgende week zal de spits vanuit Saoudi-Arabië naar Mexico komen. Van welke club Monterrey Robert heeft opgenomen, vermeld het niet in het korte statement. PSV had een zaak aanhangig gemaakt bij de FIFA omdat het vindt dat Betis Sevilla een rechtsgeldig contract over de transfer van Robert heeft en dus de transfersom moet betalen. De Spanjaarden ontkennen de transfer echter en lieten hem inmiddels naar Al-Ittihad gaan.
Ik denk dat hij oprecht meent dat PSV erg veel voor hem betekent. Hij heeft natuurlijk wel gelijk in zijn verhaal.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie gewoon weg wil en mensen niet teveel tegen het been wil stoten omdat ie altijd zegt dat ie zo graag wil blijven.
Dit is wel een valide reden om daar van af te zien.
Ach.. Hij schoot die beslissende penalty erin.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat was een beste miskoop, die Robert.
Natuurlijk moet Reker alles op alles zetten om deze uitspraak tot een waarschuwing te laten blijven. Ik hoop dat men bij PSV er lering uittrekt. Maar het ziet er dus niet naar uit dat Gomes al gebrand is op een vertrek. Het is een waarschuwing die men koste wat het kost, niet tegen de wind mag slaan.quote:Zodat het straks niet te laat is. Vooraf wil ik stellen dat mijn enige belang is.de sportieve toekomst van PSV veilig te stellen. Ik heb tegen niemand iets, maar dit is een waarschuwing.
Hoezo wij, jij komt toch helemaal nietquote:Op woensdag 5 december 2007 09:34 schreef DarkShine het volgende:
Mogen wij niet met meer dan 6 bussen komen vrijdag
Ik wou idd niet, maar heb een ticket gekregen van de vriendinquote:Op woensdag 5 december 2007 09:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoezo wij, jij komt toch helemaal niet
Ach kom op! Dat zijn slechts woorden. Dat soort dingen roept elke speler op het moment dat hij tevreden is en als dan 2 dagen later Real op de stoep staat zijn ze weg. Zelfde verhaal als je een keer CL mist oid. In dit geval wordt Gomes moe van het gesol met trainers, hij zal de enige niet zijn binnen de groep.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:31 schreef Leso_Varen het volgende:
GodverdommeDat meen je toch niet, Gomes wilde tot 2013 (!!) blijven,
quote:PSV heeft verregaande interesse in de Peruviaan Reimond Manco. Hoewel het zeventienjarige zich zelf niet uitlaat over de transfer meldt de pers in zijn vaderland dat hij naar Eindhoven gaat en is PSV-scout Piet de Visser lovend.
'Hij is een ruwe diamant', zegt De Visser in De Telegraaf over Manco. 'We volgen hem al vanaf het Zuid-Amerikaanse kampioenschap onder zeventien jaar. Hij speelt voor dezelfde club als Jefferson Farfán destijds.'
Die club is Allianza Lima. Manco maakte op 8 april op zestienjarige leeftijd zijn debuut in de hoofdmacht. De aanvallende middenvelder heeft, voornamelijk als invaller, inmiddels al veertien wedstrijden op zijn naam staan. Zondag maakte hij zijn eerste treffer op het hoogste niveau.
Zelf laat Manco zich niet uit over een transfer. 'Ik weet er niets vanaf en heb ook niet gehoord', zegt hij in het dagblad El Bocon. 'Iedere voetballer droomt van een buitenlandse carrière. Maar ik wil eerst kampioen worden met Allianza.'
In September is alles rond voor een contract tot 2013. Hij hoeft alleen maar te tekenen. Dan wordt het drie maanden uitgesteld en moet er eerst nagegaan worden of het eigenlijk wel allemaal mag; en dan zegt Reker ook nog eens dat wanneer de goede prijs betaald wordt, Gomes gewoon weg mag gaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef ErikT het volgende:
Ja kom op zeg Gomes.
Door dik en dun. Tot nu toe was alles dik, nu is t ff dun, en meteen weg willen. Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, maar om dan meteen zo'n beslissing te nemen...
Getuigt niet van realiteitszin en karakter.
© PSV NVquote:Ook contract Carlos Salcido opgebroken en verlengd
05 december 2007 11:00
PSV MEDIA - Na Ibrahim Afellay is ook het contract van Carlos Salcido opengebroken en verlengd. De nieuwe, verbeterde verbintenis loopt nu tot en met 2012. Dat is twee jaar langer dan het oude contract van de Mexicaanse international, die sinds zijn komst in de zomer van 2006 een steunpilaar is in het team.
PSV had in een eerder stadium al laten weten vanwege zijn uitstekende prestaties langer verder te willen met Salcido (27). De Ocotlán geboren verdediger kwam in 2006 over van de Mexicaanse club Guadalajara en is momenteel bezig aan zijn tweede seizoen in Eindhovense dienst. Op 13 augustus 2006 debuteerde hij in het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax, inmiddels is uitgegroeid tot reserveaanvoerder achter Timmy Simons. "We zijn hier heel blij mee. Dat betekent eens te meer dat we onze belangrijke jongens lang vast willen houden", aldus algemeen directeur Jan Reker.
hahahaha. Die had ik dus gemist.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:07 schreef WooZ het volgende:
waarom worden mijn posts elke keer gedeleted![]()
stelletje homo's
Dat staat er niet:quote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In September is alles rond voor een contract tot 2013. Hij hoeft alleen maar te tekenen. Dan wordt het drie maanden uitgesteld en moet er eerst nagegaan worden of het eigenlijk wel allemaal mag; en dan zegt Reker ook nog eens dat wanneer de goede prijs betaald wordt, Gomes gewoon weg mag gaan.
Wie wordt er dan achterbaks behandeld?
Dit staat er.quote:Daarop hebben ze voorgesteld mijn contract open te breken en te verlengen. Ze spraken eerst met mijn zaakwaarnemer en na een week hebben ze mij bij de besprekingen betrokken. Daar was ik heel blij mee. Ik heb de aanbieding van de club met mijn familie besproken. We zagen het helemaal zitten. Het toekomstplaatje zat al in ons hoofd. Tot 2013 zou ik bij PSV blijven, daarna zo ik terugkeren naar Brazilië.
Er staat nog meer selectieve lezer.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat staat er niet:
[..]
Dit staat er.
En Gomes wist dus dat er 23 november een vergadering over zou zijn. Hij loopt dus gewoon te zeiken over de onrust. In de media. Klasse.![]()
Eind Augustus. Besprekingen incl zaakwaarnemer. Aanbieding gedaan. Jan Reker zegt in September toe dat het in orde komt. Na twee maanden wordt er verteld dat er op 23 november een vergadering is.quote:Aan het eind van augustus heb ik met PSV gesproken. Toen hebben ze aan mij gevraagd of ik me gelukkig voelde bij de club. Zo voelde ik me inderdaad, want ik beschouw PSV als mijn huis.
In interviews heb ik ook vaak aangegeven dat ik best heel mijn carrière hier wil blijven. Dat meende ik echt. Dus toen de club mij vroeg of ik me happy voelde, heb ik ook laten weten dat ik graag door wilde gaan met de samenwerking. Daarop hebben ze voorgesteld mijn contract open te breken en te verlengen. Ze spraken eerst met mijn zaakwaarnemer en na een week hebben ze mij bij de besprekingen betrokken. Daar was ik heel blij mee. Ik heb de aanbieding van de club met mijn familie besproken. We zagen het helemaal zitten. Het toekomstplaatje zat al in ons hoofd. Tot 2013 zou ik bij PSV blijven, daarna zo ik terugkeren naar Brazilië.
Maar toen ging het mis, een lange stilte brak aan. Nadat el presidente Jan Reker ons in September had toegezegd dat het in orde zou komen, passeerde één maand. En nóg een maand. Ze zijn de afspraak niet nagekomen.
Bij Valencia kun je maximaal 1.8 miljoen aan salaris krijgen. Dat zal Gomes daar echter niet krijgen, omdat spelers als Villa, Morientes en Helguira dat daar al verdienen. Eerder 1,2-1,5 miljoen ofzo lijkt mij.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:22 schreef ErikT het volgende:
Zou hij met Koeman aan het bellen zijn?
quote:Van Geel: Aissati past bij ons
Technisch directeur Martin van Geel bevestigt in de nieuwe uitgave van Voetbal International de concrete interesse voor PSV middenvelder Aissati. "Wij vinden hem een zeer interessante speler. Hij is creatief, inventief, goed in de kleine ruimte en jong. Er zit dus nog rek in. Wij zijn geïnteresseerd, Aissati past bij ons. We denken dat hij een speler is die Wesley Sneijder kan opvolgen."
De kneuzenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:44 schreef Neoktheone het volgende:
Ajax begint alvast met een charme offensief voor Aissati:
[..]
Ze spelen het gewoon slim en er loopt straks gewoon weer een toptalent van ons in Amsterdam rond ben ik bangquote:
En Aissati bleek al gestreeld door de interesse (tijdens interview RTL), dus ik ben bang dat het een kwestie van tijd is voordat hij naar Amsterdam vertrektquote:Op woensdag 5 december 2007 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze spelen het gewoon slim en er loopt straks gewoon weer een toptalent van ons in Amsterdam rond ben ik bang
Daar lijkt het wel op. Hij gaat sowieso niet bijtekenen lijkt me. Kan me er wel iets bij voorstellen, hij zal voorlopig steeds Afellay voor zich hebben en Perez. Aan de andere kant, je bent pas 19 jongen! Jouw tijd komt nog wel!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En Aissati bleek al gestreeld door de interesse (tijdens interview RTL), dus ik ben bang dat het een kwestie van tijd is voordat hij naar Amsterdam vertrekt
Maar uiteindelijk staat een van de grootste talenten uit Nederland gewoon in een Ajax-shirt, hoezo kneuzen?quote:
Dat vind ik dus ook. Wat mij betref doet PSV weinig verkeerd, behalve dat ie wel te weing invalt. Afellay staat daar, dus die speelt. Hij zou natuurlijk wel erg jammer zijn, maar wat moet PSV hem dan gaan beloven?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Hij gaat sowieso niet bijtekenen lijkt me. Kan me er wel iets bij voorstellen, hij zal voorlopig steeds Afellay voor zich hebben en Perez. Aan de andere kant, je bent pas 19 jongen! Jouw tijd komt nog wel!
quote:PSV zal alles in het werk stellen om na de contractverlengingen van Timmy Simons, Ibrahim Afellay en Carlos Salcido ook de verbintenis van doelman Heurelho da Silva Gomes open te breken en te verlengen. Dat zegt algemeen directeur Jan Reker in een enige reactie namens PSV op een artikel in VI.
PSV zal alles in het werk stellen om ook het contract van Gomes te verlengen.
Een groot PSV-hart
Na Simons, Afellay en Salcido wil de club ook Gomes langer aan zich binden, zoals dat al twee keer eerder met de Braziliaanse doelman gebeurd is. Dat stelt Jan Reker, die namens de directie verbaasd reageerde op enkele passages uit een interview met Gomes zoals dat is gepubliceerd in weekblad Voetbal International. “Gomes is naast een fantastische keeper ook een intelligente, eerlijke jongen met een groot PSV-hart. De club kan zijn zorgen over het plotselinge vertrek van Ronald Koeman, de tijdelijke oplossingen in de technische staf, het missen van de warmte van Guus Hiddink en het op peil houden van de kwaliteit van de selectie, dan ook goed begrijpen”, zegt Reker. “Maar PSV betreurt echter zijn gevoel bij de afronding van de besprekingen over het, voor de derde maal op rij openbreken van zijn contract. De feiten zijn in werkelijkheid anders dan Gomes heeft vernomen. Voor het openbreken van spelerscontracten is onder meer een akkoord nodig van de Raad van Commissarissen, een procedure waar altijd enige tijd overheen gaat. Het is daarom jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan. Maar nogmaals, PSV zal alles in het werk stellen om ook onze fantastische doelman langer aan de club te binden om in de toekomst het sterkst mogelijke PSV op het veld te zetten.”
Reker is geen technisch directuer, hij is zelfs aglemeen directeurquote:Op woensdag 5 december 2007 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er staat nog meer selectieve lezer.
[..]
Eind Augustus. Besprekingen incl zaakwaarnemer. Aanbieding gedaan. Jan Reker zegt in September toe dat het in orde komt. Na twee maanden wordt er verteld dat er op 23 november een vergadering is.
Je kan niemand zo dom voorstellen dat de technisch directeur van PSV pas op 23 november voor het eerst overlegt met de RvC om dan pas het voorstel te gaan bespreken van een contract voor de steunpilaar van PSV?
En dan ook nog eens van Reker te horen krijgen dat je bij een goede prijs weg mag. Dat geeft toch geen goede indruk?
Officieel bericht op PSV.nl, wel zo leuk dat er ff bij te melden.quote:
allemaal leuk en aardig maar wat aissati wil/verwacht lijkt me ook niet reëel, of PSV moet idd afspraken met hem hierover hebben gemaakt.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze spelen het gewoon slim en er loopt straks gewoon weer een toptalent van ons in Amsterdam rond ben ik bang
Nu al 2 spelers die in korte tijd zeggen dat ie z'n afspraken niet na komt.. Dat hele gedoe met de datum van een nieuwe coach.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:07 schreef leolinedance het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom iedereen Reker zo loopt af te zeiken. Die man heeft het tot nu toe toch best aardig gedaan? En Aissati en Gomes zijn nog steeds niet weg. Het is erg kortzichtig om Reker van alles (wat nog niet eens zeker is) de schuld te geven.
En dan nog iets, negatieve berichtgeving weegt altijd veel zwaarder dan de positieve. Maar als je rationeel denkt kan iedereen zien dat het zo slecht nog niet is.
Dat zeg ik, alleen negatieve dingen worden onthouden.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu al 2 spelers die in korte tijd zeggen dat ie z'n afspraken niet na komt.. Dat hele gedoe met de datum van een nieuwe coach.
Om nog maar te zwijgen over z'n achterlijke plannen voor de Eredivisie.
Ja, prima man.
het is een beter plan dan de huidige PO's maar het blijft een brak systeem! Daarbij komt dat Reker uitsprak dat de tijd van 19.00 heilig was....... binnen een paar weken bleek dat al niet meer zoquote:Op woensdag 5 december 2007 20:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zeg ik, alleen negatieve dingen worden onthouden.
En dat Eredivisie plan werd door velen onder ons toch omarmd meen ik me te herinneren? Ik vond het een puik plan in ieder geval, net als een aantal 'kenners' die ik er op televisie over heb gehoord. Dus zo achterlijk was het niet.
Het gaat ook over hoe hij doet. Elke dag was hij wel in de pers te vinden en elke keer kwam het binnen een paar dagen goed, hou dan je mond en ga met interne dingen aan de slag.quote:Wat de coach betreft, dat is toch helemaal goed gekomen? Of wil jij zeggen dat er betere opties waren dan hoe het nu is uiteindelijk?
ambitie genoeg tenminste, misschien is hij soms wat te enthousiast maar dat heeft ook wel weer wat.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu al 2 spelers die in korte tijd zeggen dat ie z'n afspraken niet na komt.. Dat hele gedoe met de datum van een nieuwe coach.
Ja, prima man.
Dát vind ik nu wel duidelijk een slecht punt. Vroegâh werd het merendeel van dit soort zaken waar we nu mee te maken hebben intern gehouden. Het valt wel op dat er nu steeds meer wordt geschreven (gesuggereerd) wat PSV niet ten goede komt. Nu ligt bijna alles open en bloot op tafel, heb ik het idee.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is een beter plan dan de huidige PO's maar het blijft een brak systeem! Daarbij komt dat Reker uitsprak dat de tijd van 19.00 heilig was....... binnen een paar weken bleek dat al niet meer zo
[..]
Het gaat ook over hoe hij doet. Elke dag was hij wel in de pers te vinden en elke keer kwam het binnen een paar dagen goed, hou dan je mond en ga met interne dingen aan de slag.
Bron: Voetbalzonequote:Romario positief bij dopingcontrole
Romario de Souza Faria heeft weer eens de voorpagina´s gehaald, maar niet door zijn doelpunten. De aanvaller van Vasco da Gama is tijdens een dopingcontrole positief bevonden op het gebruik van finasteride, een verboden middel.
De 41-jarige spits onderging op 28 november een dopingcontrole, waar het gebruik van finasteride werd geconstateerd. Het middel wordt gebruikt in producten tegen haaruitval.
De oud-speler van onder meer Barcelona en PSV loopt nu het risico om voor een tijdspanne van twee jaar geschorst te worden. Het was de bedoeling van O Baixinho om in het staatskampioenschap van Río de Janeiro zijn carrière af te sluiten.
(supver-psv.nl)quote:De Supportersvereniging PSV heeft, bij monde van haar voorzitter, contact opgenomen met de Algemeen Directeur van PSV, Jan Reker, betreffende het interview met Gomes in het blad Voetbal International.
Uitgangspunt van het telefonisch onderhoud was, Gomes moet behouden blijven voor PSV.
Het blijkt dat Gomes bijna mondeling akkoord was met PSV. Maar waarschijnlijk heeft een telefoontje vanuit Valencia de onderhandelingen op scherp gezet.
Met 'dank' aan de huidige Nederlandse coaches van Valencia die op een zeer coulante wijze, voor ons te coulant, tussentijds bij PSV konden vertrekken.
Deze coulante houding van PSV ten opzichte van haar oud trainer(s)wordt op beschamende wijze beantwoord.
Inmiddels is door Jan Reker toegezegd dat op de meest korte termijn getracht zal worden de plooien met Gomes glad te strijken en alles in het werk zal worden gesteld om hem voor PSV te behouden.
Het mag niet gebeuren dat het boegbeeld van PSV gaat afhaken en elders, wellicht Valencia, zijn voetballoopbaan gaat vervolgen.
PSV supporters hebben massaal gereageerd voor het behoud van Gomes en Aissati , de supportersvereniging is het daarmee volledig mee eens.
en als iedereen de details van zo'n gesprek of welke speculatie dan ook eens binnenskamer houdt. Dit brengt alleen maar weer onrust op gangquote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone
[..]
(supver-psv.nl)
Die gast moet van onze spelers afblijven!![]()
da's geen verdediger!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:32 schreef Noshiba het volgende:
mag ik van jullie van de aanvallers: kenneth
dan mogen jullie van mij van verdedigers: urby
Ik denk het wel ja...quote:
Ja er zit iets helemaal fout binnen de organisatie.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef Lemming22 het volgende:
PSV moet inderdaad alles doen om Gomes te behouden, maar schijnbaar zit er binnen de organisatie van PSV iets helemaal fout waardoor het bureaucratische geneuzel maar blijft duren en Gomes niet binnen een week een contract onder zijn neus heeft liggen waaruit blijkt dat hij een held is.
Als spelers echt willen blijven, dan blijven ze wel. De club is belangrijker dan welke speler ook. Ook belangrijker dan Gomes en Aissati bij elkaar. Dat Gomes tot 2013 bij PSV wilde blijven klinkt allemaal mooi, maar als Milan in 2010 met een zak geld had klaar gestaan zou hij gegaan zijn, mooi contract of niet. Die jongen is geen heilige hoor.quote:Daar moet echt iets aan gedaan worden.
Nee, maar ik kan er wel inkomen dat hij wat pissig is. Toen Afellay er uit lag wegens z'n teen kreeg hij ook nauwelijks speelminuten. Dan ga je natuurlijk wel eens nadenken over of je wel wil blijven, laat staan je contract verlengen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar wat aissati wil/verwacht lijkt me ook niet reëel, of PSV moet idd afspraken met hem hierover hebben gemaakt.
Ik kan er ook inkomen dat hij pissig is. Vorig jaar stond hij elke week op het veld. Maar hij had wel ff kunnen bedenken dat het bij PSV met de voor hem bekende selectie niet zo ging zijn. En een afspraak over spelen, laat me niet lachen.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er wel inkomen dat hij wat pissig is. Toen Afellay er uit lag wegens z'n teen kreeg hij ook nauwelijks speelminuten. Dan ga je natuurlijk wel eens nadenken over of je wel wil blijven, laat staan je contract verlengen.
Mjaaa... het plan van Ajax over het bekertoernooi is natuurlijk he-le-maal fantastisch omdat ze in Amsterdam nu zelfs bang zijn voor amateurploegjesquote:Op woensdag 5 december 2007 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, prima man.
quote:Toch een extra supporterstrein naar Ajax-PSV
06 december 2007 10:45
Er rijden toch twee treinen naar Amsterdam voor de competitiewedstrijd Ajax-PSV op zondag 16 december. Eerder was besloten dat er slechts één trein met 800 supporters zou gaan, maar na vele verzoeken van supporters heeft PSV toch een extra trein besteld. Hierin kunnen nog eens 400 mensen meereizen.
Tweede trein
Zaterdag hebben we via deze website alle supporters die niet in het bezit waren van een treincombikaart maar wel graag aanwezig wilden zijn, opgeroepen om contact op te nemen met PSV Kaartverkoop. De club had aangegeven om bij 350 aanmeldingen of meer een tweede trein in te zetten. De afgelopen dagen hebben zo'n 280 supporters contact opgenomen met PSV Kaartverkoop. Toch is er besloten om een extra trein in te zetten voor deze wedstrijd. De extra kosten die hiermee zijn gemoeid, zijn voor rekening van PSV. Om de kosten nog enigszins te beperken is er echter wel besloten om een trein voor 400 supporters in plaats van 800 supporters te huren.
maarja dat gaat lastig als je neit speelt of op een plek omt te staan waar je niet goed uit de voeten kan. Je kan Koevermans ook wel als linker aanvaller zetten maar daar kan hij ook vrij weinigquote:Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef dndiek het volgende:
Aisatti moet het eerst maar eens op het veld laten zien voordat hij overal gaat roepen dat PSV de gemaakte afspraken niet nakomt. Hij is nog jong en als hij zich niet zo laat opnaaien dooor zijn zaakwaarnemer dan krijgt hij zijn kansen echt nog wel.
Dan laat ie op het trainingsveld dus niet zien, dat hij hoort de spelen op zijn geliefde plekquote:Op donderdag 6 december 2007 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja dat gaat lastig als je neit speelt of op een plek omt te staan waar je niet goed uit de voeten kan. Je kan Koevermans ook wel als linker aanvaller zetten maar daar kan hij ook vrij weinig
En welke wissel wordt toegepast?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen...
----------------- Gomes
------------ Salcido - Rajkovic
Marcellis ----------------------- Zonneveld
---------------- Simons
------ Afellay ---------- Aissati
---------------- Perez
---------- Farfan -- Koevermans
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En welke wissel wordt toegepast?
Culina erin voor Afellay/Aissati
hij lag er toen zelf ook ff uit toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er wel inkomen dat hij wat pissig is. Toen Afellay er uit lag wegens z'n teen kreeg hij ook nauwelijks speelminuten. Dan ga je natuurlijk wel eens nadenken over of je wel wil blijven, laat staan je contract verlengen.
1 weekje maar ofzo?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij lag er toen zelf ook ff uit toch?
Vind het nog steeds allemaal zo vaagquote:De kritische uitlatingen van Heurelho Gomes hebben PSV deze week in beroering gebracht. De Eindhovenaren willen daarom zo snel mogelijk de onderhandelingen over een nieuw contract afronden en zaten donderdag om de tafel met de zaakwaarnemer van de Braziliaan.
“Er is een vervolgafspraak gepland, omdat ik naar een andere afspraak moest”, vertelt algemeen directeur Jan Reker in de vrijdageditie van De Telegraaf. “Ik wil niet ingaan op wat er inhoudelijk is besproken, want dan maak ik de situatie alleen maar erger.”
Gomes liet zich kritisch uit over de gang van zaken in Eindhoven. Mede door de trage afhandeling van zijn tussentijdse contractverbetering twijfelde de sluitpost of hij nog wel bij PSV wilde blijven. De Braziliaan blijft overigens achter zijn woorden staan. “Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se”, luidde zijn desgevraagde reactie.
Frits Schuitema, voorzitter van de raad van commissarissen, weerspreekt dat die de door Reker overeengekomen aanbieding heeft ingetrokken. “Wij geven daar gewoon goedkeuring aan. Het enige wat er is gebeurd, is dat we er weinig haast mee hebben gemaakt, omdat zijn huidige contract nog tot medio 2011 doorloopt.”
“Mijnheer positivo heeft nul reden om zich zo op te stellen. Hij heeft helemaal niks te klagen over de manier waarop PSV met hem is omgegaan, want wij hebben al drie keer zijn contract opengebroken. Ik heb er alle vertrouwen in dat we er uiteindelijk gewoon uitkomen met Gomes”, aldus Schuitema.
Zal Aissati blij mee zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm ik zie net dat Chelsea Modric gaat halen en hem dan bij PSV wil laten groeien ala Alex?
http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do
Altijd leuk zo'n partner.
Boeien, zo'n speler mag er altijd wel bij komen, al is het maar om Ajax te ziekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zal Aissati blij mee zijn.![]()
Hij is wel érg goed trouwens, die zou ook meteen al bij Chelsea mee kunnen.
Nee, want dit in de media mededelen werkt motiverend voor Gomes om te verlengen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[...
“Mijnheer positivo heeft nul reden om zich zo op te stellen. Hij heeft helemaal niks te klagen over de manier waarop PSV met hem is omgegaan, want wij hebben al drie keer zijn contract opengebroken. Ik heb er alle vertrouwen in dat we er uiteindelijk gewoon uitkomen met Gomes”, aldus Schuitema]
Nee, dat is Dimitar Berbatov, die komt in de winterstop.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb liever Aissati dan die Modric.
Volgens mij staat John de Jong daar op die foto, net achter die geruite paraplu?
Allereerst maakt PSV de blunder dat ze überhaupt nog ingaan op de situatie, ze moet het gewoon houden bij "we hebben gepraat en we willen Gomes houden". Reker heeft het over "alleen maar erger maken" en Schuitema jaagt Gomes hoogstpersoonlijk weg met dit soort uitspraken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat er nu bij PSV naar buiten komt mbt Gomes bevalt me ook niks. Je weet niet wat je moet geloven, maar het zou best kunnen dat Gomes (liever: zijn zaarkwaarnemer) het ook niet zo netjes speelt.
Het gaat er niet om of Reker een punt heeft, het gaat erom dat PSV de zaak slecht aanpakt nadat Gomes in de media naar buiten is gekomen met zijn grieven. Dan moet je juist als club het hoofd koel houden en de indruk wekken dat alles onder controle is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
Toch heb ik ook een beetje het idee dat Gomes veel moeite doet om op een breuk aan te sturen om zo publiekelijk in de VI zijn ongenoegen te uiten.
Waarschijnlijk heeft Koeman hem gebelt met het nieuws dat Valencia werk wil gaan maken van hem.
Toch heeft Reker ook wel een punt dat als er de toezegging gedaan is tot een verbeterd contract dat niet a la minute geregeld hoeft te worden omdat hij nog tot 2011 onder contract staat en het al 3x opgewaardeerd is.
Ik dacht Luca Toni.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee, dat is Dimitar Berbatov, die komt in de winterstop.
Ja dat vind ik inderdaad ook, beetje jammer weer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Reker een punt heeft, het gaat erom dat PSV de zaak slecht aanpakt nadat Gomes in de media naar buiten is gekomen met zijn grieven. Dan moet je juist als club het hoofd koel houden en de indruk wekken dat alles onder controle is.
Gomes lijkt zeker aan te sturen op een breuk overigens, dat was het eerste wat ik dacht toen ik het las, nog lang voordat PSV erop had gereageerd.
helemaal mee eens. Mond houden en oplossen en niet zoals rond de nieuwe trainer elke dag wat moeten willen zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allereerst maakt PSV de blunder dat ze überhaupt nog ingaan op de situatie, ze moet het gewoon houden bij "we hebben gepraat en we willen Gomes houden". Reker heeft het over "alleen maar erger maken" en Schuitema jaagt Gomes hoogstpersoonlijk weg met dit soort uitspraken.
Dit maakt naar buiten toe een hele slechte indruk.
Dat Gomes de zaak zo speelt is minstens zo erg maar dat is maar één speler, de club moet boven dat soort gedrag staan en zoveel mogelijk damage-control doen, niet de boel nog erger maken.
Misschien ben ik te negatief maar ik vrees voor het ergste.quote:“Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se”
Dat is ook zo natuurlijk. Ik had 2 seizoenen geleden al gedacht dat 'ie wel ergens door een topclub zou worden opgepikt en nog heeft 'ie 3,5 jaar over op zijn contract.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik inderdaad ook, beetje jammer weer.
Maar hoe je het wendt of keert, Gomes staat nog 3,5 jaar onder contract bij PSV dus echt hele grote zorgen dat hij zomaar ineens vertrekt heb ik niet.
Maar die 3,5 jaar contract zegt ook weinig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijk. Ik had 2 seizoenen geleden al gedacht dat 'ie wel ergens door een topclub zou worden opgepikt en nog heeft 'ie 3,5 jaar over op zijn contract.
Ik denk dat het voor een evt. te betalen prijs niet uitmaakt of je 3,5 jaar of 6 jaar over op je contract hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar die 3,5 jaar contract zegt ook weinig.
Al schijnt het clausulebedrag van Gomes wel tussen de 15 en 20 miljoen euro te liggen.
Vraag me af of Valencia dat bedrag wil neertellen om Gomes te halen.
We zullen zien.
nou Valencia en Sevillia zijn nog wel van een ander caliber dan pak hem beet Werder.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:41 schreef WooZ het volgende:
maar gomes wilde toch alleen naar een topcluv? imho is dat real of barca in spanje, als je daar clubs van het formaat valencia villareal sevila bij gaat tellen dan heb je ineens 80 clubs van toppers en subtoppers in europa en dat is wel iets meer dan die 8 clubs ofzo waar hij het ooit over had waar ie wel naartoe zou willen
Zoals ik je daar zie staan lijk je echt als 2 druppels water op john de jong.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep. Geen Toni, geen De Jong, geen Berbatov maar DD in the flesh!
Mét je psv shirt en je bodywarmerquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep. Geen Toni, geen De Jong, geen Berbatov maar DD in the flesh!
Qua resultaat hoorde PSV er misschien wel bij maar niet qua aantrekkingskracht lijkt me.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou Valencia en Sevillia zijn nog wel van een ander caliber dan pak hem beet Werder.
imho heb je de absolute top, Real, Barca, ManU, Arsenal, Chelsea, Liverpool, Bayern, Inter, A& Juve en daaronder heb je iets van 10 Europese topclubs waaronder Valencia & Sevillia, bij die groep hoorde PSV ook tot vorig jaar, daar zijn we nu weer even uit. Maar echt een enorme stap omhoog is het inderdaad niet
Maar Gomes was toch niet zo positief over Koemen? Dus dan lijkt me Valencia niet logisch.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
Toch heb ik ook een beetje het idee dat Gomes veel moeite doet om op een breuk aan te sturen om zo publiekelijk in de VI zijn ongenoegen te uiten.
Waarschijnlijk heeft Koeman hem gebelt met het nieuws dat Valencia werk wil gaan maken van hem.
Toch heeft Reker ook wel een punt dat als er de toezegging gedaan is tot een verbeterd contract dat niet a la minute geregeld hoeft te worden omdat hij nog tot 2011 onder contract staat en het al 3x opgewaardeerd is.
Het zou wat anders geweest zijn als er een verbeterd contract was toegezegd en dat nu ingetrokken werd, maar dat is volgens mij niet het geval toch?
Verder vind ik natuurlijk wel dat PSV alles op alles moet zetten om Gomes te behouden voor PSV al zal dat volgens mij nog best wel moeilijk worden.
Ik grapte van de zomer ook al eens dat de transferonderhandelingen nog net niet per livestream te volgen waren en helaas zou een soortgelijke grap nu ook weer kunnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Mond houden en oplossen en niet zoals rond de nieuwe trainer elke dag wat moeten willen zeggen.
Hehe dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef Morrigun99 het volgende:
Warmen jullie de keeltjes allemaal wel op? Ivm Gomes toezingen vanavond.
Heb er zin an! Zigge zagge zigge zagge!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef Morrigun99 het volgende:
R - J - Cquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb er zin an! Zigge zagge zigge zagge!![]()
Hellemond!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb er zin an! Zigge zagge zigge zagge!![]()
quote:
Vak ZZ zal vanavond wel aanwezig zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef Morrigun99 het volgende:
NNquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vak ZZ zal vanavond wel aanwezig zijn.
Jongerenrang![]()
Alleen volgend seizoen moet ik er weg, Weet iemand nog een leuk vak met een beetje sfeer, en nee ik ga het nog geen eens proberen om een plaats bij oost te krijgen want volgens mij zijn die wachtrijen daar 2 jaar ofzo
Bron: PSV.NLquote:Positieve gesprekken tussen PSV en Gomes
07 december 2007 17:30
Heurelho da Silva Gomes. PSV MEDIA - In een goede sfeer zijn er deze week drie positieve gesprekken gevoerd tussen de leiding van PSV en doelman Gomes. Alle partijen verwachten dat er volgende week definitief overeenstemming wordt bereikt over contractverlenging van de Braziliaan. Dat meldt de club aan de vooravond van PSV-Roda JC.
Goede sfeer
De positieve gesprekken tussen algemeen directeur Jan Reker, manager voetbalzaken Stan Valckx , de adviseurs van Gomes en de speler zelf zijn in een goede sfeer verlopen. Naar verwachting van alle partijen komt er volgende week een akkoord over het openbreken en verlengen van het contract van de keeper van PSV, die bezig is aan zijn vierde seizoen in Eindhovense dienst.
Las het ook net, is toch iets heel anders als wat de Telegraaf vanochtend wist te melden. Afwachten wat Gomes tegen EDTV heeft uitgebracht.quote:
Jaaaaaaaaquote:
De waarheid zal wel in het midden liggen ergens, al ben ik meer geneigd om psv.nl meer te geloven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Maar het bericht op psv.nl is dus erg positief en dat van de Telegraaf erg negatief als ik zo dat filmpje bekijk.
Ik zou niet graag blufpoker met Reker spelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
De waarheid zal wel in het midden liggen ergens, al ben ik meer geneigd om psv.nl meer te geloven.
De Telegraaf moet toch elke dag wat in de krant hebben staan.
Never change a winning teamquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
En ja hoor, Ismael en Kenneth zitten weer op de bank
Op basis van het feit dat een Aissati die niet in vorm is nog altijd beter voetbalt dan Mendez de laatste wekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Never change a winning team.
Op basis waarvan zou Aissati een basisplaats verdienen?
Ik vind dat toch wel 2 erg verschillende spelers. Roda is geen VVV of Excelsior, wat body kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat een Aissati die niet in vorm is nog altijd beter voetbalt dan Mendez de laatste weken
Doe mij dan maar Culinaquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel 2 erg verschillende spelers. Roda is geen VVV of Excelsior, wat body kan geen kwaad.
probleem is dat dan de SV ook mee gaat doen door op hun site ook weer wat speculatiefs te zetten na een onderhoud met Rekerquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik grapte van de zomer ook al eens dat de transferonderhandelingen nog net niet per livestream te volgen waren en helaas zou een soortgelijke grap nu ook weer kunnen.
Openheid is een mooi iets maar vuile was of anderszins gevoelige informatie moet zoveel mogelijk binnenshuis gehouden worden.
quote:
Kenneth nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
En ja hoor, Ismael en Kenneth zitten weer op de bank
Had gekund, maar gebeurd toch zelden dat een ploeg alle kansen afmaakt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef sjimz het volgende:
PSV wordt echt weggespeeld.
Het had zomaar al 0-4 kunnen staan.
Geen woord aan gelogen, wat een trieste vertoning.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef sjimz het volgende:
PSV wordt echt weggespeeld.
Het had zomaar al 0-4 kunnen staan.
Het is dat Lamah niet kan scoren of afleggen met die 2 1op1 acties.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had gekund, maar gebeurd toch zelden dat een ploeg alle kansen afmaakt.
Dat zegt die toch ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had gekund, maar gebeurd toch zelden dat een ploeg alle kansen afmaakt.
Feit is dat het middenveld totaal overlopen wordt, de verdediging aan allekant weggecombineerd wordt, en de aanvallers geen bal vast kunnen houden.
Kan amper een voldoende uitdelen, Salcido kinderlijke fouten, Marcellis paar keer als een kleuter opzij gezet. Mannen van Roda tie compleet vrij staan op het middenveld. Geen PSV'er op 10 meter.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond kan het maar 2 kanten op: het wordt 3-0 of 0-3.
die verdediging heeft een complete offdayquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:40 schreef msg2me het volgende:
damn wat erg!
Ik vermaak me uiterst prima hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
Ik hou niet van trollen, maar volgens mij is dit wel een van de slechtste wedstrijden die ik heb gezien van PSV...
Heerlijk om te zien dat er nog gevoelsvoetballers zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Wat staat die Gomes nou emo te doen
dan zit deze op slot gok ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef Pritt het volgende:
Ik plaats even een tvp voor morgenochtend als iedereen weer thuis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |