En welke wissel wordt toegepast?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen...
----------------- Gomes
------------------------------------
------------ Salcido - Rajkovic
Marcellis ----------------------- Zonneveld
---------------- Simons
------ Afellay ---------- Aissati
---------------- Perez
---------- Farfan -- Koevermans
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En welke wissel wordt toegepast?
Culina erin voor Afellay/Aissati
hij lag er toen zelf ook ff uit toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er wel inkomen dat hij wat pissig is. Toen Afellay er uit lag wegens z'n teen kreeg hij ook nauwelijks speelminuten. Dan ga je natuurlijk wel eens nadenken over of je wel wil blijven, laat staan je contract verlengen.
1 weekje maar ofzo?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij lag er toen zelf ook ff uit toch?
Vind het nog steeds allemaal zo vaagquote:De kritische uitlatingen van Heurelho Gomes hebben PSV deze week in beroering gebracht. De Eindhovenaren willen daarom zo snel mogelijk de onderhandelingen over een nieuw contract afronden en zaten donderdag om de tafel met de zaakwaarnemer van de Braziliaan.
“Er is een vervolgafspraak gepland, omdat ik naar een andere afspraak moest”, vertelt algemeen directeur Jan Reker in de vrijdageditie van De Telegraaf. “Ik wil niet ingaan op wat er inhoudelijk is besproken, want dan maak ik de situatie alleen maar erger.”
Gomes liet zich kritisch uit over de gang van zaken in Eindhoven. Mede door de trage afhandeling van zijn tussentijdse contractverbetering twijfelde de sluitpost of hij nog wel bij PSV wilde blijven. De Braziliaan blijft overigens achter zijn woorden staan. “Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se”, luidde zijn desgevraagde reactie.
Frits Schuitema, voorzitter van de raad van commissarissen, weerspreekt dat die de door Reker overeengekomen aanbieding heeft ingetrokken. “Wij geven daar gewoon goedkeuring aan. Het enige wat er is gebeurd, is dat we er weinig haast mee hebben gemaakt, omdat zijn huidige contract nog tot medio 2011 doorloopt.”
“Mijnheer positivo heeft nul reden om zich zo op te stellen. Hij heeft helemaal niks te klagen over de manier waarop PSV met hem is omgegaan, want wij hebben al drie keer zijn contract opengebroken. Ik heb er alle vertrouwen in dat we er uiteindelijk gewoon uitkomen met Gomes”, aldus Schuitema.
Zal Aissati blij mee zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm ik zie net dat Chelsea Modric gaat halen en hem dan bij PSV wil laten groeien ala Alex?
http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do
Altijd leuk zo'n partner.
Boeien, zo'n speler mag er altijd wel bij komen, al is het maar om Ajax te ziekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zal Aissati blij mee zijn.![]()
Hij is wel érg goed trouwens, die zou ook meteen al bij Chelsea mee kunnen.
Nee, want dit in de media mededelen werkt motiverend voor Gomes om te verlengen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[...
“Mijnheer positivo heeft nul reden om zich zo op te stellen. Hij heeft helemaal niks te klagen over de manier waarop PSV met hem is omgegaan, want wij hebben al drie keer zijn contract opengebroken. Ik heb er alle vertrouwen in dat we er uiteindelijk gewoon uitkomen met Gomes”, aldus Schuitema]
Nee, dat is Dimitar Berbatov, die komt in de winterstop.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb liever Aissati dan die Modric.
Volgens mij staat John de Jong daar op die foto, net achter die geruite paraplu?
Allereerst maakt PSV de blunder dat ze überhaupt nog ingaan op de situatie, ze moet het gewoon houden bij "we hebben gepraat en we willen Gomes houden". Reker heeft het over "alleen maar erger maken" en Schuitema jaagt Gomes hoogstpersoonlijk weg met dit soort uitspraken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat er nu bij PSV naar buiten komt mbt Gomes bevalt me ook niks. Je weet niet wat je moet geloven, maar het zou best kunnen dat Gomes (liever: zijn zaarkwaarnemer) het ook niet zo netjes speelt.
Het gaat er niet om of Reker een punt heeft, het gaat erom dat PSV de zaak slecht aanpakt nadat Gomes in de media naar buiten is gekomen met zijn grieven. Dan moet je juist als club het hoofd koel houden en de indruk wekken dat alles onder controle is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
Toch heb ik ook een beetje het idee dat Gomes veel moeite doet om op een breuk aan te sturen om zo publiekelijk in de VI zijn ongenoegen te uiten.
Waarschijnlijk heeft Koeman hem gebelt met het nieuws dat Valencia werk wil gaan maken van hem.
Toch heeft Reker ook wel een punt dat als er de toezegging gedaan is tot een verbeterd contract dat niet a la minute geregeld hoeft te worden omdat hij nog tot 2011 onder contract staat en het al 3x opgewaardeerd is.
Ik dacht Luca Toni.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee, dat is Dimitar Berbatov, die komt in de winterstop.
Ja dat vind ik inderdaad ook, beetje jammer weer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Reker een punt heeft, het gaat erom dat PSV de zaak slecht aanpakt nadat Gomes in de media naar buiten is gekomen met zijn grieven. Dan moet je juist als club het hoofd koel houden en de indruk wekken dat alles onder controle is.
Gomes lijkt zeker aan te sturen op een breuk overigens, dat was het eerste wat ik dacht toen ik het las, nog lang voordat PSV erop had gereageerd.
helemaal mee eens. Mond houden en oplossen en niet zoals rond de nieuwe trainer elke dag wat moeten willen zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allereerst maakt PSV de blunder dat ze überhaupt nog ingaan op de situatie, ze moet het gewoon houden bij "we hebben gepraat en we willen Gomes houden". Reker heeft het over "alleen maar erger maken" en Schuitema jaagt Gomes hoogstpersoonlijk weg met dit soort uitspraken.
Dit maakt naar buiten toe een hele slechte indruk.
Dat Gomes de zaak zo speelt is minstens zo erg maar dat is maar één speler, de club moet boven dat soort gedrag staan en zoveel mogelijk damage-control doen, niet de boel nog erger maken.
Misschien ben ik te negatief maar ik vrees voor het ergste.quote:“Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |