abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 14:03:05 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55077915
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen...

----------------- Gomes
------------------------------------
------------ Salcido - Rajkovic
Marcellis ----------------------- Zonneveld
---------------- Simons
------ Afellay ---------- Aissati
---------------- Perez
---------- Farfan -- Koevermans

En welke wissel wordt toegepast?

Culina erin voor Afellay/Aissati
pi_55083447
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En welke wissel wordt toegepast?

Culina erin voor Afellay/Aissati
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55083789
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan er wel inkomen dat hij wat pissig is. Toen Afellay er uit lag wegens z'n teen kreeg hij ook nauwelijks speelminuten. Dan ga je natuurlijk wel eens nadenken over of je wel wil blijven, laat staan je contract verlengen.
hij lag er toen zelf ook ff uit toch?
pi_55085063
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:56 schreef pascalheister het volgende:

[..]

hij lag er toen zelf ook ff uit toch?
1 weekje maar ofzo?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55091757

Niet al te scherpe foto, maar goed de boodschap is duidelijk
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:35:03 #207
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_55091915
tvptje, eerste PSV post na mn moskou trip 0/
was erg de moeite waard, kan het iedereen aanraden, bij voorkeur over half jaartje ofzo
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_55093847
quote:
De kritische uitlatingen van Heurelho Gomes hebben PSV deze week in beroering gebracht. De Eindhovenaren willen daarom zo snel mogelijk de onderhandelingen over een nieuw contract afronden en zaten donderdag om de tafel met de zaakwaarnemer van de Braziliaan.

“Er is een vervolgafspraak gepland, omdat ik naar een andere afspraak moest”, vertelt algemeen directeur Jan Reker in de vrijdageditie van De Telegraaf. “Ik wil niet ingaan op wat er inhoudelijk is besproken, want dan maak ik de situatie alleen maar erger.”

Gomes liet zich kritisch uit over de gang van zaken in Eindhoven. Mede door de trage afhandeling van zijn tussentijdse contractverbetering twijfelde de sluitpost of hij nog wel bij PSV wilde blijven. De Braziliaan blijft overigens achter zijn woorden staan. “Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se”, luidde zijn desgevraagde reactie.

Frits Schuitema, voorzitter van de raad van commissarissen, weerspreekt dat die de door Reker overeengekomen aanbieding heeft ingetrokken. “Wij geven daar gewoon goedkeuring aan. Het enige wat er is gebeurd, is dat we er weinig haast mee hebben gemaakt, omdat zijn huidige contract nog tot medio 2011 doorloopt.”

“Mijnheer positivo heeft nul reden om zich zo op te stellen. Hij heeft helemaal niks te klagen over de manier waarop PSV met hem is omgegaan, want wij hebben al drie keer zijn contract opengebroken. Ik heb er alle vertrouwen in dat we er uiteindelijk gewoon uitkomen met Gomes”, aldus Schuitema.
Vind het nog steeds allemaal zo vaag
pi_55093946
'Mijnheer positivo'? Wat is dat voor manier om je spelers te noemen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55094502
Hmm ik zie net dat Chelsea Modric gaat halen en hem dan bij PSV wil laten groeien ala Alex ?

http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do

Altijd leuk zo'n partner.
pi_55094659
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm ik zie net dat Chelsea Modric gaat halen en hem dan bij PSV wil laten groeien ala Alex ?

http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do

Altijd leuk zo'n partner.
Zal Aissati blij mee zijn.

Hij is wel érg goed trouwens, die zou ook meteen al bij Chelsea mee kunnen.
pi_55094792
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Zal Aissati blij mee zijn.

Hij is wel érg goed trouwens, die zou ook meteen al bij Chelsea mee kunnen.
Boeien, zo'n speler mag er altijd wel bij komen, al is het maar om Ajax te zieken .
pi_55094810
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[...

“Mijnheer positivo heeft nul reden om zich zo op te stellen. Hij heeft helemaal niks te klagen over de manier waarop PSV met hem is omgegaan, want wij hebben al drie keer zijn contract opengebroken. Ik heb er alle vertrouwen in dat we er uiteindelijk gewoon uitkomen met Gomes”, aldus Schuitema]
Nee, want dit in de media mededelen werkt motiverend voor Gomes om te verlengen...
pi_55095009
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_55095026
Zie ik daar DD staan ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55095312
Wat moet ik daar zien?
pi_55095871
Ik heb liever Aissati dan die Modric.

Volgens mij staat John de Jong daar op die foto, net achter die geruite paraplu?

Wat er nu bij PSV naar buiten komt mbt Gomes bevalt me ook niks. Je weet niet wat je moet geloven, maar het zou best kunnen dat Gomes (liever: zijn zaarkwaarnemer) het ook niet zo netjes speelt.
pi_55095910
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb liever Aissati dan die Modric.

Volgens mij staat John de Jong daar op die foto, net achter die geruite paraplu?
Nee, dat is Dimitar Berbatov, die komt in de winterstop.
pi_55096657
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

Wat er nu bij PSV naar buiten komt mbt Gomes bevalt me ook niks. Je weet niet wat je moet geloven, maar het zou best kunnen dat Gomes (liever: zijn zaarkwaarnemer) het ook niet zo netjes speelt.
Allereerst maakt PSV de blunder dat ze überhaupt nog ingaan op de situatie, ze moet het gewoon houden bij "we hebben gepraat en we willen Gomes houden". Reker heeft het over "alleen maar erger maken" en Schuitema jaagt Gomes hoogstpersoonlijk weg met dit soort uitspraken.

Dit maakt naar buiten toe een hele slechte indruk.

Dat Gomes de zaak zo speelt is minstens zo erg maar dat is maar één speler, de club moet boven dat soort gedrag staan en zoveel mogelijk damage-control doen, niet de boel nog erger maken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:14:20 #220
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55096991
Toch heb ik ook een beetje het idee dat Gomes veel moeite doet om op een breuk aan te sturen om zo publiekelijk in de VI zijn ongenoegen te uiten.

Waarschijnlijk heeft Koeman hem gebelt met het nieuws dat Valencia werk wil gaan maken van hem.

Toch heeft Reker ook wel een punt dat als er de toezegging gedaan is tot een verbeterd contract dat niet a la minute geregeld hoeft te worden omdat hij nog tot 2011 onder contract staat en het al 3x opgewaardeerd is.

Het zou wat anders geweest zijn als er een verbeterd contract was toegezegd en dat nu ingetrokken werd, maar dat is volgens mij niet het geval toch?

Verder vind ik natuurlijk wel dat PSV alles op alles moet zetten om Gomes te behouden voor PSV al zal dat volgens mij nog best wel moeilijk worden.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55097159
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
Toch heb ik ook een beetje het idee dat Gomes veel moeite doet om op een breuk aan te sturen om zo publiekelijk in de VI zijn ongenoegen te uiten.

Waarschijnlijk heeft Koeman hem gebelt met het nieuws dat Valencia werk wil gaan maken van hem.

Toch heeft Reker ook wel een punt dat als er de toezegging gedaan is tot een verbeterd contract dat niet a la minute geregeld hoeft te worden omdat hij nog tot 2011 onder contract staat en het al 3x opgewaardeerd is.
Het gaat er niet om of Reker een punt heeft, het gaat erom dat PSV de zaak slecht aanpakt nadat Gomes in de media naar buiten is gekomen met zijn grieven. Dan moet je juist als club het hoofd koel houden en de indruk wekken dat alles onder controle is.

Gomes lijkt zeker aan te sturen op een breuk overigens, dat was het eerste wat ik dacht toen ik het las, nog lang voordat PSV erop had gereageerd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55097191
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:22 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Nee, dat is Dimitar Berbatov, die komt in de winterstop.
Ik dacht Luca Toni.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:26:38 #223
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55097275
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of Reker een punt heeft, het gaat erom dat PSV de zaak slecht aanpakt nadat Gomes in de media naar buiten is gekomen met zijn grieven. Dan moet je juist als club het hoofd koel houden en de indruk wekken dat alles onder controle is.

Gomes lijkt zeker aan te sturen op een breuk overigens, dat was het eerste wat ik dacht toen ik het las, nog lang voordat PSV erop had gereageerd.
Ja dat vind ik inderdaad ook, beetje jammer weer.

Maar hoe je het wendt of keert, Gomes staat nog 3,5 jaar onder contract bij PSV dus echt hele grote zorgen dat hij zomaar ineens vertrekt heb ik niet.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 11:32:59 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55097447
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Allereerst maakt PSV de blunder dat ze überhaupt nog ingaan op de situatie, ze moet het gewoon houden bij "we hebben gepraat en we willen Gomes houden". Reker heeft het over "alleen maar erger maken" en Schuitema jaagt Gomes hoogstpersoonlijk weg met dit soort uitspraken.

Dit maakt naar buiten toe een hele slechte indruk.

Dat Gomes de zaak zo speelt is minstens zo erg maar dat is maar één speler, de club moet boven dat soort gedrag staan en zoveel mogelijk damage-control doen, niet de boel nog erger maken .
helemaal mee eens. Mond houden en oplossen en niet zoals rond de nieuwe trainer elke dag wat moeten willen zeggen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:34:00 #225
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_55097474
Nou ik heb zelf wel grote zorgen als ik het zo allemaal lees. Valencia heeft waarschijnlijk al contact gelegd en daar zou Gomes wellicht oor naar kunnen hebben. Zeker als ik dit soort dingen lees.
quote:
“Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se”
Misschien ben ik te negatief maar ik vrees voor het ergste.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')