Dat is ook zo natuurlijk. Ik had 2 seizoenen geleden al gedacht dat 'ie wel ergens door een topclub zou worden opgepikt en nog heeft 'ie 3,5 jaar over op zijn contract.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik inderdaad ook, beetje jammer weer.
Maar hoe je het wendt of keert, Gomes staat nog 3,5 jaar onder contract bij PSV dus echt hele grote zorgen dat hij zomaar ineens vertrekt heb ik niet.
Maar die 3,5 jaar contract zegt ook weinig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijk. Ik had 2 seizoenen geleden al gedacht dat 'ie wel ergens door een topclub zou worden opgepikt en nog heeft 'ie 3,5 jaar over op zijn contract.
Ik denk dat het voor een evt. te betalen prijs niet uitmaakt of je 3,5 jaar of 6 jaar over op je contract hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar die 3,5 jaar contract zegt ook weinig.
Al schijnt het clausulebedrag van Gomes wel tussen de 15 en 20 miljoen euro te liggen.
Vraag me af of Valencia dat bedrag wil neertellen om Gomes te halen.
We zullen zien.
nou Valencia en Sevillia zijn nog wel van een ander caliber dan pak hem beet Werder.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:41 schreef WooZ het volgende:
maar gomes wilde toch alleen naar een topcluv? imho is dat real of barca in spanje, als je daar clubs van het formaat valencia villareal sevila bij gaat tellen dan heb je ineens 80 clubs van toppers en subtoppers in europa en dat is wel iets meer dan die 8 clubs ofzo waar hij het ooit over had waar ie wel naartoe zou willen
Zoals ik je daar zie staan lijk je echt als 2 druppels water op john de jong.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep. Geen Toni, geen De Jong, geen Berbatov maar DD in the flesh!
Mét je psv shirt en je bodywarmerquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep. Geen Toni, geen De Jong, geen Berbatov maar DD in the flesh!
Qua resultaat hoorde PSV er misschien wel bij maar niet qua aantrekkingskracht lijkt me.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou Valencia en Sevillia zijn nog wel van een ander caliber dan pak hem beet Werder.
imho heb je de absolute top, Real, Barca, ManU, Arsenal, Chelsea, Liverpool, Bayern, Inter, A& Juve en daaronder heb je iets van 10 Europese topclubs waaronder Valencia & Sevillia, bij die groep hoorde PSV ook tot vorig jaar, daar zijn we nu weer even uit. Maar echt een enorme stap omhoog is het inderdaad niet
Maar Gomes was toch niet zo positief over Koemen? Dus dan lijkt me Valencia niet logisch.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
Toch heb ik ook een beetje het idee dat Gomes veel moeite doet om op een breuk aan te sturen om zo publiekelijk in de VI zijn ongenoegen te uiten.
Waarschijnlijk heeft Koeman hem gebelt met het nieuws dat Valencia werk wil gaan maken van hem.
Toch heeft Reker ook wel een punt dat als er de toezegging gedaan is tot een verbeterd contract dat niet a la minute geregeld hoeft te worden omdat hij nog tot 2011 onder contract staat en het al 3x opgewaardeerd is.
Het zou wat anders geweest zijn als er een verbeterd contract was toegezegd en dat nu ingetrokken werd, maar dat is volgens mij niet het geval toch?
Verder vind ik natuurlijk wel dat PSV alles op alles moet zetten om Gomes te behouden voor PSV al zal dat volgens mij nog best wel moeilijk worden.
Ik grapte van de zomer ook al eens dat de transferonderhandelingen nog net niet per livestream te volgen waren en helaas zou een soortgelijke grap nu ook weer kunnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Mond houden en oplossen en niet zoals rond de nieuwe trainer elke dag wat moeten willen zeggen.
Hehe dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef Morrigun99 het volgende:
Warmen jullie de keeltjes allemaal wel op? Ivm Gomes toezingen vanavond.
Heb er zin an! Zigge zagge zigge zagge!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef Morrigun99 het volgende:
R - J - Cquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb er zin an! Zigge zagge zigge zagge!![]()
Hellemond!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb er zin an! Zigge zagge zigge zagge!![]()
quote:
Vak ZZ zal vanavond wel aanwezig zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef Morrigun99 het volgende:
NNquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vak ZZ zal vanavond wel aanwezig zijn.
Jongerenrang![]()
Alleen volgend seizoen moet ik er weg, Weet iemand nog een leuk vak met een beetje sfeer, en nee ik ga het nog geen eens proberen om een plaats bij oost te krijgen want volgens mij zijn die wachtrijen daar 2 jaar ofzo
Bron: PSV.NLquote:Positieve gesprekken tussen PSV en Gomes
07 december 2007 17:30
Heurelho da Silva Gomes. PSV MEDIA - In een goede sfeer zijn er deze week drie positieve gesprekken gevoerd tussen de leiding van PSV en doelman Gomes. Alle partijen verwachten dat er volgende week definitief overeenstemming wordt bereikt over contractverlenging van de Braziliaan. Dat meldt de club aan de vooravond van PSV-Roda JC.
Goede sfeer
De positieve gesprekken tussen algemeen directeur Jan Reker, manager voetbalzaken Stan Valckx , de adviseurs van Gomes en de speler zelf zijn in een goede sfeer verlopen. Naar verwachting van alle partijen komt er volgende week een akkoord over het openbreken en verlengen van het contract van de keeper van PSV, die bezig is aan zijn vierde seizoen in Eindhovense dienst.
Las het ook net, is toch iets heel anders als wat de Telegraaf vanochtend wist te melden. Afwachten wat Gomes tegen EDTV heeft uitgebracht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |