Jaaaaaaaaquote:
De waarheid zal wel in het midden liggen ergens, al ben ik meer geneigd om psv.nl meer te geloven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Maar het bericht op psv.nl is dus erg positief en dat van de Telegraaf erg negatief als ik zo dat filmpje bekijk.
Ik zou niet graag blufpoker met Reker spelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
De waarheid zal wel in het midden liggen ergens, al ben ik meer geneigd om psv.nl meer te geloven.
De Telegraaf moet toch elke dag wat in de krant hebben staan.
Never change a winning teamquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
En ja hoor, Ismael en Kenneth zitten weer op de bank
Op basis van het feit dat een Aissati die niet in vorm is nog altijd beter voetbalt dan Mendez de laatste wekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Never change a winning team.
Op basis waarvan zou Aissati een basisplaats verdienen?
Ik vind dat toch wel 2 erg verschillende spelers. Roda is geen VVV of Excelsior, wat body kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat een Aissati die niet in vorm is nog altijd beter voetbalt dan Mendez de laatste weken
Doe mij dan maar Culinaquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel 2 erg verschillende spelers. Roda is geen VVV of Excelsior, wat body kan geen kwaad.
probleem is dat dan de SV ook mee gaat doen door op hun site ook weer wat speculatiefs te zetten na een onderhoud met Rekerquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik grapte van de zomer ook al eens dat de transferonderhandelingen nog net niet per livestream te volgen waren en helaas zou een soortgelijke grap nu ook weer kunnen.
Openheid is een mooi iets maar vuile was of anderszins gevoelige informatie moet zoveel mogelijk binnenshuis gehouden worden.
quote:
Kenneth nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
En ja hoor, Ismael en Kenneth zitten weer op de bank
Had gekund, maar gebeurd toch zelden dat een ploeg alle kansen afmaakt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef sjimz het volgende:
PSV wordt echt weggespeeld.
Het had zomaar al 0-4 kunnen staan.
Geen woord aan gelogen, wat een trieste vertoning.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef sjimz het volgende:
PSV wordt echt weggespeeld.
Het had zomaar al 0-4 kunnen staan.
Het is dat Lamah niet kan scoren of afleggen met die 2 1op1 acties.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had gekund, maar gebeurd toch zelden dat een ploeg alle kansen afmaakt.
Dat zegt die toch ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had gekund, maar gebeurd toch zelden dat een ploeg alle kansen afmaakt.
Feit is dat het middenveld totaal overlopen wordt, de verdediging aan allekant weggecombineerd wordt, en de aanvallers geen bal vast kunnen houden.
Kan amper een voldoende uitdelen, Salcido kinderlijke fouten, Marcellis paar keer als een kleuter opzij gezet. Mannen van Roda tie compleet vrij staan op het middenveld. Geen PSV'er op 10 meter.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond kan het maar 2 kanten op: het wordt 3-0 of 0-3.
die verdediging heeft een complete offdayquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:40 schreef msg2me het volgende:
damn wat erg!
Ik vermaak me uiterst prima hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
Ik hou niet van trollen, maar volgens mij is dit wel een van de slechtste wedstrijden die ik heb gezien van PSV...
Heerlijk om te zien dat er nog gevoelsvoetballers zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Wat staat die Gomes nou emo te doen
dan zit deze op slot gok ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef Pritt het volgende:
Ik plaats even een tvp voor morgenochtend als iedereen weer thuis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |